Ik wil een Philips cinema set gaan kopen. Reden: ik ben een Philips medewerker en ik heb nog een stapel bonnen liggen voor de personeelswinkel, dus dat betekent aanzienlijke korting. Nu vind ik die sets er strak uit zien, maar natuurlijk wil ik ook goed geluid. Nu is mijn vraag: zijn er hier mensen die een van de volgende sets hebben en kunnen die hier dan hun ervaring geven?
Voor de LX 3000D vond ik al een topic.
Men is over het algemeen goed te spreken over deze receiver. Echter er zijn een paar nieuwe, superstrakke sets uit:
De
LX 8000SA
en de
LX 7000SA
Dus: zijn er al mensen die een van deze twee sets hebben?? En wat is jullie ervaring?
Even voor de duidelijkheid: ik heb geen zin in geflame tegen Philips, daar schiet ik niks mee op en is ook niet constructief voor dit topic.
Edit: Zo zien ze er uit (high-rez links):
LX 3000D

LX 7000SA

LX 8000SA
Voor de LX 3000D vond ik al een topic.
Men is over het algemeen goed te spreken over deze receiver. Echter er zijn een paar nieuwe, superstrakke sets uit:
De
LX 8000SA
en de
LX 7000SA
Dus: zijn er al mensen die een van deze twee sets hebben?? En wat is jullie ervaring?
Even voor de duidelijkheid: ik heb geen zin in geflame tegen Philips, daar schiet ik niks mee op en is ook niet constructief voor dit topic.
Edit: Zo zien ze er uit (high-rez links):
LX 3000D

LX 7000SA

LX 8000SA