Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Ach, dat vult zich later wel bij, dan heb je in een keer een aantal punten meerVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 20:11:
total points computed: 19,194,000,000
distinguished points: 27
beetje weinig.. had er zo 38 verw8 met deze score eigenlijk
Verwijderd
12-08-2002 voor het laatst bijgewerkt...R4NCOR schreef op 26 september 2002 @ 20:07:
http://tfromm.com/ecc/index.html (interessant, ook nieuw voor mij, progress page)
Verwijderd
"welkom" ?el_salvador schreef op 26 september 2002 @ 20:22:
dan mag iedereen wel opschieten met flushen ja anders is het winnende punt weg, staan er nog een hoop dp's in de buffers --> legen die dingen!!! iemand al ideeen om de rc5'ers feestelijk welkom te heten bij eccp?
tulijk gaan we dat wel even vieren, en aangezien we ECCp-109 met alle RC5-hulp gaan winnen kunnen we die feesten mixen (en "bij elkaar optellen")
anyone een Grolsch'je?
/me gaat nog even wat andere forumpjes langs nu
Verwijderd
Inderdaad, met vrienden ruled harder als je Steden en Ridders en Zeevaarders hebt, ik heb alle 2 de uitbreidingen, + alle uitbreidingen voor 5 en 6 spelers. Best wel een investering, maar niets rulez harder dan met z'n 6en voor 17 punten gaanFlapmo schreef op 26 september 2002 @ 19:59:
HAHAHA KATAN!!!!! Tis KATAN met een K in het nl;. Ennuh het roelz, helemaal als je steden en ridders speelt, kleutjaah+2 vrienden+ik spelen het zo'n 2-3 dagen een week
..uurtje of 6-10 per week kleut?
Maar als je de uitbreidingen niet hebt rulez online Catan harder (WanCatan heb ik het over)!
Om niet helemaal offtopic te zijn
En R4NCOR: zet er de links naar de clients ff apart en zet er een link bij dat je op http://haranaka.dyndns.org/eccp/ kan vinden welke client voor jouw processor het snelste is.
Verwijderd
Alle koeien verzamelen!
Collectief weer ECCp en in de aanval op Ars.
- server 133MHZ @ 24hr a day
- werkstation 1GHZ Athlon @ 4hr a day (24 in weekend)
- werkstation 800 MHZ @ 4hr a day
ben ook systeembeheerder dus zal eens kijken of ik het daar ook op onze clients kan zetten. is nog onder voorbehoud
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Denk trouwens om dat in elke hitparade te zetten aan de ene kant erg handig is, aan de andere kant word het dan allemaal zo lang...
AMD Athlon XP 1600+
WELKOMSH007 schreef op 26 september 2002 @ 19:04:
* SH007 komt vanaf nu ECCp helpen, nu RC5-64 afgelopen is
Weet iemand hoeveel blokjes ofzo een celeron 1200 per uur haalt?
HMM SORRY :

WELKOM ALL
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
2x AMD TB 900, die voornamelijk 's avonds en in het weekend aanstaan
Wat overigens ook mooi is, is dat je lekker kan sparen
okiesVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 14:40:
"alles is weer fijn"

Ik wil de feestvreugde over de RC5 contest niet bederven, maar heeft Ars geen team klaarstaan dat van RC5 gaat overstappen op ECCp?
Dat noem ik dus niet grappig hè?1 Dutch Power Cows 723 13961195 20146
2 Ars Technica Team Vodka Martini 807 13779233 109947
In 6 uur tijd 90K inlopen.....
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
lijkt me wel...T.T. schreef op 26 september 2002 @ 21:18:
[...]
okieshet leek er alleen de laatste tijd zo erg op. Ik volg het allemaal niet zo goed, dus misschien heb ik het daarom fout gezien
Ik wil de feestvreugde over de RC5 contest niet niet bederven, maar heeft Ars geen team klaarstaan dat van RC5 gaat overstappen op ECCp?
3*2200+
P4 2,2GHz
AMD Duron 700
AMD Athlon 700
P3-733
P3-800
die flush is aangeboden door Phlumb a.k.a. Digital Design Lab (ook zeer groot in RC5/OGR naast z'n ECCp gebeuren), zal nu waarschijnlijk nog wel meer pjoets overzetten naar ECCpFreakertje schreef op 26 september 2002 @ 21:21:
[...]
-----------------
1 Dutch Power Cows 723 13961195 20146
2 Ars Technica Team Vodka Martini 807 13779233 109947
-----------------
Dat noem ik dus niet grappig hè?
In 6 uur tijd 90K inlopen.....

