Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Rock 'N' Roll RacingeMAeRCe schreef op 22 september 2002 @ 23:36:
Mooie prijs ja.
Ik had vroeger weleens bij n vriendje zo'n race spelletje gespeeld en dan kon je geld verdienen om onderdelen/betere auto te kopen. Dat was echt vet(8 jaar geleden dan
)
Turtles 1 te moeilijk voor je?Compubiter schreef op 22 september 2002 @ 23:29:
Mario 3 uiteraard. Verder de Megaman-series. Turtles 1 of 2? Turtles 1 is niet leuk, de andere wel. Verder kan ik zo ff niets verzinnen, is te lang geleden.
Metroid 2 is er alleen op de GameBoy.
Batman is ook wel een cool speletje! Snake's Revenge is ook een coole.
CastleVania is ook aan te raden.
Das de SNES.Rock 'N' Roll Racing
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
hmm
Was wel een geweldig spel
Super Wonderboy in Monsterland
Of Secret of mana
Duck Tales
mijn NES is overleden, maar gelukkig kan ik nu via een rom NES spelletjes op mn PSX spelen
Werkt nog vet goed
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
superB
Verwijderd
Die roeleert zeker! Erg lang gespeeld vroeger.Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 10:45:
Battle of Olympus... Spelletje Roeleert!
*Zelda 1 & 2
*Mariobros. 1,2,3
*Metroid
*Excitebike
*Snake rattle and roll
*Maniac mansion
*Ghouls and ghosts
*Metal gear
*snake's revenge <- Mijn favoriete spel op de NES.
*Bayou billy <--------- Irritant spel, maar bleef het toch spelen, waarom
*Contra <-------------- Is bijna op elk console te vinden. Binnenkort ook weer op de ps2. Ik speelde het spel voor het eerst op een c64. Kan je voorstellen hoe oud dat spel al niet is
Volgens mij heb ik nog iets gemist...
Trouwens nu kan je het toch niet laten om ook niet een snes te kopen, of wel? Ik bedoel dat is toch imo het beste console wat er ooit heeft bestaan, want voor de snes ik een waslijst aan geweldige spellen. Trouwens een aantal komen ook binnenkort ook weer uit op de gamecube. Eens kijken hoe dat uitpakt... misschien dat ik straks weer aan dat "kiddyconsole" gekluisterd zit, net zoals ik aan mijn snesje zat
superB
Full-stack webdeveloper in Groningen
Ga jij dan maar weg uit dit topicVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 11:01:
[...]
hmm![]()
![]()
Was wel een geweldig spel![]()
Super Wonderboy in Monsterland(of was die nu alleen voor de SEGA anders ga ik wel weg uit dit topic
)
Of Secret of mana
SoM was inderdaad op de SNES.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Zelda moet je gewoon hebben.
Verder is Super mario Bros 3 natuurlijk ook een must have
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Maar hoe heet nou dat ene spel? Je speelde een jongetje dat een aantal andere jongetjes moest redden in allerlei kamers en verschillende gebieden. Er is ook een film van geweest
Verwijderd
Nou was weer gezelligGolbeZeromus schreef op 23 september 2002 @ 13:25:
[...]
Ga jij dan maar weg uit dit topic. Want Wonderboy was idd op de Megadrive.
SoM was inderdaad op de SNES.
Ik ga wel weer verder spelen met mijn C64
PS laatste kans :
waren dat niet de GooniesZanderZ schreef op 23 september 2002 @ 13:59:
Kirby is ook geweldig inderdaad
Maar hoe heet nou dat ene spel? Je speelde een jongetje dat een aantal andere jongetjes moest redden in allerlei kamers en verschillende gebieden. Er is ook een film van geweest
Edit:
He GolbeZeromus gefeliciteerd met je verjaardag
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2002 14:15 . Reden: verjaardag ]
Nu vergeven we je de vorige fout en mag je blijven
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Verwijderd
Joepie Joepie JoepieZanderZ schreef op 23 september 2002 @ 14:15:
Ja!!! De Goonies, dat was hem!
Nu vergeven we je de vorige fout en mag je blijven
*doet vreugdedansje
Kent iemand Dizzy ook
Die rulede ook wel
W8 ff niemand had nog Tetris genoemd
Double Dragon (geen idee welke) was destijds ook wel grappig
Snelle gameplay, en graphics en geluid zijn bepaald goed voor een 8-bitter
Verder zijn alle Mario's (hoewel deel 2 het minst) natuurlijk meesterlijk
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Tetris is wel leukZanderZ schreef op 23 september 2002 @ 14:37:
Tetris is niet leuk!
Double Dragon (geen idee welke) was destijds ook wel grappig
speel het nog steeds
En Marble Madness en Lemmings zijn ook geweldig (ja heb ut ff opgezocht deze zijn wel voor de Nes uitgekomen
Verwijderd
Verwijderd
Super Spike V-ball...
heel erg gaaf.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Haha, wat dacht je? "Hoe oud is die wijsneus wel niet?"Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 14:13:
[...]
Nou was weer gezellig
Ik ga wel weer verder spelen met mijn C64
PS laatste kans :
[...]
waren dat niet de Goonies
Edit:
He GolbeZeromus gefeliciteerd met je verjaardag
Maar bedankt.
Nog meer leuke NES spellen:
Ikari Warriors.
Rollergames.
Low G Man.
Kid Icarus.
Punch-Out.
Verwijderd
GolbeZeromus schreef op 23 september 2002 @ 16:33:
[...]
Haha, wat dacht je? "Hoe oud is die wijsneus wel niet?"
Nee hoor
Wou jij beweren dat jij dat nooit gedaan heb
zodra je 18+ bent en het gaat over retro dingen mag het
StarWars
Worldcup
Mario 1 en 3
Castlevania ALLE!
Megaman ALLE!
DoubleDragon 3
KIRBY!!
Iemand btw enig idee waar je nog aan NES spellen kunt komen?
Ik ben namelijk geinteresseerd in Castlevania games
(pure nostalgie)
jep
Verwijderd
Double dragon I, II, III.
Metroid.
Zelda I II.
Super Mario I, II, III.
Duck Hunt
Alle Megaman.
ja ik heb ook een nes gehad. Trouwens ik heb hem nog op zolder liggen
Verwijderd
mario kart voor NES???????????????????GIAS schreef op 23 september 2002 @ 20:20:
mario kart, end an de batlle mode, dat was echt super gaaf, daar heb ik echtdagen lang achter gezeten..
(pure nostalgie)
Verwijderd
De beste muziek, de beste moves, de beste feel en... ABOBO! WROAH!
[ Voor 0% gewijzigd door Fubaruba op 24-09-2002 16:08 . Reden: s in moves vergeten ]
Batman is trouwens ook een heel mooi spel, en niet te vergeten Gremlins 2 (ben ik kwijt
edit:
Die van mij werkt nog perfect
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Chip 'n Dale had ik geruild voor Mario 2Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 23:50:
Tsssk, nog niemand heeft Zelda genoemd.. SHAME ON YOU ALL!
Ik heb onlangs nog Double Dragon 2, Double Dragon 3 besteld (DD1 is onderweg)
Verder bestaat mijn must-have list nog uit:
Turtles 1
Turtles 2
Zelda II (misschien over 2 weekjes)
Metroid 1 & 2
Kirby
Chip 'n Dale (veel plezier mee gehad)
Heb op dit moment iets van 30 a 40 originele legale NES spellen (zal ze binnenkort eens tellen).
Ik had ook zo'n skate spelletje, die was ook super verslavend, had je in beeld een superlange meter, als die op was was je dood, moest je gaan skaten + vechten, springen over schansen enzo, hoe heette dat spel?
kirby ( als ik het goed schrijf )
dat is dat rose bolletje "beestje" wat alles kan opzuigen
Verwijderd
en Kirby
/me Kirby: still ownage after all these years
gradius (was nog niet genoemd)
double dragon
world cup soccer lekker op ij o in het bos voetballen
duckhunt
ducktales
tennis
http://raptr.com/Doppert/about
Super Mario Bros. 3 (beste platformer ooit)
Double Dragon II (beste moves en levels)
Teenage Mutant Ninja Turtles III - The Manhattan Project (misschien wel het beste spel op de NES)
Nintendo World Cup (hilarisch voetbalspel, briljant)
Megaman 2 (beste uit de Megaman serie, MM3 is runner-up)
Snake's Revenge (beter dan Metal Gear, en erg spannend)
Legend of Zelda (moeder van alle adventures en vooruit, doe deel 2 er ook maar bij: Adventure of Link)
Goede ports van andere platformen:
Maniac Mansion (zelfde als op PC maar dan veel beter)
Pirates! (van C64 geloof ik maar wederom veel beter)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Final Fantasy III (deel 6 in het echt) was op de SNES, niet op de NES.Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 20:33:
Final Fantasy natuurlijk, good 'ol FF3 (6)
Final Fantasy 1 en 2 wel. Maar die vind je natuurlijk nergens, was Japanimport...
DE NES!!! Niet de SNES, knakker!GIAS schreef op 23 september 2002 @ 20:20:
mario kart, end an de batlle mode, dat was echt super gaaf, daar heb ik echtdagen lang achter gezeten..
