Frontpage stukkie ECCp?

Pagina: 1
Acties:

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Ik heb een beetje in opdracht van KoW een stukje getiks voor de frontpage van Tweakersnet om leden de trekken.. jullie mogen beoordelen

De voortoekomst
Een week geleden zag het nog prachtig uit voor de ECCp sectie van DPC. We stonden 'opeens' 1,5 miljoen punten hoger dan onze meest gevreesde rivaal: Ars Technica Wodka Martini. Een paar leden van voormalige rivaal ExtremeDC hadden ons gejoind op Ars de kast op te jagen. Maar deze actie resulteerde in een nachtmerrie voor de meest die-harde DPC'er...
DukeBox en La Petite Cows waren het er niet mee eens dat de leden van ExtremeDC ons hadden gejoind en vonden het oneerlijk dat we op deze manier moesten winnen. Een (onrechtvaardige) stortvloed van scheldkanonades vielen ten deel voor DukeBox en LPC en sommige andere grote teams hadden ook geen
plezier meer in ECCp en dreigen ook te gaan. Om dit te voorkomen hadden we de mannen van ExtremeDC vriendelijk gevraagd om weer terug te gaan naar hun eigen team en we waren 3 weken terug de tijd
ingegooid...

Het gevolg:
We lopen nu achter Ars aan met ong. 2 miljoen (!!) punten verschil en Duke en LPC willen eerst dat de teamspirit weer terugkeert bij DPC voordat ze weer joinen. Met andere woorden: we hebben een mega groot probleem.

Gelukkig joinen nu RC5 is afgelopen veel mensen ons team maar dit is nog steeds niet genoeg om Ars binnen afzienbare tijd in te halen. En het project loopt nog maar 5 maanden. We willen dus iedere tweaker vragen om het ECCp team van Dutch Power Cows te joinen! Lees de FAQ(link nog invoegen) en DOWNLOAD(link invoegen) de Client

We need you! One }:O , for }:O }:O }:O }:O and }:O }:O }:O }:O for }:O

Reacties plz hier.. over een half uurtje gaat ie de submit in!

[edit]
Versie 2.0:

De voortoekomst
1 week geleden zag het nog prachtig uit voor de ECCp sectie van DPC. We stonden 'opeens' 1,5 miljoen punten hoger dan onze meest gevreesde rivaal: Ars Technica Wodka Martini. Een paar leden van voormalige rivaal ExtremeDC hadden ons gejoind op Ars de kast op te jagen. Maar door omstandigheden verlieten verschillende members met veel points ons team en stonden we weer tweede..

Het gevolg:
We lopen nu achter Ars aan met ong. 2 miljoen (!!) punten verschil en Duke en LPC willen eerst dat de teamspirit weer terugkeert bij DPC voordat ze weer joinen. Met andere woorden: we hebben een mega groot probleem.

Helpen?
Gelukkig joinen, nu RC5 is afgelopen, veel mensen ons team maar dit is nog steeds niet genoeg om Ars binnen afzienbare tijd in te halen. En het project loopt nog maar 5 maanden. We willen dus iedere tweaker vragen om het ECCp team van Dutch Power Cows te joinen! Lees de FAQ(link nog invoegen) en DOWNLOAD(link invoegen) de Client

We need you! One }:O , for }:O }:O }:O }:O and }:O }:O }:O }:O for }:O

[ Voor 0% gewijzigd door X-G op 28-09-2002 16:32 . Reden: Versie 2.0!! ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

Nou dit lijkt me niet heel positief eerlijk gezegd

Vertel liever dat we eerst voorstonden en door omstandigheden nu niet meer, en dat we mensen nodig hebben. IPV de ruzies, die inmiddels voorbij lijken - of beter gezegd, we hebben weer een gestabiliseerde situatie.

• X-G
Kijk dit is mijn versie van het verhaal (zoals ik het heb begrepen..) change dan ff er wat aan als je iets beters/anders wil zien..

