Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 15:22
Ben van plan om de Siemens sl45 aan te schaffen en dit vooral om de mp3 speler die hierin zit verwerkt. Nu is deze foon toch al ondertussen wat verouderd en staat ook bekent om een aantal problemen(dacht ik?) daarom heb al naar een nieuwer model zitten zoeken met mp3 support maar heb nog geen kunnen vinden.
Weet iemand welk model buiten de sl45 nog mp3's kan afspelen? Nokia heeft alleen foontjes met radio dacht ik.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Nokia 5510 :?

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Samsung SGH-M100

http://www.cellular.co.za/ericsson_mp3_handsfree.htm

Sony CMD-MZ5 WAP + MP3

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

• jos707
Nou ik bedoel gewoon een foon waar de mp3 player in verwerkt is, dus niet van die stukjes die je vanonder moet inpluggen want dat maakt het gewoon veel te groot om altijd mee te nemen. De 5510 had toch enkel radio dacht ik? Deze is trouwens ook gewoon veel te groot.
Het formaat van een sl45 die gewoon mp3's kan afspelen zonder nodige addons en dergelijke lijkt me ideaal.

• supakeen
  • Laatst online: 09-09 14:42
5510 doet ook mp3 :) Vriend van mij heeft hem.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 11:13

Twarp

just grin...

Ja en je kan het geheugen van de 5510 ook als portable media gebruiken

Meh ...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 heeft 5510 en heeft gewoon mp3'tjes erop zitten hoor :)

Maar effe ontopic :

Alle gsm's met mp3 en/of radio :

Nokia 5510 => mp3 en fm radio (64 MB)
Sony MZ5 => mp3 (32 MB)
Samsing M100 => mp3 (32 MB)
Siemens SL 45 => mp3 (32 MB)
Bij Ericsson moeten er kleine stukjes onder(deze wou je niet,weet ik) maar een T39m is zo licht en klein dat als je dat ding eronder pleurt het echt nog steeds kleiner en lichter dan mijn 5510 blijft!! wel maar 32 MB geheugen trouwens :)

Persoonlijk zou ik weer mijn GSM kiezen wegens de prijs, maar 150 euro bij Correct!! met 20 euro beltegoed (Gewoon Sim-lock vrij, beltegoed van KPn krijg je in aparte verpakking :) )

Maak je keus zou ik zeggen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik zou ff wachten op de P800, volgensmij heeft die ook mp3 en kan je er flash-kaarten in stoppen. Hij is wel ietsjes duur, maar o zo leip >:)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

C}{@0$ schreef op 24 september 2002 @ 15:08:
Ik zou ff wachten op de P800, volgensmij heeft die ook mp3 en kan je er flash-kaarten in stoppen. Hij is wel ietsjes duur, maar o zo leip >:)
Hebbie daar pics van :?
Zou wel willen weten welk merk :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

nero355 schreef op 24 september 2002 @ 15:26:
[...]

Hebbie daar pics van :?
Zou wel willen weten welk merk :)
Is van Sony Ericsson. Zwerft hier een groot topic over (twaalf pagina's ofzo) Link: Het grote Ericsson P800 topic
Komt eind van het jaar pas uit. Is erg :9~ :9

• jos707
Volgens mij kan je die sl45 ook gewoon gebruiken om data mee te nemen zoals documentjes en dat maakt hem nog extra handig. Heb je gewoon alles wat je nodig hebt in je gsm zitten zonder dat je met 10 verschillende apparaten hoeft te sleuren.
Volgens mij is er nog geen enkel alternatief op de markt als het op deze functies van een gsm aankomt. Binnen een paar maandjes de p800 maar 800 pleuros voor dat ding is mij wat te veel.

Verwijderd

nero355 schreef op 24 september 2002 @ 14:42:
* nero355 heeft 5510 en heeft gewoon mp3'tjes erop zitten hoor :)

Maar effe ontopic :

Alle gsm's met mp3 en/of radio :

Nokia 5510 => mp3 en fm radio (64 MB)
Sony MZ5 => mp3 (32 MB)
Samsing M100 => mp3 (32 MB)
Siemens SL 45 => mp3 (32 MB)
Bij Ericsson moeten er kleine stukjes onder(deze wou je niet,weet ik) maar een T39m is zo licht en klein dat als je dat ding eronder pleurt het echt nog steeds kleiner en lichter dan mijn 5510 blijft!! wel maar 32 MB geheugen trouwens :)

Persoonlijk zou ik weer mijn GSM kiezen wegens de prijs, maar 150 euro bij Correct!! met 20 euro beltegoed (Gewoon Sim-lock vrij, beltegoed van KPn krijg je in aparte verpakking :) )

Maak je keus zou ik zeggen :)
Wat is de website van Correct?