(pure nostalgie)
Klopt, inderdaad erg tof. Kun je ergens wel vergelijken met Nintendo World Cup (voetbal). Over onrealistisch gesproken, maar wel hilarischSquatRS schreef op 24 september 2002 @ 16:11:
nog een vet NES spel...Spike V-Ball een ontzettend gaaf Beachvolleybal spel...onzettend ONrealistisch maar ja boeiuh
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pentium 233MHz MMX + Diamond Monster 3D 3DFX Voodoo II
Kheb me NES verkocht toendertijd en er een SNES van gekocht, best gameconsole ever imho.
Maaruh, spellen.
Metal Gear
Super Mario Series
Zelda (allebei)
Metroid (beide)
En wat dachten jullie dan de Castlevania Series
Ik ben eigenlijk een console n00b en heb altijd alleen maar op de PC spellen gespeeld. Deze NES is dus de eerste console die ik kocht: bij het begin beginnen he
Ik heb dus net voor 3 euro per spel gekocht:
Zelda 1
Castlevania II
Skate or Die
Megaman II
Goeie deal toch? ff zoeken op internet is wel de moeite waard blijkt maar weer
Waar koop je die spelletjes? Op marktplaats of heb je nog een obscuur gameswinkeltje gevonden die nog retrogames verkoopt?Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 11:01:
Leuk dat er nog zoveel mensen enthousiast zijn over de NES !
Ik ben eigenlijk een console n00b en heb altijd alleen maar op de PC spellen gespeeld. Deze NES is dus de eerste console die ik kocht: bij het begin beginnen he
Ik heb dus net voor 3 euro per spel gekocht:
Zelda 1
Castlevania II
Skate or Die
Megaman II
Goeie deal toch? ff zoeken op internet is wel de moeite waard blijkt maar weer
Ik heb ze idd via marktplaats.nlMuErTo ChAvEz schreef op 26 september 2002 @ 11:19:
[...]
Waar koop je die spelletjes? Op marktplaats of heb je nog een obscuur gameswinkeltje gevonden die nog retrogames verkoopt?
ze zijn wel tweede-/derdehands maar nieuw zul je ze toch nog maar zelden vinden
En voor 3 pleuro per spel doe ik niet moeilijk!
Bwahaha, ja die ken ik nog wel ja, een xtje gehuurd toen, was inderdaad ongelooflijk baggerSquatRS schreef op 26 september 2002 @ 11:23:
koop in ieder geval niet "a boy and his blob" (was geloof ik voor de NES) dat moet echt het allesslechtste spel ooit zijn...![]()
![]()
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Zelda 1
Faxanadu
Megaman 2 & 3
Gauntlet 1 & 2
Castlevania 3
Kid Icarus
Metroid
Mijn 3 favorites zijn Zelda en nog 2 spellen waarvan k grappig genoeg de naam nie tmeer weet
Kan IEMAND ze please ff noemen ik ga hints geven ik wil ze ook weer spelen op emu
1e: Je hebt vliegtuigje en vliegt in oneven levels naar rechts (zijaanzicht) moet tussen rotsen door enzow, speciale wapens pakken dingetjes afschieten en aan het einde een eindbaas. In even levels zelfde maar dan vlieg je naar boven (bovenaanzicht) Geniaal spel cheat voor 30 ipv. 3 levens is boven-boven-beneden-beneden-links-rechts-links-rechts-b-a-start < mijn all-time favorite!
2e: Je hebt mannetje (actie/adventure) met een jojo daarmee moet je spelen verder weet ik niet zoveel, jojo is herkenbaar!
Ik heb nog ffkes gekeken op greatgamedatabase.com en spellen gezocht die ik vaak speelde
Galaga <- ZEKER de beste shooter
Gauntlet <- Spel ruled inderdaad HEEL hard, puzzelachtig actiegame, echt heel leuk
Dat vliegspel, en mijn all time favorite heet Gradius
En check dit
Metroid
Galaga
Gauntlet
maar idd verwarrend heb 3 dagen geleden nog wel startropics gespeeld
I 2nd that! Heb erg veel lol met die game gehad, vooral met de co-op mode. Lekker elkaar pesten, en toch proberen het level door te komen. Heerlijk gewoon. Erg humoristisch, ook. Verder natuurlijk Super Mario Bros 3, imo de beste game ooit gemaakt... heb de game nu al een jaar of 12 (!) en heb hem nog steeds niet uitgespeeld...Chip 'n Dale (veel plezier mee gehad)
Super Mario Bros. 1,2,3
Double Dragon 1,2,3
Blades of Steel
Bionic Commando
Bayou Billy
Rush 'n Attack
- skate or die
- world cup
- smb 1/2/3
- soccer
- megaman 2/3/4
- zelda 2
- chip & dales
- world wrestling
- super voley ball
Bij mij wel hoor:RedHat schreef op 26 september 2002 @ 19:57:
Iemand screenies van chip & dales + skate or die?google vind niej zoveel
• Chip 'n Dale: Rescue Rangers.

