[Belangrijk] AMD casebadges

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 425 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Zojuist kreeg ik een telefoontje uit Engeland en had iemand van AMD aan de lijn.

AMD was niet zo blij met de aanvragen over de AMD casebadges, dit omdat jullie geen reseller zijn. Inmiddels heb ik die 2 (oude) threads verwijderd.

Ze mailen mij zodadelijk één of ander documentje, met de vraag of ik het online kon plaatsen hierzo... die komt er zo aan.

[edit: die is aangekomen en staat in een aantal postings hieronder]

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:15
Hehehehe.. ben ik ff blij dat ik ze nog heb gekregen.. :).

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:38
Hehe en ik ben blij dat Phreak mij vandaag wat heb gestuurd :)

Verwijderd

Droom maar lekker verder, ik geloof dit niet zo

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 16:38 schreef kosmonova het volgende:
Droom maar lekker verder, ik geloof dit niet zo[/quote]Nee ik verwijder die threads voor de grap en deze post is ook voor de gein? Ze zouden me iets mailen (een documentje of een link ofiets), daar wacht ik nu op.

En ja, dit is echt zo.

• Daan
En jongens?
Wanneer krijgen we van nVidia zo'n mailtje?

LOL :D

• Dezjay
  • Laatst online: 16:38
hehe cpu prijzen straks omhoog wegens groot aantal aanvragen casebadge's

Misschien doen ze ze der nu wel standaard bij

• Tom
  • Niet online
OK mailtje is er.

Dit moest ik quoten en vertalen:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Its is against the law to change AMD logos, the AMD Athlon logo is a registered
trademark of Advanced Micro Devices Inc.[/quote]Met andere woorden: je mag geen logo veranderen aangezien het hun handelsmerk is.
(hoop dat ik het goed heb vertaald)

Daarnaast moest ik dit vermelden:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dear Customer,

Thanks for your interest in AMD products.

AMD can provide you with free stickers for your PC, but this service is only available through a literature order form on the AMD web site. Please go to the following URL:

http://www.amd.com/support/europe/eurolit.html

where you can use the ordering PIDs stated below

AMD Duron PC Case Sticker: 23846
AMD Athlon PC Case Sticker: AMD159
AMD K6-2 Case Sticker: AMD161

Again thanks for your interest in AMD products

Kindest Regards

AMD Call Centre Team[/quote]Zo te zien had ik het niet helemaal goed begrepen (zat met m'n gedachten ergens anders toen hij belde), en kun je alleen via bovenstaande URL casebadges aanvragen.

Verwijderd

=tom=
ook lid van de CRX club?

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10-2025
edit
Is nu zinloos geworden
/edit

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Ze zullen toch niet over user-icons zeiken?

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

heheh ik heb 40 Duron >:) en 16 Athlon >:)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03 10:23
is die thread nou voor niks weggegooid? was geloof ik de grootste thread die ik ooit heb gezien

Verwijderd

die url is verkeerd, dat is om literatuur aan te vragen over amd processoren :(:(

• Daan
Ja TOM! Zet die thread terug! :).

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 16:51 schreef koekum het volgende:
Ze zullen toch niet over user-icons zeiken?[/quote]Yep dat deden ze dus wel, niet specifiek over die user-icons, maar je mocht hun logo niet aanpassen, het lijkt mij het beste als je even een ander usericon gebruikt. Pas als Femme zegt dat hij er geen problemen mee heeft kun je het terugzetten. Ik laat Femme dus nog wel iets posten (weet niet wat hij ervan vind, en het is zijn site).

Graag ook de user-icons even veranderen, kan zijn dat het maar voor tijdelijk is, maar we kunnen AMD beter te vriend houden :)

• AntonT
  • Laatst online: 12:57

AntonT

One Ton!

Je kan ook hier een grote thread vinden:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/55163
>:)

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 16:57 schreef Phreak het volgende:
Ja TOM! Zet die thread terug! :).[/quote]Daar stonden namen, e-mail adressen en telefoonnummers in van AMD werknemers, moesten ook verwijderd worden.

• Daan
Van AMD werknemers???
Hmm.. niet gezien maar goed. Ik vertrouw je.. :).

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-03 23:08

reapher

Z POWER

whahahaha kom op zeg waarom zou hij dat user icoon niet mogen gebruiken! mag je zeker de naam duron ook niet gebruiken wat een onzin.

