DPC ECCp-109 hitparade van 25 september Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 629 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
Aangezien RC5 afgelopen is kom ik met mijn team naar ECCp aangezien hier veel hulp nodig is :). Dit is het tot nu toe nog ongeveer. Het is niet veel, maarja alles helpt:
3*2200+
P4 2,2GHz
AMD Duron 700
AMD Athlon 700
P3-733
P3-800

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-09 16:20
Freakertje schreef op 26 september 2002 @ 21:21:
[...]

-----------------
1 Dutch Power Cows 723 13961195 20146
2 Ars Technica Team Vodka Martini 807 13779233 109947
-----------------

Dat noem ik dus niet grappig hè? :'(
In 6 uur tijd 90K inlopen.....
die flush is aangeboden door Phlumb a.k.a. Digital Design Lab (ook zeer groot in RC5/OGR naast z'n ECCp gebeuren), zal nu waarschijnlijk nog wel meer pjoets overzetten naar ECCp :/

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

T.T. schreef op 26 september 2002 @ 21:18:

Ik wil de feestvreugde over de RC5 contest niet bederven, maar heeft Ars geen team klaarstaan dat van RC5 gaat overstappen op ECCp?
Klopt !! kijk hier maar eventjes :(

deze thread
en deze

Met dank aan Silk_dude ;)

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 17:24
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 18:54:
[...]
Die horen er wel bij jah :)

Wel es opgevallen vorig jaar dat er overal RC5 clients hidden op de computers stonden? Dat waren wij :)
Ja, Gator.exe
(ik heb HET topic nog maar eens bekeken ;) )

edit:
Ik heb de ECCp client weer aanstaan

• Sinedia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 21:42
MarElo schreef op 26 september 2002 @ 21:41:
[...]

Klopt !! kijk hier maar eventjes :(

deze thread
en deze

Met dank aan Silk_dude ;)
AU... 71% denkt erover om aan ECCp te beginnen, das best wel een beetje heeeeeeel veeeel....

Maarruhhh, ben ik nu heel naief aan het denken of kunnen de DPCers die voorheen bezig waren met RC5 nu ook niet ons komen helpen???
We hebben die hulp iig heel hard nodig.

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

1900+ xp

ik kom uiteraard van rc5 af

Verwijderd

-[=SARGE=]- schreef op 26 september 2002 @ 21:28:
Aangezien RC5 afgelopen is kom ik met mijn team naar ECCp aangezien hier veel hulp nodig is :). Dit is het tot nu toe nog ongeveer. Het is niet veel, maarja alles helpt:

[...geil lijstje...]
houd toch op das hartstikke veel hoor |:(

Verwijderd

MarcyDarcy schreef op 26 september 2002 @ 21:32:
[...]

die flush is aangeboden door Phlumb a.k.a. Digital Design Lab (ook zeer groot in RC5/OGR naast z'n ECCp gebeuren), zal nu waarschijnlijk nog wel meer pjoets overzetten naar ECCp :/
PhlumP heef inderdaad een enorme berg hardware..

Als ik met goed herinner voornamelijk Apple machines.. heb verder geen idee of die een voordeel hebben t.o.v. van PC's bij ECCP

Verwijderd

Aerox.2000 schreef op 26 september 2002 @ 21:49:
[...]

Ja, Gator.exe
(ik heb HET topic nog maar eens bekeken ;) )

edit:

Ik heb de ECCp client weer aanstaan
:D Later hadden we een veel betere, dan hoefde ik maar in te loggen en was 'tie geinstalleerd. Dus ff lokaaltje inloggen, uitloggen en hoppakee :)

Goeie oude tijd..kunnen we niet dat :r aimweb forum voorstellen aan het sysbeheer om het als service te installeren? DAT zou een boost zijn :)

Verwijderd

Moet Chris niet gewaarschuwd worden ? ;)

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 17:24
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:03:
[...]

:D Later hadden we een veel betere, dan hoefde ik maar in te loggen en was 'tie geinstalleerd. Dus ff lokaaltje inloggen, uitloggen en hoppakee :)

Goeie oude tijd..kunnen we niet dat :r aimweb forum voorstellen aan het sysbeheer om het als service te installeren? DAT zou een boost zijn :)
Idd, paar honderd pc's (1,7hz :D en 1ghz ) 24 uur per dag.

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
R4NCOR schreef op 26 september 2002 @ 20:57:
Denk trouwens om dat in elke hitparade te zetten aan de ene kant erg handig is, aan de andere kant word het dan allemaal zo lang...
Hij is al heel erg lang...