Klopt !! kijk hier maar eventjesT.T. schreef op 26 september 2002 @ 21:18:
Ik wil de feestvreugde over de RC5 contest niet bederven, maar heeft Ars geen team klaarstaan dat van RC5 gaat overstappen op ECCp?
deze thread
en deze
Met dank aan Silk_dude
Ja, Gator.exeVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 18:54:
[...]
Die horen er wel bij jah
Wel es opgevallen vorig jaar dat er overal RC5 clients hidden op de computers stonden? Dat waren wij
(ik heb HET topic nog maar eens bekeken
Ik heb de ECCp client weer aanstaan
AU... 71% denkt erover om aan ECCp te beginnen, das best wel een beetje heeeeeeel veeeel....MarElo schreef op 26 september 2002 @ 21:41:
[...]
Klopt !! kijk hier maar eventjes![]()
deze thread
en deze
Met dank aan Silk_dude
Maarruhhh, ben ik nu heel naief aan het denken of kunnen de DPCers die voorheen bezig waren met RC5 nu ook niet ons komen helpen???
We hebben die hulp iig heel hard nodig.
1900+ xp
ik kom uiteraard van rc5 af
Verwijderd
houd toch op das hartstikke veel hoor-[=SARGE=]- schreef op 26 september 2002 @ 21:28:
Aangezien RC5 afgelopen is kom ik met mijn team naar ECCp aangezien hier veel hulp nodig is. Dit is het tot nu toe nog ongeveer. Het is niet veel, maarja alles helpt:
[...geil lijstje...]

Verwijderd
PhlumP heef inderdaad een enorme berg hardware..MarcyDarcy schreef op 26 september 2002 @ 21:32:
[...]
die flush is aangeboden door Phlumb a.k.a. Digital Design Lab (ook zeer groot in RC5/OGR naast z'n ECCp gebeuren), zal nu waarschijnlijk nog wel meer pjoets overzetten naar ECCp
Als ik met goed herinner voornamelijk Apple machines.. heb verder geen idee of die een voordeel hebben t.o.v. van PC's bij ECCP
Verwijderd
Aerox.2000 schreef op 26 september 2002 @ 21:49:
[...]
Ja, Gator.exe
(ik heb HET topic nog maar eens bekeken)
edit:
Ik heb de ECCp client weer aanstaan
Goeie oude tijd..kunnen we niet dat

Idd, paar honderd pc's (1,7hzVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:03:
[...]
Later hadden we een veel betere, dan hoefde ik maar in te loggen en was 'tie geinstalleerd. Dus ff lokaaltje inloggen, uitloggen en hoppakee
Goeie oude tijd..kunnen we niet dataimweb forum voorstellen aan het sysbeheer om het als service te installeren? DAT zou een boost zijn
Hij is al heel erg lang...R4NCOR schreef op 26 september 2002 @ 20:57:
Denk trouwens om dat in elke hitparade te zetten aan de ene kant erg handig is, aan de andere kant word het dan allemaal zo lang...
Volgens mij kan Chris idd maar beter een tweede server gaan halen, want ECCp gaat zo te zien (en hopelijk) heel erg groeien....
Mogen jullie veel dp's crunchen
Apple G4 liep d8 ik gehoord te hebben iets van 2x zo veel productie als die snelste athlon nuVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:03:
[...]
PhlumP heef inderdaad een enorme berg hardware..
Als ik met goed herinner voornamelijk Apple machines.. heb verder geen idee of die een voordeel hebben t.o.v. van PC's bij ECCP
* YakuzA not really sure had ut gehoord
PSN
Verwijderd
uh... ECCP draait toch niet op Appeltjes???YakuzA schreef op 26 september 2002 @ 22:28:
[...]
Apple G4 liep d8 ik gehoord te hebben iets van 2x zo veel productie als die snelste athlon nu
* YakuzA not really sure had ut gehoord
Verwijderd
24 * 1 (ene gebouw) + 24 * 1 (andere gebouw) = 48 keer een P4 1,7Aerox.2000 schreef op 26 september 2002 @ 22:19:
[...]
Idd, paar honderd pc's (1,7hzen 1ghz ) 24 uur per dag.
en 24 * 3 (ene gebouw) + 24 * 5 (andere gebouw) = 192 keer een P3 1 Ghz