Click hier niet

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 16:48 schreef rob van den broek het volgende:
=tom=
ook lid van de CRX club?[/quote]nope maar ze zijn wel koel die CRXjes (heb er geen) :)

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 17:02 schreef reapher het volgende:
whahahaha kom op zeg waarom zou hij dat user icoon niet mogen gebruiken! mag je zeker de naam duron ook niet gebruiken wat een onzin.[/quote]he ik heb het niet verzonnen! Die AMD lui zeggen dat! IMHO is dat ook belachelijk, vandaar dat Femme er iets over mag zeggen ipv dat ik ze ga verbieden.

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-03 23:08

reapher

Z POWER

mijn point is dat het onmogelijk is dat te verbieden hier op deze forum, omdat de plaatjes extern zijn en niet van het forum zijn, dus kan je alleen mensen die die plaatjes hebben veranderd aansprakelijk stellen. Maar als amd dat gaat doen zijn ze wel heel erg zielig.

Click hier niet

• Daan
Ze zijn gewoon een principieel bedrijf.. :).

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 16:56 schreef rob van den broek het volgende:
die url is verkeerd, dat is om literatuur aan te vragen over amd processoren :(:([/quote]Lees die brief eens goed door.

Verwijderd

dit staat er dus:Rest of the World Online Literature Order Form

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 17:21 schreef rob van den broek het volgende:
dit staat er dus:Rest of the World Online Literature Order Form[/quote]met in de brief:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>where you can use the ordering PIDs stated below

AMD Duron PC Case Sticker: 23846
AMD Athlon PC Case Sticker: AMD159
AMD K6-2 Case Sticker: AMD161[/quote]Lijkt me dus dat je wel dat formulier kunt gebruiken.

Verwijderd

zodra je submit indrukt krijg je dat popup scherm voor pdf'jes

Verwijderd

ik heb m, wel onduidelijk allemaal.

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-07-2023

SpeedyG

Say Cheese !!

Tom enkele vraagjes:
:) Waarom belt AMD jou?
:) Wat geeft jou het recht om zomaar iemand anders Topic niet alleen te sluiten maar helemaal te verwijderen en er vervolgens zelf eentje te beginnen?
:) Was het niet duidelijker en gemakkelijker geweest om jouw bericht toe te voegen aan de bestaande reeks.

Niks persoonlijks vroeg het me alleen af. :?

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 17:25 schreef rob van den broek het volgende:
zodra je submit indrukt krijg je dat popup scherm voor pdf'jes[/quote]Vaag. Zo heb ik het mailtje toch echt gekregen...

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik ook.

Als je nou es zou LEZEN wat er op je scherm staat... geesh. (naja ik moest ook ff goed kijken :P )

Anyway. Je vult onderaan in die boxjes de PID (product ID) van de casebadges voor Duron en/of Athlon.

Druk je op die Submit button dan krijg je die popup. En daar staat weer een button met 'order items' o.i.d.

Druk je daarop dan verstuurd ie ut.

Erhm jah user-friendly is ff wat anders maar goed.. het werkt wel.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 17:31 schreef SpeedyG het volgende:
:) Waarom belt AMD jou?[/quote]Omdat ik admin ben op GoT? Of omdat ik de enige admin ben met mijn telefoonnummer op m'n site.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>:) Wat geeft jou het recht om zomaar iemand anders Topic niet alleen te sluiten maar helemaal te verwijderen en er vervolgens zelf eentje te beginnen?[/quote]Lees de FAQ:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[...] berichten en threads editen, sluiten of deleten en complete threads naar een ander forum schoppen als zij denken dat dit nodig is.[/quote]Ik vond dat in dit geval nodig.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Was het niet duidelijker en gemakkelijker geweest om jouw bericht toe te voegen aan de bestaande reeks.[/quote]Zodat mensen die die thread voor het eerst lezen (als die er nog zijn) toch irritant gaan zijn en via die reseller URL dingen gaan aanvragen?

• SpeedyG
  • Laatst online: 01-07-2023

SpeedyG

Say Cheese !!

Tom bedankt voor de info. :)

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 17:43 schreef SpeedyG het volgende:
Tom bedankt voor de info. :)[/quote]m'kay :)

• Longbowh
  • Niet online
dit is wel een anwijzing dat er ook mensen van AMD op GoT komen ;)

• seppie
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Hmmz, hoe weten ze dan dat iedereen van hier komt...

Heeft iemand de link gepost ofzo van de thread die is verwijderd?

Don't You stare there, Operate!

• Hellfire
  • Niet online
Ja, zien ze ook eens hoeveel mensen hun amd overklokt hebben en dus hoeveel inkomsten ze mislopen...

en dan gaan die lui ook nog eens zeuren om casebadges ;)

niet dat ik het niet gedaan heb hoor :)
(heb alleen nog nix gehad :( )

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 17:52 schreef Longbowh het volgende:
dit is wel een anwijzing dat er ook mensen van AMD op GoT komen ;)[/quote]Ik denk dat het gewoon opviel dat er ineens zoveel van die dingen aangevraagd werden, en ze toen een scriptje op die site hebben gegooit die de referer (vanaf welke URL iemand afkomt, kun je bij Nedstat ook zien als je dat geactiveerd hebt) opslaat: dan zien ze deze URL en is het niet zo moeilijk meer.

Maar ik ben gister en eergister geloof ik ook al gebeld (het was nl. een geheim nummer), maar toen zat ik op mijn werk, waar ik mijn gsm altijd uit heb (geluid tenminste), zag het toen ik m'n brood pakte, het belt alleen zo moeilijk terug naar een geheim nummer

• sharkzor
mkay, logo is nu verwijdert :(

sinds wanneer kan amd-europe trouwens nederlands lezen? zit ergens in de UK dacht ik (daar komen m'n paketjes vandaan).

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 18:18 schreef weareborg het volgende:
mkay, logo is nu verwijdert :(

sinds wanneer kan amd-europe trouwens nederlands lezen? zit ergens in de UK dacht ik (daar komen m'n paketjes vandaan).[/quote]die kunnen ook geen Nederlands. Maar die lui zijn ook niet gek! Die zien heus wel dat er ineens zoveel casebadges aangevraagd worden en die lui vanaf GoT komen.

Verwijderd

Kennen ze geen Nederlands? >:)
AMD: jullie zijn ******:P;)>:)

(Censuur haal ik pas weg als de casebadges binnen zijn>:))

Verwijderd

Het was natuurlijk wel een beetje te verwachten. Ze hebben in het begin "fouten" gemaakt om mails aan te zien als echte mails van resellers. Daar zullen de werknemers ook wel voor op hun vingers zijn getikt. Het is jammer maar het zij zo.
Bij Intel was het al helemaal niet mogelijk om een casebages te bestellen.

Het is jammer. Maar helaas. Toch blijft AMD nog een goed bedrijf door eerst contact op te nemen met iemand van de site ipv. dat wij op t.net moet lezen :GoT aangeklaagt door AMD.
Ik vind jammer dat ze ze niet meer zo versturen maar als je een beetje nadacht zat het er aan te komen.

Verwijderd

Mag mijn usericon wel??? Tis de orginele van AMD zelf....

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 18:33 schreef Xaran het volgende:
Het was natuurlijk wel een beetje te verwachten. Ze hebben in het begin "fouten" gemaakt om mails aan te zien als echte mails van resellers. Daar zullen de werknemers ook wel voor op hun vingers zijn getikt. Het is jammer maar het zij zo.
Bij Intel was het al helemaal niet mogelijk om een casebages te bestellen.

Het is jammer. Maar helaas. Toch blijft AMD nog een goed bedrijf door eerst contact op te nemen met iemand van de site ipv. dat wij op t.net moet lezen :GoT aangeklaagt door AMD.
Ik vind jammer dat ze ze niet meer zo versturen maar als je een beetje nadacht zat het er aan te komen.[/quote]Helemaal mee eens. Het is netjes opgelost zo lijkt me, de persoon die ik trouwens aan de lijn had was gewoon erg netjes.

• itsme
  • Niet online
Wat is de code voor de poster en de muismat?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Dat wil ik ook wel weten

• sharkzor
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 18:34 schreef Thunderbird het volgende:
Mag mijn usericon wel??? Tis de orginele van AMD zelf....[/quote]waar heb je die vandaan? amd noemt de thunderbird officieel athlon en dit logo is nergens te bekennen.

• killercow
  • Laatst online: 26-03 13:18

killercow

eth0

klopt

dat logo bestaat niet. kijk dit is het echt logo. dit mag dus wel aangezien het gewoon het zelfde logo is als in de casebadges.
jouw logo bestaat niet!!!

openkat.nl al gezien?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:05
verkeerd gelezen :(

Flickr | Lego collectie

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Maar kunnen ze het wel begrijpen dat wij heel graag die casebadges willen hebben?

Of worden we enkel als 'vervelend' beschouwd?

