Toon posts:

TFT/Gamen - the final episode

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.738 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Homedisc schreef op 01 oktober 2002 @ 16:42:
[...]

naja 17" versie scheelt niet zo heel veel in prijs met de 18"
de 171p kost namelijk 930 euro
en de 181T kost 1040 euro.
we wachten even af ja :)
171P Voor ongeveer 850 euro bij Central Point. Ik heb 'm daar ook vandaan. Fijn scherm en ik vind 'm übermooi. :) De specificaties zijn ook super.

Afbeeldingslocatie: http://www.pcvergelijk.nl/images/products/sag171P.jpg

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Volgens mij is de T serie juist beter dan de P serie. Hou er rekening mee dat fabrikanten heel creatief zijn met manipuleren van fall/rise in ms. Een 45ms'er die ik zag was viel me reuze mee qua snelheid terwijl een 25ms'er wel 5 x zo veel trailde/ghoste.
Eerst in de winkel checken liefst met meerdere snelle spellen.

ps vandaag het goede nieuws gehoord volgende week komt dan eindelijk mijn samsung 191T binnen en hij is in de wachtijd (6 weken) €400 goedkoper geworden :) :)

Niet slecht vind ik. ik zou eerste de 181T krijgen voor1300 en nu krijg ik dus de 191T voor 1400 :)
Allebei <25 ms tft's dus volgende week kan ik jullie uitgebreid vertellen hoe de sumsung bevalt op speciaal op het gebied van gaming en wat er waar is van de <25ms claim. Ik ben zeer kritisch dus als ik geen trail of ghost zie, kunnen julie hem blind aan schaffen. :)

ps de 171T is niet gelijk aan de 181T en 191T.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik ga ook voor de 181T versie, op het internet heb ik nou zoveel verhalen erover gelezen, en ze waren allemaal erg postief!

Maar toch wil ik nog even van Tobias het een en ander horen voordat ik hem echt daadwerkelijk bestel.

DenniZ-X, bedankt voor je link, ik ga denk ik de 181T daar ook bestellen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 10:22
Homedisc schreef op 01 oktober 2002 @ 16:01:
[...]

JAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH kijk dit wilde ik horen, ik kan jou wel knuffelen! :D :P
Zou jij toevallig wat foto's van het beestje kunnen maken?
Is de monitor makkelijk met het instellen van positie? hoogte etc etc.
Is de silveren rand om het scherm echt zo dun als dat op de foto's zo lijkt? en is dat van plastic of dun aluminium?
Laatste vraag, heb jij hem al lang? en waar heb jij hem besteld? en heb je al last van dead pixels? en voelt hij wel solide aan?(dat waneer je hem beet pakt niet gekraak van plastic hoor)

Bedankt :)
Helaas heb ik geen digitale camera en ook geen webcam, dus foto's zijn niet mogelijk.

De monitor is uitstekend in te stellen kwa hoogte enz, je duwt em naar boven en dan blijft hij ook zo. Dat werkt iig uitstekend.
De zilver-kleurige rand eromheen is volgens mij van plastic, maar dat weet ik niet zeker. In eerste instantie dacht ik dat het van aluminium oid was, maar het verschil is blijkbaar moeilijk te zien/voelen. Dus daar zou ik me sowieso niet druk over maken. De rand is echt dun, en valt bijna in het niets als de monitor aan staat (het beeldoppervlak is vele malen groter dan het randje van volgens mij 14 mm).

Ik heb em nu 3 of 4 maanden. Ik was dus op zoek naar een mooie 17" tft, maar had niet zo veel geld. Nu volgde ik elke dag het "vraag en aanbod" (hopend op een mooi aanbod) en een keer op zaterdagochtend zag ik een aanbod van deze monitor staan voor 500 euro. Ik had mij niet echt verdiept in dit ding omdat het een beetje boven mijn prijsklasse lag. Maar ik heb dus heel snel info gevonden en ben tot de conclusie gekomen dat dat niet echt zo'n slechte koop zou zijn. Ik gelijk de desbetreffende persoon gebeld en ik kreeg te horen dat het om een bedrijf ging die veel winst maakte en de net nieuw bestelde tft's niet meer nodig had omdat ze op nog duurder/geavanceerder spul overgingen (en dat ze dus niet gestolen waren). Ik heb deze tft dus tweedehands gekocht, maar hij was nog volledig ingepakt en niet open gemaakt. Ik wou em daar ter plekke testen en er was gelukkig geen dode pixel te zien.

Ik ben natuurlijk heel erg blij met deze koop (heb nu helaas wel wat jaloerse vrienden ;)). De monitor doet het nog uitstekend en bevalt me heel goed. Hij voelt zeker solide aan, en je hebt dus ook echt het idee dat je een hoogwaardig produkt in handen hebt.

Ik hoop jou en anderen hiermee voldoende te hebben ingelicht. (Mijn excuses voor de eventuele zin-, spel- en typfouten)

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tobias schreef op 01 oktober 2002 @ 20:17:
[...]

Helaas heb ik geen digitale camera en ook geen webcam, dus foto's zijn niet mogelijk.

De monitor is uitstekend in te stellen kwa hoogte enz, je duwt em naar boven en dan blijft hij ook zo. Dat werkt iig uitstekend.
De zilver-kleurige rand eromheen is volgens mij van plastic, maar dat weet ik niet zeker. In eerste instantie dacht ik dat het van aluminium oid was, maar het verschil is blijkbaar moeilijk te zien/voelen. Dus daar zou ik me sowieso niet druk over maken. De rand is echt dun, en valt bijna in het niets als de monitor aan staat (het beeldoppervlak is vele malen groter dan het randje van volgens mij 14 mm).

Ik heb em nu 3 of 4 maanden. Ik was dus op zoek naar een mooie 17" tft, maar had niet zo veel geld. Nu volgde ik elke dag het "vraag en aanbod" (hopend op een mooi aanbod) en een keer op zaterdagochtend zag ik een aanbod van deze monitor staan voor 500 euro. Ik had mij niet echt verdiept in dit ding omdat het een beetje boven mijn prijsklasse lag. Maar ik heb dus heel snel info gevonden en ben tot de conclusie gekomen dat dat niet echt zo'n slechte koop zou zijn. Ik gelijk de desbetreffende persoon gebeld en ik kreeg te horen dat het om een bedrijf ging die veel winst maakte en de net nieuw bestelde tft's niet meer nodig had omdat ze op nog duurder/geavanceerder spul overgingen (en dat ze dus niet gestolen waren). Ik heb deze tft dus tweedehands gekocht, maar hij was nog volledig ingepakt en niet open gemaakt. Ik wou em daar ter plekke testen en er was gelukkig geen dode pixel te zien.

