Toon posts:

Slechte dag????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag jongens.

Nou ik ben een beetje verbolgen over de heer Acouse :( ....Wat gooit deze aardige mijnheer toch alles op slot zeg!!Veel vragen worden gesteld door beginnende tweakers en dan wordt hun vraagstelling direct op slot gegooid onder het mom van: euh gebruik de search maar! op slot. Nou dat is ook niet vriendelijk je moet juist de jeugd en de jonkies een beetje op weg helpen en dan pas door verwijzen naar de search..Geef een paar reply's op hun vraag en dan pas vriendelijk verwijzen naar de search.. Zo hou je beginnende tweakers warm...

Nou dat was het wel

Mvg Mw O Uwe-Taart

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:11

Peetman

Tjah....

Dit topic hoort thuis in lieve adjes ;) >:)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Move---> LA

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Han
  • Niet online

Han

:? Yeah right? Dat meen je toch niet hoop ik....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Robino
  • Laatst online: 08-10 14:31
* Robino wilt eigenlijk niet reageren, topic gaat toch dicht of als je geluk hebt misschien nog naar LA >:) maar ik reageer lekker toch :P

Ben het totaal niet met je eens. Naar mijn mening helpt AcouSE (vooral op SE letten en niet se schrijven ;)) juist beginnende GoT'ers. Als je kijkt naar wat belegerde modjes die reageren veel vaker met alleen op-slot (niet als flame bedoeld ;) en al helemaal niet omdat het geen geldige redenen zijn). AcouSE zet (waarschijnlijk ook omdat hij nog niet zo lang modje is) juist veel vaker een lap text neer met uitleg en links naar de FAQ etc. Tevens is AcouSE behoorlijk snel en rechtvaardig in het sluiten van topics.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06
CME >> LA.

Wij zijn van Tweakers.net. Als er vragen gesteld worden waarvan ook m.b.v. de search een antwoord gevonden kan worden dan moet de topicstarter dat eerst uitzoeken. Als de vragen beneden niveau liggen worden deze ook van een slotje voorzien.
Waarom? Omdat wij geen www.beginnersweb.nl zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Rave17 schreef op 25 september 2002 @ 17:01:
/me wilt eigenlijk niet reageren, topic gaat toch dicht of als je geluk hebt misschien nog naar LA >:) maar ik reageer lekker toch :P

Ben het totaal niet met je eens. Naar mijn mening helpt AcouSE (vooral op SE letten en niet se schrijven ;)) juist beginnende GoT'ers. Als je kijkt naar wat belegerde modjes die reageren veel vaker met alleen op-slot (niet als flame bedoeld ;) en al helemaal niet omdat het geen geldige redenen zijn). AcouSE zet (waarschijnlijk ook omdat hij nog niet zo lang modje is) juist veel vaker een lap text neer met uitleg en links naar de FAQ etc. Tevens is AcouSE behoorlijk snel en rechtvaardig in het sluiten van topics.
Tè snel ja...

• Han
  • Niet online

Han

Dit topic ligt ook zwaar onder het niveau... Ik dacht dat LA alleen voor serieuse klaag topics waren?

Verwijderd

Topicstarter
Merely schreef op 25 september 2002 @ 17:03:
Dit topic ligt ook zwaar onder het niveau... Ik dacht dat LA alleen voor serieuse klaag topics waren?
Maar ik ben ook zeker te weten serieus !! Kom op zeg en wat is nu niveau??

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55

Jaymz

Keep on moving !

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 17:09:
Kom op zeg en wat is nu niveau??
Dat staat hier min of meer gedefinieerd :)

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Maar ik ben ook zeker te weten serieus !!
Oooh... dat wil ik (in ieder geval) best geloven
Niveau is als mensen zelf nadenken, zelf moeite doen voordat ze bij een ander aankloppen.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06
[...]

Maar ik ben ook zeker te weten serieus !! Kom op zeg en wat is nu niveau??

Niveau?

[rml][ EL] Xtreme Baybus: De hardware[/rml]
[rml][ EL] GPS ontvanger <-> PC interface (NMEA?)[/rml]
[rml][ EL] Knight Rider Stand-alone[/rml]

Niveau.
Geen vragen die je met de search kan beantwoorden dus.

• Robino
[rml][ CM] De mooiste coolmods voor de cpu[/rml] zoek daar maar even naar de reactie van AcouSE. Die reactie heeft hij vanochtend geplaatst voordat deze topic werd geopend. Hoe bedoel je niet aardig doen tegen beginnende GoT'ers :?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Ik zou van de topicstarter eigenlijk wel eens willen weten welke topics volgens hem dan onterecht zijn gesloten?
(en bedenk daarbij dan ook wat de doelgroep van GoT is!)