Overigens heb ik netjes in mijn mail gezet dat ik *2* AMD PC's bezit (1 Athlon 600Mhzer die ik voor mijn vriendin gebouwd heb, en 1 volgende-maand-aan-te-schaffen 900Mhzer) en dat ik gewoon graag zo'n ding wil om op mijn kast te plakken en dat ik ze email aan de hand van een adres dat ik op hun site gevonden had.

Als AMD mij nu aanziet als reseller is dat dus niet MIJN fout en ook niet mijn probleem.

Ik ben gewoon een vriendelijke en tevreden gebruiker en wil graag 2 casebadges hebben om op mijn PC te plakken.

Overigens kreeg ik van IBM NL een mailtje met "U verzoek voor IBM casebadges is inbehandleing genomen en u zult zo
spoedig mogelijk een antwoord ontvangen!". Hopen hopen hopen.. een IBM casebadge zou ook wel heel gaaf zijn (heb zelf 3 IBM-ers in mijn PC zitten). Heb nog niets van Quantum gehoord (heb 2 vuurballen in m'n andere PC zitten).

Zou wel leuk zijn.. rijtje casebadges op mijn PC.. INSIDE: AMD, Nvidia, IBM. Als ze van Creative die dingen nou ook es hadden.

Vraagt er dan iemand aan mij op een LAN partie wat er in mijn bak zit, wijs ik gewoon naar de voorkant :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:47

Flexx

This side up

Ik heb vandaag 8 Athlon Casebadges gehad. Maar die heb ik idd via die url gevraagt.

BTW, is mijn logo dan tegen de wet ?

• sharkzor
ik heb op m'n 2e kast zo'n creative ding zitten. die kreeg je vroeger er gewoon bij (banshee, pci128) maar ik kreeg niks bij m'n sb live 1024.
zat trouwens alleen in de retail doos.

Verwijderd

Ze bestaan wel van Creative, igv stickers.

Maar wat is nou precies de bedoeling van AMD? Willen ze dat wij de casebadge op de officiele manier bestellen?
Ik vind het juist goede service als je gewoon kan mailen en je krijgt vervolgens vriendelijk een mailtje terug dat ze zijn opgestuurd (ok, als dat 100x gebeurt kan ik begrijpen dat je wat minder vriendelijk wordt;))

Dat van die usericons vind ik wel heel vaag en snap het verband met de casebadges niet helemaal.

• killercow
  • Laatst online: 26-03 13:18

killercow

eth0

ja dat draaiende geval is illegaal.
je mag zelfs de grote niet aanpassen.
dus jouw 3d cubus geval mag zeker niet..
mijne mag eigenlijk ook niet vanwege de afmetingen

Dat van die user icons is gewoon hier in het topic gewaaid, verder allemaal gelul

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Ik had een paar weken geleden een mailtje gestuurd naar AMD voor de aanvraag van die casebadges en netjes gevraagd voor 2 Athlon en 1 K6-2 badge... Wel netjes een autoreply gekregen maar verder niets meer van gehoord dus ik dacht dat het afgelopen was met de vrijgeverigheid daar... :(
Ik was ze eigenlijk alweer bijna vergeten...
Maar wat lag er vandaag op de deurmat? Een grote bruine envelop van AMD met daarin een strookje van 8 Athlon badges en een velletje van 12 K6-2 stickers :)
Men dag was weer helemaal goed...

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 19:48
ik heb een mouse mat aangevraagd...ze zeiden we will send tou a few...if you give your adress we will send some..

dus gedaan :)
ik zal laten weten wanneer ik het binnenn heb

PVoutput

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-03 07:58

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Ik heb er vandaag 20 binnen gekregen (Duron)

Als je er een wil mail dan ff

Grt R.

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>BTW, is mijn logo dan tegen de wet ?[/quote]Ja. Zal gezegt mag ge de groten niet aanpassen veranderen in wat voor vorm dan ook.
Ze hebben toch 10 miljoen "dingen" geregistreerd. En daar van is denk ik zeker te weten het logo. Het is een handelsmerk. En die is geregistreerd. Het is dan tegen de wet.

Kijk bijv. maar op de Nvidia site. Daar kan een uitleg zien hoe je hun logo moet gebruiken. Met kleuren en groten en wat wel en niet mag.

• Flexx

Flexx

This side up

Het is een handelsmerk zodat andere bedrijven hun logo niet gaan overnemen, maar ik verkoop toch geen zooi met hun logo erop.
Ik heb dat logo omdat ik een Athlon in mijn kast heb zitten. En als ze nou echt erover gaan zijken dan neem ik wel een ander logo.