Volgens mij kan Chris idd maar beter een tweede server gaan halen, want ECCp gaat zo te zien (en hopelijk) heel erg groeien....

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Alle ex-rc5 crunchers welkom bij ECCp.

Mogen jullie veel dp's crunchen :)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

PhlumP heef inderdaad een enorme berg hardware..

Als ik met goed herinner voornamelijk Apple machines.. heb verder geen idee of die een voordeel hebben t.o.v. van PC's bij ECCP
Apple G4 liep d8 ik gehoord te hebben iets van 2x zo veel productie als die snelste athlon nu :o

* YakuzA not really sure had ut gehoord

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:54
ik ben (word) nu ook lid (als ik eindelijk mijn 1e punt heb ) hoelang doe je eigenlijk +- over een punt met een p2 266@287??

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

YakuzA schreef op 26 september 2002 @ 22:28:
[...]

Apple G4 liep d8 ik gehoord te hebben iets van 2x zo veel productie als die snelste athlon nu :o

* YakuzA not really sure had ut gehoord
uh... ECCP draait toch niet op Appeltjes???

Verwijderd

Aerox.2000 schreef op 26 september 2002 @ 22:19:
[...]

Idd, paar honderd pc's (1,7hz :D en 1ghz ) 24 uur per dag.
24 * 1 (ene gebouw) + 24 * 1 (andere gebouw) = 48 keer een P4 1,7
en 24 * 3 (ene gebouw) + 24 * 5 (andere gebouw) = 192 keer een P3 1 Ghz 8)7

Volgens de speed page is dat 10814 DP's per dag (en da's dus met standaard clients, niet met optimized) . Optimized clients geven nog HEEL iets van 18% winst op Pentiums, dus dat wordt dan 12760.52 per dag 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2002 22:37 . Reden: typo ]

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
Mad_Jack schreef op 26 september 2002 @ 22:34:
ik ben (word) nu ook lid (als ik eindelijk mijn 1e punt heb ) hoelang doe je eigenlijk +- over een punt met een p2 266@287??
Een uurtje ongeveer.

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Mad_Jack schreef op 26 september 2002 @ 22:34:
Zie: Resultaten ECCP client onderzoek
offtopic:
Wie beheerd deze ^^^ pagina eigenlijk ?
Want ik zie nu pas dat ik bij P4-2260 ipv 631000 -> 361000 ingevuld heb 8)7

Ik kan het natuurlijk nog wel een keer invullen,maar dan staan er 2 van 2260 in met heel verschillende aantallen :(
[edit]Ik heb em er toch maar bij gezet :)[/edit]
Ha..ik ben in ieder geval wel sneller dan die P4-2290 die erboven staat >:)

• Puc van S.
  • Laatst online: 12:54
tnx, hopenlijk loopt mijn pc nu wel stabiel net viel die op 293 uit na een half uurtje :'( weg puntjes :(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Mad_Jack schreef op 26 september 2002 @ 22:38:
tnx, hopenlijk loopt mijn pc nu wel stabiel net viel die op 293 uit na een half uurtje :'( weg puntjes :(
Puntjes zijn voorzover ik weet niet weg hoor bij uitval van de PC.

• Foxie_s
  • Laatst online: 05-09 20:16
allé, ik laat seti ook even voor wat het is en kom een tijdje ECCp versterken

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 18:54:
[...]
Die horen er wel bij jah :)

Wel es opgevallen vorig jaar dat er overal RC5 clients hidden op de computers stonden? Dat waren wij :)
FTN begon er ook een hoop te krijgen dankzij mij maar die zal ik nu allemaal over moeten zetten

Verwijderd

Foxie_s schreef op 26 september 2002 @ 22:55:
allé, ik laat seti ook even voor wat het is en kom een tijdje ECCp versterken
Thanks, wordt zeer gewaardeerd :)

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Mooi, zelf heb ik de pc van mijn broer (XP1800+) overgezet van RC5 naar ECCp, en iemand de client aangeboden, die hem vervolgens geinstalleerd heeft. Zal morgen hem eens uitleggen hoe DPC te joinen.

[ Voor 0% gewijzigd door Jeldert op 26-09-2002 22:59 . Reden: pc specs. ]

Juist

Verwijderd

... we are dead meat!!
ARS heeft veel meer volk dat van RC5 naar EccP gaat overstappen, slik!!
Nuja, wij, DPC, gaan toch onze eerste plaats niet laten schieten door zo'n bende arsleden??
TOCH?
Welkom iedereen, EX-RC5, EX-Seti, EX Folding, EX whatever!!
Join Eccp, waar DPC alweer een overwinning kan gaan opeisen!
Des te sneller we EccP winnen, des te sneller we op een ander project kunnen bijspringen!

Verwijderd

Eh, volgens mij had DPC toch meer MHz'jes op RC5 dan ARS, of zie ik het nu verkeerd?
We stonden niet voor niets bovenaan...

Verwijderd

Mja, dat is zeer zeker waar!
Maar ARS gaat HEEL zijn RC5 (heel, kan ik nooit geloven, maarja) output integraal naar ECCp overbrengen, gezien de korte duur van het project!
Bij DPC zie ik dat nog niet gebeuren, veel te versnipperd hier!

Verwijderd

brainball schreef op 26 september 2002 @ 22:57:
[...]

FTN begon er ook een hoop te krijgen dankzij mij maar die zal ik nu allemaal over moeten zetten
_/-\o_ Vorig jaar ook es ff naar binnen gesneaked, maar dat was win95 en konden wij niet inloggen met HIO pass ;'(

Anywayz, suc6 met Eccp installen :)

Verwijderd

[...]
...
ik denk dat als je 't serieus aan dries vraagt dat ie d'r weinig problemen mee zou hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

ben benieuwd naar de stats deze week, zal spannend worden met Ars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ja
laatste statsupdate hadden ze een boost van 100k, OP 6 UUR!!!!!!!
We staan nog 200k en iets voor, aan dit tempo binnen 18uur ingehaald!
Nuja .... 18uur is wel wat snel, maar ik verwacht toch binnen de week dat ze weer aan de deur staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I got a message from DPC_Wimmel earlier today telling me that they quit the DPC team too. I thought about hard all day and this is thr reply I just sent him back:
I read this earlier, but could not think of anything to say.

I thought I was beginning to understand the DPC, but am I ever wrong. Basicly your sub-team is quitting because people quit talking about Duke? Most people asked that everyone stop talking about to give Duke room to think!

Do you know what? I think I will quit too! F'ck it! I was a big problem to your team and caused all of these problems. If the Wimmels and Dukebox are not back on the team by Monday, I'm gone

Ya sure, show this to whoever you want and tell them why

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 01:25:
I got a message from DPC_Wimmel earlier today telling me that they quit the DPC team too. I thought about hard all day and this is thr reply I just sent him back:

[...]
personally i think that duke has quit just because DPC earlier on had a head to head battle with XDC and won that one because of MF'ing all the way. And he is having a hard time in seeing an old competitor joining DPC and doesn't feel this is the right way to win ECCp, cuz he always has been against teamswitching and taking your points there.

All this is meant to say is that opionions inside DPC are various, and within DPC we leave every member free to make his own decision (spelling :?) about what he wants to do for project and with his points he has accumulated. So you will get various reactions from people, i think it is mainly the guys that have been on long term with DPC ECCp have troubles with accepting that we got help from XDC to win the match between us and Ars Technica.

Cost me a lot of thinking this post... so plz someone give a usefull reaction O-)

//edit
* YakuzA nu slapen :z :z :z tot morgen :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I think it your a cow, your a cow.
It might take some longer to realize it thatn the real cows, but when you know your a REAL DPC, then you finally join up.

I have concidered this myself, but felt that your team might be too honerable, or too biased against us Americans.

I know this sounds silly, I concidered moving even before Randy did, but fealt it would cause issues, which it has.

I know, shut up hirschY, but I just wanted to say these things.

I still feel myself as more of a cow than anything.......

some from my team may read this, so be it.

Each person is thereself, and makes there decisions.

Please, I want to see a United DPC team again.... reguardless of what the real numbers are (there just points anyway...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmm 8)7

code:
1
2
1  Ars Technica Team Vodka Martini  814 13992569 213254 
2  Dutch Power Cows  758 13274212 42272

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-09 16:20
wederom een flink grote flush van Digital Design Lab, DPC weer 2e en nu kunnen we laten zien hoe goed we terug kunnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waarom is LPC ineens verdwenen ???

La_Petite_Cows 729255 0 none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 22:17
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 07:28:
En waarom is LPC ineens verdwenen ???

La_Petite_Cows 729255 0 none
Zucht.. Als het zo door gaat kunnen we beter allemaal stoppen ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Sommige mensen zijn gewoon meelopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hou alstjeblieft je niet toegelichte commentaar voor jezelf. DUKEBOX en LPC zijn 2 gerenomeerde teams, die er al vanaf scratch zowat bijzijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
14 La_Petite_Cows 729255 0 none

Als iedereen nou eens kapt met die bullshit en gaat flushen, stelletje #$%#$%#$#%#

Wordt gewoon focking depressief van die negatieve sfeer hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, maar ze gijzelen wel het hele team met hun in totaal 1.4 mlj dp'tjes, toevallig of niet, juist het aantal dat randy meebracht!
Redenen of niet, persoonlijk vind ik het zwak, al heb ik wel respect voor hun staat van dienst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
Ik ga ook maar overstappen met mijn XP1800+, Duron600 en PIII500 om jullie een beetje te helpen.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
Ik post voorlopig ff niets meer, kan namelijk weinig goeds uit mijn mond komen atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

had ik toch gelijk dat het rommelde in DPC :X
Nu staat Ars weer eerste :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 09-09 22:32

Flapmo

and back is gigi!

Omg, dit gaat fout...Komaan RC5 luitjes we need some power hier! Misschien is een apart threadje voor maken (heb zelf geen tijd atm, ik kan het pas zondag doen) waar alles over eccp samengevat in staat en de grafiekjes van hoe het staat erbij? De noodzaak ff overbrengen om eerst rc5 en dan pas bv seti en G@H te doen?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0kn0k schreef op 27 september 2002 @ 09:19:
Ik post voorlopig ff niets meer, kan namelijk weinig goeds uit mijn mond komen atm.
/me post voorlopig ook niks meer "eccp"-DPC gevoel is weg...
tis allemaal wel erg negatief de laatste tijd :(

1 Ars Technica Team Vodka Martini 821 14024035 31369
2 Dutch Power Cows 763 13279614 5391

gefeli trouwens met onze tweede plaats :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0kn0k schreef op 27 september 2002 @ 09:14:
14 La_Petite_Cows 729255 0 none
Oi. nu gaat iedereen punten sjouwen om zn mening kracht bij te zetten.. zie je nou wel. En wat dinges zei (ik weet niet wie) over gerenommeeerd teams en blahblah.. dat maakt natuurlijk geen hol uit als er 0 dps voor dpc staan van ze.

nou ik ben benieuwd wie de volgende is.

3-1 Ars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
sja, sommige mensen/subteams voelen zich groter dan de DPC en denken dat ze de DPC "sturing" kunnen/mogen geven. Door weg te gaan om een duidelijk statement te maken.

Tja, jammer dan toch?

LPC/Dukebox zullen waarschijnlijk wel weer terugkomen om weer met een leuke actie/GF langs ars te kruipen na de gauntlet ofzo. Kan er zo ook leden worden geworven onder het motto van " we zijn 2 grote spelers kwijtgeraakt." Mischien moeten de andere sparende teams ook maar effe weggaan zodat de join straks na de guantlet nog grootsere vormen aanneemt?

Mischien dat Randy die volgende week weggaat dan ook wel weer terugkomt? Die zouden ook toch met een leuke flush bezig zijn?

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
Ja gaat lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fraek schreef op 27 september 2002 @ 10:26:

Mischien moeten de andere sparende teams ook maar effe weggaan zodat de join straks na de guantlet nog grootsere vormen aanneemt?
Dat was sarcastisch hoop ik? Of denk je nog steeds dat er allemaal grote sparende teams zijn die op kunnen tegen een Ars dat 1.4 miljoen in een week wegpoetst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom RC5-DPC-ers... zoals jullie zien is het hier ook *bere*-gezellig :'(
Ik ga voortaan alle priemgetallen onder de 10 uitrekenen met pen en papier, is minder geweldadig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen laten we nu asjeblieft gewoon even rustig blijven. We hebben allemaal kunnen zien wat er gebeurt als je gaat lopen schelden op mensen om hun acties. Iedereen is vrij om te doen wat ze willen, en ze hebben er vast een hele goeie reden voor. En ook al hebben ze er geen goeie reden voor, dan nog heb je het maar te accepteren: wat kun je er aan doen? Niks, behalve assimileren, en zorgen dat ieder nieuw lid zo snel mogelijk de beste client heeft en de goeie instellingen heeft.
Dus iedereen gewoon weer rustig crunchen en flushen, dan komt alles goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 10:47:
Mensen laten we nu asjeblieft gewoon even rustig blijven. We hebben allemaal kunnen zien wat er gebeurt als je gaat lopen schelden op mensen om hun acties. Iedereen is vrij om te doen wat ze willen, en ze hebben er vast een hele goeie reden voor. En ook al hebben ze er geen goeie reden voor, dan nog heb je het maar te accepteren: wat kun je er aan doen? Niks, behalve assimileren, en zorgen dat ieder nieuw lid zo snel mogelijk de beste client heeft en de goeie instellingen heeft.
Dus iedereen gewoon weer rustig crunchen en flushen, dan komt alles goed ;)
Wat griz zegt.