Verwijderd

Om dit te voorkomen hadden we de mannen van ExtremeDC vriendelijk gevraagd om weer terug te gaan naar hun eigen team
:?
Wie, wanneer?
...en Duke en LPC willen eerst dat de teamspirit weer terugkeert bij DPC voordat ze weer joinen.
Ik zal wel wat gemist hebben.

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Ja vind ik ook.

Als ik dit zou lezen zou ik niet denken van 'kom ik ga ECCp joinen, das leuk'

Ik ga zelf niet een stuk tikken dat beter is ofzo, ik zeg alleen dat het wat pakkender moet zijn, en het gaat teveel over de 'ruzie'...

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

X-G schreef op 28 september 2002 @ 16:03:
... een beetje in opdracht van KoW ...

Dat beetje in opdracht van KoW zag er ongeveer zo uit:
X-G schreef op 28 september 2002 @ 12:57:
Hmmz.. FEMME TAKEN!!! FF OPROEPJE OP DE FRONTPAGE ALSTUBLIEFT!!!
KoW schreef op 28 september 2002 @ 14:46:
Ik denk niet dat dit de manier is, of dacht jij van wel.
Ten eerste is het niet nodig te schreewen. Nu komt Femme hier niet zo vaak, maar schreeuwen helpt vast niet.
Vervolgens kun je dat ook vriendelijker vragen, en nog beter: Zelf een goed stukje schrijven ipv naar anderen roepen dat ze iets MOETEN doen

DUS, DOE JE BEST, VANAVOND KLAAR :? (sorry, maar sommige mensen vragen er om)

• X-G
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 16:08:
[...]
Wie, wanneer?

[...]
Ik zal wel wat gemist hebben.
ExtremeDC gasten zijn toch weg

heel simpel: Check mijn verhaal..

Verwijderd

Daar is zelfs een Topic over geweest ... [rml][ Eccp] Mijn verhaal[/rml]

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

inderdaad, iets minder over de ruzie's vermelden. En verder misschien iets duidelijkere oproep voor alle ex-rc5-ers om in ieder geval eccp te draaien tot dat eccp klaar is (en DPC hopelijk #1 is geworden) en dan kan iedereen een ander project gaan doen

DPC Team ColdFusion

• X-G
Ik zei toch zo'n beetje. m.a.w. ik nam het initiatief daartoe toen jij het voorstelde

Verwijderd

Met RC5 hebben wij ons best gedaan... ik vind dat de RC5-ers nu gewoon even goeg moeten doorzetten en DCP te helpen met ECCP. Dit is immers hetzelfde, zie dit als een verlenging van het RC5-project

• X-G
Mar schreef op 28 september 2002 @ 16:12:
inderdaad, iets minder over de ruzie's vermelden. En verder misschien iets duidelijkere oproep voor alle ex-rc5-ers om in ieder geval eccp te draaien tot dat eccp klaar is (en DPC hopelijk #1 is geworden) en dan kan iedereen een ander project gaan doen
Schrijf jij dan ff iets.. mijn inspiratie bron is al op..

(ben pas 2 maanden lid...)

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

je stukkie is wel goed, maar zoals ik en griz schreven, herschrijf je stukkie een klein beetje zodat het minder over de ruzie's gaat. Noem het "door diverse omstandigheden"

DPC Team ColdFusion

• X-G
Ok..
new version is coming uP!

Verwijderd

En misschien kun je daarin verwerken dat Ex-RC5-ers (zoals ik) ECCP misschien als een vervolg op RC5 kunnen zien. Meewerken totdat ECCP weer stabiel staat, en dan maar upgraden met nieuwe leden?

• X-G
Check versie 2.0

Verwijderd

Misschien even die een van die mooie grafiekjes uit KoW's weekstats erbij... dan kan iedereen zien hoe slecht we er momenteel voor staan...

