Active Desktop - Hier is ie [Deel 4]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.077 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 07:59
verander de cookie name eens naar: 'x@E__Active Desktop v1.2[1].txt'

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:22

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik denk, dat als je alles even opnieuw instelde, je nu al klaar was geweest. ;)

Ik heb niet het gevoel dat cookies en active desktop erg goed samengaan, ik heb best vaak, dat als ik een spelletje uitzet, de desktop moet worden refreshed, dat dan de standaard instellingen weer terug zijn, oftewel, m'n cookie kan niet worden gelezen, of bestaat gewoon niet meer. :(

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

OxiMoron:
verander de cookie name eens naar: 'x@E__Active Desktop v1.2[1].txt'
Geeft geen resultaat :(. Ik denk overigens dat dit niet het probleem is, want voorheen heeft mijn AD het ook altijd gedaan. Mijn AD map & cookie zijn nooit verandert.
DeTeraarist:
Ik denk, dat als je alles even opnieuw instelde, je nu al klaar was geweest. ;)
Jah, en dan zeker morgen weer alles instellen.....daar heb ik niet zo'n zin in :P.
Ik heb niet het gevoel dat cookies en active desktop erg goed samengaan, ik heb best vaak, dat als ik een spelletje uitzet, de desktop moet worden refreshed, dat dan de standaard instellingen weer terug zijn, oftewel, m'n cookie kan niet worden gelezen, of bestaat gewoon niet meer.
Hmmm, dan moeten die standaard instellingen dus ergens staan, want hij brengt de AD weer terug in z'n oorspronkelijke staat. Zou het mogelijk zijn om 'functions.js' handmatig in te stellen, of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59437

[...]
Hmmm, dan moeten die standaard instellingen dus ergens staan, want hij brengt de AD weer terug in z'n oorspronkelijke staat. Zou het mogelijk zijn om 'functions.js' handmatig in te stellen, of is dat niet mogelijk?[/quote]

bekijk hier mijn bericht maar eens,nadeel is alleen dat als je later iets verandert je dat ook in je functions .js moet doen
[rml]Active Desktop - Hier is ie [ Deel 3][/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:21

crisp

Devver

Pixelated

* crisp heeft nooit problemen met cookie en GoT Tracker als active desktop (ja, dat ding gebruikt ook een cookie)
misschien expired dat ding wel?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

taspo, dat is wel de moeite waard. Als ik de instellingen vanuit een cookie, zoals jij aangeeft met dat plaatje van je, erin zet dan moet de AD dus werken? Ik bedoel, dan heb je dus ook geen cookie meer nodig?

Als bovenstaande oplossing werkelijk werkt is het veel stabieler dan dat je met een cookie werkt. Is alleen iets meer werk, maar als je de instellingen er eenmaal in hebt maakt dat ook niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:25
Ik weet niet of het al gevraagt is maar ik heb nu geen tijd (en eigelijk ook geen zin) om dit topic door te spitten....

Maar mijn probleem =.....
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/prob.JPG
Maar mijn CPU fan en de Temp van van CPU en RAM die doen het niet...
Wat moet ik doen om dat wel te laten werken ?

Verder werkt het gewoon TOP! en ik vind het echt super >:) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, dat ligt volgens mij niet aan de Active Desktop. Welk programma gebruik je om die instellingen weer te geven op je desktop? Aan dat programma ligt het (als het geen hardware probleem is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Anoniem: 54463 schreef op 14 oktober 2002 @ 20:43:
[...]

Ik heb de tracker van DeTeraarist aangepast op de nieuwe XML van nu.nl

Hier staat ie
http://www.coretek.nl/new/nu.html
hmm, als ik m in mn browser open krijg ik een error, ik zie wel nu.nl staan maar er flitst een error voorbij van toegang geweigerd ofzo en ik zie geen headlines
hoe kan dit?