Ik ben natuurlijk heel erg blij met deze koop (heb nu helaas wel wat jaloerse vrienden ;)). De monitor doet het nog uitstekend en bevalt me heel goed. Hij voelt zeker solide aan, en je hebt dus ook echt het idee dat je een hoogwaardig produkt in handen hebt.

Ik hoop jou en anderen hiermee voldoende te hebben ingelicht. (Mijn excuses voor de eventuele zin-, spel- en typfouten)
:>!
bedankt

500 euro! :D zeer nette aankoop voor zo'n monitor!
Heb jij hem trouwens via de DVI of D-sub aangesloten? of heb je beide getest?
Hoe lang is het snoer dat er bij zit om aan te sluiten op je pc?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
Homedisc schreef op 01 oktober 2002 @ 20:28:
[...]

Heb jij hem trouwens via de DVI of D-sub aangesloten? of heb je beide getest?
Hoe lang is het snoer dat er bij zit om aan te sluiten op je pc?
Ik heb hem nu via de dvi aangesloten. Ik moet zeggen dat het beeld superscherp is (aangesloten aan mijn geforce4 ti 4400), zeker in vergelijking met de geforce2 gts (die dmv de d-sub). Maar dat is niet helemaal "eerlijk" want zoals ik al eerder heb vermeld, is het over het algemeen bekend dat deze filters zeer slecht zijn, wat zorgt voor een minder scherp beeld. Maar toen ik die geforce4 nog niet had, was ik al zeer tevreden (waarschijnlijk omdat ik niet beter wist).

Maar ik heb het verschil nog niet getest van dvi en d-sub op dezelfde videokaart (geforce4) op deze tft. Als je dat graag wilt, zal ik het best willen doen.

Ik heb net ff de lengte van de dvi-snoer bekeken, deze schat ik zo'n 2 meter. En die is volgens mij even lang als de d-sub-snoer. (Iaw beiden 2 meter)

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat randje van de 181t is gewoon kunstof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tobias schreef op 01 oktober 2002 @ 21:00:
[...]

Ik heb hem nu via de dvi aangesloten. Ik moet zeggen dat het beeld superscherp is (aangesloten aan mijn geforce4 ti 4400), zeker in vergelijking met de geforce2 gts (die dmv de d-sub). Maar dat is niet helemaal "eerlijk" want zoals ik al eerder heb vermeld, is het over het algemeen bekend dat deze filters zeer slecht zijn, wat zorgt voor een minder scherp beeld. Maar toen ik die geforce4 nog niet had, was ik al zeer tevreden (waarschijnlijk omdat ik niet beter wist).

Maar ik heb het verschil nog niet getest van dvi en d-sub op dezelfde videokaart (geforce4) op deze tft. Als je dat graag wilt, zal ik het best willen doen.

Ik heb net ff de lengte van de dvi-snoer bekeken, deze schat ik zo'n 2 meter. En die is volgens mij even lang als de d-sub-snoer. (Iaw beiden 2 meter)
erhm ik ben misschien lastig :P maar zou je dat voor mij kunnen kijken of het veel verschilt d-sub of DVI?
2meter snoer is ruim voldoende :)
Hartelijk dank voor al je info, je hebt me echt net dat beetje extra gegeven wat ik wilde weten om me over te halen om een 181T te halen :)
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 21:02:
Dat randje van de 181t is gewoon kunstof.
Ik zag in V&A op t.net dat jij je TFT wegdoet, waarom? wegens die 2 pixels?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
Ik heb net ff het verschil getest tussen dvi en d-sub, en het beeld is nagenoeg hetzelfde. Als ik er een van die twee voor me neus kreeg, zou ik niet zo kunnen zeggen of het nou digitaal of analoog was. Dus ik zou iig geen videokaart speciaal voor een dvi-aansluiting kopen, dat lijkt mij weggegooid geld.

<edit> Ik zie net dat je al een geforce4 ti4200 hebt (met dvi aansluiting), dus het zou sowieso geen optie zijn om hiervoor een nieuwe kaart te kopen </edit>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en misschien weer een nieuwe 19" samsung kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

uit een andere topic:
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 22:51:
misschien even wachten met een samsung kopen! De nieuwe modellen komen er aan:
http://www.hardware.info/nieuws.php?id=1632
de enige verschillen met de huidige schermen is de kijkhoek zo te zien, en de prijs ligt ietsje lager.
Ook is de voet iets anders uitgevoerd, en geen DVI.

Toch ook wel een paar mooie schermpjes.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 02:15
Geen DVI!?!?!
Damn, leek me wel het wachten waard, maar als er geen DVI op zit dan hoeftut nie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 02:15
Hey guys, ik lees op hardware.info dat de IIyama AS4332UT ook ontzettend goed uit de test komt.
http://www.hardware.info/reviews.php?id=292&page=9
http://www.hardware.info/reviews.php?id=292&page=16
Op de prijzen hoef je nie te letten, die zijn al een paar maanden oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Is het waar dat je bij TFt geen videokaart nodig heb omdat eht digitaal is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 14:50
GTA3 schreef op 02 oktober 2002 @ 17:28:
Is het waar dat je bij TFt geen videokaart nodig heb omdat eht digitaal is ofzo?
nee, das niet waar :)

Wat wel waar is, is dat sommige TFT Monitor aangesloten kunnen worden via DVI. (dat is digitaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

WOOHOOO, 3x raden wat ik vandaag heb besteld? :P jawel, de Samsung 181T :*)
A.s. vrijdag kan ik hem verwachten met de TPG :)
Zodra ik hem heb post ik mijn bevindingen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 21:24
zozo das niet verkeerd *D
zelf ga ik zaterdag de samsung 171B ophalen *D
uiteraard post ik mn bevindingen ook hier ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, jullie maken mij helemaal jaloers ;)

Wel even uitgebreid jullie bevindingen posten he! En pics als je ze hebt staan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
pics worden met beetje geluk geregeld mits mn webcam ffies meewerkt :P
en ja ik word er zelf ook jaloers van (dat ik hem nog niet heb *D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

yonexfreak schreef op 02 oktober 2002 @ 19:52:
pics worden met beetje geluk geregeld mits mn webcam ffies meewerkt :P
en ja ik word er zelf ook jaloers van (dat ik hem nog niet heb *D )
HAHA dat gevoel heb ik ook :P

Zodra ik hem binnen heb, maak ik een uitgebreide foto reportage :P
zooowww!, is het al vrijdag?! :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartje
hmm, ik krijg m'n nieuwe 181T als het goed morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Homedisc schreef op 02 oktober 2002 @ 20:11:
[...]