Verwijderd

Je verzwijgt iets over de TEAMSPIRIT... dat maakt mensen wel nieuwsgierig :9~

• X-G
Zo goed dan?

>> thijsknoeff.. thnx voor de tip!

• My

My

3 Weken geleden scheen het zonnetje vrolijk in DPC-ECCp-land. We stonden ruim bovenaan en er was niets aan het handje. De nummer 2 had, met een interne werving veel leden naar ECCp gehaald en kwam daardoor in grote passen dichterbij. Op 16 september was het zover, Ars Technica Team Vodka Martini haalde ons in.

Doordat een vriendelijke Amerikaan ons op [url= DPC ECCp-109 hitparade van 18 september]18 september[/url] joinde, stonden wij weer ruim eerste.

Een aantal leden vonden dit geen eerlijke wedstrijd en verlieten ons een aantal dagen later, met als gevolg; weer een achterstand voor DPC.
Weer een aantal dagen later verliet de Amerikaan ons ook om bepaalde redenen. Met als gevolg dit keer; een nog groter gat van 2,3 miljoen DP's (!)

[DPC]ECCp heeft uw hulp dus hard nodig om Ars Technica in te halen. Op 7 oktober zullen de mensen die bij hun intern zijn geworven, weer teruggaan naar hun eigen project. Een mooi 'tijdstip'; om eens flik hard terug te slaan en weer ruim 1e te worden, voor het eind van dit project (90% kans dat het binnen 98 dagen is afgelopen).

Heeft u altijd al een bij de beroemde (reuze gezellige) Dutch Power Cows willen horen, of kon u nooit kiezen tussen de verschillende projecten? Nu is het tijd dat de keuze wordt gemaakt! Join ECCp vandaag nog!

Hoe u kunt meedoen met dit fantastische team kunt u hier vinden!

DPC ten opzichte van Ars Technica, hier kunt u goed de 'joins' en de 'leaves' zien.

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/earnmoneynow/dump/arsdpc2.gif

De groei van beide teams, hier kunt u goed zien dat DPC nog wat power kan gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/earnmoneynow/dump/arsdpc.gif

[ Voor 0% gewijzigd door My op 28-09-2002 17:10 . Reden: typo's e.d. ]

Verwijderd

Ja! ... Nu nog een GRAFIEK ... en het is af!

• My

My

Ja sorry, die kan ik niet produceren, ik kan wel die linkjes naar html enzo maken (dat kan ik niet posten dus dan ziet het er niet uit) als iemand de grafiekjes hier post, plak ik ze wel in m'n verhaaltje...

• X-G
heb versie 2.0 verstuurd...

My.. verstuur jij jouw versie ook ff (k.. grafiekjes vergeten..)

• My

My

waar moet ik dat heensturen? KoW?

contact KoW dan ff dattie niet meteen 1tje van beide op de FP zet, misschien vindtie de een wel bter dan de andere...

• X-G
Ik vind die van jouw ook beter
Contact KoW maar en gooi hem ook ff in de submit...

Moet KoW maar kijken wat ie doet met de twee stukjes..

zolang mijn naam erbij staat vind ik het goed :D

Verwijderd

Mwah, ik vind tweakers geen 'u' eigenlijk...

Verwijderd

Idd ... het was immers JOUW idee. En anders zet je gewoon bij de beste: "Geschreven door X-G en My" ?

• My

My

jou naam erbij :?

Ik snap niet allemaal wat je zegt hoor, met je in de submit gooien :? (explain plz)

//edit 1 Zijn idee, maar ik heb geen letter van zijn stukje overgenomen en nog wat linkjes hier en daar gezocht, dus zijn naam erbij :? :/

//edit 2 En ik weet nog steeds niet hoe ik KoW moet contacten... by mail?

• X-G
stelletje 'je-jen' dan?

