Het is dan eindelijk een feit. Mijn eerste ECS mammaplank is heen gegaan
Kwam vorige week thuis, en in mijn kamer meurde het verschrikkelijk. Net alsof er een paar condensatoren waaren gesprongen. Maar het vreemde is dat alles gewoon nog werkte en ik dus niet precies de bron van de stank kon vinden. PCtje draaide nog vrolijk door, niets aan de hand. s'avonds netjes uit gezet, volgende avond weer aan... en... mazzl.. vergeet et maar... doet et zelf maar... HD spinde niet op. na een paar keer uit en aan zetten deed ie het toch nog... dit werkte zo'n twee avonden tot dinsdag avond. toen kreeg ik et niet meer voor elkaar op die manier.. ik kast open geschroefd, en het probleem was al snel duidelijk. 5 condensatoren doorgefikt
gelukkig had ik nog precies zo'n bord in een reserve systeem van me draaien... dus heb ik die nu in mn eigen systeem gezet.. en et draaid nu wel weer..(de TB1000 was gelukkig niet ook kapot) maar dat verotte bord is dus net 1 jaar en 3 maanden oud
geen winkel garantie meer dus 
vraagjes: kan ik em misschien terug sturen naar ECS? heeft iemand daar al ervaring mee?
Gaat het met dit 2e bord ook gebeuren nu er i.p.v. een duron 600, een TB1000 op draaid? zo ja, wat kan ik doen om dat te voorkomen? (stukjes koelblok op de spannings stabilisatoren plakken ofzow?)
vraagjes: kan ik em misschien terug sturen naar ECS? heeft iemand daar al ervaring mee?
Gaat het met dit 2e bord ook gebeuren nu er i.p.v. een duron 600, een TB1000 op draaid? zo ja, wat kan ik doen om dat te voorkomen? (stukjes koelblok op de spannings stabilisatoren plakken ofzow?)