HAHA dat gevoel heb ik ook :P

Zodra ik hem binnen heb, maak ik een uitgebreide foto reportage :P
zooowww!, is het al vrijdag?! :D
geloof dat we beiden vanaf het weekend ffies de patsers van GoT zijn :+
hehe jammer dat ik geen horloge heb waarmee de tijd versneld kan worden >:)
edit>> Quartje komt er ook gezelli bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

woei! 1 grote feestbende hier straks op GoT :), Quartje laat me je bevindingen weten he!? :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn Samsung 181T komt dinsdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
holy smoke wist niet dat zoveel GoT-ers zoveel geld hadden

hierbij roep ik deze week uit tot de Koopweek van de TFT :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he verdomme ik wil me graag even bij de kopers voegen alleen kan ik niet kiezen tussen de samsung en de hercules (lekker blauw zoals de rest van m'n systeem B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-09 09:26
ik wacht tot schermen van organisch materiaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
hmm wat ik tot nu toe gezocht heb op internet komt bijna altijd de Samsung als beste uit de tests (met anderen soms) en kheb nog geen Hercules daarbij gezien :)
mn keus was al heel snel gemaakt voor een Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

zouden jullie ook willen aangeven waar en hoe duur ze aangeschaft zijn. ik zit er al een tijdje ernstig over na te denken om die 181T te halen.

hijs nu €1099 bij mijn vaste leverancier Norrod

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
winkel: www.computerwebstore.nl
lokatie: Capelle a/d Ijsel
prijs: 575 excl BTW

TFT Samsung Syncmaster 171B :)

* yonexfreak vind je icon Mustis beetje irri voor je ogen dat geknipper :) (NFI)[/ME]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ja et moet voorstellen dat ik kazaa behoorlijk tof vind. maar dat geknipper begint idd behoorlijk op me maag te werken

kzal et ff veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
MUSTIS schreef op 02 oktober 2002 @ 21:01:
ja et moet voorstellen dat ik kazaa behoorlijk tof vind. maar dat geknipper begint idd behoorlijk op me maag te werken

kzal et ff veranderen
tnx slimme keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

hmm veel beter zo :D (had dat knipperende icoon half uur geleden gemaakt)

maarem, heeft iemand al es een tft bij norrod gehaald en em in de winkel bekeken? doen ze daar moeilijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

MUSTIS schreef op 02 oktober 2002 @ 21:08:
hmm veel beter zo :D (had dat knipperende icoon half uur geleden gemaakt)

maarem, heeft iemand al es een tft bij norrod gehaald en em in de winkel bekeken? doen ze daar moeilijk over?
Ik zou niet weten, heb geen ervaring met Norrod.

code:
1
2
3
4
5
1x SAMSUNG MONITOR 181T SILVER 18LCD 1280X1024 TCO99 NARROW FRAME 874,00 
Bijdrage verzendkosten 19,00 
Subtotaal 893,00 
BTW 169,67 
Totaal 1.062,67

Dat is mijn "schatje" :P, besteld bij Beat It BV ( www.beat-it.nl ) ze hadden er daar nog 1 op voorraad.
Helaas doen ze maximaal tot 1000Euro onder rembours maar ze wilden wel een uitzondering maken voor een keer!, Kortom perfecte service verlening! _/-\o_

Als die monitor nog daadwerkelijk a.s. vrijdag aan huis komt, en alles goed verloopt krijgt die winkel echt de hoogste cijfers die ik ooit aan een shopservey gegeven hebt :D, we wachten af....

Het verbaasd mij ook idd dat er zoveel tweakers zijn met geld teveel ;), de ene TFT koper meldt zich na de ander :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ach kwaliteit mag best wat kosten bovendien vind ik mijn ogen erg belangrijk. Op een processor, hd etc wil ik best wat besparen meestal vervang je die weer na 1.5 jaar. Maar een monitor gaat (bij mij) toch wat langer mee. En ik moet er wel gemiddeld elke dag 2 uur naar kijken.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ErikRo schreef op 03 oktober 2002 @ 00:02:
Ach kwaliteit mag best wat kosten bovendien vind ik mijn ogen erg belangrijk. Op een processor, hd etc wil ik best wat besparen meestal vervang je die weer na 1.5 jaar. Maar een monitor gaat (bij mij) toch wat langer mee. En ik moet er wel gemiddeld elke dag 2 uur naar kijken.
Zondermeer, van veel mensen rondom me heen hoor ik kreten: zow geld teveel? ppffff patser, nou ik koop wel een goedkopere hoor.

Maarja daar trek ik me weinig van aan omdat ik alleen maar zuinig ben op me ogen en gewoon gelijk iets goeds wil, dat ik niet na 2 jaar al moet vervangen omdat die gaar is ofzo.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
precies ik ben ook zuinig op mn ogen :) die zijn wel meer waard dan 1000 eurotjes ;)

laatst was een collega bij mn thuis en 1e wat ie zei toen mn monitor aanging was: jezus wat een wazig scherm!!
nu was het mij niet eens meer echt opgevallen omdat mn ogen er schijnbaar al aan gewend waren, had hoogstens lichtelijk pijnlijke ogen na dag achter dat scherm (Compaq V70 17" CRT)
en laatst mn rij examen toen de ogen test kwam merkte ik dat ik toch wel ff 2x moest kijken voordat ik nummerbord kon opratelen

nou dan liever nu maar een goed scherm en weten dat het goed is voor mn ogen...hele dag werken op mn 15inch tft van mn notebook is ook top...nooit last van mn ogen!!
kortom voor mij heerst een TFT :) (NFI)