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Anoniem: 7379 schreef op 16 oktober 2002 @ 00:03:
Tja, dat ligt volgens mij niet aan de Active Desktop. Welk programma gebruik je om die instellingen weer te geven op je desktop? Aan dat programma ligt het (als het geen hardware probleem is)...
Ik gebruik het programma Coolmon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan is het een Coolmon probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Anoniem: 7379 schreef op 16 oktober 2002 @ 15:38:
Dan is het een Coolmon probleem :)
Mijn Post
M3ga_Man schreef op 15 oktober 2002 @ 23:36:
Ik weet niet of het al gevraagt is maar ik heb nu geen tijd (en eigelijk ook geen zin) om dit topic door te spitten....

[afbeelding]

Dat is het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Om Coolmon deze waardes te laten showen moet je wel Motherboard Monitor geinstalleerd hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379 schreef op 15 oktober 2002 @ 22:52:
taspo, dat is wel de moeite waard. Als ik de instellingen vanuit een cookie, zoals jij aangeeft met dat plaatje van je, erin zet dan moet de AD dus werken? Ik bedoel, dan heb je dus ook geen cookie meer nodig?

Als bovenstaande oplossing werkelijk werkt is het veel stabieler dan dat je met een cookie werkt. Is alleen iets meer werk, maar als je de instellingen er eenmaal in hebt maakt dat ook niet meer uit.
bij werkt het prima :)
hij maakt wel altijd een cookie aan,maar die kun je voortaan gewoon verwijderen met de rest van je cookies.
alleen als je wat gewijzigd hebt moet je wel weer eerst de waardes van wat je verandert hebt uit je aangemaakte cookie halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M3ga_Man, dan is het dus een Coolmon probleem, niet een Active Desktop 1.2 probleem. Zodoende hoort dit hier niet thuis :)

taspo, dat is mooi :). Wel een pokkebaan om alles nu handmatig te gaan instellen, maar het hoeft maar 1x, daarna nooit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 20-05 20:53
boehoe, mijn active desktop is "verdwenen". Alle instellingen van kleur en vorm van de boxes, en welke trackers erop moesten worden niet meer ingesteld, hij is gewoon weer terug bij af. kan ik dit nog herstellen, zonder alles opnieuw in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 21-05 07:59
M3ga_Man schreef op 15 oktober 2002 @ 23:36:

[afbeelding]

Heb je MBM wel geinstalleerd??
Coolmon maakt daar namelijk gebruik van om die gegevens op te vragen.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 14:15

mayhem

Anoniem: 54463 schreef op 14 oktober 2002 @ 20:43:
[...]

Ik heb de tracker van DeTeraarist aangepast op de nieuwe XML van nu.nl

Hier staat ie
http://www.coretek.nl/new/nu.html
Is niet helemaal gelukt denk ik, ik krijg ook geen nieuwsitems te zien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54463

mayhem schreef op 17 oktober 2002 @ 14:01:
[...]

Is niet helemaal gelukt denk ik, ik krijg ook geen nieuwsitems te zien.....
Natuurlijk wel IE 6 gebruiken ;) Inderdaad, onder b.v. 98se - IE5 doet ie het niet.
Error by design zullen we maar zeggen

Nja hij moet onder 98 inderdaad om de een of andere rede ook lokaal staan..
Onder XP werkt iig prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Anoniem: 54463 schreef op 18 oktober 2002 @ 12:18:
[...]

Natuurlijk wel IE 6 gebruiken ;) Inderdaad, onder b.v. 98se - IE5 doet ie het niet.

Da's geen error by design, maar meer 'geen rekening houden met' ;)
Het activeX object Microsoft.XMLDOM bestaat alleen voor IE6; IE5 heeft daar eerdere/andere implementaties voor.
Gebruik liever een cross-browser library voor XML parsing, zoals die van webFX; hiermee kan je een hoop problemen oplossen, en met een beetje extra tweaking kan je 'm ook geschikt maken voor Netscape/Mozilla :)

Dat 'ie lokaal moet staan is gewoon beveiliging; als je een oplossing voor op een site zoekt zal je met een server-side taal de xml moeten ophalen en parsen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Byte_Me:
boehoe, mijn active desktop is "verdwenen".
Heb je niet per ongeluk je cookies verwijdert?