• Skate or Die

Niet veel van SoD helaas.
ik heb laatst zo'n ding gekocht met twee controllers een gun en mario 1 t/m 3 voor 40 euri!! SWEET!
nou heb ik gisteren via marktplaats de volgende own spellen gekocht:
- metroid
- metal gear
- megaman 2
- double dragon 2
echt leuk! alleen me NES is een beetje gaar, ga em binnenkort ff laten schoonmaken...
Ik heb ook een ps2 en een xbox maar deze console brings back memories...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
- Solstice
- Solar Jetman
- Manic Mansion
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
en kent iemand Rad Racer? die was ook wel leuk met 3dbril
Ik had er ook ooit een cheat voor, om zelf te kunnen kiezen in welk level je wilde spelen en om heel veel levens te krijgen:
Doe dit in het keuze menu waar je kunt kiezen met hoeveel spelers je speelt.
voor 1 speler:
1
| b-a-b-a-omhoog-omlaag-b-a-links-rechts-b-a-start |
voor 2 speler:
1
| b-a-b-a-omhoog-omlaag-b-a-links-rechts-b-a-select-start |
Dit is uit m'n hoofd, dus ik weet niet 100% zeker, maar zeker de moeite waard om eens te proberen.
Verdere toppers:
- Megaman 2 (de beste uit de Megaman serie), Ik vond het altijd moeilijk om Dr. Willy te halen.
- Super Mario Bros 1, 2, 3, alle 3 toppers.
Tuurlijk kennen we Contra, maar die was hier beter bekend als Probotector. Opvolger is Probotector 2: Return of the Evil Forces. Voor beide spellen werkte de 30 levens code gelukkig ook:D Anders was het niet te doen. Tenminste, niet voor mijn als 9 jarig oid mannetje,nick_haak schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:25:
nog niemand Contra genoemd?? dat was ook een leuk spel die ik vroeger HEEL veel heb gespeeld.
en kent iemand Rad Racer? die was ook wel leuk met 3dbril
Ik kan me herinneren dat ik dat spel een keer gehuurd heb. Alleen kon het me toendertijd geen zak boeien. Dit was toch ook het 'vervolg' op Bubble Bobble? Als we de Club Nintendo van toen moesten geloven dan.I Am Weasel schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:31:
Heeft hier dan niemand 'The Newzealand Story' gespeeld?
Megaman 2 was juist de meest simpele van allemaal. Deel 1 daarentegen was verschrikkelijk. Ten eerste had je geen passwords, dus je moest altijd overnieuw beginnen. Ten tweede had je in het kasteel naar Doctor Wily toe, die eerste baas. Die maakte zichzelf van blokken aan elkaar en verschoof dan van links naar rechts. Als klap op de vuurpojl moest je dat beest nog 80 keer raken ook. Afijn, wel gehaald natuurlijk[b]eghie schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:10:[/boberen.
Verdere toppers:
- Megaman 2 (de beste uit de Megaman serie), Ik vond het altijd moeilijk om Dr. Willy te halen.
- Super Mario Bros 1, 2, 3, alle 3 toppers.
Club Nintendo tip:
Als je dit beest raak schiet en hij knippert, als indicatie dat hij schade opneemt, moet je heel snel achter elkaar op Start (=pauze) drukken. Zijn kracht die eraf gaat vliegt er dan af.
Helaas werkt dit truukje niet in MMAC voor de GC
[ Voor 79% gewijzigd door GZ op 27-02-2005 18:24 ]
www.gameover.nl
Daar kan je nog NES-sen kopen voor 49 euri schoongemaakt en al...
Daar ga ik binnenkort ff heen om mijn "kappotte" NES te repareren
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Kirby's Adventures
SMB3
Castlevania
Street Gangs
met die spellen heb ik me vroeger altijd wel goed vermaakt
Smiling as the shit comes down...
Vooral omdat je met zijn 2en cooperative kon spelen.
Alleen bij Snake Rattle & Roll weet ik nog wel dat ik dat met mijn broer altijd speelde, maar dat we die eindbaas echt nooit doodkregen (een of andere voet was dat geloof ik), echt na 10.000x met je tong ertegenaan gebeurde er nog niets...
