• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 13:19

Zak

Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 19:45:
Wat zijn je ervaringen met het beeldscherm vindt je het duidelijk genoeg (in diverse omstandigheden met daglicht)?

Heb je er ook een screenprotector bijgekocht, zo ja, welke???

(Ik wil namelijk ook een SL10...)
In daglicht is er goed te werken met het scherm. Bij wat indirect zwakker licht is het totaal onmogelijk om te werken. Maar dan is de backlight prima.

Als je de backlight trouwens inschakelt dan zie je de batterij achteruit vliegen. Al valt het nog mee. Ik heb 'm nou anderhalve dag en de batterij staat nog steeds op 80%. Terwijl ik 'm toch heel veel heb gebruikt :P (zonder backlight meestal)

Een screenprotector heb ik nog niet gekocht. Denk dat ik dat wel nog ga doen want ik wil 'm natuurlijk zo lang mogelijk gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door Zak op 21-11-2002 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
Een screenprotector, helpt dat eigenlijk?

En ik heb een hackgeinstalleerd dat zodra ik m'n SL10 aanzet de backlight automatisch aan gaat, want het is niet werken met dat ding zonder backlight, zelfs in daglicht! Alleen in de zomer zou het misschien wel kunnen met volop zon? En de 2 AAA batterijen gaan best lang mee, zo 8 uurtjes met de backlight aan. Nadeel van de SL10 is wel dat het scherm erg ghost, ik hoef geen spelletjes te spelen maar mocht je 'm willen kopen om de spelletjes zou k toch een andere nemen als ik jou was (ff tegen diegene gericht die er eentje wilde kopen)... Want vooral bij snelle spelletjes is het echt niet te doen.. Pinball of Racefever ofzo kun je wel vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

oeeeeeh moest deze toch even kwijt:

http://www.innopocket.com...oduct.php?ID=47&name=Sony

Afbeeldingslocatie: http://www.innopocket.com/EShop/ProductAssets/productimg_1037296673.jpg

Echt een aanrader voor iedereen die een SL/SJ-series Clié heeft (hij is er btw ook voor de T-series, die heb ik zelf). Zeer relaxte case!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook contact gehad met http://www.xaxashop.nl en die krijgen over ongeveer 3 a 4 weken ook hardcases voor de SL10.

Dat duurt ongeveer even lang als bestellen via Innopocket, nu alleen hopen dat die van XaXa ook zo'n mooie is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 14:50:
Ik heb ook contact gehad met http://www.xaxashop.nl en die krijgen over ongeveer 3 a 4 weken ook hardcases voor de SL10.

Dat duurt ongeveer even lang als bestellen via Innopocket, nu alleen hopen dat die van XaXa ook zo'n mooie is :)
Zo lang via Innopocket? Ik had m'n case met 1,5 week binnen!
Vind ze trouwens wel prijzig via Xaxa....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 25 November 2002 @ 15:55:
[...]

Zo lang via Innopocket? Ik had m'n case met 1,5 week binnen!
Vind ze trouwens wel prijzig via Xaxa....
3 a 4 weken via luchtpost en ongeveer een week via FedeX maar die leverd weer niet in Nederland.

En dan moet ik nog een creditcard hebben om te betalen. :{

Ik wacht nog wel even. Maar mooi is hij zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak

Zak

Helaas had XaXa alleen die leren case (vind ik niet mooi) op de HCC-dagen. Een case wil ik eerst aanraken en zien voordat ik er zoveel voor neertel. Als iemand 'm heeft wil ik graag even komen kijken.

Ik heb er trouwens een 64 mb memorystick bijgekocht. Totaal overkill maar het verschil tussen 32 en 64 was 10 euro dus dat vond ik ook weer zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Over de screen protector: zeker doen. Op een slechte dag zit er een stofje oid onder je stylus en je hebt een kras, hoe voorzichtig je ook bent.
De Innopocket case is ook te bestellen bij Brando volgens mij ( http://shop.brando.com.hk ). Ik heb daar voor mijn iPaq ook een alu Innopocket case besteld, plus een screen protector van Brando zelf (en nog wat speeltjes, ze hebben erg veel). Die laatste lijkt duur ($8 of zo voor 1 velletje!!) maar het is een veel betere deal dan de troep die je in Nederland kunt kopen: iets dikker, vrijwel onverslijtbaar, makkelijk aan te brengen, weer af te halen, afwasbaar, herbruikbaar. Absolute aanrader.
Levertijd bij Brando valt erg mee: ik had mijn spullen in 10 dagen in huis, en dat voor $3 verzendkosten! Nadeel is natuurlijk dat je ze moet vertrouwen met je creditcardnummer...

[ Voor 11% gewijzigd door Zpottr op 25-11-2002 18:08 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak

Zak

Ik heb dus geen creditcard. En bij XaXa op de HCC-dagen hadden ze ook al geen screenprotectors.

