Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Zie daar, het nieuwe "low-budget" speeltje van sony, de mooie Clié PEG-SL10. In Amerika is ie voor $150 te koop en hier in Nederland voor ongeveer €220.

Hier even een paar specs:

Processor: 33 Mhz Dragonball
Memory: 8 MB RAM (7 MB available) 4 MB ROM
Interface: USB (cable), Infrared, Memory Stick media slot
LCD: Backlit monochrome display, 320 * 320 Dots, 16 Greyscale
Dimensions and Weight: 10,4 x 7,2 x 1,4 cm, 103 gram
Battery: AAA battery (x 2)

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/image.php?id=1598 Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/image.php?id=1599
pdashop
Een nieuw compact lichtgewicht design, met alles wat u kunt verwachten van een PDA. Deze Clié onderscheidt zich van de andere PDA's door zijn aantrekkelijke prijs, zijn geringe gewicht en zijn kleine afmetingen. De SL10 draait op Palm OS 4.1 en wordt geleverd met een veelvoud aan standaard applicaties, zoals Address Book, Date Book, Calculator, Mail, Memo Pad, Palm Desktop en de To Do List. Daarnaast kunt u Microsoft Word- en Excel-bestanden openen en bewerken in de meegeleverde "Documents To Go" Standard Edition.

Naast de 8 MB intern geheugen, biedt het Memory Stick expansion slot de mogelijkheid om het geheugen uit te breiden met behulp van los verkrijgbare memorysticks. Bovendien is deze Clié uitgerust met de handige Jog Dial navigator, voor een eenvoudige bediening van deze handheld.
Meer info bij sony en de totale specs hier.

En nu natuurlijk de vraag, wat vinden we van dit apparaatje? Een goede stap van sony om in de pda mark meer mensen te winnen? Of is het een flop?

[ Voor 0% gewijzigd door Vrieskist op 24-09-2002 12:13 . Reden: nog meer opleuken :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Er is ook nog een verbeterde versie van de SJ10, de SJ20:
Afbeeldingslocatie: http://www.brighthand.com/resources/sony_sj/front.JPG

Review brighthand.com
33MHz Motorola Dragonball VZ processor
MemoryStick expansion slot
Palm OS Software version 4.1
Backlit monochrome LCD (320 pixels x 320 pixels)
16MB static RAM
4MB Flash ROM
Rechargeable lithium-ion battery
USB/IrDA/RS232 Serial ports
Je hebt ook nog de SJ30, de grotere broer van de SJ20 hier verhaaltje:
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/image.php?id=1606

BargainPDA
OS provided: Palm OS 4.1
Installed RAM: 16 MB
Input device type: Touch-screen
Processor: Motorola DragonBall VZ 33 MHz
Built-in devices: Display, jog dial
Display type: Color reflective TFT
Color support: 16-bit (65K colors)
Max resolution: 320 x 320
Expansion slot(s) total (free): 1 ( 1 ) x Memory Stick
Wireless connectivity: IrDA
Mfr estimated battery life: 12 days
Service / Support: 1 year warranty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Dit nieuwe budget modelletje van palm is ook wel mooi :P
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1032858934.jpg

Palm Zire nieuwtje @ tnet
Tenslotte introduceert het bedrijf een nieuw budgetmodel, dat ongeveer $100 zal kosten. Verdere details hieromtrent zijn niet bekend, behalve het feit dat ook deze PDA PalmOS 4.1 gebruikt in plaats van versie 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik heb vandaag de SJ30 bij de dynabyte gezien, echt :9~ :9~ :9~ :9~
En klein dat dat ding is.... Ik wacht nog wel even tot er nieuwere uit zijn met palm OS5 en ingebouwde wireless bla bla bla.

Ik heb zelf de Ipaq 3850 gehad en ik moet zeggen dat ik dat ding na een maand al niet meer gebruikte. Hij was gewoon te groot en te zwaar voor m'n binnenzak. En al dat multimedia hoeft bij nader inzien niet van mij.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Precies :) Mij lijkt vooral die SL10 lekker :P kleur hoeft niet en de meerwaarde van die accu van de SL20 zie ik ook niet echt :)

Maar al die nieuwe pda's met palm OS5 zijn mij te duur :)

• Vrieskist
Ik geef dit topic toch voorzichtig een klein duwtje in de rug :) ...

Is er niemand die ervaring heeft met 1 van deze 2 palms? Of met andere palms van sony? Ik heb toch niet de enige die dit apparaatje wel interessant vind?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vrieskist schreef op 25 september 2002 @ 11:34:
Ik heb toch niet de enige die dit apparaatje wel interessant vind?
Ik denk het wel, want monochrome pda's zijn gewoon achterhaald. Als je ziet dat je voor 369€ een zeer mooie kleuren pda hebt (de SJ30) en voor 219€ een pda met 1. een monochroom scherm 2. minder geheugen en 3. geen oplaadbare lithium batterij, (de SL10 dus) zou ik het wel weten en even doorsparen voor de SJ30.

Prijzen komen overigens van www.pdashop.nl.

Anoniem: 26387

Als die SL10 echt zo klein is weet ik het wel... Ik ben al een aardige tijd op zoek naar een vervanger van de REX. Doe dan maar een Palm, kmis mijn palms wel. Al te koop gezien iemand?

Anoniem: 16379

Ik ben zeker wel geintresseerd in die SL10.

Zat eerst te denken aan een pocketpc, maar die zijn toch te duur en er zit te veel op wat je toch niet gebruikt.

En om je agenda mee te beheren lijkt me dit het beste.

De SL10 en SJ30 staan al in de pricewatch. Ga deze week maar eens langs de Dixons oid.

Ik zie nu ook dat de SJ20 wel irda heeft en SL10 niet. Dat is weer jammer.