En Zelda 1 (leuker dan 2 imo) en Mario 3 zijn echt heel goed.
Ook was er een spelletje "Solar Jetman" (geloof ik), dan was je een mannetje waarvan je ruimteschip gecrashed was en moest je steeds onderdelen terughalen in een soort gangenstelsel. Was erg verslavend maar ook erg moeilijk (sommige onderdelen waren heel zwaar ofzo en dan was dat echt supermoeilijk maneuvreren).
Ahhh, memories
Neen
1) The Legend of Zelda (1986)

2) Super Mario Bros. 3 (1988)
3) Metal Gear (1988)

Alweer bijna 20 jaar geleden..
Solar Jetman (1990)Boesjke schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:53:
[..]
Ook was er een spelletje "Solar Jetman" (geloof ik), dan was je een mannetje waarvan je ruimteschip gecrashed was en moest je steeds onderdelen terughalen in een soort gangenstelsel. Was erg verslavend maar ook erg moeilijk (sommige onderdelen waren heel zwaar ofzo en dan was dat echt supermoeilijk maneuvreren).
[ Voor 51% gewijzigd door Rone op 28-02-2005 20:03 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Mario 3 --> Ongeevenaard!!
Kirby (Te makkelijk, maar wel een superspel vond ik toen)
Oh en Solar Jetman is wel vet. Heb ik ook veel gespeeld. En ik speelde ook altijd Track & Field. (ofzo iets). Da's zo'n atletiek spelletje.
Brings back memories...ScrooLoose schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
Absoluut mijn favo op de NES, ik speel het nog regelmatig.
Review kun je hier lezen
Snel in een rechte lijn rennen kon je aan het einde nog net in het rakketje springen voor de warp
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ik weet niet,de ontwikkelaar van BB én TNZS is iig Taito.GolbeZeromus schreef over The Newzealand Story:
Ik kan me herinneren dat ik dat spel een keer gehuurd heb. Alleen kon het me toendertijd geen zak boeien. Dit was toch ook het 'vervolg' op Bubble Bobble? Als we de Club Nintendo van toen moesten geloven dan.
De titel 'opvolger' vind ik onterecht omdat het zeer verschillende spellen betreft.
OK wel beiden platform,maar met een hele andere opzet.
In TNZS was je een Kiwivogeltje dat zijn vriendjes moest gaan redden uit de klauwen van een evil walrus die ze op wilde gaan eten
Good old times...1988 ofzo...hmzzzzzzz
Nes, Snes, sega megadrive enz... Drie dagen vol oude herinneringen.
Zucht en dan Mario'en tot we erbij neervielen 15 uur later.
Nog een spel dat ik veel heb gespeeld is Wrath of the black Manta!
Lekker met shuriken's gooien en moves doen.
Geweldig.
Kon er met Google niets over vinden.
In het spel ben je een kerel in een blauw pak (volgens mij met een helm-achtig-iets).
Het is donker en je moet zoeklichten ontwijken.
Dit doe je door achter bosjes te springen en in garages te schuilen.
Je zou het een platform-game kunnen noemen (gezien de camera-locatie, etc.).
Het is nogal moeilijk uit te leggen, maar als iemand de naam weet..
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Rescue: The Embassy Missionr00n187 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 02:34:
Schiet me ineens te binnen dat ik al jaren de naam van een NES-spel zoek..
Kon er met Google niets over vinden.
In het spel ben je een kerel in een blauw pak (volgens mij met een helm-achtig-iets).
Het is donker en je moet zoeklichten ontwijken.
Dit doe je door achter bosjes te springen en in garages te schuilen.
Je zou het een platform-game kunnen noemen (gezien de camera-locatie, etc.).
Het is nogal moeilijk uit te leggen, maar als iemand de naam weet..

Geen dank
Verwijderd
Dit heb ik met vrienden van mij dus heeeel veel keer uitgespeeld maar het bleef een stoer spel.
Om te beginnen met 30 levens:
* Omhoog Omhoog Omlaag Omlaag Links Rechts Links Rechts B A (select) start
*zucht...the good old days.
Gelukkig kan ik ze nog allemaal op mn XboX spelen
That's the one! Hartelijk dankGolbeZeromus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 08:44:
[...]
Rescue: The Embassy Mission
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen dank
Die gaan we weer eens even spelen..
alles van Mario Bros.
En vanwege de emulator op me PC ook wat mario en wario hacks
Ik kan 923 titels bedenken maar die zijn niet allemaal tof
And it goes BRAAAAAPP!