* yonexfreak gaat vandaag ffies de order doorbellen en zaterdag ophalen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 21:38:
ja en misschien weer een nieuwe 19" samsung kopen.
WTF... :o

(geld teveel..) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
zo order gedaan en aanstaande zaterdag staat er 1 gereed voor me...word ook getest daar op defecte pixels dus kweet zeker dat als ik daar wegga ik een 100% werkend scherm heb :)

* yonexfreak kan niet wachten tot zaterdag !! woeiiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

zo.....heb mun 152T binnen......zeer mooi, maar allemachtig wat een brightness. word ik toch nog een beetje gek van. staat nu op 6 (!) van de honderd. geen last van ghosting trouwens (als je benchmarkje Q3A draait ken je wel wat zien, maar dat gaat dan ook erg snel; zo snel speel je niet). ook mooie kleuren trouwens. zijn wel 2 dingen waar ik me aan erger: dat het zwart niet zo zwart is....het lijkt zo flets als je donkere beelden hebt....vooral irri als je een 'donkere' film aan het kijken bent. wat ik ook klote vind is dat de spreiding van het licht niet zo fantastisch is; je kunt aan de randen lichtere plekken enzo zien. irritant als je een breedbeeld-film aan het loeren bent, zie je de hele tijd die plek. is hier iets aan te doen d.m.v. instellingen?

hmmzzz....heb me brightness toch maar ff een flink eind opgeschroefd. valt nu wel mee...ff wennen en nu vallen die lichte vlekken iets minder op. maaruh...weet iemand of dat misschien nog een beetje bijtrekt of weet anders iemand hoe erg die 'vlekken' mogen zijn? misschien kan ik er nog mee terug. het is niet heeel erg, maar het irriteert me een beetje (ben dan ook wel een beetje een perfectionist, maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Quartje >> hebbie je 181T al binnen :?
ben nl benieuwd :) :)
ik moet nog ffies 2dagen geduld hebben :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 22:31

Klippy

Still Game

Ik wordt gefrustreerd van het feit dat die 171B bijna 400 Euro goedkoper is dan wat ik heb betaald eind juni :P

Maar goed :)
Veel TFT kopers opeens valt me op :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
LiquidSilver schreef op 03 oktober 2002 @ 20:18:
Ik wordt gefrustreerd van het feit dat die 171B bijna 400 Euro goedkoper is dan wat ik heb betaald eind juni :P

Maar goed :)
Veel TFT kopers opeens valt me op :)
hehe beetje jaloers? >:)
dont worry hoor zal er leuke webcam pics van maken ;)

* yonexfreak die wel jaloers is dat liquidsilver een zilveren frame heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrolyte
  • Niet online

Necrolyte

Status: Undead

Heb vandaag een 191T gekocht en moet zeggen dat het me zeer goed bevalt :P

Windows is a 32-bit patch to a 16-bit GUI for an 8-bit operating system written for a 4-bit processor by a 2-bit company that can't stand 1-bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
tering jantje...sommigen mensen hebben echt een waterval met geld zeker in hun tuin pfffffffff :)

hee wel ffies leuke pics maken he Necrolyte net zoals iedereen die 1 deze dagen een TFT koopt ;)

* yonexfreak vind dat je wel beetje mag pronken met dit soort juweeltjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrolyte
  • Niet online

Necrolyte

Hbb geen geld meer voor een digitale camera nu ;), maar ik zal er morgen eens eentje gaan scharrelen ergens.

Windows is a 32-bit patch to a 16-bit GUI for an 8-bit operating system written for a 4-bit processor by a 2-bit company that can't stand 1-bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
webcam doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:26
wegens budgettaire beperkingen ga ik denk ik voor een samsung 152T, als ik zo al die reviews en comments hier heb gelezen lijkt me dat een prima schermpje voor mijn systeem! (ik heb ook een Leadtek GF4 Ti4400 met DVI-uitgang dus dat komt goed uit :D)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40

Phydomir

Dennis

heeft er trouwens ook hier iemand de philips 170S2B? Die heeft namelijk bijna dezelfde specs (zelfs iets beter) als de Samsung 171s alleen heb je bij phillips wel de garantie van 0 dode pixels in de 1e 2 jaar.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartje
yonexfreak schreef op 03 oktober 2002 @ 19:19:
Quartje >> hebbie je 181T al binnen :?
ben nl benieuwd :) :)
ik moet nog ffies 2dagen geduld hebben :( :(
Nee nog niet :((( Kreeg vandaag te horen dattie pas 11 okt. weer leverbaar was. Als ik hem heb volgende week, vertel ik hier mijn bevindingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Quartje schreef op 03 oktober 2002 @ 22:17:
[...]

Nee nog niet :((( Kreeg vandaag te horen dattie pas 11 okt. weer leverbaar was. Als ik hem heb volgende week, vertel ik hier mijn bevindingen :)
zow dat is wel even balen als je denkt dat je hem vandaag binnenkrijgt :/
binnen 13 uur heb ik hem (als alles goed gaat) in huis. TPG komt hier altijd rond 11 uur aan de deur :)
Digi cam is al helemaal opgeladen om een hele zooi foto's te gaan maken :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartje
Homedisc schreef op 03 oktober 2002 @ 22:30:
[...]

zow dat is wel even balen als je denkt dat je hem vandaag binnenkrijgt :/
binnen 13 uur heb ik hem (als alles goed gaat) in huis. TPG komt hier altijd rond 11 uur aan de deur :)
Digi cam is al helemaal opgeladen om een hele zooi foto's te gaan maken :)
Ja is idd hard balen :/

Ik ben benieuwd naar je fotoreportage :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Quartje schreef op 04 oktober 2002 @ 00:28:
[...]