Dan wacht ik nog even de prijs van de SJ20 af.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 16379 op 25-09-2002 16:58 . Reden: Het is wel SJ20 ]

• Vrieskist
Ze heten SL10 en SL20 en SJ30 dacht ik :) ... De SL20 heb ik nog niet gezien in NL :) Enneh, de SL10 heeft WEL een IR poort :)

De reden dat ik geen interesse heb voor een kleuren palm is alleen omdat ik het toch alleen voor agenda, notes, avantgo ga gebruiken. Dan heeft een kleurenscherm niet echt veel nut.

Vrieskist schreef op 25 september 2002 @ 15:55:
Ze heten SL10 en SL20 en SJ30 dacht ik :) ... De SL20 heb ik nog niet gezien in NL :) Enneh, de SL10 heeft WEL een IR poort :)
Je hebt gelijk :)

Ik ben net even naar de Dixons gefietst om het schermpje te bekijken. Maar helaas hadden ze de SL10 net binnen en zat er nog geen stroom in :(

Nu het goeie nieuws.

Hij zit nu in de oplader en ik mag morgen even komen kijken :)

Er zit toch een styles bij, maar waar zit die in het apparaatje? Zal het morgen wel zien anders.

En wat me nog meer opviel is dat hij echt klein is. "Broekzak compatible" zal ik maar zeggen. :)

• Vrieskist
heb je em gekocht???

Nee.

Moet eerst eens geld bij elkaar sprokkelen. ;)

• Astra
  • Laatst online: 26-06 21:58
Voor de mensen die het leuk vinden, ik heb een review geschreven van de SJ30:

http://palmclub.nl/reviews/sony/sj30/

:)

Ik moet zeggen, apparaatje bevalt me wel, heb zelf een Sony Clié N-770, maar van deze is het kleurenscherm toch weer een stuk mooier.

• Vrieskist
Anoniem: 16379 schreef op 25 september 2002 @ 17:12:
[...]

Nee.

Moet eerst eens geld bij elkaar sprokkelen. ;)
Ah, ze hebben em bij de dixons ff in de lader gestopt :) begreep em ff verkeerd. Maar het lijkt me een cool apparaatje :)

En ik had die review al gelezen Atra :)

GVD

Wat zijn die Dixons lui en ik toch stom. |:(

Die SL10 werkt op 2 AAA battarijen |:(

We hadden er gewoon normale AAA battarijen in kunnen doen.

Argh. naja morgen maar even opnoemen.

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

• Vrieskist
Dat is idd stom :) hehe

Maar het is wel cool dat er AAA batterijen in passen, stel je accu is leeg :) ff paar AAA batterijtjes kopen bij de lokale drogist/supermarkt/station en je kan weer door :)

• Artcore
  • Niet online
Vrieskist schreef op 25 september 2002 @ 15:55:
De reden dat ik geen interesse heb voor een kleuren palm is alleen omdat ik het toch alleen voor agenda, notes, avantgo ga gebruiken. Dan heeft een kleurenscherm niet echt veel nut.
Dat dacht ik dus ook toen ik mijn Vx (ook monochroom) kocht. Ik vond het kleurenscherm van de M505 de meerprijs niet waard. Na een tijdje ga je het toch jammer vinden dat je geen kleur hebt; ook foto's e.d. bekijken is op een monochrome Palm geen pretje. Op een gegeven moment ga je echt wel meer met je pda doen dan alleen maar de PIM-functies, en dan is kleur toch echt wel fijn.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06 10:47

Korakal

Up up up!

Artcore schreef op 25 september 2002 @ 19:18:
[...]

Dat dacht ik dus ook toen ik mijn Vx (ook monochroom) kocht. Ik vond het kleurenscherm van de M505 de meerprijs niet waard. Na een tijdje ga je het toch jammer vinden dat je geen kleur hebt; ook foto's e.d. bekijken is op een monochrome Palm geen pretje. Op een gegeven moment ga je echt wel meer met je pda doen dan alleen maar de PIM-functies, en dan is kleur toch echt wel fijn.
Zelfs bij PIM vind ik een kleurenscherm al duidelijke voordelen hebben. Belangrijke afspraken maak ik bijvoorbeeld rood, zodat ze extra opvallen. Ook werk/studie/privé scheid ik door kleuren.
En daarbij, ook voor de extra functies is kleur wel fijner (hoewel ik me kan voorstellen voor sommige mensen niet strikt onmisbaar).

* Korakal aldus een zeer tevreden Clié T-625 gebruiker...

• Vrieskist
Kleur is misschien wel leuker :) Maar er is ook altijd nog zoiets als een budget ;(

• Vrieskist
Heb gister nog even met GloriX gechat, en hij zou vandaag ff checken bij de dixons :) Kan ie ze meteen vertellen dat er AAA batterijen in moeten ;) hehehe

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 16:40
hmzz.. ik ben toch al lang opzoek naar een PDA en die SJ30 spreekt me toch erg aan..
ik wil toch echt een kleuren scherm ook om de dingen die Korakal zegt :)
en ook omdat ie nog memory stick aansluiting heeft..

maar als ik geen geld meer heb, dan koop ik de SL10 :) klein en lekker budget :)

edit: SJ10=SL10

[ Voor 0% gewijzigd door delyver op 26-09-2002 11:20 . Reden: SJ10=SL10 ]

Audi A8 W12 6.0

• Vrieskist
Heeft iemand die SL20 al ergens in Nederland gespot trouwens? Ik heb em ook nog niet in de pricewatch gezien ...

Ik ben even naar de Dixons geweest en ze stonden mij daar optewachten met batterijen ;) :D

Hij ziet er erg goed uit ligt goed in de hand. Styles pen is alleen erg dun.

Scherm was mooi scherp. Alleen vond ik het iets te donker. En kon zowel ik als het Dixons meisje de backlite optie niet vinden.

Zij ging er toen maar van uit dat het er helemaal niet opzit, maar het staat toch echt bij de specs.

Met handen eroverheen donker maken was ook geen succes. :{

Misschien dat iemand anders eens kan kijken bij een plaatselijke Dixons ed.

Anoniem: 26387

Bij nader inzien ga ik toch maar w8en op die samsung of Kyocera... Ik ben al een aardige tijd op zoek naar Palm tellie combo... Khad eers een palm V met GSM module, maar werd gek van die oordoppies. Nu dus maar lekker w8en op die 2 tellies met PALM OS!!!! In Amerika Q3, dus zolang hoef je niet te w8en. Desnoods bestel ik 'm online in de states.

• Dericteur
  • Laatst online: 28-06 17:22
backlight doe je aan door de ON/OFF knop tijdje ingedrukt te houden, zelfde manier gaat ie weer uit ook

• Vrieskist
ah kijk :) das nog eens een handige tip :)

• Korakal

Korakal

Up up up!

Anoniem: 16379 schreef op 26 september 2002 @ 14:09:
Ik ben even naar de Dixons geweest en ze stonden mij daar optewachten met baterijen ;) :D

Scherm was mooi scherp. Alleen vond ik het iets te donker. En kon zowel ik als het Dixons meisje de backlite optie niet vinden.

Zij ging er toen maar van uit dat het er helemaal niet opzit, maar het staat toch echt bij de specs.

Backlite inschakelen: powerknop langer inhouden
Backlite regelen:
Afbeeldingslocatie: http://www.clieplaza.com/imgs/home_02_on.jpg

zon symbooltje helemaal links onderin (links van 'menu' knop)

Ik heb de SL10 gekocht.

Ik zal volgende week klein reviewtje inelkaar zetten.
Ik heb alleen niet veel vergelijking materiaal aangezien dit mijn eerste PDA is. :)

Tot nu toe werkt hij goed, scherm is erg mooi en hij is klein. Hotsync werkt ook makkelijk.

Ik ben nu alleen op zoek naar goeie software ervoor.

• Vrieskist
www.palmgear.com :) en bij www.palmclub.nl vind je ook wel handige links (en heel veel avantgo channels handig gesorteerd!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Kan die sl10 ook MP3's afspelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B0MBACI schreef op 29 september 2002 @ 20:20:
Kan die sl10 ook MP3's afspelen ?
nee.

Er zijn Audio adapters maar in het boekje hiervoor m'n neus staat dat die voor de SJ en de T serie is en dus zou het wel moeten kunnen met de SJ20 en SJ30.

Maar daar is het PalmOS ook niet echt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Check dit!

Source www.cliesource.com

Quoted from our guest:
The real Specs are an Intel ARM processor running OS 5. Form factor is the NR series (new one is called NX) with the clamshell design in new colors, the old silver and a new gunmetal gray. New features are mpeg4 in the camera model as well as a boost to 640x480 resolution. There is also a CF slot (that will not do memory) but can be outfitted with an 802.11b card (Sony Branded only). New software includes a Web Browser and redoing the standard apps so that they are HiRes + compatible. Skins for virtual grafitti can be selected directly via a button on the grafitti area. No bluetooth integration or support for Bluetooth via the wireless slot. announcement next week, shipping end of month.

The price without the camera is rumored to be $499 and the model with the cameral will be $599.

De palm OS5 CLIEtjes komen eraan. Hopen dat ze snel een clie uitbrengen met een ARM proc, palm OS5 (Duh), Ingebouwde wireless (Bluetooth of zoiets dergelijs) en met de super scherm van de nieuwe SJ30.

Zal wel 2 tot 3 maanden duren voordat zoiets uit zal komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Alpha-sphere schreef op 29 september 2002 @ 23:44:
Check dit!

Source www.cliesource.com

Quoted from our guest:
The real Specs are an Intel ARM processor running OS 5. Form factor is the NR series (new one is called NX) with the clamshell design in new colors, the old silver and a new gunmetal gray. New features are mpeg4 in the camera model as well as a boost to 640x480 resolution. There is also a CF slot (that will not do memory) but can be outfitted with an 802.11b card (Sony Branded only). New software includes a Web Browser and redoing the standard apps so that they are HiRes + compatible. Skins for virtual grafitti can be selected directly via a button on the grafitti area. No bluetooth integration or support for Bluetooth via the wireless slot. announcement next week, shipping end of month.

The price without the camera is rumored to be $499 and the model with the cameral will be $599.

De palm OS5 CLIEtjes komen eraan. Hopen dat ze snel een clie uitbrengen met een ARM proc, palm OS5 (Duh), Ingebouwde wireless (Bluetooth of zoiets dergelijs) en met de super scherm van de nieuwe SJ30.

Zal wel 2 tot 3 maanden duren voordat zoiets uit zal komen
Op last van Sony bijna >:) overal verwijderd.... de pics:
Afbeeldingslocatie: http://home.attbi.com/~ajramos/images/nx70v.jpg

specs:
http://www.spug.net/news/press/nx70.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
HOLY shit! de nieuwe User inteface van OS5 ziet er echt master uit!
En gewoon mpeg4 recording! echt gaaf man!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan ook nog eens 200mhz

damn nu begin ik te twijfelen of ik niet deze wil in plaats van een zonder camera en keyboard. maarja het is dan weer een groot zwaar (vergeleke met de clie's zonder al dat extra's) PDA net als de Ipaq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Alpha-sphere schreef op 30 september 2002 @ 12:42:
HOLY shit! de nieuwe User inteface van OS5 ziet er echt master uit!
En gewoon mpeg4 recording! echt gaaf man!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan ook nog eens 200mhz

damn nu begin ik te twijfelen of ik niet deze wil in plaats van een zonder camera en keyboard. maarja het is dan weer een groot zwaar (vergeleke met de clie's zonder al dat extra's) PDA net als de Ipaq
D'r komt er vast binnenkort ook wel één zoals de T625/T650 met OS5... geduld is het juiste woord :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-06 22:07
Hebben ze een upgrade mogelijkheid? (ik bedoel tegen inlevering van mijn "oude" NR70V, zo'n leuke OS5 versie terug)

Ik vrees van niet namelijk...

