DPC ECCp-109 hitparade van 22 september Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 501 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:06

scorpionv

This space for rent

No offense, maar volgens mij is Duke een beetje aandachtgeil. Dit is de 2e keer dat hij weggaat (en hopelijk ook weer terugkomt). Maar dat zou ik misschien ook worden als ik met 700k kon heen en weer jojo-en.

[speculatie-mode]
Hij gaat vast Ars joinen, en dan zitten lachen om onze flames over teamhopping ;)
[/speculatie-mode]

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:45

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ik ben vorige keer niet weggegaan.. ( DukeBox in "DPC ECCp-109 hitparade van 23 september" )

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7492

heej silk_dude , ik baal een beetje van je, je bent hier net, hebt geen idee van achtergronden, history en/of dukebox, en je komt met zoeen komentaar.

beetje sfeer verzieken vind ik, hou dan maar je keyboard ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 19:24
Anoniem: 7492 schreef op 24 september 2002 @ 13:20:
heej silk_dude , ik baal een beetje van je, je bent hier net, hebt geen idee van achtergronden, history en/of dukebox, en je komt met zoeen komentaar.

beetje sfeer verzieken vind ik, hou dan maar je keyboard ....
Neem aan dat je dikkie_ bedoelt ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63484

ok, dus persoonlijke meningen mag ook al niet meer?
mja, toch een verschil met Ars hoor, daar mag je wel je mening zeggen, daar melken ze zo niet, maar gaan ze gezamelijk ten aanval ...
hier is't altijd wat.
Enne, 't is niet omdat ik een lage postcount heb, dat ik hier zogezegd nog niet lang zit ;)

Maar ja, genoeg gezaag, ik zou zeggen, we verdubbelen onze inspanningen en we gaan er gewoon keihard tegenaan, ARS kent ons nog niet medunkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 19:24
Als je iets meer historie van DPC had je geweten wat voor DPC'er DukeBox is. Denk alleen eens aan de tijd die het gekost heeft en nog kost om de proxy voor DPC in te lucht te krijgen en te houden ? Alleen daarvoor verdient hij al alle respect !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7492

bedoel ik ... ik baal van iedereen die hier net is en iedereen loopt aftekraken, paniek zaait, oproept tot flushen , met andermans zaken bemoeit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36330

Duke check you E-mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:45

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Anoniem: 28168

scsi-freak: Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif :?
Pagina: 1 2 Laatste