Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[el] hdd ledjes

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verschillende topics al gelezen maar is ook het mogelijk om voor elke hd die je hebt een ledje aan te sluiten?

Als dat kan hoe sluit je zoiets aan?
Ik heb een seagate en een maxtor hd van elk 30 Gig.

F1-nr1

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11 16:49
Op sommige hd's is een aansluiting voorzien waar je rechtsreeks het kabeltje van je hd-ledje kunt op aansluiten. (Maar dus niet alle had's hebben dit)

Verder kan ik je niet helpen. Maar het moet wel mogelijk zijn met soldeerwerk. (Of eventueel een programmaatje dat aanduidt wanneer geschreven/gelezen wordt?)

Verwijderd

Ik heb hier ook weleens naar gezocht. Op elke ide-kabel zit een apart snoertje voor een signaal ledje dus kan denk ik met elk ide-apparaat. Zoek wel even naar de topic en de link.

Verwijderd

Ik heb ff gekeken maar er is een ander topic waar precies in staat wat je moet doen.

link

De conclusie is dat je alleen de bezigheid van de hele kabel kan bekijken door pin 39 door te verbinden met een ledje. Als je per hd een ledje wil moet je het schema bouwen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2002 18:41 . Reden: link doet het niet(het is m'n eerste) ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zie bliksems link, beter zoeken en Lees dit eerst voordat je een topic opent!

Op slot.

Dit topic is gesloten.