Vooral omdat je met zijn 2en cooperative kon spelen.
Alleen bij Snake Rattle & Roll weet ik nog wel dat ik dat met mijn broer altijd speelde, maar dat we die eindbaas echt nooit doodkregen (een of andere voet was dat geloof ik), echt na 10.000x met je tong ertegenaan gebeurde er nog niets...
En Zelda 1 (leuker dan 2 imo) en Mario 3 zijn echt heel goed.
Ook was er een spelletje "Solar Jetman" (geloof ik), dan was je een mannetje waarvan je ruimteschip gecrashed was en moest je steeds onderdelen terughalen in een soort gangenstelsel. Was erg verslavend maar ook erg moeilijk (sommige onderdelen waren heel zwaar ofzo en dan was dat echt supermoeilijk maneuvreren).
Ahhh, memories
Neen
1) The Legend of Zelda (1986)

2) Super Mario Bros. 3 (1988)
3) Metal Gear (1988)

Alweer bijna 20 jaar geleden..
Solar Jetman (1990)Boesjke schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:53:
[..]
Ook was er een spelletje "Solar Jetman" (geloof ik), dan was je een mannetje waarvan je ruimteschip gecrashed was en moest je steeds onderdelen terughalen in een soort gangenstelsel. Was erg verslavend maar ook erg moeilijk (sommige onderdelen waren heel zwaar ofzo en dan was dat echt supermoeilijk maneuvreren).
[ Voor 51% gewijzigd door Rone op 28-02-2005 20:03 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Mario 3 --> Ongeevenaard!!
Kirby (Te makkelijk, maar wel een superspel vond ik toen)
Oh en Solar Jetman is wel vet. Heb ik ook veel gespeeld. En ik speelde ook altijd Track & Field. (ofzo iets). Da's zo'n atletiek spelletje.
Brings back memories...ScrooLoose schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
Absoluut mijn favo op de NES, ik speel het nog regelmatig.
Review kun je hier lezen
Snel in een rechte lijn rennen kon je aan het einde nog net in het rakketje springen voor de warp
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ik weet niet,de ontwikkelaar van BB én TNZS is iig Taito.GolbeZeromus schreef over The Newzealand Story:
Ik kan me herinneren dat ik dat spel een keer gehuurd heb. Alleen kon het me toendertijd geen zak boeien. Dit was toch ook het 'vervolg' op Bubble Bobble? Als we de Club Nintendo van toen moesten geloven dan.
De titel 'opvolger' vind ik onterecht omdat het zeer verschillende spellen betreft.
OK wel beiden platform,maar met een hele andere opzet.
In TNZS was je een Kiwivogeltje dat zijn vriendjes moest gaan redden uit de klauwen van een evil walrus die ze op wilde gaan eten
Good old times...1988 ofzo...hmzzzzzzz
Nes, Snes, sega megadrive enz... Drie dagen vol oude herinneringen.
Zucht en dan Mario'en tot we erbij neervielen 15 uur later.
Nog een spel dat ik veel heb gespeeld is Wrath of the black Manta!
Lekker met shuriken's gooien en moves doen.
Geweldig.
Kon er met Google niets over vinden.
In het spel ben je een kerel in een blauw pak (volgens mij met een helm-achtig-iets).
Het is donker en je moet zoeklichten ontwijken.
Dit doe je door achter bosjes te springen en in garages te schuilen.
Je zou het een platform-game kunnen noemen (gezien de camera-locatie, etc.).
Het is nogal moeilijk uit te leggen, maar als iemand de naam weet..
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Rescue: The Embassy Missionr00n187 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 02:34:
Schiet me ineens te binnen dat ik al jaren de naam van een NES-spel zoek..
Kon er met Google niets over vinden.
In het spel ben je een kerel in een blauw pak (volgens mij met een helm-achtig-iets).
Het is donker en je moet zoeklichten ontwijken.
Dit doe je door achter bosjes te springen en in garages te schuilen.
Je zou het een platform-game kunnen noemen (gezien de camera-locatie, etc.).
Het is nogal moeilijk uit te leggen, maar als iemand de naam weet..

Geen dank
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Dit heb ik met vrienden van mij dus heeeel veel keer uitgespeeld maar het bleef een stoer spel.
Om te beginnen met 30 levens:
* Omhoog Omhoog Omlaag Omlaag Links Rechts Links Rechts B A (select) start
*zucht...the good old days.
Gelukkig kan ik ze nog allemaal op mn XboX spelen
That's the one! Hartelijk dankGolbeZeromus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 08:44:
[...]
Rescue: The Embassy Mission
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen dank
Die gaan we weer eens even spelen..
alles van Mario Bros.
En vanwege de emulator op me PC ook wat mario en wario hacks
Ik kan 923 titels bedenken maar die zijn niet allemaal tof
And it goes BRAAAAAPP!