Volgens de speed page is dat 10814 DP's per dag (en da's dus met standaard clients, niet met optimized) . Optimized clients geven nog HEEL iets van 18% winst op Pentiums, dus dat wordt dan 12760.52 per dag

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2002 22:37 . Reden: typo ]
Een uurtje ongeveer.Mad_Jack schreef op 26 september 2002 @ 22:34:
ik ben (word) nu ook lid (als ik eindelijk mijn 1e punt heb ) hoelang doe je eigenlijk +- over een punt met een p2 266@287??
Zie: Resultaten ECCP client onderzoekMad_Jack schreef op 26 september 2002 @ 22:34:
ik ben (word) nu ook lid (als ik eindelijk mijn 1e punt heb ) hoelang doe je eigenlijk +- over een punt met een p2 266@287??
Wie beheerd deze ^^^ pagina eigenlijk ?
Want ik zie nu pas dat ik bij P4-2260 ipv 631000 -> 361000 ingevuld heb

Ik kan het natuurlijk nog wel een keer invullen,maar dan staan er 2 van 2260 in met heel verschillende aantallen
[edit]Ik heb em er toch maar bij gezet :)[/edit]
Ha..ik ben in ieder geval wel sneller dan die P4-2290 die erboven staat
Puntjes zijn voorzover ik weet niet weg hoor bij uitval van de PC.Mad_Jack schreef op 26 september 2002 @ 22:38:
tnx, hopenlijk loopt mijn pc nu wel stabiel net viel die op 293 uit na een half uurtjeweg puntjes
FTN begon er ook een hoop te krijgen dankzij mij maar die zal ik nu allemaal over moeten zettenVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 18:54:
[...]
Die horen er wel bij jah
Wel es opgevallen vorig jaar dat er overal RC5 clients hidden op de computers stonden? Dat waren wij
Verwijderd
Thanks, wordt zeer gewaardeerdFoxie_s schreef op 26 september 2002 @ 22:55:
allé, ik laat seti ook even voor wat het is en kom een tijdje ECCp versterken
[ Voor 0% gewijzigd door Jeldert op 26-09-2002 22:59 . Reden: pc specs. ]
Juist
Verwijderd
ARS heeft veel meer volk dat van RC5 naar EccP gaat overstappen, slik!!
Nuja, wij, DPC, gaan toch onze eerste plaats niet laten schieten door zo'n bende arsleden??
TOCH?
Welkom iedereen, EX-RC5, EX-Seti, EX Folding, EX whatever!!
Join Eccp, waar DPC alweer een overwinning kan gaan opeisen!
Des te sneller we EccP winnen, des te sneller we op een ander project kunnen bijspringen!
Verwijderd
We stonden niet voor niets bovenaan...
Verwijderd
Maar ARS gaat HEEL zijn RC5 (heel, kan ik nooit geloven, maarja) output integraal naar ECCp overbrengen, gezien de korte duur van het project!
Bij DPC zie ik dat nog niet gebeuren, veel te versnipperd hier!
Verwijderd
brainball schreef op 26 september 2002 @ 22:57:
[...]
FTN begon er ook een hoop te krijgen dankzij mij maar die zal ik nu allemaal over moeten zetten
Anywayz, suc6 met Eccp installen
Verwijderd
ik denk dat als je 't serieus aan dries vraagt dat ie d'r weinig problemen mee zou hebbenVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:03:
[...]
...
Goeie oude tijd..kunnen we niet dataimweb forum voorstellen aan het sysbeheer om het als service te installeren? DAT zou een boost zijn
Verwijderd
laatste statsupdate hadden ze een boost van 100k, OP 6 UUR!!!!!!!
We staan nog 200k en iets voor, aan dit tempo binnen 18uur ingehaald!
Nuja .... 18uur is wel wat snel, maar ik verwacht toch binnen de week dat ze weer aan de deur staan.
Verwijderd
I read this earlier, but could not think of anything to say.
I thought I was beginning to understand the DPC, but am I ever wrong. Basicly your sub-team is quitting because people quit talking about Duke? Most people asked that everyone stop talking about to give Duke room to think!
Do you know what? I think I will quit too! F'ck it! I was a big problem to your team and caused all of these problems. If the Wimmels and Dukebox are not back on the team by Monday, I'm gone
Ya sure, show this to whoever you want and tell them why
personally i think that duke has quit just because DPC earlier on had a head to head battle with XDC and won that one because of MF'ing all the way. And he is having a hard time in seeing an old competitor joining DPC and doesn't feel this is the right way to win ECCp, cuz he always has been against teamswitching and taking your points there.Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 01:25:
I got a message from DPC_Wimmel earlier today telling me that they quit the DPC team too. I thought about hard all day and this is thr reply I just sent him back:
[...]
All this is meant to say is that opionions inside DPC are various, and within DPC we leave every member free to make his own decision (spelling
Cost me a lot of thinking this post... so plz someone give a usefull reaction