• Robino
Waarom niet helpen? nog een die begint te zeuren :X

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Twynn schreef op 25 september 2002 @ 17:16:
Ik zou van de topicstarter eigenlijk wel eens willen weten welke topics volgens hem dan onterecht zijn gesloten?
(en bedenk daarbij dan ook wat de doelgroep van GoT is!)
FOEI... check de profile van radjatoe... is een oude vrouw uit 1912 (yeah right)

• Han
  • Niet online

Han

Ok :)
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 16:48:
Dag jongens.

Nou ik ben een beetje verbolgen over de heer Acouse :( ....Wat gooit deze aardige mijnheer toch alles op slot zeg!!Veel vragen worden gesteld door beginnende tweakers en dan wordt hun vraagstelling direct op slot gegooid onder het mom van: euh gebruik de search maar! op slot
Dat komt omdat de antwoorden van die vragen makkelijk terug zijn te vinden door zelf te zoeken via de search of google. GoT is een forum, geen helpdesk.
Nou dat is ook niet vriendelijk je moet juist de jeugd en de jonkies een beetje op weg helpen en dan pas door verwijzen naar de search..
Het is ook niet echt vriendelijk om de huisregels in de wind te slaan. GoT legt goed uit hoe een user gebruik dient te maken van het forum. Dit is ook prima te begrijpen voor de jeugd en de jonkie's.
Geef een paar reply's op hun vraag en dan pas vriendelijk verwijzen naar de search..
Ze stellen een vraag, het antwoord wordt gegeven door ze door te wijzen naar de search. Zelf zoeken is leerzamer. Mocht je gesteld zijn op het feit dat er eerst een paar reply's worden gegeven, blijkbaar ongeacht het feit dat er een oplossing wordt gegegevn, raad ik aan om op een ander soort forum te gaan posten.. FoK of iets dergelijks. GoT is een tech forum, geen chat forum.
Zo hou je beginnende tweakers warm...
Die kunnen zichzelf warm houden op www.beginnersweb.nl Dat wordt ook aangegeven in de FAQ. Aangezien alle vragen die vandaag dicht zijn gegaan in CME onder het nveau waren gaan ze op slot.
Zo houden wij het niveau en onze vaste gebruikers warm :)
Dat is wat GoT eist van de gebruikers. Basiskennis dus. Maar metname het naleven van de huisregels staat hoog in het vaandel.

Richtlijnen: FAQ Huisregels

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Merely schreef op 25 september 2002 @ 17:23:

[delete lap text]

Dat is wat GoT eist van de gebruikers. Basiskennis dus. Maar metname het naleven van de huisregels staat hoog in het vaandel.
Amen Merely :P _/-\o_ _/-\o_

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Choeso jei Merely! :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Han
  • Niet online

Han

* Han gaat lapje tekst uitprinten en inlijsten :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Pin layout audigy firewire poort.... en zie hier ... Repost: Pin layout audigy firewire poort

Dit als voorbeeld.......

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Leuk dat ie 't weer heeft gepost, maar is nog steeds niet volgens de richtlijnen zoals ze in de FAQ staan: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Han
  • Niet online

Han

Mjah? Nogmaals, de huisregels. Wacht, ik quote wel een stukje, is makkelijker:
De openingspost:
De andere helft is een duidelijke omschrijving van wat je bedoelt. Alhoewel een quiz op de tv heel leuk kan zijn, hebben we hier liever een discussie of een goed gesprek. Als we moeten gaan raden wat je bedoelt zorgt dat er alleen maar voor dat je geen antwoord krijgt. Wees niet alleen duidelijk, maar ook nog eens enthousiast!
Anderen zullen bereid zijn je te helpen als je laat merken dat je al flink bezig bent geweest en bereid bent om zelf nog wat te klussen om er iets van te leren. Toon ook aan dat je zelf snapt waar je mee bezig bent.

Dingen waar je rekening mee dient te houden:

• Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
• Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
• Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd (en probeer dit zo mogelijk 'te bewijzen').
• Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
• Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!
• Zoals hierboven wel blijkt zijn een goede en duidelijke openingsreactie en de titel daarvan belangrijke onderdelen van een topic. Wees duidelijk in wat niet werkt, wat je zelf al gedaan hebt en wat je tegenhoudt in hetgeen je wilt.
Bekijk je eerste voorbeeld nog eens. En kijk dan naar de tweede.

:? Ja maar Merely, ze kunnen toch gewoon vragen wat hij allemaal gedaan heeft?

• Neen, dan veranderd GoT in één groot raadspel. Hou gewoon de huisregels in acht, dan kan er niks mis gaan, iedereen blij :)

Pagina: 1