Morgen ga ik een 2de hardeschijf kopen, maar heb onlangs ergens gelezen (weet niet meer waar) dat IBM harddisks vaker crashen dan bv een western digital. Klopt dit of is dit een broodje aap verhaal.
Klopt, althans de 60GXP serie en volgens mij ook de 75GXP serie. Schijnt een ontwerp fout te zijn. Maar als je eeen hdd uit 120 GXP serie haalt is er volgens mij nix aan de hand. Daar blijkt dat probleem er uit te zijn gehaald ofzo, maar zeker weten doe ik het ook niet.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Dit heb je op t.net gelezen
Trust me 
Maar ehh.....het klopt!! daarom zou ik als ik jou was gewoon naar van alles op zoek gaan behalve een IBM
Ik ga waarschijnlijk een Maxtortje halen
Trouwens kan iemand mij uitleggen waarom QUANTUM geen ide schijven meer maakt
ik heb met deze veel te fantastische ervaring
Werken altijd,crashen nooit!!
Antwoord welkom...
Maar ehh.....het klopt!! daarom zou ik als ik jou was gewoon naar van alles op zoek gaan behalve een IBM
Ik ga waarschijnlijk een Maxtortje halen
Trouwens kan iemand mij uitleggen waarom QUANTUM geen ide schijven meer maakt
ik heb met deze veel te fantastische ervaring
Antwoord welkom...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Omdat Maxtor een tijdje geleden Quantum heeft overgenomenTrouwens kan iemand mij uitleggen waarom QUANTUM geen ide schijven meer maakt
De nieuwste serie 5400RPM hdd van Maxtor heten ook Maxtor Fireball 3
[ Voor 0% gewijzigd door E-RIC op 22-09-2002 19:44 . Reden: Maxtor Fireball zin ]
ik zou lekker voor WD gaan... en dan een 8 mb cache versie 
lekker snel
lekker snel
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Oke, overwoog eigenlijk alleen een IBM harddisk om de prijs. maar ik koop wel een ander merk harddisk als dat iets meer zekerheid geeft.
Die ga ik dus kopen, de 80gb versieTampie2000 schreef op 22 september 2002 @ 19:43:
ik zou lekker voor WD gaan... en dan een 8 mb cache versie
lekker snel
Verwijderd
Heb in mijn server'tje 2 maal een 80 GB IBM 120GXP schijf zitten en nog geen enkel probleem. Zitten wel elk in een coolermaster cooldrive waardoor ze nog
niet hardwarm worden dus dat scheelt natuurlijk wel. En over de snelheid is
zeer zeker niet te klagen.
niet hardwarm worden dus dat scheelt natuurlijk wel. En over de snelheid is
zeer zeker niet te klagen.
Welke HDD/brander/DVD speler/CDROM drive moet ik kopen? 
Lijkt me duidelijk dat dit draadje dichtgaat.
Lijkt me duidelijk dat dit draadje dichtgaat.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()