Weet iemand of het mogelijk is om je AD zo in te stellen dat er altijd over een bepaalde port data wordt gehaald? Nu gebeurt dat volgens mij at random over een aantal UDP ports (1030, 1031, 1032, 1033, etc). Dit zou ik wel handig vinden, omdat ik mijn firewall dan zo in kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casteloni
  • Laatst online: 02-06 08:27
Anoniem: 54463 schreef op 18 oktober 2002 @ 12:18:
[...]

Bij mij werkte de oude tracker wel gewoon goed, maar als ik die pagina nu open zie ik geen nieuws staan. Alleen Nu.nl Headlines :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeTeraarist, kun je jouw nieuwe trackers ook ergens handmatig instellen? Bij mij worden de instellingen steeds vergeten. Het lijkt erop alsof het cookies systeem niet helemaal werkt. Heb jij, of iemand anders die deze trackers gebruikt, hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik heb er hier geen last van. Heb je wel elke tracker in een aparte map gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, de trackers staan allemaal in aparte mappen. Iedere keer als ik ze instel dan worden de instellingen na een tijdje weer vergeten. Zoals ik al eerder aangaf lijkt er iets mis te zijn met de cookies. Kan ik ze niet gewoon handmatig instellen? Ik hoef ze maar 1x in te stellen, dus dat het dan misschien nooit meer kan maakt mij niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Hmm, ik zal de standaards voortaan ook in een apart bestand zetten. Dat scheelt weer geknoei in de overige bestanden. En ik zal even kijken hoe of het zit, OS? IE versie? ehrm andere nuttige informatie?

Voor nu even zo dan:
In de index.html van m'n trackers, vind je een functie makeContent()
Daarmee wordt de pagina gemaakt zeg maar, hierin staan ook de opties (om het zo even te noemen).
Voor het aantal nieuwsposts:
zoek: aantalNieuwsPosts = aNP ? aNP : 10;
de 10 geeft aan hoeveel nieuwsposts je tegelijk wilt zien.
Voor de refreshrate:
zoek: refreshRate = refreshTime ? (refreshTime * 1000) : (1800 * 1000);
de 1800 geeft het aantal seconde aan waarna er gerefreshed wordt.
Voor de mozilla optie:
zoek: um = getcookie('useMoz');
verander getcookie('userMoz') in 1 om Mozilla te gebruiken en 0 om Mozilla niet te gebruiken.
Mouseovers:
zoek: showMouseOver = getcookie('showMouseOver');
verander getcookie('showMouseOver') in 1 om Mouseovers te tonen of 0 om ze niet te tonen.
Deze wijzen nu wel voor zich denk?
moEditor = getcookie('moEditor');
moBron = getcookie('moBron');
moCategorie = getcookie('moCategorie');
showTime = getcookie('showTime');
showReact = getcookie('showReact');
verander de getcookie statements in 1 om ze wel te laten zien en de 0 voor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik zal even kijken hoe of het zit, OS? IE versie? ehrm andere nuttige informatie?
-Windows XP Professional
-Internet Explorer 6.0.2600.0000
-Mozilla 1.1a
Mouseovers:
zoek: showMouseOver = getcookie('showMouseOver');
verander getcookie('showMouseOver') in 1 om Mouseovers te tonen of 0 om ze niet te tonen.
Wat doet dit precies? Als ik het aanzet heb ik eigenlijk geen verschil kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

hou je muis maar eens over een linkje, als het goed is zou er dan een mouseover moeten verschijnen met bijvoorbeeld de editor, bron en categorie. Deze moet je dan wel op 1 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, ik zie niets. Ik heb showMouseOver = getcookie('showMouseOver'); op 1 gezet, maar dit geeft (bij mij i.i.g.) geen effect. De rest werkt wel gewoon.

edit:

Volgens mij heb ik nog een klein bugje ontdekt. Bij de RTL tracker blijft dat 'inladen' soms staan. Die tracker lijkt het trouwens sowieso niet te doen. De nieuwsberichten staan er nu al een paar dagen, en op de RTL site staan al weer veel andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Staan deze ook op 1?
moEditor = getcookie('moEditor');
moBron = getcookie('moBron');
moCategorie = getcookie('moCategorie');
(deze zijn trouwens niet bij elke tracker ingebouwd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

|:(

Vergeten, nu doen de mouseovers het wel. Nu blijft eigenlijk alleen het RTL tracker probleem bestaan (zie eerder bericht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoopbles
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:29
de link http://ad.rb-338.com/ werkt niet bij mij... maar volgens mij bij andere mensen wel...
kan iemand het ff naar mij toemailen? peterschoep@planet.nl

thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoopbles
  • Laatst online: 08:29
copy-paste:
Mkay. Het eerste wat je dus moet doen is het programma (of addon... is maar hoe je het wilt noemen ) "Active desktop" Downloaden. Deze kun je HIER downloaden.
Zodra je hem gedownload heb, Unzip je hem (extract all bij XP) en kopieer je hem naar bijv. "C:\Active" (de hele map dus).
Vervolgens ga je naar "control panel" en ga je naar "display" (of je drukt gewoon op de rechter muisknop op je achtergrond en drukt op "properties" of "eigenschappen").

ik wil heeeel graag een actieve desktop maken, maar die link werkt niet... :'(
kan iemand mij vertellen hoe ik aan dat bestandje kan komen???

thanx

ps: mailen kan naar peterschoep@planet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb de site met Teleport Pro even geript voor je, en met WinRar ingepakt.
In je mailbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45147

de RTL tracker doet ut bij mij niet. Alle anderen wel. Ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij doet de RTL tracker het ook niet, en toen die nog wel nieuwsberichten gaf waren dat hele oude berichten van zo'n twee weken geleden. Doet de NU.nl tracker het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39949

de nu.nl tracker doet het inderdaad niet meer
ik krijg ook een javascript fout als ik hem in IE open :

Line 35
Char: 4
Error: 'xmlDoc.getElementsByTagName(...).item(...)' is null or not an object
Code: 0
URL: file://E:\WINDOWS\Web\AD\nu.html

Help, anyone?

edit: hij doet het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-07-2022
De tracker voor RTL is sowieso braque, maar hoe dat komt blijft een beetje onduidelijk.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

iemand al ondersteuning voor msn messenger 5.0 op je AD?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 13:16
Weet iemand of ik AD ook met een beeldresolutie van 1024x768 draaien zonder dat hij telkens mijn achtergrond verschuift :? Ik weet dat hij is aangepast voor een hogere resolutie maar kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Hmz, k heb even zitten kloten en de Nu.nl NML tracker werkt in ieder geval weer. In een aantal anderen ook wat bugs gefixed. Alleen gamers.nl en rtl willen nu nog voor geen meter. Nieuw: een lijst met alle beschikbare modules: http://nml.xavamedia.nl/req.php?list

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64026

kwil nu niet ambetant doen maar zou iemand eens een juiste link wille geven voor de nu.nl tracker
en kheb nog een probleempje
- als ik zowel de fok tracker als de got tracker wil gebruiken dan geeft hij tweemaal dezelfde tracker inplaatsvan twee vesrchillende
- en hoe krijg ik die achtergrond van die vensters zwart want als ik bij stroke color :#000000
en bij fill color ook:#000000 krijg ik wxel zwarte randen maar de vensters blijven nog steeds blauw wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36750

Hoogst waarschijnlijk een ontzettende noob vraag 8)7 Maar waarom geeft de msn wel de namen weer op de actieve desktop maar niet als ie op een webspace staat? Voor de rest werkt het goed hij vertikt het alleen om de namen achter de online/offline images weer te geven.......

Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:12

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Manuzhai schreef op 26 oktober 2002 @ 15:27:
Hmz, k heb even zitten kloten en de Nu.nl NML tracker werkt in ieder geval weer. In een aantal anderen ook wat bugs gefixed. Alleen gamers.nl en rtl willen nu nog voor geen meter. Nieuw: een lijst met alle beschikbare modules: http://nml.xavamedia.nl/req.php?list
Is het nu de bedoeling dat men zelf (via bv PHP) van de resultaat van de modules een HTML output maakt ? Of mis ik nou iets....

