hehe het probleem is ik weet de precieze string niet meer, want ik heb hem verwijderd

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
1
| NO_TRAY_ICON=0 |
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Nu ja, probleempje bij ons dat er dan een stel pc's uitstaan en er dus gewoon minder binnenkomt. En wat er dan wel aanstaat, een zooi pc's hebben lopen dupen (zie dpch van gister) dus 4k aan dupes vanmorgenKeeZ schreef op 23 september 2002 @ 12:41:
[...]
bullshitflushen met die handel
congrats met de mijlpaaltjes allen
Verwijderd
Verwijderd
Inmiddels is het probleempje opgelost en staan de bewuste PC's weer uitermate tevreden te grazenParaNoiMia schreef op 23 september 2002 @ 12:58:Nu ja, probleempje bij ons dat er dan een stel pc's uitstaan en er dus gewoon minder binnenkomt. En wat er dan wel aanstaat, een zooi pc's hebben lopen dupen (zie dpch van gister) dus 4k aan dupes vanmorgen![]()
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja idd! En nou flushenVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 13:56:
hou nou eens op met dat oproepen tot flushen jongens .. beetje onnodig onrust stoken imho + dat het nieuwe eccp `ers onmoedigt omdat die denken dat er zat kracht is ( wat er niet is )
Verwijderd
ZEKE... wat ben je toch een grote poeet! Jouw gevoellige teksten raken mij telkens weer....ZEKE schreef op 23 september 2002 @ 14:11:
de grote dpc spaar"uier"
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
KLABAAAAAM!Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 16:08:
Bouter_bom in mijn paddestoel
![]()
whoeijerde whoeij wat nu.....!?
Verwijderd
waren wel stukjes bouter maar nie van mij...Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 16:17:
[...]
KLABAAAAAM!
*high five kaycee*
Zal em leren op ons stukkie gras te grazen
*veegt de stukjes bouter van zn jasje*
Verwijderd
Verwijderd
Er wordt wel gespaard, want er zijn teams die niet flushen.m-m schreef op 23 september 2002 @ 17:09:
waarom lult iedereen dat er gespaard wordt? Volgens mij is dat namelijk niet zo....
Verwijderd
Verwijderd
Het ging ook een beetje *te* hard. Als we in dat tempo doorgegaan waren hadden we TCF nu al ingehaaldVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 17:37:
offtopic:
die Cow_bouters... Het begon met een grote bek, toen een grote flush, en nu een interne crisis... tis me wat
Uhm er zijn misschien ook teams die niet meer actief zijn....Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 17:25:
Er wordt wel gespaard, want er zijn teams die niet flushen.
Hoho, niet zo optimistisch heVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 17:51:
[...]
Het ging ook een beetje *te* hard. Als we in dat tempo doorgegaan waren hadden we TCF nu al ingehaald[..]
Verwijderd
Verwijderd
niet altijd hoor..Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 17:25:
[...]
Echter, als je spaart wil je dat het als verassing komt en dus zeg je automatisch dat je weinig hebt.
Verwijderd
Het lijkt GTST welVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 17:37:
offtopic:
die Cow_bouters... Het begon met een grote bek, toen een grote flush, en nu een interne crisis... tis me wat
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2002 19:29 . Reden: te veel txt ]
Verwijderd
Verwijderd
Hij start neem ik aan automatisch op als winME opstart. Als dat door middel van een snelkoppeling in Start --> Programma's --> Opstarten (Startup) gaat, moet je de eigenschappen daarvan ns bekijken. Waarschijnlijk staat er zoiets als uitvoeren bij en dat moet je dan uiteraard op geminimaliseerd zetten.Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 19:40:
Hallo. Ik ben net van D2OL naar ECCp overgestapt omdat DPC me hier harder nodig heeft, maar nu is mijn vraag:
Hoe zorg je ervoor dat die client niet pop-upped als je de computer opstart? Ik heb ingesteld in de ini START_MINIMIZED=1, maar dat werkt dus niet.
Ik gebruikt trouwens de optimized Intel client. Besturingssysteem Windows ME.
Iemand een oplossing?