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Helaas kan je bij de CLIE's je OS niet upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Alpha-sphere schreef op 30 september 2002 @ 18:20:
|:( le-zen |:(

trouwens het kan wél maar niet naar OS5 omdat OS5 voor ARM processoren is en niet voor de Dragonballs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
DOM 8)7 DOM 8)7 DOM 8)7
was even in de war met de hansprings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo

Ik heb even een kleine foto reportage gemaakt.

Dit is de voorkant met flits genomen. Het scherm is echt zo zwart.
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dani1741kj/clie/voorkantf.jpg

De voorkant zonder flits. Het scherm spiegelt nu erg.
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dani1741kj/clie/voorkantnf.jpg

De achterkant met de "bobbel" voor de 2 AAA batterijen
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dani1741kj/clie/achterkant.jpg

De bovenkant met van links naar rechts: stylus in houder, powerknopje, Memorystickslot, IR, oogje voor een koortje.
Bovenkant van het plaatje is de voorkant van de Clié
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dani1741kj/clie/bovenkant.jpg

Linker zijkant met van links naar rechts: Jogdail, back knop, usb hotsync aansluiting.
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dani1741kj/clie/zijkant.jpg

Het bijgeleverde hoesje zit alleen over de voorkant en de bovenkant heen.
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dani1741kj/clie/Hoesje.jpg

Dit is het klipje waarmee je het hoesje er makkelijk vanaf kan halen.
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dani1741kj/clie/klip.jpg

Hier nog eens vanaf de achterkant.
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dani1741kj/clie/achterkantklip.jpg

Hier is het scherm met backlight aan. Het is erg moeilijk om dat knap op de foto te krijgen. Hier met Tweakers.net headlines :)
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dani1741kj/clie/schermmb.jpg

Weer met backlight maar dan met m'n schoolrooster in m'n agenda
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dani1741kj/clie/agenda.jpg

De Clié in mijn hand om de grote een beetje te kunnen bepalen. En nee ik heb geen kolenschoppen :+
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dani1741kj/clie/clieinhand.jpg

En de Stylus op bijna ware grote. iig als jeje monitor op 1024 x 768 hebt staan :)
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dani1741kj/clie/Styles.jpg

Meer op aanvraag :)

Mijn excuses aan de 56k'ers

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 16379 op 01-10-2002 22:25 . Reden: stylus :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Mooi apparaatje hoor :)

Alleen de prijs ;( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Echt mooi ding zeg! Mooie foto's ook!

Ik zie al dat jij één belangrijk stukje software mist: DateBK4/5 (http://www.pimlicosoftware.com). Deze maakt optimaal gebruik van de hoge resolutie! In actie te zien op mijn eigen Clié:

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderhurk.nl/mark/got/dsc01566.jpg

Klein detail trouwens: het is een stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
* delyver is vandaag bij de dynabyte geweest..
toch een erg fijn apparaat om in je hand te houden die SJ10

k heb ook ff die palm m130 (budget ding met kleuren scherm)
in m'n hand mogen houden.. die is een stuk dikker
en langer...

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Tis idd een mooi apparaatje :)

* Vrieskist zoek naar oude sokken met geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
Vrieskist schreef op 02 oktober 2002 @ 14:54:
Tis idd een mooi apparaatje :)

* Vrieskist zoek naar oude sokken met geld
kijk maar eens onder je matras ;)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DateBK4 is zeker erg mooi. Ziet er hetzelfde uit als de standaard agenda maar dan veel uitgebreider. :)

Net ook Omniremote getest. Dat werkt wel, maar niet goed. Ik denk dat het signaal te swak is om relaxed te kunnen zappen. Je moet goed richten om het doortelaten komen.
Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Maar het werkt wel :)

Toch een geslaagd experiment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 16379 schreef op 01 oktober 2002 @ 17:33:
En de Stylus op bijna ware grote. iig als jeje monitor op 1024 x 768 hebt staan :)
Schrijft het wel lekker met zo'n kleine stylus? Ik heb kleine handen, maar ik kan me voorstellen dat je dat dingetje niet als een pen kunt vasthouden als je wat grotere handen hebt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht eerst ook dat hij te klein was.

Maar schrijven doe ik via het onscreen keyboard en dan hoe je alleen het scherm even aan te tippen en dat is goed te doen.

Ik vind het dus niet erg dat de stylus zo klein is. Maar dat zal je altijd zelf ff moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 16379 schreef op 02 oktober 2002 @ 16:53:
DateBK4 is zeker erg mooi. Ziet er hetzelfde uit als de standaard agenda maar dan veel uitgebreider. :)

Net ook Omniremote getest. Dat werkt wel, maar niet goed. Ik denk dat het signaal te swak is om relaxed te kunnen zappen. Je moet goed richten om het doortelaten komen.
Helaas :(
DateBk5 is nog mooier, kun je van die grappige icoontjes gebruiken, + Hi-res ondersteuning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

_Richie_ schreef op 04 oktober 2002 @ 15:22:
[...]

DateBk5 is nog mooier, kun je van die grappige icoontjes gebruiken, + Hi-res ondersteuning...
De high-res was ook al in DateBK4...
je moet 'm bij beide versies alleen wel handmatig inschakelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Korakal schreef op 04 oktober 2002 @ 15:39:
[...]

De high-res was ook al in DateBK4...
je moet 'm bij beide versies alleen wel handmatig inschakelen!!
En waar zit dat dan?

Ik gebruik nu DateBK4 omdat ik die makkelijk kon krijgen en 5 zo snel niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Anoniem: 16379 schreef op 05 oktober 2002 @ 00:03:
[...]
En waar zit dat dan?
Ik gebruik nu DateBK4 omdat ik die makkelijk kon krijgen en 5 zo snel niet ;)
Uhm... view options van de week view geloof ik... in ieder geval heet de optie 'condensed font'.

let trouwens op: bepaalde ;) versies geven een foutmelding bij sommige handelingen (memory nogwat error). Je mag me per mail contacten voor uitleg B). zie ook [rml][ Palm m125]Datebk error[/rml]

[ Voor 0% gewijzigd door Korakal op 05-10-2002 00:30 . Reden: add ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Jamez_Joint:
"Desnoods bestel ik 'm online in de states."
Dat kan toch niet zomaar? Ik zag een maandje geleden oid de nieuwe Sony SL/SJ serie op de website van Sony, en zag ook dat die SL10 maar $150 kostte, dus ik ben even gaan kijken of deze online besteld kon worden zoals jij zegt, maar dit kan dus niet. Dergelijke consumentenelektronica komt blijkbaar de grens van de VS niet over. Niet via officiële kanalen in ieder geval. Anders heet het grijze import, of gewoon smokkelen.
Het zou misschien kunnen dat dit een uitzondering is, maar het lijkt mij eerder dat het een uizondering is als dergelijke elektronica wél gewoon de grens over mag.
You tell me whether it's possible or not. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Anoniem: 16379 schreef op 26 september 2002 @ 14:09:
Ik ben even naar de Dixons geweest en ze stonden mij daar optewachten met batterijen ;) :D

Ik heb dat ding nu dus ook en het backlight doe je aan door de aan/uit knop ingedrukt te houden of zo in te stellen dat als je je pen van beneden naar boven over het scherm heen haalt hij ook aan/uit springt

Euhm dan over dat ie te donker is -> contrast instellen -> links onder naast je graffiti pad :)

Ik heb dat ding nu een dag en ik moet zeggen dat ie me errug goed bevalt. Helemaal omdat ik er gewoon mijn 128MB memorysticks in kan drukken en ik ken geen palm die zoveel geheugen kwijt kan in 1 keer. En believe me 128MB voor een palm is errug veel.

In het begin is het even wennen omdat dat ding zo klein is (veel kleiner dan een normale palm) maar ik vind het een mooi apparaat en het leuke is -> zodra je hem uitzet word het scherm zwart in plaats van grijs :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Alpha-sphere schreef op 30 september 2002 @ 18:20:
Wel waar alleen niet naar OS5 want dat is niet voor de dragonballs processoren.

Je kan 4.1 gewoon upgraden mocht er nog een andere versie komen van OS4. Bij de Palm M1** serie e.d kun je inderdaad niet upgraden omdat deze een vast geheugen hebben en de Clié heeft een flash geheugen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Reind schreef op 05 oktober 2002 @ 13:50:
[...]

2 replys achter mekaar
even verder lezen he, die vragen/stellingen waren al lang beantwoord... :Y)
Ik heb dat ding nu een dag en ik moet zeggen dat ie me errug goed bevalt. Helemaal omdat ik er gewoon mijn 128MB memorysticks in kan drukken en ik ken geen palm die zoveel geheugen kwijt kan in 1 keer. En believe me 128MB voor een palm is errug veel.
Volgens mij kan je in iedere Palm (wat zeg ik, iedere PDA) met geheugenuitbreiding van wélke soort dan ook 128 MB of meer kwijt... maar je hebt gelijk, 128 MB is best veel voor een Palm omdat de bestandsgroottes waar je over praat véél kleiner zijn dan bij een normale PC. Dat realiseren veel mensen zich vaak niet, zeker met betrekking tot het interne geheugen dat vaak als 'maar 8 (of 16 zo je wilt) MB is...'

[ Voor 0% gewijzigd door Korakal op 05-10-2002 14:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Hmmmmmm volgens mij kunnen niet alle palms zoveel geheugen in 1 keer kwijt op een stick. Naja dat zal ik wel verkeerd hebben.

Maar zijn er nog mensen die programma's hebben waarvan je zegt -> sow das een goed proggie die zou verplicht op iedere palm moeten staan.
Let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Reind schreef op 06 oktober 2002 @ 01:01:
Hmmmmmm volgens mij kunnen niet alle palms zoveel geheugen in 1 keer kwijt op een stick. Naja dat zal ik wel verkeerd hebben.
toch echt wel, ga de specs maar eens nalezen :)
Maar zijn er nog mensen die programma's hebben waarvan je zegt -> sow das een goed proggie die zou verplicht op iedere palm moeten staan.
Let me know :)
Daar zijn al meerder malen hele topics over geweest. Zoekt en gij zult vinden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
k heb gister een Palm V gekocht..

hijs echt cool..
net zo groot als de CLie
alleen wel een stukkie goedkoper :)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37055

de peg-sl10 is nu voor 179 euro te koop bij www.zerosix.nl en de peg-sj30 voor maar 319 eurotjes.

lekker cheap dusz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 37055 schreef op 08 oktober 2002 @ 11:46:
de peg-sl10 is nu voor 179 euro te koop bij www.zerosix.nl en de peg-sj30 voor maar 319 eurotjes.

lekker cheap dusz
Exclusief BTW, dus eigenlijk 213 en 379 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aiii, dom van me, excuus heb er wel naar gekeken (maar blijkbaar was me neus te lang :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Altijd tricky, dat met die ex btw prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Hmm, ben me pas op de PDA markt aan het orienteren, dus sorry voor mij newbe vragen.
Maar zover ik hier en uit de UTFS begrijp:
1) De sony Sj-10 moet je dus telkens de batterijen verwisselen?

2) Je kunt het hot-syn met outlook (98 op het werk, XP thuis)? Is daar voor op de PC veel moeilijke extra software voor nodig? Of kan dat programmatje apart van flop? Dit vraag ik omdat ik niet weet of systeembeheer op mijn werk het er wel mee eens is als ik dan deze extra software installeer.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:30
Cyberpope schreef op 09 oktober 2002 @ 07:59:
Hmm, ben me pas op de PDA markt aan het orienteren, dus sorry voor mij newbe vragen.
Maar zover ik hier en uit de UTFS begrijp:
1) De sony Sj-10 moet je dus telkens de batterijen verwisselen?
Ja, er zit geen accu in de sj10. Wel in de sj30 btw.
2) Je kunt het hot-syn met outlook (98 op het werk, XP thuis)? Is daar voor op de PC veel moeilijke extra software voor nodig? Of kan dat programmatje apart van flop? Dit vraag ik omdat ik niet weet of systeembeheer op mijn werk het er wel mee eens is als ik dan deze extra software installeer.
Je moet sowieso software installen om je palm te syncen. En je kan de systeembeheerder vast overhalen door te zeggen dat je workrelated met je pda bezig bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Jasper schreef op 09 oktober 2002 @ 09:31:
Je moet sowieso software installen om je palm te syncen. En je kan de systeembeheerder vast overhalen door te zeggen dat je workrelated met je pda bezig bent ;)
Ja, waar je weet niet hoe onze systeembeheerders zijn. Zeer gericht op veiligheid (en minder op kunde). 8)7 Ze doen zeer neurotisch over mailen en floppen, terwijl ze de achterdeur wagenwijd open laten staan.

En ja de palm is zeeeeer workrelated. Anders kocht ik hem niet. Maar ik word helemaal gek van het bijhouden van mijn outlook 98 op het werk, papieren agenda in de tas en de outlook xp thuis. Gaat te vaak de mist in.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Als je het lief aan de sysadmin vraagt, mag het vast wel :) Anders koop je em om met een bigmac ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Eeeeuuuh waar werk je vrieskist? Die bij ons zijn niet zo makkelijk om te kopen volgens mij. Maar kreeg net een berichtje dat het wel mag, indien zij de software installeren.

Zal dan waarschijnlijk toch de clie 10 worden omdat die 20 nergens in nederland te verkrijgen is.

Edit: Woont in sneek dus zal niet bij ons werken. Gelukkig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Heeft iemand enig idee hoe lang de SL10 op twee batterijen werkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ludo schreef op 09 oktober 2002 @ 19:10:
Heeft iemand enig idee hoe lang de SL10 op twee batterijen werkt :?
Een week of 2 met Alkaline batterijen. Met NiHM zal dat wat korter zijn maar dat is vrij logisch.

Het gebruik van backlight gebruikt het meeste stroom, dan zie je het metertje naar beneden schieten en als je het dan weer uitzet gaat hij weer omhoog.

M'n eerste setje had ik in 4 dagen op, maar dan zit je er ook veel mee te spelen enzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo ik heb alle foto's even opnieuw geupload :)

Ik heb even een kleine foto reportage gemaakt.

Dit is de voorkant met flits genomen. Het scherm is echt zo zwart.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/voorkantf.jpg

De voorkant zonder flits. Het scherm spiegelt nu erg.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/voorkantnf.jpg

De achterkant met de "bobbel" voor de 2 AAA batterijen
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/achterkant.jpg

De bovenkant met van links naar rechts: stylus in houder, powerknopje, Memorystickslot, IR, oogje voor een koortje.
Bovenkant van het plaatje is de voorkant van de Clié
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/bovenkant.jpg

Linker zijkant met van links naar rechts: Jogdail, back knop, usb hotsync aansluiting.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/zijkant.jpg

Het bijgeleverde hoesje zit alleen over de voorkant en de bovenkant heen.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/Hoesje.jpg

Dit is het klipje waarmee je het hoesje er makkelijk vanaf kan halen.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/klip.jpg

Hier nog eens vanaf de achterkant.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/achterkantklip.jpg

Hier is het scherm met backlight aan. Het is erg moeilijk om dat knap op de foto te krijgen. Hier met Tweakers.net headlines :)
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/schermmb.jpg

Weer met backlight maar dan met m'n schoolrooster in m'n agenda
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/agenda.jpg

De Clié in mijn hand om de grote een beetje te kunnen bepalen. En nee ik heb geen kolenschoppen :+
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/clieinhand.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.de.vlieger/Styles.jpg

Meer op aanvraag :)

Mijn excuses aan de 56k'ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

is het backlite van de sj-10 nu blauw of groen? ik zie wel foto's maar het lijkt een kruising te zijn. maar misschien mijn monitorinstelling die de kleur veranderd?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038 schreef op 06 november 2002 @ 21:09:
is het backlite van de sL-10 nu blauw of groen? ik zie wel foto's maar het lijkt een kruising te zijn. maar misschien mijn monitorinstelling die de kleur veranderd?? :)
Groen.

En het is over het hele scherm gelijk verdeeld. Dus net zo sterk in het midden als aan de zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jammer. had gehoopt dat het blauw zou zijn. das veel mooier vind ik persoonlijk. maar voor de rest blijft het toch mijn interesse houden hoor.
hoe zit dat eigenlijk met de sj-30? das een kleuren. welke kleur backlit heeft die dan? wit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Anoniem: 52038 schreef op 06 november 2002 @ 21:40:
jammer. had gehoopt dat het blauw zou zijn. das veel mooier vind ik persoonlijk. maar voor de rest blijft het toch mijn interesse houden hoor.
hoe zit dat eigenlijk met de sj-30? das een kleuren. welke kleur backlit heeft die dan? wit toevallig?
ja, anders zou het een beetje lastig worden he :+

* Korakal is gisteren een hele tijd met een SJ-30 bezig geweest

Wel een kewl ding!

