ik heb 2 stickertjes gehad en ik ga er nog een hele lading bestellen.
en ik benook nog de 100ste reply
en ik benook nog de 100ste reply
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat krijg je dan?Op vrijdag 17 november 2000 20:19 schreef joostvdl het volgende:
Als je naar de volgende link gaat http://www.amd.com/support/europe/eurolit.html
en je vult het formulier in en drukt op "submit" dan zal er niks gebeuren. Er moet dan eigenlijk een andere popup window opkomen, alleen die was al opgekomen.
Dat is een klein window met wat groene links en een "Order Form" button.
Als je op die button klikt krijg je de vriendelijke melding:
Thank you for your order!
haha en ik wilde 1 dikke athlon en kreeg 5 dunne duronsOp zaterdag 18 november 2000 21:21 schreef barrel het volgende:
:(:(:(3 weken geleden ook STICKERS besteld van duron. Heb via de mail besteld en via de website besteld (just in case)
Nu vandaag dus klein enveloppe in de bus van amd, ik blijsnel opengescheurd EN WAT ZIT ERIN ?? ...
![]()
![]()
![]()
gvd 1 miezerig dun papier achtig casebadge van amd ATHLON die ik gvd niet eens heb en ook niet om heb gevraagd.. Kutroep die amd, en der zit nog een brief bij ook "with compliments" Bahhhhhhhhh |:(|:(|:(
wil der niet iemand ruilen ?? in de aanbieding 1 athlon sticker voor een duron ??
Ja, maar je bent dan wel reseller.Op donderdag 18 januari 2001 17:42 schreef Pizzaman het volgende:
Uhh jongens die dingen zijn wel allemaal gratis he ?!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional
Verwijderd
maar ik heb geen telefoon nr opgegeven dus ze kunnen me niet bellenFrimley, 01/06/25
Dear Reseller,
Thanks for your recent enquiry to AMD. A Service Request (reference:
******), has been created for you, and an AMD Reseller representative will
get back to you as soon as possible.
For further communications with the AMD Reseller team on this issue please
follow the guidelines outlined below:
When contacting us by Phone:Always quote the above reference number
When contacting us by email:please reply to this email without changing
the title/subject
Kindest regards
AMD Reseller Program - EMEA
AMD United Kingdom
Tel: +44 (0) 1276 803156
Fax: +44 (0) 1276 803227
Verwijderd
ik had +31-909 0123 gedaanOp dinsdag 26 juni 2001 11:51 schreef Jppr het volgende:
ja, idd, ik snap niet waarom iedereen zijn telnummer geeft terwijl dat helmemaal niet verplicht was!!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nou, gewoon alles een beetje geloofwaardig over laten komen.Op dinsdag 26 juni 2001 15:11 schreef newby het volgende:
Dan heb je geluk gehad zeg!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
PHAT!!! Mazzelaar dat ze je geloofden...Idd echt Hollands, want zeg nou zelf, wie wil nou de hele Arena gaan behangenOp dinsdag 26 juni 2001 14:42 schreef limp_bizkit het volgende:
doe zoals ik doe... reseller worden.. zeggen dat je een lan party gaat houden.. willen ze weten: datum + locatie... ik zo.. tsja.. 07.07.2001 Amsterdam Arena. En het heet Sensation.
"Ok, thank you for your detailed information. blah blah..."
gisteren... TNT stopt.... belt eerst aan.. zegt ik heb een PAK voor u, ik zal het even pakken.... zo'n supergrote doos.. vol met rotzooi om de hele arena te gaan behangen!! AAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
ikOp dinsdag 26 juni 2001 20:45 schreef zork het volgende:
[..]
PHAT!!! Mazzelaar dat ze je geloofden...Idd echt Hollands, want zeg nou zelf, wie wil nou de hele Arena gaan behangen![]()
![]()
Verwijderd
ik dacht ook niet dat ik zoveel zou krijgen... ik dacht ach.. misschien krijg ik wel wat meer.. want een vriend had gezegd dat hij een pc winkel had en per week 10 amd systemen verpatst.. en toen kreeg hij 2 stickertjes (lullig).... dus dacht ik zeg ik dat ik iets anders van plan ben....Op dinsdag 26 juni 2001 20:28 schreef Le0n het volgende:
Wat moet je daar nou mee man, zo'n grote doos vol met reclame
1 casebadge ok, maar een doos vol
Verwijderd
Wouw wat ben jij blij dat Amd jouw opgebeld(je voelt je zeker goed ofnie) heeft,mag toch zelf weten wat ik doe ofnie danOp woensdag 25 oktober 2000 16:35 schreef Tom het volgende:
Zojuist kreeg ik een telefoontje uit Engeland en had iemand van AMD aan de lijn.
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
B@N!Op dinsdag 26 juni 2001 21:12 schreef -KOD- het volgende:
Maar dit mag dus niet meer???
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
LOLOp zaterdag 18 november 2000 21:21 schreef barrel het volgende:
:(:(:(3 weken geleden ook STICKERS besteld van duron. Heb via de mail besteld en via de website besteld (just in case)
Nu vandaag dus klein enveloppe in de bus van amd, ik blijsnel opengescheurd EN WAT ZIT ERIN ?? ...
![]()
![]()
![]()
gvd 1 miezerig dun papier achtig casebadge van amd ATHLON die ik gvd niet eens heb en ook niet om heb gevraagd.. Kutroep die amd, en der zit nog een brief bij ook "with compliments" Bahhhhhhhhh |:(|:(|:(
wil der niet iemand ruilen ?? in de aanbieding 1 athlon sticker voor een duron ??
je krijgt maar 3 stickers van een rol van 500 stuks, dus je krijgt er geen 1500 maar 3.Op donderdag 23 augustus 2001 09:57 schreef jasperonline het volgende:
Shit, krijg net dit binnen:
"The Order contained the Items listed below:
3 x Athlon PC Stickers (500 per roll - quantity is per sticker) 25 mm x 25"
1500 Stickers
Eh... ik heb er maar 2 nodig
39
All that you know, is at an end