Ja is idd hard balen :/

Ik ben benieuwd naar je fotoreportage :9~
Die kan er elk moment aankomen, WOOHOO, heb gewoon de kriebels nu! :D :P

Hij is dus niet gekomen :( bel zo het bedrijf wel, grrrrrrrrrr
andere spullen die ik elders en nog eens gisteren heb besteld zijn er wel al :(
!#!$^*&@^*&@^ ik had liever me monitor dan me geheugen en me HD's
uit de email:

De zending had inderdaad vandaag bij u aangeboden moeten worden. Ik heb net contact opgenomen met Van Gend & Loos, naar nu blijkt is de zending zoek.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH :(

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

kan iemand me hier trouwens vertellen hoe 'slecht' de lichtspreiding mag zijn? of wil iemand misschien ff op zijn/haar TFT'je kijken? dit zie je het beste met een fullscreen zwarte achtergrond. daar zou ik jullie heel dankbaar voor zijn, want het irriteert me een beetje, maar ik weet niet of dat binnen de tolerantie zit. misschien dat jullie me een beeld kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 16:52
Zimbab:

Dat verschilt echt per TFT. Mijn LG heeft een hele mooie egale spreiding en zie ik zowat totaal geen vlekken licht terwijl mijn Philips TFT dit beduidend minder mooi doet. Er is dus niet echt een tolerantie grens of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
pff wat ben ik blij dat ik dus morgen zelf naar de firma ga om het scherm op te halen..ben dus mn eigen v Gend & Loos :P

nu wel hopen dat die tent niet de afspraak vergeten is of deur op slot is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Sovereign schreef op 04 oktober 2002 @ 14:09:
Zimbab:

Dat verschilt echt per TFT. Mijn LG heeft een hele mooie egale spreiding en zie ik zowat totaal geen vlekken licht terwijl mijn Philips TFT dit beduidend minder mooi doet. Er is dus niet echt een tolerantie grens of zo.
Hmmzzz......das wel minder dan. ik heb toch maar even een mailtje gestuurd naar Samsung. kijken wat zij ervan vinden. maar bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Homedisc schreef op 04 oktober 2002 @ 10:34:
[...]

Die kan er elk moment aankomen, WOOHOO, heb gewoon de kriebels nu! :D :P

Hij is dus niet gekomen :( bel zo het bedrijf wel, grrrrrrrrrr
andere spullen die ik elders en nog eens gisteren heb besteld zijn er wel al :(
!#!$^*&@^*&@^ ik had liever me monitor dan me geheugen en me HD's

[...]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH :(
je wil niet eens weten wat ik heb meegemaakt voor ik mijn monitor had. bestel bijna altijd met vooruitbetaling, want goedkoper en met internet-bankieren staat het bedrag in no-time op de rekening van het bedrijf.

deze keer dus ook; bestelling afgerond, bevestigingsmailtje gekregen en ik naar i.net-bankieren --> doet het niet :( volgende dag ook niet. had geen zin in overschrijvingsformulieren, want dat duurt altijd een week ofzo (van ABN naar ING). laten we telefonisch maar eens proberen dacht ik (monitor 499 € + 8 € verzend= 507 €). "sorry meneer, naar derden mag maar 500 € per dag" :X ik naar balie in de bank: "nee meneer kan niet." :X ik pinnen (was half vijf en de ABN was nog open) en naar de ING. dan maar storten dacht ik; ING is om 4 uur dicht :X :X ik weer naar huus. na het weekend weer naar ING: "voor stortingen van derden moet u 12 € extra betalen". ja bekijk het ff....die 12 € plus die 8 € verzendkosten zou 20 € in totaal maken. ik weer naar huis met het plan om de volgende dag het ding maar gewoon op te halen (waar ik eigenlijk geen tijd voor had, maar dan moesten de colleges maar ruimen). thuis gekomen stiekem toch maar ff weer internet-bankieren proberen (lag er al een week uit) --> doet het!! :D ik naar de bank om mijn 500 € weer op mijn rekening te storten, en weer terug...en wat blijkt: internet-bankieren doet het weer niet!! :( :r :'( :X :X :X 8)7 8)7 ;( ;( toen maar opgebeld of mevrouw van perfect-systems er een rembours-zending van wilde maken....volgende dag binnen. ongelooflijk dat iets zooo fout kan gaan. achteraf gezien was het overschrijvingsformulier nog even snel geweest ook en dan nog zonder de rembourskosten.

moraal van het verhaal: kijk voordat je een bestelling met vooruitbetaling bevstigd eerst ff of je internetbankieren het wel doet. ik zal dit iig nooit meer vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
nou hoe dan ook als ik deze verhalen zo lees dan ben ik maar wat blij dat ik morgen per auto richting rotterdam ga om scherm op te halen en gewoon contact betaal...niets geen gezeur van rembour/verzendkosten etc...en een 100% werkende TFT flatscreen :)

* yonexfreak hoeft nog maar 1 nachtje te slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zimbab schreef op 04 oktober 2002 @ 14:44:
[...]
een heel verhaal.....
Neem Rabobank met de Rabobox. Gebruik dit al ander half jaar wekelijks, en het is nog noooooit down geweest. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 15:27:
[...]

Neem Rabobank met de Rabobox. Gebruik dit al ander half jaar wekelijks, en het is nog noooooit down geweest. _/-\o_
ik weet het...ABN-Amro loopt hopeloos achter met dat soort dingen. ik heb alleen geen zin in al die rompslomp van een nieuwe rekening met een nieuw nummer etc....
bovendien is dit ook de eerste keer dat ik het zo meemaak hoor.....het kwam alleen op het slechtst denkbare moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou goed ik heb de knoop doorgehakt en ik ga voor de LG L1510S, ik heb 'm vanmiddag even in actie gezien bij de lokale Vobis en ik vond 'm wel erg mooi, DVD en TV hadden ze erop, ook heb ik er heel even een spelletje opgespeeld en ik kon geen ghosting ontdekken.. 25ms zal dus wel kloppen.

Zodra ik 'm heb zal ik mijn bevindingen posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
welkom bij de club van TFT bezitters (binnenkort) ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrolyte
  • Niet online

Necrolyte

Heb mijn tft nu 2 dagen (foto's komen nog zodra ik camera heb) en ik moet zeggen dat hij toppie is. Bij gamen geen last van ghosting maar wel een beetje van tearing (moet nog wat proberen met instellingen van maxfps en vsync ofzo)

Moet wel zeggen dat het een "must" is om de maximale resulotie te pakken van je tft ander krijg je last van schokken (dat ervaar ik tenminste bij alle games, benchmarks). Ik weet niet of dat ook is als je 800x600 afspeelt op een 1600x1200 scherm (iemand?).

Het verschil tussen analoog en digitaal zie ik niet, ik weet alleen dat bij digitaal de refreshrate lager is.