DP's zijn geflushedVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 18:53:
OK... Ok... misschien ietsjes overmoedig, maar laat ik dan zeggen dat Bogoh geen 2e meer had gestaan.... (lol)...
Oh InNuedo... er staat nog wat dp-tjes op de proxy bij jullie, die mogen wat mij betreft wel gespoeld worden. Kets had/heeft wachtwoord, maar die heeft het wat druk op het moment, geloof ik...
dat mag je zo ook wel doen hoorInNuedo schreef op 23 september 2002 @ 18:39:
[...]
Anders moet TCF zijn supergeheime farm aanzetten om jullie voor te blijven
PowerCow schreef op 23 september 2002 @ 20:07:
[...]
dat mag je zo ook wel doen hoor, isse beter voor dpc
Verwijderd
Bedankt! It works... nou ff checken of dat voor win95 ook geldt. zal welVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 19:59:
[...]
Hij start neem ik aan automatisch op als winME opstart. Als dat door middel van een snelkoppeling in Start --> Programma's --> Opstarten (Startup) gaat, moet je de eigenschappen daarvan ns bekijken. Waarschijnlijk staat er zoiets als uitvoeren bij en dat moet je dan uiteraard op geminimaliseerd zetten.
(ow, en ja, er zijn meer mensen die dat in het verleden fout gedaan hebben)
Verwijderd
Verwijderd
Fok, Wimmel, hier heb jij jij nou net mijn knoffel-farm verraaien (volgens het oude recept...)
Verwijderd
dat screenshotje kan ik ook maken maar dan met 500323 in totaal (het totaal van QU|CCC op DukeBox's proxy)
Verwijderd
Dacht jij dan dat we zoveel totaal geflushed hadden? Totaal via Duke ligt net boven de 700KVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 22:18:
[...]
dat screenshotje kan ik ook maken maar dan met 500323 in totaal (het totaal van QU|CCC op DukeBox's proxy)
![]()
![]()
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2002 22:56 . Reden: maarruh lama, khaal het wel weer weg ]
Erhm,MadMarky schreef op 24 september 2002 @ 00:38:
Iets zegt mij dat TCF aan het sparen is. Ze flushen de laatste tijd zulke mooie ronde getallen (7000, 7500, 8000)
Verwijderd
Dukebox his farms are being rented to his customers. That is if he is smart thoughVerwijderd schreef op 24 september 2002 @ 02:56:
So what's up with Dukebox????
Verwijderd
1
2
| 1 Dutch Power Cows 714 13901749 5857 2 Ars Technica Team Vodka Martini 805 13417311 28949 |
1
2
| 1. () 14.501.861 Dutch Power Cows 51.617 (2) 2. () 13.278.734 Ars Technica Team Vodka Martini 100.441 (1) |
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2002 09:08 . Reden: ff duidelijker gemaakt..... ]
...
ParaNoiMia schreef op 24 september 2002 @ 09:20:
Zo te horen geen vaudje
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
Tries!ParaNoiMia schreef op 24 september 2002 @ 10:05:
Een vriendin van ons heeft een nagelstudio, zal ik je ff het telefoonnummer geven ?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Dan houd ik mijn mond.ParaNoiMia schreef op 24 september 2002 @ 10:54:
Ik wel en vorige week ook nog met Duke op ICQ nav de join...
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Anders begin je meteen met flamen zonder dat je weet wat er aan de hand is...Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 11:26:
Ik vind dit dus ongelooflijk flauw en kinderachtig van DukeBox...
Nu bewijst ie toch dat ie geen echte DPC'er is hoor.
No more respect!
En dit is dus mijn persoonlijke mening!
Prcs! Laten we het even gezellig houden hiero..Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 11:45:
[...]
Anders begin je meteen met flamen zonder dat je weet wat er aan de hand is...
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Neem aan dat je dikkie_ bedoelt ?Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 13:20:
heej silk_dude , ik baal een beetje van je, je bent hier net, hebt geen idee van achtergronden, history en/of dukebox, en je komt met zoeen komentaar.
beetje sfeer verzieken vind ik, hou dan maar je keyboard ....
Verwijderd
Verwijderd
u2Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 14:39:
Duke check you E-mail
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq