Toon posts:

[XP] Installaties lopen vast*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb al FERM gezocht op inet, maar toch geen deftige oplossing gevonden.

Wanneer ik sindskort een programma wil installeren loopt deze meestal op 95% vast of (en zeker als er met installShield wordt gewerkt), dan blijft hij gewoon op 0% staan. Er komt zelfs geen foutmelding. Er gebeurt gewoon NIETS :'(
Eventjes herstarten enzo help niet, mocht je denken dat hij gewoon vast zit..

Ik ken nog een paar mensen die dit voor hadden. Na een format was dit opgelost, alleen zie ik het niet direct zitten om te formatteren.
Weet iemand een andere oplossing?

Dank bij voorbaat,
mvg,
Olitn

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
welke OS heb je?

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-08 13:35

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Formatteren \o/

System specs

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

:z ;)

Olitn: welkom op GoT :)

Zoals in Windows Operated Systems - Policy is uitgelegd, zien we graag het OS in de topictitel terug; zet dat er de volgende keer dus even bij. Ik zal het straks wel in de topictitel toevoege als je het even aangeeft. Lees ook de algemene FAQ even ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, mijn OS is XP. 8)7

Er wordt door MS wel ergens een procedure voorzien, maar dit is enkel als er foutmeldingen komen tijdens de installatie.
Dewelke dan ook niet helpt in mijn geval.

mvg,
Olivier

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Heb ook een beetje gegoogled, en werd op een bepaalde site aangeraden een virus scan uit te voeren, ik weet niet of je dat al geprobeerd hebt? Hier kun je online scannen mocht je geen andere scanner hebben.

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:28
Ik dacht juist andersom: een virusscanner of firewallachtig proggie wil niet hebben dat er op de schijf geschreven wordt.

Overigens: heb je gebruikers aangemaakt met beperkte rechten?
Oh ja, nog iets 'raars' met je register gedaan? Staat me iets van bij dat registersleutels vaak aan het eind van een install gemaakt werden...

Verwijderd

Topicstarter
zetje01 schreef op 28 september 2002 @ 13:28:
...
Oh ja, nog iets 'raars' met je register gedaan? Staat me iets van bij dat registersleutels vaak aan het eind van een install gemaakt werden...
Inderdaad, meestal hangt ie vast wanneer de register wordt aangepast (als dit wordt weergegeven in de installatiestappen, dan is het meestal op dit punt dat het mank loopt).

Virusscannen doe ik iedere 2 weken, dus ik denk niet dat daar het probleem zit, maar inderdaad, deze opmerking ben ik ook tegengekomen via google...

Iemand nog raad?

mvg,
Olivier
Pagina: 1