Toon posts:

[CM] De mooiste coolmods voor de cpu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit me af te vragen wat nou de mooiste cpu cooler met led is.

Tot nu toe vind ik de volcano 9+ van thermaltake het mooiste met de verschillende standen van kleuren die je kan instellen.

Zijn er nog meer merken met coolmods voor de cpu? zoals antec ofzo?
Geef gelijk de url. dan kan ik checken.

Ik zit te denken om een thermaltake 6000+ met side window te gaan halen en de volcano 9+. :D

greetz

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Die kast is een goede optie maar die cooler niet. Als ik jouw was zou ik een Alpha PAL 8045 koelblok nemen met een fan met ledjes en dan die erin bouwen. Is beter en stiller. :) Dat is eht handigste.

• The_Masterer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-01-2021
Over smaak wordt altijd een heleboel getwist. Wat jij mooi vindt hoeft niet voor een ander mooi te zijn. Vindt het dus een beetje overbodige vraag.

ooooolreididen

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 13:03

AcouSE

Swedish Chef

Hoi Trang, welkom op GoT.

Als lite-mod CME wil ik je graag even wijzen op de algemene FAQ en de Forum Survival Guide.

Lees die eens door, en je zult o.a. tegenkomen dat je geen "Greetz" onder je post hoeft te zetten.

Verder voor Casemodding & Elektronica is het zo dat er een topic is dat je eigenlijk moet lezen voordat je een topic opent: Lees dit eerst voordat je een topic opent!
Daar vind je dat we hier graag een Tag [CM] in je topictitel zien. Die heb ik er nu ingezet, maar wil je dat aub de volgende keer zelf doen?.

Goed, als laatste is dit een beetje een opsomtopic, maar omdat een opsomtopic over dit onderwerp nog niet eerder heb gezien (misschien is ie er wel), mag deze openblijven.

Veel plezier op GoT! :)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Je mocht nu toch wel bij je openings-post groetjes doen, nja, dat werd laatst gezegd ergens anders tone ik ook zei, je mag neit groeten, kijk maar na in de faq :)
en toen kwam er een vrolijke mod en die zei dat dat wel mocht :)

maarja, kga nu weg :D
op naar practicum fysiologie >:(
maarja

btw, een goede koeler--> AX-7 met DeltaEHE erop @7volt
koelt echt enorm goed en met t geluid zit t wel ok.
maar je kan er natuurlijk ook een andere fan opschroeven en dan versieren met ledjes, een antec ofzo, die zijn daar nogal geschiikt voor :)
ook is een slk800 met een ge-led-de antec erg vet volgens mij en die koelt denk ik nog beter :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

DD maze3 en daar leds inbouwen :X dat is de mooiste :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-09 11:31

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Looki schreef op 25 september 2002 @ 10:10:
DD maze3 en daar leds inbouwen :X dat is de mooiste :)
Dat is een waterblok... volgens mij wil de topicstarter een luchtkoeler met verlichte fan hebben...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 16:16

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Demoniac schreef op 25 september 2002 @ 10:19:
[...]

Dat is een waterblok... volgens mij wil de topicstarter een luchtkoeler met verlichte fan hebben...
tja cpu cooler = cpu cooler he.. kan dus ook een waterblok zijn..

heb zelf ook een dd3, en ledjes erin lijken me ook erg gaaf alleen dat boren zie ik niet zo zitten ;)

maar als je een luchtkoeler hebt lijkt me een doorzichtige fan met ledjes wel de (meest afgezaagde) beste oplossing

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1