als ik mijn computer opstart in xp duurt het vreselijk lang voordat hij is opgestart.
wat kan ik hier tegen doen?
wat kan ik hier tegen doen?
Verwijderd
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Zou kunnen ja,.. je kan dit meestal merken doordat je computer dan niet "kraakt" (hdd activiteit). Als ie gewoon een tijdje niks doet is ie meestal wel met het netwerk bezig.Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 10:43:
Dit ligt aan je netwerkinstellingen. In het register moet je even checken of ie naar Domein/computernamen gaat zoeken met opstarten
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Merely schreef op 26 september 2002 @ 10:50:
Hé? Topic nog open?
grolloo, welkom op GoT
Zou je de volgende keer voordat je een topic gaat openen op GoT eerst het volgende willen doorlezen:
FAQ en forum richtlijnen
Windows Operated Systems - Policy
Daarin staan o.a. de richtlijnen voor het openen van een topic....
Veel plezier op GoT
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()