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Magma schreef op 28 oktober 2002 @ 17:10:
Is het nu de bedoeling dat men zelf (via bv PHP) van de resultaat van de modules een HTML output maakt ? Of mis ik nou iets....
Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zou iemand dat eens willen doen en hier posten ofzo want kheb daar echt geen vestand van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Inderdaad :)
Daar was ik al bang voor ;) Och ik kom er wel uit dan denk ik. Maar als iemand zich geroepen voelt om één phpscriptje als voorbeeld op te sturen, dan heb ik daar toch geen moeite mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Magma schreef op 28 oktober 2002 @ 19:22:
Daar was ik al bang voor ;) Och ik kom er wel uit dan denk ik. Maar als iemand zich geroepen voelt om één phpscriptje als voorbeeld op te sturen, dan heb ik daar toch geen moeite mee :)
http://temp.xavamedia.nl/

DeTeraarist, ga je geen JS trackers meer maken? :)

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Manuzhai schreef op 28 oktober 2002 @ 19:56:
[...]

Mijn dank is groot, ga nu ook maar eens lekker knutselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Manuzhai schreef op 28 oktober 2002 @ 19:56:
[...]

Tuurlijk wel, maar er werd om PHP trackers gevraagd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69945

Enige wat ik wil weten waar je dat file wat genoemt word in DEEL 1 kan downloaden....

Die URL doet namelijk niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65007

Ik heb maar e probleem en dat is, zodra ik een active desktop activeer onder mijn windows xp, zijn mijn letters van bv My Computer, My Network niet meer transparant, en dat vond ik net mooi aan XP, als ik Avtive Desktop activieer onder xp dan krijg ik die letters niet meer zo maar met een grijze achtergrond zoals win98 enz! Iemand die weet hoe of wat dit is en hoe ik dat kan veranderen? thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Anoniem: 65007 schreef op 05 november 2002 @ 20:10:
Ik heb maar e probleem en dat is, zodra ik een active desktop activeer onder mijn windows xp, zijn mijn letters van bv My Computer, My Network niet meer transparant, en dat vond ik net mooi aan XP, als ik Avtive Desktop activieer onder xp dan krijg ik die letters niet meer zo maar met een grijze achtergrond zoals win98 enz! Iemand die weet hoe of wat dit is en hoe ik dat kan veranderen? thnx.
Met een tooltje zoals WindowFX

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60196

Ik heb een Favo-Viewer gemaakt.

Je ziet je favorieten, je kunt daar doorheen bladeren (hij blijft op het bureablad), en er zitten een paar knoppen onder:
-Terug (als je zit te bladeren)
-Verversen (als je wat hebt toegevoegt)
-Favorieten (wat je favorieten sites zijn)
-Geschiedenis (zit er ook in, wat je allemaal gezien hebt)
-Printen (je favorieten websites uitprinten)

Wil iemand met de engelse Internet Explorer ff kijken of deze mappen bestaan:
C:\Windows\History
C:\Windows\Favorites
Ik wil namelijk ook een engelse maken.

Je vindt deze op http://home.planet.nl/~keessmul/pics/favo_beta.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casteloni
  • Laatst online: 02-06 08:27
Hoe zit het nu met die nu.nl tracker?? Is daar al een nieuwe voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49227

VampireSlayer schreef op 07 november 2002 @ 13:33:
Hoe zit het nu met die nu.nl tracker?? Is daar al een nieuwe voor?
de mijne doet het gewoon hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69945

Ik heb een vraag, kan ik mijn desktop icons, de text dus, ook transparant maken met Win98SE, die prog (Transtext) werkt nie, en soms wel, maar dan crached me systeem, dus? kan ut of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 16-05 08:14
Ik krijg die icoontjes niet transparant met dit tooltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Ik kan de FOK! tracker niet vinden, weet iemand waar ik deze kan neerhalen?
Hij staat niet in de directory van Active Destktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Laatst online: 12:56
Rekkie schreef op 07 november 2002 @ 19:07:
Ik kan de FOK! tracker niet vinden, weet iemand waar ik deze kan neerhalen?
Hij staat niet in de directory van Active Destktop
weet niet, misschien schop ik een oud topic omhoog

maar ik heb de fok headline tracker ook nie, of niet werkend, nu.nl en t.net al wel ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60196

Anoniem: 60196 schreef op 06 november 2002 @ 00:48:
Ik heb een Favo-Viewer gemaakt.

