Homedisc schreef op 04 oktober 2002 @ 10:34:
[...]
Die kan er elk moment aankomen, WOOHOO, heb gewoon de kriebels nu!
Hij is dus niet gekomen

bel zo het bedrijf wel, grrrrrrrrrr
andere spullen die ik elders en nog eens gisteren heb besteld zijn er wel al
!#!$^*&@^*&@^ ik had liever me monitor dan me geheugen en me HD's
[...]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH

je wil niet eens weten wat ik heb meegemaakt voor ik mijn monitor had. bestel bijna altijd met vooruitbetaling, want goedkoper en met internet-bankieren staat het bedrag in no-time op de rekening van het bedrijf.
deze keer dus ook; bestelling afgerond, bevestigingsmailtje gekregen en ik naar i.net-bankieren --> doet het niet

volgende dag ook niet. had geen zin in overschrijvingsformulieren, want dat duurt altijd een week ofzo (van ABN naar ING). laten we telefonisch maar eens proberen dacht ik (monitor 499 € + 8 € verzend= 507 €). "sorry meneer, naar derden mag maar 500 € per dag"

ik naar balie in de bank: "nee meneer kan niet."

ik pinnen (was half vijf en de ABN was nog open) en naar de ING. dan maar storten dacht ik; ING is om 4 uur dicht

ik weer naar huus. na het weekend weer naar ING: "voor stortingen van derden moet u 12 € extra betalen". ja bekijk het ff....die 12 € plus die 8 € verzendkosten zou 20 € in totaal maken. ik weer naar huis met het plan om de volgende dag het ding maar gewoon op te halen (waar ik eigenlijk geen tijd voor had, maar dan moesten de colleges maar ruimen). thuis gekomen stiekem toch maar ff weer internet-bankieren proberen (lag er al een week uit) --> doet het!!

ik naar de bank om mijn 500 € weer op mijn rekening te storten, en weer terug...en wat blijkt: internet-bankieren doet het weer niet!!

toen maar opgebeld of mevrouw van perfect-systems er een rembours-zending van wilde maken....volgende dag binnen. ongelooflijk dat iets zooo fout kan gaan. achteraf gezien was het overschrijvingsformulier nog even snel geweest ook en dan nog zonder de rembourskosten.
moraal van het verhaal: kijk voordat je een bestelling met vooruitbetaling bevstigd eerst ff of je internetbankieren het wel doet. ik zal dit iig nooit meer vergeten.