Verder kijkt het schermpje zeer lekker maar het is aan te raden om witte achtergronden een ietsjes grijs te maken want het wit is echt wit en de oogjes vinden dat na een tijdje niet meer zo leuk. maar dan is er uren na te kijken zonder problemen.

Zoals vertelt komen pics van de samsung 191T op mijn bureau zo spoedig mogelijk :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Necrolyte schreef op 05 oktober 2002 @ 00:27:
Bij gamen geen last van ghosting maar wel een beetje van tearing (moet nog wat proberen met instellingen van maxfps en vsync ofzo)
:( :(

Het was ook te mooi om waar te zijn :(
Nou ja volgende week maar eens kijken hoe erg dat tearing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrolyte
  • Niet online

Necrolyte

ErikRo schreef op 05 oktober 2002 @ 10:42:
[...]

:( :(

Het was ook te mooi om waar te zijn :(
Nou ja volgende week maar eens kijken hoe erg dat tearing is.
Kop op, je krijgt er echt geen spijt van hoor :P, ben zelf een fanatiek gamer en moet wel in de gaten houden dat ik nog niet heb geprobeerd dat weg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!! :D

Ik heb mij LG L1510S TFT vandaag opgehaald!
Nou ik heb alleen nog maar er een DVD op afgespeeld en er even Unreal Tournament opgespeeld, echt super!!! Totaal geen ghosting effect 8) hij is lekker snel, zo die is binnen!

Ik moet de kleuren nog wat fine tunen want die zinnen me nog niet helemaal, uitgebreidere review volgt! :)

Men, wat een te gekke dag vandaag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb sinds woensdag een Samsung syncmaster 151s en ben er super tevreden mee. Van Ghosting heb ik ook geen last, behalve als je je best doet om het te zien, zie je het wel.
En het scheelt echt super veel ruimte op je bureau.
Ik was eerst ook een beetje huiverig ivm games enzo, maar ben erg tevreden (25 ms).
Een TFT kan ik dus echt aanraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de mijn heeft ook 25ms, je kan prima gamen op een goeie TFT. :) Hierbij een vooroordeel weggenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

mijn 152T heeft er ook absoluut geen last van. ( <25 ms) maar ik erger me een klein beetje aan het feit dat het zwart niet zwart genoeg is. vooral vervelend als je een donkere film aan het kijken bent. hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwart is hier ook idd niet echt helemaal zwart, met spellen en films vind ik het niet eens zo opvallen maar met gewoon windows vind ik het wel meer opvallen. Met een beetje kloten aan de instellingen kun je misschien nog een eindje komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

yonexfreak schreef op 04 oktober 2002 @ 15:15:
nou hoe dan ook als ik deze verhalen zo lees dan ben ik maar wat blij dat ik morgen per auto richting rotterdam ga om scherm op te halen en gewoon contact betaal...niets geen gezeur van rembour/verzendkosten etc...en een 100% werkende TFT flatscreen :)

* yonexfreak hoeft nog maar 1 nachtje te slapen :)
Kun je al je ervaringen met ons delen?

Goed nieuws bij mij
De monitor was afgelopen Vrijdag alweer terecht en ik kan hem maandag bij mij aan de deur verwachten :)!!!
Maarja maandag is niemand thuis :( en ik kan ook niet even school skippen want ik heb toetsen.
Naja dinsdag kan ik hem dan ophalen bij het postkantoor :) :) :) :)
Geen spam of wat dan ook maar Beat-it.nl heeft me echt zeer goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken, werkelijk zulke service ben ik nog nergens tegen gekomen.

slamfm, zou je nog meer kunnen vertellen over de monitor? pics!! :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 05 oktober 2002 @ 19:46:
slamfm, zou je nog meer kunnen vertellen over de monitor? pics!! :D
Ik ben druk bezig om even een digi/webcam te regelem voor de pics, alles volgt morgen! :)

Weet iemand toevallig wat de beste kleurdiepte is voor een TFT? Ik draai momenteel 32 bits maar ik zie niet echt het verschil met 16 bits, op me CRT zag ik het veel duidelijker. Had zelf al uitgevogeld dat de laagste refresh rate het beste beeld opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

nou....bij mijnes is 16 bit werkelijk niet om aan te zien. ik zag het verschil bij mijn CRT veel minder dan hier. ik denk dus dat 32 bit het beste is........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Homedisc schreef op 05 oktober 2002 @ 19:46:
[...]
Kun je al je ervaringen met ons delen?
kheb hem gisteren gehaald en blij dat ik er zelf heen ben gegaan om scherm te testen op defecte pixels want mn gereserveerde scherm had 1 dode pixel :)
en nu heb ik er dus 1 helemaal in orde !!! >:)
over scherm niets dan lof...potverdikkie wat een scherpte...kheb helderheid+contrast op 20 staan ofzo want anders word je gek van de scherpte/herderheid !!

pics komen nog want eerst mn kamer verbouwen zodat scherm voor mn neus kan staan maar pics komen zeker weten hoplijk in de loop van vandaag (moet eerst wedstrijd spelen)

ff geduld dus ;)

edit> bij games GEEN ghosting !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
foto's komen nog omdat ik nu naar bios ga met 2 dames >:)
kortom word vervolgd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damnit heren, ik had dus de NEC 1550M-BK besteld, maar naar aanleding van al de goede berichten en testen van de Samsung schermen de aankoop toch maar even uitgesteld. Nu ben ik dus ergerlijk hard aan het twijfelen tussen de reeds genoemde NEC en de Samsung 152T. Quasi dezelfde cijfers, quasi dezelfde prijs,...

What to do ??? :? :? :?

De NEC is al wat ouder, maar komt er bij de testen toch ook telkens goed uit. Enige nadeel is dat er geen DVI op is, maar of dat nu zo veel verschil maakt weet ik niet.

Btw ik erger me ondertussen ook aan het feit dat ik me geen 17" of meer kan veroorloven momenteel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 21:53:
Enige nadeel is dat er geen DVI op is, maar of dat nu zo veel verschil maakt weet ik niet.
wat voor videokaart heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Abit Siluro GeForce4 Ti4200 128MB (met DVI dus) zoals in de specs vermeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen! Ik ben ook een gelukkige TFT bezitter Hoewel het al weer een oud model is met veel min puntjes Ja Ja iiyama 4311U dit scherm heeft bijf 40Ms response Zwart is niet echt zwart maar dat hebben ze allemaal een beetje en de boven kant heeft wat last dat het te licht is... Hoewel ik toch nog tevreden ben met dit beesje gaat hij toch de deur uit en komt er een nieuwe Veel mooiere (hoop ik) tft op zijn plekje te staan!

