Toon posts:

[FAN] op 5 / 7 / 12, nu ook 17 en 24 :P

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Punt 1, dit bericht is niet als nuttig bedoeld, lach er dus gewoon om. :*)

punt 2, de link: Just don't be a moron and write to me saying "I ran my cpu's fan at 24v and last week it died overnight and my computer caught fire and it set my house on fire and now my parents are DEAD!!"

Het zinnetje hierboven sluit die pagina af en staat model voor de humor van die site! check it out! :D

Verwijderd

Ja tuurlijk, tis net als stikstof koeling: Het werkt, maar voor hoe lang? Ik kan m eniet echt indenken dat mensen dit serieus gaan doen; veelal zal een fan boven zijn bedoeld voltage niet heel veel toeren erbij pakken, maar warmte in zijn spoelen des te meer..... Die laatste zin zou ik dan ook maar serieuzer nemen als sommige mensen op het eerste gezicht denken....

Verwijderd

Topicstarter
Even over die hitte, heel misschien gaat er iets mis bij 24, maar bij 17 denk ik niet hoor. Hoe dan ook, ik ben een tweaker die stilte op prijs stelt, dus ik probeer het toch niet uit, behalve als ik nog es een school-pc open aantref! })

Ik wilde dit gewoon ff meedelen want er zijn altijd tweakers die wel eens willen lachen, en daar is die hele site zeer geschikt voor, en er zijn ook tweakers die wel eens 17 of 24 willen proberen voor de lol :D , hoewel ik moet zeggen dat vooral de -12 v lijn niet veel aankan.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

:*) B) 8)7 8)7 8)7 8)7

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Tja, dit hoort eigenlijk in de HK thuis.. Maargoed, omdat de topicstarter daar nog niet in kan, doe ik deze maar op slot..

Dit topic is gesloten.