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 18:04:
[...]

Wat is de website van Correct?
Die hebben geen website.. "is niet onze manier van werken" oid.. beetje achterhaald dus.. B)

Verwijderd

Ik heb de Siemens SL45 (zelf geupgrade naar SL45i, dus nu Java-enabled >:) ).
Het geluid is verbazingwekkend goed.

Nadeel is dat de filetransfer via de standaard kabel/COM-poort tergend traag is (ligt aan het ingebouwde modem), dus heb ik een apart memorycard reader/writer erbij aangeschaft.
Ik heb inmiddels ook wat geheugenkaartjes erbij gekocht wat erg handig is :+

Je kunt idd ook andere bestanden opzetten. Standaard staan je MP3's, java-bestandjes, voice recordings etc. erop.

Ik heb 'm nu al ongeveer een jaar en nog geen problemen ondervonden.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

koop liever een aparte gsm en mp3speler...lijkt me veel verstandiger en het hoeft niet duurder te zijn (misschien zelfs goedkoper)

of anders een ericsson gsm met aparte kliklak-onder-schuif-mp3-speler, maar die kost al 249 euro (voor 64MB) en dus de moeite niet waard...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Ik heb siemens MT50 met mp3 speler, is 20 gram en heel klein, 3 bij 3 cm, en kan 18 uur muziek met de accu, kan 16 - 128mb in, standaard 32mb, zelf heb ik de mp3 add-on voor 60 euro erbij gekocht

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 20:36:
Ik heb siemens MT50 met mp3 speler, is 20 gram en heel klein, 3 bij 3 cm, en kan 18 uur muziek met de accu, kan 16 - 128mb in, standaard 32mb, zelf heb ik de mp3 add-on voor 60 euro erbij gekocht
Waar heb jij die dan voor 60 euro gekocht? Goedkoopste waar ik hem heb gezien is 99 euro.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik ben ook wel benieuwd waar je hem voor 60 euro vandaan hebt

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mooooody schreef op 24 september 2002 @ 18:52:
koop liever een aparte gsm en mp3speler...lijkt me veel verstandiger en het hoeft niet duurder te zijn (misschien zelfs goedkoper)

of anders een ericsson gsm met aparte kliklak-onder-schuif-mp3-speler, maar die kost al 249 euro (voor 64MB) en dus de moeite niet waard...
Op www.koopjessite.nl kost dat ericsson add-on dingetje 89 euro....

Verwijderd

heb eigenlijk een vraag. ben een leek in MP3 en zou eigenlijk willen wetenof er echt veel verschil is tussen MP3 en AAC. somige mensen zeggen dat AAC veel minderruimte zou gebruiken dan MP3 voor de zelfde kwaliteit??? is dat echt zo?

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 12:40
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 17:13:
heb eigenlijk een vraag. ben een leek in MP3 en zou eigenlijk willen wetenof er echt veel verschil is tussen MP3 en AAC. somige mensen zeggen dat AAC veel minderruimte zou gebruiken dan MP3 voor de zelfde kwaliteit??? is dat echt zo?
lijkt me het verkeerde topic voor deze vraag. waarom haal je een 2 jaar oud topic naar boven?

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11 20:09
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Dit is een oud topic, en ik verwacht dat dit ook via google wel te vinden is ;)
Schop een Modje richtlijnen *updated 15-06-2004*
Verder, als je een topic report hebt gemaakt: meldt het dan niet in het topic! Dat is sfeerverpestend, flame-uitnodigend, en dient geen enkel nut. Het enige potentiele nut is dat anderen niet ook nog een TR gaan maken, maar geloof ons als we zeggen dat we liever 20 identieke TR's zien dan een ontspoord topic omdat jij het zonodig moest melden :Y)
:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.