Je ziet je favorieten, je kunt daar doorheen bladeren (hij blijft op het bureablad), en er zitten een paar knoppen onder:
-Terug (als je zit te bladeren)
-Verversen (als je wat hebt toegevoegt)
-Favorieten (wat je favorieten sites zijn)
-Geschiedenis (zit er ook in, wat je allemaal gezien hebt)
-Printen (je favorieten websites uitprinten)

Wil iemand met de engelse Internet Explorer ff kijken of deze mappen bestaan:
C:\Windows\History
C:\Windows\Favorites
Ik wil namelijk ook een engelse maken.

Je vindt deze op http://home.planet.nl/~keessmul/pics/favo_beta.zip
Niemand een reactie?
Koste me wel veel werk! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Rappie schreef op 07 November 2002 @ 20:35:
[...]

weet niet, misschien schop ik een oud topic omhoog

maar ik heb de fok headline tracker ook nie, of niet werkend, nu.nl en t.net al wel ....
Weet iemand waar ik deze trackers kan vinden? voor de Active Desktop?
dus fok.nl en nu.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Rekkie schreef op 08 november 2002 @ 15:25:
[...]

Weet iemand waar ik deze trackers kan vinden? voor de Active Desktop?
dus fok.nl en nu.nl?
http://home.wanadoo.nl/julsing/nieuw/
Deze is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

da zijn grote blauwe letters????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
Anoniem: 64026 schreef op 08 november 2002 @ 17:08:
da zijn grote blauwe letters????????
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 16:27
waar kan ik nou die file vinden voor een fok en/of nu.nl tracker?
al die oudere links werken niet meer en ik mis alleen nog een nieuws tracker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

kijk eens 3 posts boven die van jou, daar staat ook een fok tracker. En als die het niet doet, dan zal Fok waarschijnlijk de XML weer hebben verknoeid met een ampesant ofzo...
Een nu.nl tracker staat een pagina terug, als je die lokaal neerzet, dan doet hij het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
|:(
kheb die zelfs nog bekeken ook, naja tis laat :+
sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61718

Als je het HTML bestand voor je active desktop in c:\ hebt staan. En je wilt dat als je op een link klikt dat dan d:\ word geopend. Welke adres moet je die link dan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
zeer irritant: alle nieuwe links openen in een non-maximized window, kheb bij de properties van ie al gekozen dat ie maximized moet starten maar als ie door een link geopend wordt blijft ie hem niet helemaal maxed openen, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bolleh schreef op 09 november 2002 @ 00:42:
zeer irritant: alle nieuwe links openen in een non-maximized window, kheb bij de properties van ie al gekozen dat ie maximized moet starten maar als ie door een link geopend wordt blijft ie hem niet helemaal maxed openen, iemand een idee?
Ff de shift ingedrukt houden en dan vergroten en sluiten. Dan onthoud hij die instelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Anoniem: 60196 schreef op 07 november 2002 @ 20:51:
[...]

Niemand een reactie?
Koste me wel veel werk! :'(
met een beetje aanpassen werkt het ook in XP alleen zit er een vervelende blauwe index bij

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Kan iemand misschien Corner Amp online gooien of mailen? (voor mail zie profile) De link in dat artikel doet het namelijk niet meer...

/edit: heb et al :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Anoniem: 61718 schreef op 09 november 2002 @ 00:50:
[...]

Ff de shift ingedrukt houden en dan vergroten en sluiten. Dan onthoud hij die instelling!
werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Voor iedereen die nog op zoek is naar een FOK! tracker voor AD; hier heb ik nog wat staan (Fok & Tnet) :)
De FOK! forum tracker staat hier: Engels, Nederlands

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, zei het een beetje onduidelijk. Sluit eerst alle venstertjes. Dan open je bijv. internet explorer. Vergroot je dat scherm. Houd je de shift ingedrukt en klik je op het "x" (sluiten). Succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Anoniem: 61718 schreef op 09 November 2002 @ 13:43:
[...]