[ Voor 0% gewijzigd door Korakal op 06-11-2002 21:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dacht ik al, maar ik sta tegenwoordig van niets meer verbaast dus ik dacht: : ik vraag het even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnExPeCtAbLe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-06 20:22
Ik heb sinds een weekje een SJ30, bevalt uitstekend, heb er al een zooi opstaan, maar dan ook echt een zooi, en hij blijft gaan, zo nu en dan wel is vast, maar voornamelijk bij oude progjes dan.. en het scherm is echt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ MAAASTERLIJK! ik vind hem mooier als bv die van de ipaq van de systeembeheerder op mijn werk, hij is verder vet klein, stop je zo ( naast je foon) in je broekzak, licht, lange accu tijd, alleen nog geen geweldig progje gevonden om de foto's vanuit mijn memstick goed te bekijken op dat ding.. maar dat bestaat vast wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik gebruik sony picturegear photosoftware (zat bij mijn clie erbij geleverd - peg-t625c - ) en anders splashphoto, werkt ook goed samen met memory stick (en ook op 320*320).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

PGpocket werkt perfect voor foto's.

Verder was voor mij de mp3 speler wel een must, khad hiervoor een palm 3, dus ik heb een N770C gekocht. Ideaal, scherm is ZO IMPOSSIBLE mooi :)

Afbeeldingslocatie: http://selachii.xcl-clan.com/misc/clie/clie_interface1.jpg

me and my gf
Afbeeldingslocatie: http://selachii.xcl-clan.com/misc/clie/clie_close1.jpg

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

UnExPeCtAbLe schreef op 06 November 2002 @ 22:39:
Ik heb sinds een weekje een SJ30, bevalt uitstekend, heb er al een zooi opstaan, maar dan ook echt een zooi, en hij blijft gaan, zo nu en dan wel is vast, maar voornamelijk bij oude progjes dan.. en het scherm is echt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ MAAASTERLIJK! ik vind hem mooier als bv die van de ipaq van de systeembeheerder op mijn werk, hij is verder vet klein, stop je zo ( naast je foon) in je broekzak, licht, lange accu tijd, alleen nog geen geweldig progje gevonden om de foto's vanuit mijn memstick goed te bekijken op dat ding.. maar dat bestaat vast wel!!
Probeer JPGView of JpegWatch eens... beide fijne progseltjes! Werkt prima samen met de MS direct uit mijn Sony DSC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnExPeCtAbLe
Selachii schreef op 06 november 2002 @ 23:25:
PGpocket werkt perfect voor foto's.

Verder was voor mij de mp3 speler wel een must, khad hiervoor een palm 3, dus ik heb een N770C gekocht. Ideaal, scherm is ZO IMPOSSIBLE mooi :)

[afbeelding]

me and my gf
[afbeelding]
Eej Selachii, wat is dat voor skin ofzow op da eerste plaatje? ziet er strak uit.. baal er nl van dat het palm os geen gebruik maakt van de hires. Weet je verder nog programmaatjes die je moet hebben?

Ik heb een sony digicam, en wil de plaatjes van mijn memstick direct kunnen kijken op dat ding. kan dat met die programmaatjes die hierboven staan? Het kan met pg pocket, maar dat ziet er dan echt niet uit! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

UnExPeCtAbLe schreef op 07 november 2002 @ 12:44:
[...]

Eej Selachii, wat is dat voor skin ofzow op da eerste plaatje? ziet er strak uit..
Megalauncher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

UnExPeCtAbLe schreef op 07 november 2002 @ 12:44:
[...]

Eej Selachii, wat is dat voor skin ofzow op da eerste plaatje?
Kleine aanvulling op haas > is MegaLauncher + Skin "Aerospace Sony"
ziet er strak uit.. baal er nl van dat het palm os geen gebruik maakt van de hires.
Wat bedoel je precies??? Dit is toch hi-res? En dit is toch echt wel PalmOS...
Of bedoel je dat Palm zelf geen apparaten heeft met high-res?
Weet je verder nog programmaatjes die je moet hebben?
Zijn al een aantal keren topics over geweest, met hele lijsten programma's, beschrijvingen en URL's. Op http://www.palmblvd.com/ kun je ook een heeeeeleboel vinden, inclusief beschrijving.
Ik heb een sony digicam, en wil de plaatjes van mijn memstick direct kunnen kijken op dat ding. kan dat met die programmaatjes die hierboven staan? Het kan met pg pocket, maar dat ziet er dan echt niet uit! (8>
Zie mijn post hierboven, JPGWatch/JpegView... gaat prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Ah, ik ben reeds aangevuld door mijn minions, bedankt (GRAPJUH!) Mooi hoge kwalieteits thread is dit trouwens.