Misschien dat er iemand met een creditcard een mini inkoopactie wil houden? Is er eventueel interesse?

Nadeel aan de sony's is dat er gewoon minder (third-party) accesoires zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan een foto posten waarop het 'slecht te lezen' scherm van de sl10 te zien is...
Kheb al van diverse mensen vernomen dat bij zeer veel lichtinvallen bijna niet te werken is met een sl10

(in dat geval moet ik dus wachten tot de delletjes in ned. verkrijbaar zijn...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de sl10 het meeste waar voor zijn geld bieden. Toch moet en zal ik die sl20 krijgen. Maar die is nog nergens te krijgen. Want al na een paar maanden heb je je extra € eruit betreft AAA batterijen. En ik geloof ook dat de sl20 16 MB heeft.

hoe erg is dat ghosten met spelletjes? heb je dat ook met andere applicaties?

Robkedopke: welke del???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak

Zak

Hij ghost inderdaad. Ik heb nog geen "actiespelletjes" gespeeld dus ik weet niet hoe erg dat is op zo'n moment.

Ik vind het helemaal niet zo erg dat scherm? inderdaad als je de zon erin hebt is het niet meer te lezen maar verder is het goed te gebruiken. Ik heb de backlight nauwelijks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
[zeikmodes]
Ik begin toch de acu te missen :(
[/zeikmodes]

Voor de rest een uber PDA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister even Racefever geprobeerd en dat ghoste als de nete :(

Naja dan maar niet. Highres Mhajong ziet er wel erg goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
highres = :~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de batterijen uit de SL10 haalt, moet je dan alle gegevens er opnieuw inladen, of blijven die erin (ja toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 12:07:
Als je de batterijen uit de SL10 haalt, moet je dan alle gegevens er opnieuw inladen, of blijven die erin (ja toch?)
Die blijven er een paar minuten instaan en dan zijn ze uit het ram geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

lekker voor als universele remote! B)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 30 December 2002 @ 01:40:
lekker voor als universele remote! B)
Ook niet. De irda poort van de SL10 can er wel voor gebruikt worden maar deze is niet zo sterk. En komt dus niet heel ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 08:22
Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 22:50:
Ik vind de sl10 het meeste waar voor zijn geld bieden. Toch moet en zal ik die sl20 krijgen. Maar die is nog nergens te krijgen. Want al na een paar maanden heb je je extra € eruit betreft AAA batterijen. En ik geloof ook dat de sl20 16 MB heeft.
...
Kickje...

Heb je al ergens een sl20 in nederland gevonden?
Ik ben daar ook erg in geinteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak

Zak

Wat is het prijsverschil tussen een SL-10 en een SL-20? Ik vind batterijen wel makkelijk namelijk. Batterijen leeg en geen reserve bij je? Gewoon even een winkel binnenlopen en je kan weer een hele tijd vooruit.

Nou ik een 't een tijdje gebruik heb ik soms wel het gevoel dat kleur toch makkelijk zou zijn. Is toch wel makkelijk om in de agenda te werken met kleuren. Maar ja 150 euro verschil tussen de sj30 en de sl10 is het toch niet waard.

Ik heb btw nog steeds geen screenprotector en hardcase helaas. Wel jammer dat action Names maar een trail versie was. Vind ik wel een beter programma dan de standaard... maarja 'k kan 'm niet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn al opvolgers aangekondigd (of het is een gerucht, kan ook), nml de sj33 en de sj22. De22 zal een kleurenschermpje hebben en de 33 zal mp3 functionaliteit hebben. Verder zijn ze een stuk dunner.
En.... ze hebben een heel vet klepje waar je doorheen kan kijken als ie aan staat.

Afbeeldingslocatie: http://www.palminfocenter.com/images/rumor_sj33_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even terug te komen op de SJ20....

Ik was net bij de dixons, en daar hebben ze even gekeken in het systeem of ze hem konden vinden bij wordt verwacht ofzo maar dat is niet het geval, ik vrees dat de sj20 nooit in Nederland zal verschijnen maar dat de sj22 wel hier komt(eind februari).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digilb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:46
Om even vooruit te kijken naar de SJ33: lees de eerste review die ik kon vinden op
http://babelfish.altavist...Frev%2Frev1.html&lp=ja_en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er zeer goed uit, nou hopen dat de prijs in ned wat meevalt

En ik ben wel heel benieuwd naar de sj22 maar daar wordt nergens een woord over gerept volgens mij.

edit:

Dit heb ik kunnen vinden over de SJ22....

Sony Clie SJ22 - SJ22/16MB/PDA - SKU: 5338878 - UPC: 027242622579 - In Stock Date: 04/14/03 - Last Update: 02/09/03 - Suggested Retail: $199.99

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 17:36 ]

Pagina: 1 2 Laatste