Sorry, zei het een beetje onduidelijk. Sluit eerst alle venstertjes. Dan open je bijv. internet explorer. Vergroot je dat scherm. Houd je de shift ingedrukt en klik je op het "x" (sluiten). Succes! ;)
nope werkt nog niet, als ik met dat ie icoontje open opent ie wel full screen maar die links opent hij in een niet full screen window :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.southbaypc.com/free_utilities.asp
download daar "autosizer"
opent IE wel de links (eigenlijk de nieuwe vensters) op maximized

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Anoniem: 59437 schreef op 09 november 2002 @ 20:26:
http://www.southbaypc.com/free_utilities.asp
download daar "autosizer"
opent IE wel de links (eigenlijk de nieuwe vensters) op maximized
hoewel het iets meer cpu kracht kost... _/-\o_
thanx! eindelijk heb ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bolleh schreef op 09 november 2002 @ 13:49:
[...]

nope werkt nog niet, als ik met dat ie icoontje open opent ie wel full screen maar die links opent hij in een niet full screen window :(
Tja, dan weet ik het helaas ook niet. Open anders ff een nieuw topic in SA en probeer ff wat met de search :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48624

het wil mij niet lukken met het gedeelte snelkoppelingen ik ken namelijk niet overweg met html..(n00b)

wie zou mij daarmee willen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

In XP worden IE vensters nooit fullscreen geopend. Wat je kan doen is een venster openen en deze dan niet vergroten, met de maximalizeer knop, maar door gewoon de onder/boven/zijkanten op te rekken. Deze maat wordt wel onthouden en als je het venster dan sluit, wordt het volgende venster in die maat gestart, het is wel niet echt maximized, maar 't komt aardig in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zou graag ook active desktop willen hebben maar het lukt mij voor gene meter ik zit vas bij links ..html code wil maar niet lukken
wie zou mij willen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48624 schreef op 10 November 2002 @ 20:33:
ik zou graag ook active desktop willen hebben maar het lukt mij voor gene meter ik zit vas bij links ..html code wil maar niet lukken
Zoek eens een faq met google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Anoniem: 48624 schreef op 10 November 2002 @ 20:33:
Active Desktop Tutorial voor beginners ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48624 schreef op 10 november 2002 @ 20:33:
wat lukt er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Carlmeijer schreef:
Als je het HTML bestand voor je active desktop in c:\ hebt staan. En je wilt dat als je op een link klikt dat dan d:\ word geopend. Welke adres moet je die link dan geven?
Carlmeijer schreef:
Zoek eens een faq met google
* DeTeraarist vind dat dit antwoord wel op z'n plaats is bij deze vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeTeraarist schreef op 10 november 2002 @ 21:48:
[...]

[...]

* DeTeraarist vind dat dit antwoord wel op z'n plaats is bij deze vraag...
eens,dit is een kwestie van ff terug lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<html><head>
<title>Headlines</title>
<link rel="stylesheet" href="style.css">
<script>
d=document; var bgcol = location.search.substring(1); col = bgcol? bgcol : '#243462';
d.write('<style>body { scrollbar-face-color: '+col+'; scrollbar-shadow-color: '+col+
'; scrollbar-highlight-color: '+col+'; scrollbar-3dlight-color: '+col+'; scrollbar-darkshadow-color: '+col+
'; scrollbar-track-color: '+col+'; scrollbar-arrow-color: #ffffff } </style>'+
'<meta http-equiv="refresh" content="1800; URL=links.html?'+col+'">');
</script>
</HEAD>
<script>d.write('<BODY BGCOLOR='+col+'>');</script>
<ul>
<li><B>My Computer</B></li><BR><BR> 
<li> <a href="file:///C|" target="_blank">C:\ (Hoofd Schijf)</a><BR></li> 
<li> <a href="file:///D|" target="_blank">D:\ (Slave Schijf)</a><BR></li>
<li> <a href="file:///F|" target="_blank">F:\ (Backup Schijf)</a><BR></li
<li> <a href="file:///G|" target="_blank">G:\ (Mp3 Schijf)</a><BR></li>
<li> <a href="C:\Documents and Settings\Raven\My Documents" target="_blank">My Documents</a><BR></li>
<li> <a href="C:\Documents and Settings\Raven\My Documents\My Pictures" target="_blank">Mijn Digitale Foto's</a></li>
<BR><BR>
<li> <B>Web-URL's</b><BR><BR></li>
<li> <a href="http://forum.powerweb.nl/messages/board-topics.html" target="_blank">Pu-Forum</a></li>
<li> <a href="http://www.tweakers.net" target="_blank">Tweakers.Net</a></li>
<li> <a href="ftp://krijgjedusniet.com/" target="_blank">Me FTP server</a></li>
<li> <a href="http://home.planet.nl/~stingwcw/" target="_blank">Me site BLANCO</a></li>
</ul>
</body> 
</html>

