Ik heb zelf een webshop gemaakt. En als ik 'm in IE bekijk, dan doet ie het heel mooi. Maar als ik 'm in Mozilla ga bekijken, blockt ie in een keer mijn cookies.
Ik heb bij de instellingen van mozilla al gekeken, maar daar blockt ie niet...
Toen ben ik gaan zoeken of dit al eens bij iemand hier op GoT voorgekomen is, en toen viel mij een interessant stukje tekst op in deze topic:
[rml][ Cookies] Het verbod is er... wat nu?[/rml]
Mietje vertelt daar, dat Mozilla automatisch cookies blockt die in een iframge geladen worden.
Nou, 3× raden, mijn cookie wordt idd geladen in een iframe.
Kan ik dat uitschakelen, of is hier een andere oplossing voor? Ik ben zelf niet fan van mozilla om te browsen, maar de klant heeft een Mac, en die krijgt dus met dit probleem te maken
Plz, tell me hoe ik dit moet oplossen.
(andere cookies, gaan trwns wel, TNet cookies laat ie wél door, zullen we niet in een iframe geladen worden...
)
Ik heb bij de instellingen van mozilla al gekeken, maar daar blockt ie niet...
Toen ben ik gaan zoeken of dit al eens bij iemand hier op GoT voorgekomen is, en toen viel mij een interessant stukje tekst op in deze topic:
[rml][ Cookies] Het verbod is er... wat nu?[/rml]
Mietje vertelt daar, dat Mozilla automatisch cookies blockt die in een iframge geladen worden.
Nou, 3× raden, mijn cookie wordt idd geladen in een iframe.
Kan ik dat uitschakelen, of is hier een andere oplossing voor? Ik ben zelf niet fan van mozilla om te browsen, maar de klant heeft een Mac, en die krijgt dus met dit probleem te maken
Plz, tell me hoe ik dit moet oplossen.
(andere cookies, gaan trwns wel, TNet cookies laat ie wél door, zullen we niet in een iframe geladen worden...