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

My schreef op 28 september 2002 @ 16:43:
waar moet ik dat heensturen? KoW?

contact KoW dan ff dattie niet meteen 1tje van beide op de FP zet, misschien vindtie de een wel bter dan de andere...

Eh, ik heb geen FP rechten hoor.

Verwijderd

X-G schreef op 28 september 2002 @ 16:42:
heb versie 2.0 verstuurd...
je hebt versie 2 verstuurd.

met dit erin:
...en Duke en LPC willen eerst dat de teamspirit weer terugkeert bij DPC voordat ze weer joinen.
Dus nog een keer... heb ik wat gemist ofzo :?
Hoe kom je daarbij?

• X-G
My. eronder zetten : Geschreven door X-G en My

en dan ga je naar www.tweakers.net en lees je een nieuwsbericht en zijn net onder de headbanner 4 uitschuifbare menu's en in de eerste zit NieuwsSubmit in

Verwijderd

Lijkt mij wel beter... is toch ook gebruikelijk.. (op de FP enzo) :?
:D

• X-G
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 16:47:
[...]

met dit erin:

[...]
Hoe kom je daarbij?
Dan roepen ik en Nork (ik kom trouwens naar jullie Lan, nork) CHECK MIJN VERHAAL!

• My

My

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 16:47:
[...]

met dit erin:

[...]
Hoe kom je daarbij?
In mijn versie zit dat stukje niet, en volgens mij heeftie dat zelf bedacht :+

---

Naar wie moet ik het dan mailen zodat het een FP post kan worden (mits iedereen dit een mooi stukje is natuurlijk)

Ennuh, er moeten eigelijk nog wat grafiekjes bij, kan jij die maken KoW?

Verwijderd

X-G schreef op 28 september 2002 @ 16:49:
[...]

Dan roepen ik en Nork (ik kom trouwens naar jullie Lan, nork) CHECK MIJN VERHAAL!
Extreme Gogeta ;) ... Hi.
Succes met jullie newspost!

Verwijderd

My schreef op 28 september 2002 @ 16:50:
[...]

Naar wie moet ik het dan mailen zodat het een FP post kan worden (mits iedereen dit een mooi stukje is natuurlijk)

http://www.tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit > Je kan het zelf submitten...

DPC ECCp-109 hitparade van week 39 > Grafiekjes staan daar...

Ow was al gezegd...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2002 16:53 . Reden: thijs = sloom! ]

Verwijderd

My schreef op 28 september 2002 @ 16:50:
[...]

In mijn versie zit dat stukje niet, en volgens mij heeftie dat zelf bedacht :+

---

Zoals ik net al postte: DPC ECCp-109 hitparade van week 39 <- grafiekjes?

Verwijderd

X-G schreef op 28 september 2002 @ 16:49:
[...]

waar gaat dit in godsnaam over?

Ik vraag dus nogmaals hoe je hierbij komt:
Als je dit op de FP wilt zetten wil ik dus weten waar je dit vandaan hebt.

• X-G
Ok.. we kunnen het wel submitten.. maar dat duurt te lang.. iedere minuut dat het eerder op de FP staat is waarschijnlijk 1 member meer...

• My

My

Hiero staat m'n stukje (met grafiekjes)

Ja, de grafiekjes heb ik erbij gezet, maar nu nog... hoe post ik hem, als ik de link van thijs gebruik moet ik eerst een hele webpage gaan rotzooien voor ik um kan submitten, kan niet een van de DPC'ers met FP-rechten dit posten?

Verwijderd

Ik denk dat DIT de aanlijding daarvan is, hoewel ik daar niks tegen kom wat betreft Ruzie :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 16:58:

[...]
Als je dit op de FP wilt zetten wil ik dus weten waar je dit vandaan hebt.
Volgens mij is het stukje van X-G al weer achterhaald... die van My is de huidige kandidaat voor de FP posting... daar staat het als het goed is niet in...

