Toon posts:

opstarten in xp

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik mijn computer opstart in xp duurt het vreselijk lang voordat hij is opgestart.
wat kan ik hier tegen doen?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 23:39

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verse installatie erop zetten (doe ik in ieder geval; de boel opschonen is ook een idee, maar duurt me veel te lang)

Verwijderd

Dit ligt aan je netwerkinstellingen. In het register moet je even checken of ie naar Domein/computernamen gaat zoeken met opstarten

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kijk in de WOS FAQ onder Hoe kan ik XP nog sneller op laten starten?

Verder zo veel mogelijk troep van je systeem gooien; in msconfig, adaware draaien, etc etc. En het zou helpen als je de specs van je gaf :|

Maar goed, hier is al veel over te vinden in search, FAQs en Google :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:09

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 10:43:
Dit ligt aan je netwerkinstellingen. In het register moet je even checken of ie naar Domein/computernamen gaat zoeken met opstarten
Zou kunnen ja,.. je kan dit meestal merken doordat je computer dan niet "kraakt" (hdd activiteit). Als ie gewoon een tijdje niks doet is ie meestal wel met het netwerk bezig.

Of is hij volop bezig met laden en duurt het nog lang?

Specs?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Bij mij lag het aan het netwerk, en later aan een kapotte netwerkkaart.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hé? Topic nog open? :P

grolloo, welkom op GoT :)

Zou je de volgende keer voordat je een topic gaat openen op GoT eerst het volgende willen doorlezen:
FAQ en forum richtlijnen
Windows Operated Systems - Policy

Daarin staan o.a. de richtlijnen voor het openen van een topic....
Veel plezier op GoT

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:09

DeMoN

Pastafari

Merely schreef op 26 september 2002 @ 10:50:
Hé? Topic nog open? :P

grolloo, welkom op GoT :)

Zou je de volgende keer voordat je een topic gaat openen op GoT eerst het volgende willen doorlezen:
FAQ en forum richtlijnen
Windows Operated Systems - Policy

Daarin staan o.a. de richtlijnen voor het openen van een topic....
Veel plezier op GoT
offtopic:
Soms vraag ik me af waarom je met het mod zijn gestopt bent.. maar goed.. ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.