Ja, Windows 2000
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
En waar dan wel? Moet namelijk ook nog ff wat changen en ik draai Windows 2000
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Rechtsklik op My Computer en dan Manage. Dan Disk-management en voila, daar kan je het allemaal instellen...
If nothing is written below, I was the last to reply...
Onder win9x is het niet mogelijk om letters van drives te veranderen omdat deze door BIOS/DOS worden vastgesteld.
Alleen CDspelers kunnen veranderd worden.
Wil je perse de driveletters veranderen moet je dus partities gaan swappen mbv partition magic of zo.
Alleen CDspelers kunnen veranderd worden.
Wil je perse de driveletters veranderen moet je dus partities gaan swappen mbv partition magic of zo.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Alleen drive C kan niet veranderen onder Windohoos 9x.. Andere weer wel ! Dit kun je bij de hardware instellingen regelen.
eh.. control panel -> System -> Hardware -> dan de schijf/CDROM die je wil wijzigen!
eh.. control panel -> System -> Hardware -> dan de schijf/CDROM die je wil wijzigen!
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Daar ben ik het niet mee eens; volgens mij kun je geen letters van HDD's veranderen (worden namelijk bepaald voordat Win9x opstart)
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
Nee je kan het niet wijzigen, hoogstens dat je voor het opstarten van Windows, subst.exe gebruikt uit de windows\command directory om er een virtuele schijf letter er aan te koppelen. Anders, gewoon PM gebruiken
Verwijderd
Tsja, zo kan je het ook zien
Dan zal je Fdisk moeten gebruiken..hmm ga dan maar chocola eten
voor een herinstallatie
Dan zal je Fdisk moeten gebruiken..hmm ga dan maar chocola eten
Chocolade eten? Blokjes grazen? oeioei
Probeer eens in je autoexec en config.sys de "ouderwetse" drivers te zetten
Die van device=c:\cdrom\...enzv.
Volgens my kan je dan wel ene drive letter mee geven. Weet alleen niet wat windows ermee doet!
Die van device=c:\cdrom\...enzv.
Volgens my kan je dan wel ene drive letter mee geven. Weet alleen niet wat windows ermee doet!
Money for nothin' and your chicks for free
Pagina: 1