• My

My

Bij gebrek aan hulp ga ik dus gewoon deze link posten: htp://gathering.tweakers.net/forum/list_message/15350799#15350799 dat is de link naar de post van mijn verhaaltje.

Nog 1 dingetje... noem eens een paar pakkende titels die lezers aantrekken!!

[ Voor 0% gewijzigd door My op 28-09-2002 17:03 . Reden: dan maar htp ipv http anders doetie eigenwijs ]

• X-G
Ehm.. Gratis Sex hiero help ons?

(trekt altijd wel aan.. :P)

Nee...

Ehm...

The Nightmare of DPC: The saviour ???

• My

My

Liever een nederland topic waar iig het project (ECCp) wordt genoemd...

zoiets als, heeft u wel eens van ECCp gehoord? is ook zo afgezaagt :+

[ECCp] DPC in gevecht met Ars Technica

zoiets :?

• X-G
ja... lijkt me wel wat...

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 11:00
[eccp] DPC vs. Ars Technica: The final round (ofzoiets)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• My

My

De eindstrijd tussen DPC en Ars Technica op het ECCp-front

Of is dit te lang?

dan wordt het:

[ECCp] De eindstrijd tussen DPC en Ars Technica

Catogorie internet?

• My

My

Ik _kan_ niet eens submitten, daarvoor moet je ingelogd zijn en om je te inloggen moet je je aanmelden, ik weet niet hoe dat moet, en volgens mij _kan_ ik dat ook niet...

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
Iemand al eens Einde aan de Frontpage DPCH's bekeken?

We spend our years as a tale that is told

• X-G
aaaaah..
meel me ff alle gegevens : tgn@ddf.tmfweb.nl

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
Ik snap dat iedereen heel enthausiast over de boost van ECCp is maar helaas mogen we maar twee DPC gerelateerde postings per maand op de frontpage doen verschijnen (specifiek ongeveer eens in de twee weken, dus niet vlak na elkaar).

Met die schaarse ruimte zullen we alle projecten proberen te belichten, en in de eerstvolgende posting ECCp waarschijnlijk wat meer dan de andere projecten omdat er slechts enkele maanden rekentijd resteren.

Graag uw begrip voor de situatie :)

We spend our years as a tale that is told

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zondag is het op tweakers toch altijd een dooie boel.. ze zouden best dan wel es iets kunnen doen lijk mij.

• X-G
Dukebox.. ik sluit je helemaal aan bij jouw mening (altijd al gedaan (slijm slijm) :P :D ;) )

Let's }:O

• My

My

Uiteraard gelezen en uitvoerig op gereageerd.

Ik geloof dat jij FP-postrechten heb hè, of niet?

Nou ja wel of niet maakt niet zoveel uit, ik hoop dat jij het voor elkaar kan krijgen dat het verhaaltje kan worden gepost!

Verwijderd

-edit- Sorry verkeerd begrepen, neem me niet kwalijk -/edit-

• My

My

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 18:42:
Op voorstel van MarkB is er actie ondernomen om een verhaaltje te maken voor zover ik weet...
Door wie dan wel?

En waar is dat te vinden?

• X-G
op voorstel van KoW is er actie ondernomen door my en X-G

Maar wanneer komt dit verhaaltje nu op de FP?

• My

My

X-G schreef op 28 september 2002 @ 19:38:
op voorstel van KoW is er actie ondernomen door my en X-G

Maar wanneer komt dit verhaaltje nu op de FP?
Ik heb zo'n gevoel dat dit zonde van mijn tijd is geweest... |:(

Verwijderd

Lees het verhaal nog eens en denk bij jezelf of je aan de hand van dat verhaal spontaan zou besluiten te joinen als je helemaal nix met DPC zou hebben en niet eens zou weten wat DPC en/of ECCP inhoudt.

Als dat niet het geval is, moet het niet op de FP terecht komen want dan is het weer "meer van hetzelfde van die DPC-ers".

Anders heb je goed werk verricht.
Pagina: 1