//edit
* YakuzA nu slapen

PSN
Verwijderd
It might take some longer to realize it thatn the real cows, but when you know your a REAL DPC, then you finally join up.
I have concidered this myself, but felt that your team might be too honerable, or too biased against us Americans.
I know this sounds silly, I concidered moving even before Randy did, but fealt it would cause issues, which it has.
I know, shut up hirschY, but I just wanted to say these things.
I still feel myself as more of a cow than anything.......
some from my team may read this, so be it.
Each person is thereself, and makes there decisions.
Please, I want to see a United DPC team again.... reguardless of what the real numbers are (there just points anyway...)
Verwijderd

1
2
| 1 Ars Technica Team Vodka Martini 814 13992569 213254 2 Dutch Power Cows 758 13274212 42272 |
Zucht.. Als het zo door gaat kunnen we beter allemaal stoppen ofzow?Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 07:28:
En waarom is LPC ineens verdwenen ???
La_Petite_Cows 729255 0 none
Verwijderd
Als iedereen nou eens kapt met die bullshit en gaat flushen, stelletje #$%#$%#$#%#
Wordt gewoon focking depressief van die negatieve sfeer hier.
Verwijderd
Redenen of niet, persoonlijk vind ik het zwak, al heb ik wel respect voor hun staat van dienst!
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Nu staat Ars weer eerste