sorry voor de layout..
als ik deze code gebruik dan zie ik niets :? weet niet wat er fout is
(links moet ik nog aanpassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat doe ik ook hoor maar zit vast bij links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Anoniem: 48624 schreef op 10 november 2002 @ 22:55:

<een layout verne*kende code>

sorry voor de layout..
als ik deze code gebruik dan zie ik niets :? weet niet wat er fout is
(links moet ik nog aanpassen)
Met de code is niks mis, probeer het eens in een andere box te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe bedoel je dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Je ziet hier allemaal boxen:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~stingwcw/ad3.JPG
In die screen staat links in box 4, probeer hem eens in bv box 5 te zetten. (bij mij werkt dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eMAeRCe schreef op 10 november 2002 @ 23:03:
[...]

Je ziet hier allemaal boxen:

[afbeelding]
In die screen staat links in box 4, probeer hem eens in bv box 5 te zetten. (bij mij werkt dat)
dat werkt helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Probeer het eens met 2 '/' in de link/url.
offtopic:
Volgens mij miste ik hier de clue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'<meta http-equiv="refresh" content="1800; URL=links.html?'+col+'">');
</script>
</HEAD>
<script>d.write('<BODY BGCOLOR='+col+'>');</script>
<body bgcolor="#FFFFCC" text="#FFFFCC">
<ul>
<li> <B>Web-URL's</b><BR><BR></li>

de derde regel vanonder mis je,(<body bgcolor="#FFFFCC" text="#FFFFCC"> dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyruzz
  • Laatst online: 07-09-2023
Wanneer ik mijn AD een tijdje laat "draaien" gaan de boxjes/windows, vreemde dingen doen.

Wanneer ik dan weer "Apply en Save" doe, komen ze weer goed te staan. Dit is niet te verhelpen met een Refresh...

Plaatje ter verduidelijking

oja, ik bedoel dus NIET dat de randen verdwijnen etc. maar de inhoud...

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ize/scoot/bg.jpg

Dunhill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4dd1cT
  • Laatst online: 24-02-2020
* 4dd1cT zoekt nog een tvgids tracker
:/

• marko77
  • Laatst online: 06-05 19:41
Ik heb ineens een raar probleem, mijn AD werkte perfect de afgelopen weken, maar vandaag start ie ineens op met de standaard AD, dus de tweakerstracker, het msn venstertje en de blauwe achtergrond. Is er iets gereset ofzo?
Kan ik iets doen om dit te voorkomen, want nu moet ik alles opnieuw in gaan stellen en dat is aardig wat werk!

Mijn rig

marko77, mij is precies hetzelfde overkomen, en het is nog niet duidelijk hoe dit komt, maar er is een oplossing voor het probleem. Kijk op pagina 5 van deze thread, daar moet je alles kunnen vinden.

Weet iemand hoe het komt dat de voetbalonline tracker niet meer werkt? Sinds gisteren is die tracker bij ermee gestopt. Ook geeft de RTL tracker al een tijd helemaal geen informatie meer, terwijl dat voorheen wel gebeurde. Hij kapte er altijd al vaak mee, maar nu geeft die tracker helemaal niets meer weer.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.