En als er strax uitleg gegeven wordt, ga dan even in hun point of view staan, misschien houdt je er ruimere inzichten aan over.

Hou in ieder geval je flames in je open haard, hoe hard je ze ook wil uitschelden. Wat mij betreft krijgt iedere flame meteen een ban want daar heb je sowieso nix aan. Maar da's up to de mods to decide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Welkom ex-RC5 leute! Dat jullie er naast punten ook voor kunnen zorgen dat het DPC ECCp team weer wat van hun gebruikelijke identiteit terug kan krijgen.

Sinds een paar dagen is de sfeer hier wat verziekt, vanwege het plotselinge vertrek van DukeBox en nu dus ook LPC. Als Randy nu ook nog weggaat zitten we met een extra gat van ruim 1.5 miljoen. En geloof me, als Randy weggaat komt hij nooit meer terug, en de kans dat hij weggaat schat ik op 80%.

Ik heb nog veel meer te zeggen, maar dat strijkt mensen alleen maar tegen de haren in, dus laat ik het hierop houden: Graze on mensen! Op naar de #1!

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 14:06

DukeBox

loves wheat smoothies

LPC/Dukebox zullen waarschijnlijk wel weer terugkomen om weer met een leuke actie/GF langs ars te kruipen na de gauntlet ofzo.
Nee, ik denk dat je de betreffende topics niet goed gelezen hebt.
YakuzA schreef op 27 september 2002 @ 01:47:
[...]

personally i think that duke has quit just because DPC earlier on had a head to head battle with XDC and won that one because of MF'ing all the way. And he is having a hard time in seeing an old competitor joining DPC and doesn't feel this is the right way to win ECCp, cuz he always has been against teamswitching and taking your points there.
Hij heeft het aardig goed verwoord.. alleen komt daar nog bij dat iets waar iedereen tegen was in het begin (joins, en zeker een join van exdc), nu opeens opzijgezet wordt alleen om 1ste te staan..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is het gezeik zat... :/

Misschien kom ik over een tijdje weer eens kijken. Voorlopig laat ik het in ieder geval even rusten, en zul je mij ook niet zoveel meer zien hier.

Natuurlijk blijft ECCp draaien op pc's ;) Succes met Ars weer inhalen. :)

/me out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"We shall crunch DP's on the beaches. We shall crunch on the landing grounds. We shall crunch in the fields, and in the streets, we shall crunch in the hills. We shall NEVER SURRENDER!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Waarom is er zoveel gezeik om DPC ?
Ik snap het niet, zal wel aan mij liggen.
Ik zie geen enkele reden om weg te gaan bij dpc.
En dat aARS ons ingehaald heeft.. lekker belangerijk..
Gaat meer om de onderlinge battle

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:33
Beter nieuws:

rc5 afgelopen, paar honderd nieuwe eccp-ers erbij :)

Maar even vraagje: wat is de beste client voor een athlon xp. Ik zag laatst dat er een nieuwe was, maar ik kan het niet meer vinden. linkje zou ook wel handig zijn :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:33
sja, sommige mensen/subteams voelen zich groter dan de DPC en denken dat ze de DPC "sturing" kunnen/mogen geven. Door weg te gaan om een duidelijk statement te maken.

Tja, jammer dan toch?

LPC/Dukebox zullen waarschijnlijk wel weer terugkomen om weer met een leuke actie/GF langs ars te kruipen na de gauntlet ofzo. Kan er zo ook leden worden geworven onder het motto van " we zijn 2 grote spelers kwijtgeraakt." Mischien moeten de andere sparende teams ook maar effe weggaan zodat de join straks na de guantlet nog grootsere vormen aanneemt?

Mischien dat Randy die volgende week weggaat dan ook wel weer terugkomt? Die zouden ook toch met een leuke flush bezig zijn?
Ik denk dat je het toch wel wat serieuzer mag nemen....