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
/me post voorlopig ook niks meer "eccp"-DPC gevoel is weg...n0kn0k schreef op 27 september 2002 @ 09:19:
Ik post voorlopig ff niets meer, kan namelijk weinig goeds uit mijn mond komen atm.
tis allemaal wel erg negatief de laatste tijd
1 Ars Technica Team Vodka Martini 821 14024035 31369
2 Dutch Power Cows 763 13279614 5391
gefeli trouwens met onze tweede plaats
Verwijderd
Oi. nu gaat iedereen punten sjouwen om zn mening kracht bij te zetten.. zie je nou wel. En wat dinges zei (ik weet niet wie) over gerenommeeerd teams en blahblah.. dat maakt natuurlijk geen hol uit als er 0 dps voor dpc staan van ze.n0kn0k schreef op 27 september 2002 @ 09:14:
14 La_Petite_Cows 729255 0 none
nou ik ben benieuwd wie de volgende is.
3-1 Ars
Tja, jammer dan toch?
LPC/Dukebox zullen waarschijnlijk wel weer terugkomen om weer met een leuke actie/GF langs ars te kruipen na de gauntlet ofzo. Kan er zo ook leden worden geworven onder het motto van " we zijn 2 grote spelers kwijtgeraakt." Mischien moeten de andere sparende teams ook maar effe weggaan zodat de join straks na de guantlet nog grootsere vormen aanneemt?
Mischien dat Randy die volgende week weggaat dan ook wel weer terugkomt? Die zouden ook toch met een leuke flush bezig zijn?
The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..
Verwijderd
Dat was sarcastisch hoop ik? Of denk je nog steeds dat er allemaal grote sparende teams zijn die op kunnen tegen een Ars dat 1.4 miljoen in een week wegpoetstfraek schreef op 27 september 2002 @ 10:26:
Mischien moeten de andere sparende teams ook maar effe weggaan zodat de join straks na de guantlet nog grootsere vormen aanneemt?
Verwijderd
Ik ga voortaan alle priemgetallen onder de 10 uitrekenen met pen en papier, is minder geweldadig...
Verwijderd
Dus iedereen gewoon weer rustig crunchen en flushen, dan komt alles goed
Verwijderd
Wat griz zegt.Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 10:47:
Mensen laten we nu asjeblieft gewoon even rustig blijven. We hebben allemaal kunnen zien wat er gebeurt als je gaat lopen schelden op mensen om hun acties. Iedereen is vrij om te doen wat ze willen, en ze hebben er vast een hele goeie reden voor. En ook al hebben ze er geen goeie reden voor, dan nog heb je het maar te accepteren: wat kun je er aan doen? Niks, behalve assimileren, en zorgen dat ieder nieuw lid zo snel mogelijk de beste client heeft en de goeie instellingen heeft.
Dus iedereen gewoon weer rustig crunchen en flushen, dan komt alles goed
En als er strax uitleg gegeven wordt, ga dan even in hun point of view staan, misschien houdt je er ruimere inzichten aan over.
Hou in ieder geval je flames in je open haard, hoe hard je ze ook wil uitschelden. Wat mij betreft krijgt iedere flame meteen een ban want daar heb je sowieso nix aan. Maar da's up to de mods to decide
Sinds een paar dagen is de sfeer hier wat verziekt, vanwege het plotselinge vertrek van DukeBox en nu dus ook LPC. Als Randy nu ook nog weggaat zitten we met een extra gat van ruim 1.5 miljoen. En geloof me, als Randy weggaat komt hij nooit meer terug, en de kans dat hij weggaat schat ik op 80%.
Ik heb nog veel meer te zeggen, maar dat strijkt mensen alleen maar tegen de haren in, dus laat ik het hierop houden: Graze on mensen! Op naar de #1!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Nee, ik denk dat je de betreffende topics niet goed gelezen hebt.fraek schreef op 27 september 2002 @ 10:26:
LPC/Dukebox zullen waarschijnlijk wel weer terugkomen om weer met een leuke actie/GF langs ars te kruipen na de gauntlet ofzo.
Hij heeft het aardig goed verwoord.. alleen komt daar nog bij dat iets waar iedereen tegen was in het begin (joins, en zeker een join van exdc), nu opeens opzijgezet wordt alleen om 1ste te staan..YakuzA schreef op 27 september 2002 @ 01:47:
[...]
personally i think that duke has quit just because DPC earlier on had a head to head battle with XDC and won that one because of MF'ing all the way. And he is having a hard time in seeing an old competitor joining DPC and doesn't feel this is the right way to win ECCp, cuz he always has been against teamswitching and taking your points there.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd

Misschien kom ik over een tijdje weer eens kijken. Voorlopig laat ik het in ieder geval even rusten, en zul je mij ook niet zoveel meer zien hier.
Natuurlijk blijft ECCp draaien op pc's
/me out
Verwijderd
Ik snap het niet, zal wel aan mij liggen.
Ik zie geen enkele reden om weg te gaan bij dpc.
En dat aARS ons ingehaald heeft.. lekker belangerijk..
Gaat meer om de onderlinge battle

