Toon posts:

[progamma] Magazine Progamma

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek iemand die me kan vertelen hoe ik een proggama maak als ik die start dat mijn website word laten zien aleen dan niet me hooftpagina van me site maar dan de magazine zoasl op radio 538 aleen dan wil ik het in een progamma hebben waar ik zelf een skin om heen kan bouwen dus niet met IE maar zoals kazaa dat heeft met hun hooftpagina als je kazaa start

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ok, en probeer dit nu eens niet in 1 zin, maar in een paar, in correct nederlands geschreven, zinnen te omschrijven.

Daarnaast, heb je al wel eens wat gemaakt?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Start Visual Basic, Microsoft Internet Controls toevoegen aan project en je kan het objectmodel Internet Explorer gebruiken....

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2002 17:37 . Reden: typo's; Poohbear: Ik ben gewoon snel, maar ach de topicstarter snapt het waarschijnlijk toch niet! ]

Verwijderd

Sorry, maar ik snap echt niet wat er staat... ;)

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 17:28:
Ik zoek iemand die me kan vertelen hoe ik een proggama maak als ik die start dat mijn website word laten zien aleen dan niet me hooftpagina van me site maar dan de magazine zoasl op radio 538 aleen dan wil ik het in een progamma hebben waar ik zelf een skin om heen kan bouwen dus niet met IE maar zoals kazaa dat heeft met hun hooftpagina als je kazaa start
Ehm... :?
Pak visual basic, plak een browser-component op je form, laat hem naar je 'subpagina' gaan, klaar?

edit:
HPE, type niet zo snel :( ;)

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

mulder

ik spuug op het trottoir

Dat snapt ie zo niet, laat mij maar:

Ztart Vizaul basik, en plac een bowssser-compotent of je vorm, vet relieskt ofniet?

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Dat kanniet daar moet je de php plugin voor je browser eerst voor installeren.

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Rustig jongens... 't is z'n eerste post hier.

Welkom op GoT, korrolin.
Zoals je misschien al doorhad, ligt het niveau hier soms best wel hoog, en is dit forum nogal groot. Om alles nu in goede banen te leiden is 't handig dat je in ieder geval de faq leest. Voor dit subforum P&W, moet je ook Welkom in P&W -> Quickstart om snel aan de slag te kunnen even lezen.

Veel plezier nog hier...

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

begin eerst maar even met lezen van het topic dat Poohbear hierboven noemt
en maak dan ff een nieuw, duidelijk topic

en welkom op GoT ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.