Uhm Korakal, palm GUI maakt idd geen gebruik van hires, megalauncher wel. Ik hoop dat os5 hier betere ondersteuning voor heeft, ookal ben ik uiterst tevreden met megalauncher.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Selachii schreef op 08 November 2002 @ 00:31:
Uhm Korakal, palm GUI maakt idd geen gebruik van hires
...moet jij maar eens vanuit je originele Palm startscherm menu > options > preferences > view by icon kijken... daar zie jij 'view by icon (small)'
dat bedoel jij toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnExPeCtAbLe
Idd, dan wel.. maar nu zit in megalauncher, klik ik op een palm applicatie.. BAM.. dikke pixels.. is wat minder, maar verder lache! enne bedankt voor de site he! heb weer wat te doen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

UnExPeCtAbLe schreef op 08 november 2002 @ 18:53:
Idd, dan wel.. maar nu zit in megalauncher, klik ik op een palm applicatie.. BAM.. dikke pixels.. is wat minder
Ligt dus aan het programma 8) en niet aan PalmOS zelf. Schakel bij preferences > hi-res eens de high-res assistant in. Sommige programma's lopen vast op hi-res, die moet je dan uitzonderen door bij de high-res assistant een vinkje voor de programmanaam te zetten.
enne bedankt voor de site he! heb weer wat te doen! :P
urwelcom :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probub
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 10:34
Ik heb nu de Sony SL10 sinds 4 dagen, ik moet zeggen hij bevalt me perfect.
Het is mijn eerste PDA, maar nu merk ik dat het mijn "leven" een stuk vergemakkelijkt.
Niets dan lof dus over deze PDA.

Als iemand een PDA zoekt in deze prijsklasse....
METEEN kopen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-06 09:20

Zak

Ik wist het eigenlijk al zeker maar na het lezen van dit topic helemaal. Ik wil deze PDA hebben!! Lekker klein en precies waar ik 'm voor nodig heb geschikt.

Waar hebben jullie 'm gekocht en tegen welke prijs? Weet iemand wat deze bij de mediamarkt in duitsland kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak

Zak

Wat voor accessoires zijn er verkrijgbaar behalve die op pdashop.nl genoemde? En hoe is Sony met het aanbieden van accessoires? zijn er ook third-party accessoires?

8(7 Sorry voor de lawine aan vragen maar het wordt mijn eerste PDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zak schreef op 20 november 2002 @ 11:23:
Wat voor accessoires zijn er verkrijgbaar behalve die op pdashop.nl genoemde? En hoe is Sony met het aanbieden van accessoires? zijn er ook third-party accessoires?

8(7 Sorry voor de lawine aan vragen maar het wordt mijn eerste PDA
http://shop.brando.com.hk/

Kijk daar eens voor accessoires, je moet wel met een creditcard bestellen maar wat ik er van gehoord heb zijn ze snel met leveren en betrouwbaar.

• Zak

Zak

Ik heb 'm inmiddels vanmiddag aangeschaft en het is werkelijk een prachtig apparaat. Het is nog eventjes rondsnuffelen maar gelukkig heb ik van de zomer al een beetje met een Palm m500 geprutst op het werk.

Anoniem: 47620

Wat zijn je ervaringen met het beeldscherm vindt je het duidelijk genoeg (in diverse omstandigheden met daglicht)?

Heb je er ook een screenprotector bijgekocht, zo ja, welke???

(Ik wil namelijk ook een SL10...)

Anoniem: 26649

ff patsen hoor, dit is de mijnes :P

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/image.php?id=1650
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/image.php?id=1651

specs;

De T675C is de opvolger van de Sony T625C, nu met verbeterd display, snellere processor en zelfs een MP3 speler! In de VS is deze PDA op de markt gebracht als de T665C.

De nieuwste telg van Sony met het Palm OS is er eindelijk. Deze Sony PDA heeft standaard 16 MB en is uitbreidbaar met Sony Memorysticks van 32, 64 of zelfs 128 MB groot. De nieuwere Dragonball SuperVZ Processor draaiend op 66 MHZ zorgt voor het sneller laden van applicaties als nooit tevoren.

Synchroniseren met de PC verloopt via de USB poort of via de infrarode poort. Binnenkort komt er zelfs een Sony Bluetooth Memory Stick, zodat er draadloos met de PC of met de mobiele telefoon data uitgewisseld kan worden. Tevens beschikt deze Sony PDA over een tril alarm, voor bijvoorbeeld afspraken.

De infrarode poort is zo sterk, dat deze PDA zelfs te gebruiken is als een all-in-one universele afstandsbediening. Zo kunnen bijna alle apparaten bediend worden, zoals de TV, Video, DVD speler en stereoset.

Het display toont 65.000 kleuren en is flink verbeterd ten opzichte van de T625C. Het display beschikt ook over een backlight, zodat binnenshuis in het donker het display goed te lezen is.

De ingebouwde MP3 speler kan zowel Sony ATRAC als MP3 muziekbestanden afspelen. Om muziek te kunnen horen zijn de bijgeleverde oordopjes niet nodig. In de Sony T675C is namelijk een speaker gebouwd. Deze speaker biedt voldoende geluid in stille ruimtes.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 16:01
Ik heb sinds een weekje ook de Sony SL10, en hij is érg mooi!

Ik wilde eigenlijk de SJ20, niet vanwege de accu maar vooral vanwege het witte backlight.. Alleen kon ik 'm nérgens vinden.. Maar aangezien ze verder hetzelfde zijn, zou er een wit backlight grid oid in een SL10 passen? Zoja, enig idee waar ik die kan bestellen?

Anoniem: 26649 schreef op 21 November 2002 @ 20:15:
ff patsen hoor, dit is de mijnes :P

<knip>
En wat mocht die kosten?

Er zit een groot verschil tussen deze 2 pda, dus veel zin heeft het niet om het hier te posten.

Maar hij is wel mooi hoor :P

Anoniem: 26649

Anoniem: 16379 schreef op 21 november 2002 @ 20:44:
[...]

En wat mocht die kosten?

Er zit een groot verschil tussen deze 2 pda, dus veel zin heeft het niet om het hier te posten.

Maar hij is wel mooi hoor :P
kep wel meer duurdere pda`tjes gezien hier hoor ;)
zeker leuk ding dit ja, ik ben er ook zeer content mee zachts gezegd :P :P :P

eur 500.-
Pagina: 1 2 Laatste