rc5 afgelopen, paar honderd nieuwe eccp-ers erbij
Maar even vraagje: wat is de beste client voor een athlon xp. Ik zag laatst dat er een nieuwe was, maar ik kan het niet meer vinden. linkje zou ook wel handig zijn
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ik denk dat je het toch wel wat serieuzer mag nemen....fraek schreef op 27 september 2002 @ 10:26:
sja, sommige mensen/subteams voelen zich groter dan de DPC en denken dat ze de DPC "sturing" kunnen/mogen geven. Door weg te gaan om een duidelijk statement te maken.
Tja, jammer dan toch?
LPC/Dukebox zullen waarschijnlijk wel weer terugkomen om weer met een leuke actie/GF langs ars te kruipen na de gauntlet ofzo. Kan er zo ook leden worden geworven onder het motto van " we zijn 2 grote spelers kwijtgeraakt." Mischien moeten de andere sparende teams ook maar effe weggaan zodat de join straks na de guantlet nog grootsere vormen aanneemt?
Mischien dat Randy die volgende week weggaat dan ook wel weer terugkomt? Die zouden ook toch met een leuke flush bezig zijn?
Petit Cows dus nou ook weg. Waarom eigenlijk? Verpeste sfeer?
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
De statsaholic, Ken's G6 en Ken's CLI (dit is de CLI waar Randy laatst mee aankwam) versie zijn onderling bijna evensnel. De statsaholic heeft de beste instellingen, Ken's CLI is bij mij (net) het snelst, dus je moet gewoon even testen.inquestos schreef op 27 september 2002 @ 11:27:
Beter nieuws:
rc5 afgelopen, paar honderd nieuwe eccp-ers erbij
Maar even vraagje: wat is de beste client voor een athlon xp. Ik zag laatst dat er een nieuwe was, maar ik kan het niet meer vinden. linkje zou ook wel handig zijn
Linkjes:
Statsaholic
Ken's G6
en die laatste stond laatst genoemd in een eccp topic, UTFS ja, maar ik kan hem niet vinden
Wie volgt?
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Verwijderd
ik doe sinds gister/vandaag mee met DPC (eccp109) met:
1x PIII 450 Linux
1x PIII 500 win2k
1x PIII 866 Linux
1x PIII 1000 win2k
1x PIII 1000 win2k (laptop)
1x P4 1600 (met optimized P4 client, maar lanzamer dan een PIII 1000????)
Cyberrat
Verwijderd
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 11:50:
Hier is de versterking!!!!!!!!!!!!1
ik doe sinds gister/vandaag mee met DPC (eccp109) met:
1x PIII 450 Linux
1x PIII 500 win2k
1x PIII 866 Linux
1x PIII 1000 win2k
1x PIII 1000 win2k (laptop)
1x P4 1600 (met optimized P4 client, maar lanzamer dan een PIII 1000????)
Cyberrat
WELKOM!!!
Btw, P4 is minder performant dan andere CPU's in ECCp, loopt ongeveer de helft zo snel dan vergelijkbare AMD CPU (of PIII die het ook goed doet)
Verwijderd
Verwijderd
Ander project? zeg heb je versterking nodig of niet?of je p4 op een ander project inzetten (seti, DF, d2ol) waar een p4 wel goed presteert
Verwijderd
Hoelang ik mee doe weet ik niet, was Seti ff zat
Verwijderd
Hiermee kun je alles als service installeren, tis freeware en het spreekt echt totaal voor zich
P4's doen het ook goed bij Genome@Home hoor.Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 11:52:
Ja p4 presteert nogal slecht op ECCp (zoals hij dat ook deed op rc5 naar ik meen), dus dat is erg jammer. Het is dus de keus aan de p4 users, ofwel genoegen nemen met dattie langzamer is dan een p3 of een athlon en bedenken dat ieder puntje er 1 is, of je p4 op een ander project inzetten (seti, DF, d2ol) waar een p4 wel goed presteert.
AMD's doen het overal goed.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Voorlopig:
Duron 1200 (linux)
PIII-600 (win)
K6-2-400 (linux)
P166 (linux)
Verwijderd
zou jammer zijn, volgens die site gaan ze 6x harder dan dpc!
Verwijderd
we zijn ingehaald, en ze gaan harder ...
Dus, assimileren die PC's, gooi RC5 deraf, en zet eccp erop!
Verwijderd
watte f*ck 6x?? hehehevolgens die site gaan ze 6x harder dan dpc!
Kom op mensen! Op elke PC waar je het keyboard aan mag(kan) raken eccp109 EROP!!!
pc: draait het ook op Sun solaris met 4 CPU's?