Nu wou ik toch wel even weten of 1 van jullie wat meer ervaring of kennis hebben met het schermpje waar ik me ogen op heb
iiyama 4821DT specs geven 25ms aan contrast van 600:1 en een helderheid van 250cd/m2

nou zien die specs er super uit maar nu wil ik toch even weten of iemand me toch wat meer er over kan vertellen of me toch kan overtuigen voor een ander (mischien beter scherm)
hoewel hij echt niet duurder mag zijn dan deze aangezien ik hem al duur genoeg vind :X

O ja over tft's gesproken hoor altijd veel mensen praten dat onder gamen onder ut bijf het grooste probleem is enzo maar ik vind dat juist van niet tuurlijk is het minder scherp maar wat ik erger vind is bijf als je RA bijf speelt dat als je een klein beetje scrolt dat je het beeld echt duidelijk met name de zwarte lijnen ziet verspringen laat maar zeggen dat vind ik echt het vervelenste van tft schermen ik weet niet hoe jullie ervaring met dat soort symtomen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat vinden de tweakers van de Hansol H711 17"TFT ??
ik wil een nieuwe monitor gaan halen volgend jaar en twijfel tussen een 19" CRT of een 17" CRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 22:33:
Abit Siluro GeForce4 Ti4200 128MB (met DVI dus) zoals in de specs vermeld :)
Bij de GF2 serie is er wel een dag en nacht verschil tussen dvi en d-sub.
GF4 (geenGF4MX) zou een stuk beter horen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
guys ik moet jullie nog even teleurstellen wat foto's betreft...zoals jullie gisteren konden lezen was ik aan het stappen met 2 leuke dames >:) (wat erg leuk was) en nu ben ik weer (hard :P ) aan het werk dus heel maybe red ik het om vanavond wat pics te uploaden alleen kans is groot dat ik ga sporten dus dan word het pas op vroegst dinsdagavond..
srry guys maar geloof me >> scherm is meer dan moeite waard om aan te schaffe, ikzelf wil nooit meer iets anders...gewoon helemaal 100% in orde *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sovereign schreef op 04 oktober 2002 @ 14:09:
Zimbab:

Mag ik vragen welke LG jij hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Perfect topic dit!! Eindelijk bruikbare informatie, tips en ervaringen van gebruikers van TFT schermen.
Ik denk er zwaar over om de Samsung 172T te halen. Waar, wanneer weet ik nu nog niet, dat moet ik nog even uitzoeken.

Voor de geintereseerden: Klik. Site gaat over de ergonomie van de 152T en geeft wat plaatjes van dit scherm. Erg mooi. Staat ook aan het eind iets over de 172T, die ik op het oog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-TheGrimReaper- schreef op 07 oktober 2002 @ 16:04:
Perfect topic dit!! Eindelijk bruikbare informatie, tips en ervaringen van gebruikers van TFT schermen.
Ik denk er zwaar over om de Samsung 172T te halen. Waar, wanneer weet ik nu nog niet, dat moet ik nog even uitzoeken.

Voor de geintereseerden: Klik. Site gaat over de ergonomie van de 152T en geeft wat plaatjes van dit scherm. Erg mooi. Staat ook aan het eind iets over de 172T, die ik op het oog heb.
Laat me weten waar je hem besteld en aan welke prijs. Ik ben zeker ook geïnteresseerd. De eeuwige twijfelaar die ik ben, ik zit nu te denken aan het uitstellen van de aankoop omdat ik dan kan doorsparen en mij de 172T aanschaffen. :9

Ben daarnet nog even naar wat 15"ers gaan kijken en die zijn me toch wat klein moet ik toegeven. 152T zag er erg strak uit met een mooie weergave !!! Tjonge, jonge wat zal ik glunderen als ikhet geld bij mekaar heb voor de 172T. :*) _/-\o_

Aan welke prijs moet ik eigenlijk denken voor de 172T, want in de PriceWatch vind ik hem niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 16:22:
[...]

Laat me weten waar je hem besteld en aan welke prijs. Ik ben zeker ook geïnteresseerd. De eeuwige twijfelaar die ik ben, ik zit nu te denken aan het uitstellen van de aankoop omdat ik dan kan doorsparen en mij de 172T aanschaffen. :9

Ben daarnet nog even naar wat 15"ers gaan kijken en die zijn me toch wat klein moet ik toegeven. 152T zag er erg strak uit met een mooie weergave !!! Tjonge, jonge wat zal ik glunderen als ikhet geld bij mekaar heb voor de 172T. :*) _/-\o_

Aan welke prijs moet ik eigenlijk denken voor de 172T, want in de PriceWatch vind ik hem niet terug.
Ik heb net even 2 winkels gebeld, maar die hadden hem uiteraard niet. Dat is wel raar want op die site die ik gaf, is te lezen dat 'ie sinds julie verkrijgbaar zou moeten zijn. :? Ik word door 1 winkel nog gebeld die hem eventueel zou kunnen bestellen voor de prijs en levertijd.

De 172B is trouwens al wel verkrijgbaar: Pricewatch.
Ik denk dat de prijs van de 172T vergelijkbaar zal zijn, zelfs nog wel wat hoger. Een flinke smak geld al zeg ik het zelf, maar ja, dat moet maar. En waarom neem ik de 172B niet? Omdat ik de 172T mooier vind. Slimline, kleur...........

Ik moet een deel van het afstuderen thuis doen (de onderzoekstaak) en ik word nu eerlijk gezegd gek van dat 17" Sony scherm van me (4 jaar oud). Ik draai nu 1152x864@75Hz en ik vind het beeld een beetje onrustig. Zeker als ik een hele dag naar dat scherm heb zitten staren, merk ik dat de ogen een beetje geirriteerd zijn. De hoop is dus dat dit met een TFT scherm voorbij is; iets wat zeker is als ik dit topic goed heb gelezen.

