Ik zoek iemand die me kan vertelen hoe ik een proggama maak als ik die start dat mijn website word laten zien aleen dan niet me hooftpagina van me site maar dan de magazine zoasl op radio 538 aleen dan wil ik het in een progamma hebben waar ik zelf een skin om heen kan bouwen dus niet met IE maar zoals kazaa dat heeft met hun hooftpagina als je kazaa start
Ok, en probeer dit nu eens niet in 1 zin, maar in een paar, in correct nederlands geschreven, zinnen te omschrijven.
Daarnaast, heb je al wel eens wat gemaakt?
Daarnaast, heb je al wel eens wat gemaakt?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
Start Visual Basic, Microsoft Internet Controls toevoegen aan project en je kan het objectmodel Internet Explorer gebruiken....
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2002 17:37 . Reden: typo's; Poohbear: Ik ben gewoon snel, maar ach de topicstarter snapt het waarschijnlijk toch niet! ]
Ehm...Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 17:28:
Ik zoek iemand die me kan vertelen hoe ik een proggama maak als ik die start dat mijn website word laten zien aleen dan niet me hooftpagina van me site maar dan de magazine zoasl op radio 538 aleen dan wil ik het in een progamma hebben waar ik zelf een skin om heen kan bouwen dus niet met IE maar zoals kazaa dat heeft met hun hooftpagina als je kazaa start
Pak visual basic, plak een browser-component op je form, laat hem naar je 'subpagina' gaan, klaar?
edit:
HPE, type niet zo snel

HPE, type niet zo snel
Dat snapt ie zo niet, laat mij maar:
Ztart Vizaul basik, en plac een bowssser-compotent of je vorm, vet relieskt ofniet?
Ztart Vizaul basik, en plac een bowssser-compotent of je vorm, vet relieskt ofniet?
oogjes open, snaveltjes dicht
Rustig jongens... 't is z'n eerste post hier.
Welkom op GoT, korrolin.
Zoals je misschien al doorhad, ligt het niveau hier soms best wel hoog, en is dit forum nogal groot. Om alles nu in goede banen te leiden is 't handig dat je in ieder geval de faq leest. Voor dit subforum P&W, moet je ook Welkom in P&W -> Quickstart om snel aan de slag te kunnen even lezen.
Veel plezier nog hier...
Welkom op GoT, korrolin.
Zoals je misschien al doorhad, ligt het niveau hier soms best wel hoog, en is dit forum nogal groot. Om alles nu in goede banen te leiden is 't handig dat je in ieder geval de faq leest. Voor dit subforum P&W, moet je ook Welkom in P&W -> Quickstart om snel aan de slag te kunnen even lezen.
Veel plezier nog hier...
begin eerst maar even met lezen van het topic dat Poohbear hierboven noemt
en maak dan ff een nieuw, duidelijk topic
en welkom op GoT
en maak dan ff een nieuw, duidelijk topic
en welkom op GoT
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()