• Gugger
  • Laatst online: 12-03 16:50
Ik snap het probleem niet helemaal. AMD zegt gewoon dat ze liever hebben dat we die dingen via de site bestellen ipv via een emailadres bedoelt voor RESELLERS. Logisch toch? Het is niet alsof ze zeggen dat we die dingen niet moeten vragen ofzo.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Mastermind
  • Laatst online: 26-03 21:19
Ik kan me voorstellen dat AMD gek werd van al die mailtjes.
Gelukkig was ik er op tijd bij.

Verwijderd

hehe die van mij ook ik heb vandaag 2 x 20 duron stickers gehad en 2 x 8 athlon wow mij nacht kan niet mere stuk>:)

• MAZZA
  • Laatst online: 23-03 09:30

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik heb vooralsnog helemaal niks ontvangen :'(

Ik heb ze ruim 2 weken geleden al gemaild. Nou dat wordt hopen dat ze me nie vergeten zijn :)

• Cartman!
  • Niet online
|Ik heb ook nog niks, ik heb me dus aangemekld als reseller en om de hele tering zooi gevraagd, posters, stickers, t-shirts, muismatten :9:9:9 maar hopen dat ze het nog in behandling nemen.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Ik heb me ook aangemeld als reseller en posters, en muismatten aangevraagd. Als het goed is zou het moeten komen.

• TwisteR
  • Laatst online: 26-03 21:31
Als je nu eens aan je pc winkel (waar je vaste klant bent) gaat vragen of zij de badges kunnen regelen bij hun leverancier. (bv bij ICP, zijn toch bekend bij T-net, en nu niet zelf gaan bellen met ze, dat werkt toch niet!!)

Het is volkomen terecht dat AMD deze actie doet, de url's zijn niet voor niets alleen bedoeld voor resellers en distributeurs.....

• Flexx

Flexx

This side up

Ik vraag me af hoe AMD weet dat al die mailtjes van de users van GOT komen ?

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 16:50 schreef Flexx het volgende:
Ik vraag me af hoe AMD weet dat al die mailtjes van de users van GOT komen ?[/quote]Ik vraag me af hoe die weet dat hij MIJ moet bellen, ik post nooit hier in overclocking forum.

• Tinman
  • Laatst online: 14:26
Yeah !!!!!!!

Vandaag grote doos van pakketdienst binnengekregen !!

1 T-shirt NVidia
20 casebadges (stickers) Nvidia
1 Poster van Geforce 2 GTS

• jotheman
  • Laatst online: 26-03 21:14

jotheman

Was like that when I got here!

Ik hep oowk us un meeltje gestuurd naar Creative, maar daar hebbe ze ze niemeer... zegge ze...

I see dead pixels...

• TheGrimReaper
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

in mijn mailtje naar amd heb ik netjes gezet dat ik een tevrede klant was met een duron en een tbird en ik kreeg 2 van elk. Dus ze leveren gewoon aan hun klanten, maar 20 is toch nergens voor nodig ? Ik hoef me kamer er niet mee te behangen :P

= TheGrimReaper op tweakers

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 19:58 schreef TGGoos het volgende:
in mijn mailtje naar amd heb ik netjes gezet dat ik een tevrede klant was met een duron en een tbird en ik kreeg 2 van elk. Dus ze leveren gewoon aan hun klanten, maar 20 is toch nergens voor nodig ? Ik hoef me kamer er niet mee te behangen :P[/quote]Nou ik zou wel zo'n AMD sticker voor op mn athlon systeem willen, dus als je er eentje kwijt wilt.. (dan stuur ik je wel een postzegel ofzo) ..

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rdj/img/amd-durex.jpgHaha! lekker illigaal </image>

Verwijderd

Ik heb net mijn AMD athlon poster binnen gekregen. Het bestelde t-shirt zat er niet bij. Ik zal het nog eens bestellen :)

Verwijderd

Ik heb vandaag ook mijn kaasbadges binne gekregen. 2x Athlon en 1x Duron...precies wat in bestelt had.:)

Verwijderd

Vandaag kwam Mr.PTT met een envelop en 2 kokers en raad eens wat er in zat...
2X Athlon Poster :P
1X Duron Casebadge :P

• heuveltje
  • Laatst online: 26-03 22:34

heuveltje

KoelkastFilosoof

ok, je moet dus gewoon via dat formulier bestellen, maar waar vind ik dan de code's voor een casebadge (ik wil van dat belachelijke celeron-stickertje af)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Cartman!
  • Niet online
hehe, ook posters binnen, duron & athlon, nu nog casebadges.......