Petit Cows dus nou ook weg. Waarom eigenlijk? Verpeste sfeer?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 27 september 2002 @ 11:27:
Beter nieuws:

rc5 afgelopen, paar honderd nieuwe eccp-ers erbij :)

Maar even vraagje: wat is de beste client voor een athlon xp. Ik zag laatst dat er een nieuwe was, maar ik kan het niet meer vinden. linkje zou ook wel handig zijn :)
De statsaholic, Ken's G6 en Ken's CLI (dit is de CLI waar Randy laatst mee aankwam) versie zijn onderling bijna evensnel. De statsaholic heeft de beste instellingen, Ken's CLI is bij mij (net) het snelst, dus je moet gewoon even testen.
Linkjes:
Statsaholic
Ken's G6
en die laatste stond laatst genoemd in een eccp topic, UTFS ja, maar ik kan hem niet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 21:50

Andy

rm -r

Het komt er eigenlijk op neer dat we door inmenging van buitenaf intern verdeeld zijn; Uiteindelijk ligt de schuld dus bij onszelf. Als boetedoening ga ik vanaf nu nog meer dp's produceren............
Wie volgt?

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de versterking!!!!!!!!!!!!1

ik doe sinds gister/vandaag mee met DPC (eccp109) met:

1x PIII 450 Linux
1x PIII 500 win2k
1x PIII 866 Linux
1x PIII 1000 win2k
1x PIII 1000 win2k (laptop)
1x P4 1600 (met optimized P4 client, maar lanzamer dan een PIII 1000????)

Cyberrat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 11:50:
Hier is de versterking!!!!!!!!!!!!1

ik doe sinds gister/vandaag mee met DPC (eccp109) met:

1x PIII 450 Linux
1x PIII 500 win2k
1x PIII 866 Linux
1x PIII 1000 win2k
1x PIII 1000 win2k (laptop)
1x P4 1600 (met optimized P4 client, maar lanzamer dan een PIII 1000????)

Cyberrat
_/-\o_ _/-\o_
WELKOM!!!
Btw, P4 is minder performant dan andere CPU's in ECCp, loopt ongeveer de helft zo snel dan vergelijkbare AMD CPU (of PIII die het ook goed doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja p4 presteert nogal slecht op ECCp (zoals hij dat ook deed op rc5 naar ik meen), dus dat is erg jammer. Het is dus de keus aan de p4 users, ofwel genoegen nemen met dattie langzamer is dan een p3 of een athlon en bedenken dat ieder puntje er 1 is, of je p4 op een ander project inzetten (seti, DF, d2ol) waar een p4 wel goed presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je p4 op een ander project inzetten (seti, DF, d2ol) waar een p4 wel goed presteert
Ander project? zeg heb je versterking nodig of niet? :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberrat, hij maakte maar een grapje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen (mischien vanavond al) komt er nog een PIII 450 win2k bij

Hoelang ik mee doe weet ik niet, was Seti ff zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen zin om te zoeken:

hoe ken ik eccp109 als service runnen in win2k?
hoef ik niet ingelogd te blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer makkelijk: www.firedaemon.com

Hiermee kun je alles als service installeren, tis freeware en het spreekt echt totaal voor zich :) Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer makkelijk: www.firedaemon.com
Dank u wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 11:52:
Ja p4 presteert nogal slecht op ECCp (zoals hij dat ook deed op rc5 naar ik meen), dus dat is erg jammer. Het is dus de keus aan de p4 users, ofwel genoegen nemen met dattie langzamer is dan een p3 of een athlon en bedenken dat ieder puntje er 1 is, of je p4 op een ander project inzetten (seti, DF, d2ol) waar een p4 wel goed presteert.
P4's doen het ook goed bij Genome@Home hoor. ;)
AMD's doen het overal goed.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

* PoohBear doet ook mee...

Voorlopig:
Duron 1200 (linux)
PIII-600 (win)
K6-2-400 (linux)
P166 (linux)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier staat onder "team stats" dat ars ons al ingehaald heeft, of heb IK het nou weer fout?
zou jammer zijn, volgens die site gaan ze 6x harder dan dpc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelijk heb je!
we zijn ingehaald, en ze gaan harder ...
Dus, assimileren die PC's, gooi RC5 deraf, en zet eccp erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens die site gaan ze 6x harder dan dpc!
watte f*ck 6x?? hehehe

Kom op mensen! Op elke PC waar je het keyboard aan mag(kan) raken eccp109 EROP!!!

pc: draait het ook op Sun solaris met 4 CPU's? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je zelf een client kan schrijven, waarom niet :)
Pagina: 1 2 Laatste