Ik zal het TFT scherm voornamelijk gebruiken voor het 'normale' gebruik: surfen, office. Het CRT scherm zet ik ernaast om games te spelen. Ik heb niet voor niets een Ti4400 met nView gehaald. :)

Dat was het wel zo'n beetje.............. ;)

edit:
Ik ga zelf niet voor een 15" TFT omdat ik dat te klein vind. Effectief gezien even groot als mijn 17" CRT van nu en ik wil er natuurlijk wel op vooruitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 12:31

LithoMan

Toemaar

Heb sinds vorige week een Philips Brilliance 180p2b. (18,1 inch). Ik vind het een schitterend scherm. Grote kijkhoek 170/170 en een responsetijd van 30ms. Het is een genot om maar te kijken. Heeft iemand anders hier ook ervaringen met dit scherm, want ik hoor er niemand over en iedereen heeft het maar over die Samsung modellen, wat overigens ook erg mooie schermen zijn. Greetz, Willem

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
Nog even over die 172T (en dit geldt ook voor de 152T): in dat artikel wat ik gaf, staat dat het ook mogelijk is door de 2 aansluitingen om 2 systemen op die ene monitor aan te sluiten. Ook wel mooie feature. :9
Misschien is dit ook al bij andere monitoren mogelijk, maar aangezien ik me pas sindskort een beetje aan het verdiepen ben in TFT's heb ik dit nog niet eerder gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
yonexfreak schreef op 07 oktober 2002 @ 09:33:
guys ik moet jullie nog even teleurstellen wat foto's betreft...zoals jullie gisteren konden lezen was ik aan het stappen met 2 leuke dames >:) (wat erg leuk was) en nu ben ik weer (hard :P ) aan het werk dus heel maybe red ik het om vanavond wat pics te uploaden alleen kans is groot dat ik ga sporten dus dan word het pas op vroegst dinsdagavond..
srry guys maar geloof me >> scherm is meer dan moeite waard om aan te schaffe, ikzelf wil nooit meer iets anders...gewoon helemaal 100% in orde *D
Sorry ik wil niet lullig zijn tegenover de rest, maar ik zie eigenlijk liever wat fotó's van die twee dames :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
ErikRo schreef op 07 oktober 2002 @ 20:20:
[...]

Sorry ik wil niet lullig zijn tegenover de rest, maar ik zie eigenlijk liever wat fotó's van die twee dames :) :)
hehe ik denk niet dat de 2dames in kwestie het leuk vinden als ik foto's hier neerzet zonder hun medeweten ;)

maarreh geloof me ze zijn aanzien meer dan waard :*) O-)

* yonexfreak heeft goede smaak qua ladies ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 14:43

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

LiquidSilver schreef op 01 oktober 2002 @ 16:14:
[...]
De Prophetview is vrij oud.

Samsung heeft nu veel nieuwe modellen, ik zou voor de Samsung gaan :)

Verder heeft Samsung 3 jaar goede garantie en service. Van Hercules weet ik niet.

Daarbij komt nog dat je brightness en contrast ratio wat lager is, omdat het een vrij oud scherm is. Maar had ik dat niet al gezegd?
Dat telt volgens mij alleen voor de 15 inch Prophetview 720.
De Prophetview 920 heeft ook een betere helderheid en contrast ratio.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Tsjah, ik mag een beestje aanschaffen via pc prive, en ik ben ook een beetje in twijvel.. ik kan me dus een dure monitor veroorloven dus prijs maakt niet zo veel uit..
Maar wat is nu een goede keuze? een 19 of 21" CRT of een 18 TFT.. maar ik wil wel een goeie refresh rate hebben voor DvD films enzow en vooral UT2003 ;)
Any sugestions?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

yonexfreak, morgen wel pics posten he ? :P
mindcre8r schreef op 07 oktober 2002 @ 22:01:
Tsjah, ik mag een beestje aanschaffen via pc prive, en ik ben ook een beetje in twijvel.. ik kan me dus een dure monitor veroorloven dus prijs maakt niet zo veel uit..
Maar wat is nu een goede keuze? een 19 of 21" CRT of een 18 TFT.. maar ik wil wel een goeie refresh rate hebben voor DvD films enzow en vooral UT2003 ;)
Any sugestions?
wacht morgen even af, dan heb ik mijn 18" tft scherm :) en ik stel hele hoge eisen aan een monitor, vooral omdat ik alleen maar UT speel en films kijk op me bak :P

:)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALS het goed is, komt morgen mijn 181T ook per post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Homedisc schreef op 07 oktober 2002 @ 22:05:
ik ga absoluut mn best doen :)
mocht ik het nu morgen weer niet doen/vergeten dan kan je me ook ff mailen dan stuur ik je wel paar pics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Homedisc schreef op 07 oktober 2002 @ 22:05:

[...]

wacht morgen even af, dan heb ik mijn 18" tft scherm :) en ik stel hele hoge eisen aan een monitor, vooral omdat ik alleen maar UT speel en films kijk op me bak :P

Top! dan mag jij mijn konijntje zijn :P
Ben benieuwd, als het wat is dan bestel ik hem ook gelijk.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
mindcre8r schreef op 07 oktober 2002 @ 22:01:
Any sugestions?
Ongelooflijk al 100 topics over precies hetzelfde.
En jij begint doodleuk aan topic 101, alsof het hele onderwerp nog nooit ter sprake is gekomen. Dat iemand jou uberhaubt een baan heeft gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 22:52:
en wat vinden de tweakers van de Hansol H711 17"TFT ??
ik wil een nieuwe monitor gaan halen volgend jaar en twijfel tussen een 19" CRT of een 17" CRT
over het algemeen heb ik goeie ervaringen met Hansol schermen, ook met de TFT's vooral prijs/kwaliteit verhouding is goed. Ik zou zeggen, ga er eens ergens één bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ErikRo schreef op 07 oktober 2002 @ 23:52:
[...]

Ongelooflijk al 100 topics over precies hetzelfde.
En jij begint doodleuk aan topic 101, alsof het hele onderwerp nog nooit ter sprake is gekomen. Dat iemand jou uberhaubt een baan heeft gegeven ;)
Tjsah ik ben het helemaal met je eens..dat ze mij die baan hebben gegeven lachertje he!

*LAG JE UIT MODUS* dit is toch een forum waar vragen vrij staan? en bij een investering van 1300 tot 2000 eurotjes wil je toch een goede keuze maken? *EINDE LAG JE UIT MODUS*

Bears and Bulls

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.