• Gir
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ghehe ik heb ook m'n poster binnen gekregen, nu m'n muismat, documentatie en stickers nog (ik had het trouwens via het resellers gedeelte op de site besteld, mijn adres ingevuld [zonder dat ik als reseller ben aangemeld natuurlijk, want dat kan ook nog] en heb nu de poster binnen gekregen, maar ik heb ook via de mail besteld en nog nix te horen gekregen :( wel tof van die poster :))

• .oisyn
  • Laatst online: 14:57

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Aaaargh
Hoe komen jullie aan die posters en muismatten dan (ja sorry, maar ik heb die eerste thread niet gevolgd... :'( )

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Kit
  • Laatst online: 21-03 08:58

Kit

Dit kreeg ik van ze

POSs, T-shirts and posters are reserved to resellers members of our Reseller
Program, if you are contacting as a shop (I don't know this as you are not
giving any company name), I advice you to apply to our Reseller Program in
order to get marketing materials and other useful support to your job.
If you have no shop, I may send you some sticker for your PC... just let me
know...
More information about our Reseller Program are available here
http://www.amd.com/reseller/channel.html

leuk hoor, dus weer niks, niks en nog eens niks

• barrel
  • Laatst online: 10-03 21:10
Heeft dan niemand in de gaten dat dit mischien wel een hele goeie grap is van iemand ?? Ik bedoel iedereen kan tom opbellen (als ie ze nummer heeft) en melden dat ie van amd is, En dan een heel verhaal gaan lopen vertellen :)

• Harmen
  • Laatst online: 10:59

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik vind het allemaal maar bout! :(
IK betaal toch ook flink voor hun CPU'S?
Dan mag ik ook wel een casebadge verwachten... ;)

<<<< Kan deze icon? >:)

Whatever.

• Milenco
  • Laatst online: 25-03 19:07
AMD Rules :)

• jotheman
  • Laatst online: 26-03 21:14

jotheman

Was like that when I got here!

Ik wil oowk wel van die posters enzow, waar staan al die ref. nr's?

I see dead pixels...

• Cartman!
  • Niet online
Gewon mailen naar : euro.reseller@amd.com en dan zeggen dat je erg tevreden bent en dat geslijm, dan vraag je of ze misshien casebadges en posters hebben voor op je kamer, dan lukt het wel.

Verwijderd

*grin* wat zijn jullie een stelletje koters zo bij elkaar... *grin*

Verwijderd

[heel erg flauw modus]
Worst>>>

volgens mij zal het ze een ... wezen! :)

[/heel erg flauw modus]

• .oisyn
  • Laatst online: 14:57

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 08:21 schreef Cartman! het volgende:
Gewon mailen naar : euro.reseller@amd.com en dan zeggen dat je erg tevreden bent en dat geslijm, dan vraag je of ze misshien casebadges en posters hebben voor op je kamer, dan lukt het wel.[/quote]mijn meeltje is net de deur uit! >:)
Is het bij jouw ook gelukt?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

hehehe kon het niet laten

maar mijn duron badges zijn ook binnen :)

woohoo

• knights16
  • Laatst online: 25-03 19:48
kep net weer een envelop gekregen
met van die papiere athlon stickers..
maar kep ook al eerder 6 echte geplasticficeerde gehad :D
dus die zitten mooi op me kast.

PVoutput

• Milenco
ff upkrikken

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-03 00:18
ik heb 20 k6-2 stickers (tjs, dual athlon is er nog niet...:) en 1 athlon gekregen (pc ouders is een thunderbird.).
ik weet alleen niet wat ik met 20 van die stcikers moet. had liever 1 plastic badge

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

Ik heb er maar 2, maar meer is onderweg >:)

Verwijderd

4 Duron stickers gekregen

Verwijderd

Kan iemand mij zeggen wat de code is voor een muismat? :)

• Milenco
volgens mij krijgen alleen bedrijven die, net zoals tshirts

Verwijderd

Ik had het t-shirt en poster en muismat besteld maar alleen de poster gekregen :(

• eelcoo
  • Laatst online: 26-08-2025
HA LOL ik heb m'n Duron casebadge vandaag ook binnegekregen :+:D
Pagina: 1 2 Laatste