Toon posts:

Oei, iets grafisch, laten wij maar es gaan kraken!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat is ongeveer wat mijn soundblaster 128PCI denkt: als mijn GeForce2mx(asus7100) activiteit toont(zelfs het kleinste beetje) dan gaat mijn soundcard piepen, ruizen en kraken(jaja allemaal tegelijk):r
En bij ICQ message krijg ik geen "OhOh" meer maar een dostoeter:(, of hoe je het ook maar wil noemen.
Dit probleem deed zich niet voor bij Win98 of WinME, enkel bij Win2k(waar ik over het algemeen wel tevreden over ben).

Can anybody help me plz?
THX in advance

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-06 23:51

darthdrinker

HELP!

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Verwijderd

Topicstarter
Echt nuttig....
Als je onderaan die topic kijkt zie je dat ik daar al een reply op heb gepost.....
En in die topic wordt geen oplossing aangedragen :(
Dus echt nuttig is het niet voor mij, maar toch bedankt.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 18:37

bloasfist

Slot-A Crew

het enige wat ik kan zeggen, is dat ik hetzelfde probleem had met een voodoo rush standalone en m'n sb64pci
edit:

en dat ik toen die rush eruit heb gegooid en een tnt2 erin geknalt--> probleem opgelost

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Topicstarter
Kheb die mx net, en die plof ik er dus toch maar niet uit. Nu ging ik net tribeszen(een spel, voor de gameleeks onder jullie) en als ik onder softwarerendering draaide had ik geen geluidsproblemen!! Maar met opengl wel!

Verwijderd

Heb ongeveer hetzelfde probleem gehad met mijn SB128 PCI. Heb je al geprobeerd om je geluidskaart verder van je V-Card af te zetten.. die van mij zit nu op het onderste PCI SLOT en heb nu nergens meer last van.. Werkt toppie!! :) Hoop dat dit wat helpt en anders Good Luck zou ik zeggen..

Verwijderd

Topicstarter
THX, zal ik zo ff proberen
kheb hem eigelijk zo strax iets naar boven gezet.....
Khad namelijk al ergens opgepikt dat verplaatsen kon helpen, maar naar onder iss dus verstandiger.
Xal het dus zo proberen en ik vertel je wel of het heeft gewerkt.

Verwijderd

Topicstarter
Dat helpt dus niet :(
En onder softwarerendering kraakt ie toch wel!:(
Hier baal ik echt van, misschien toch WinME maar weer installen, maar dan zit ik wel weer met een minder stabiel, maar sneller, besturingssysteem......

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
waar denkt de geluidkaart geluid te horen? ik bedoel, je kan proberen met de volumeregeling een voor een alle bronnen uit te zetten, dan weet je waar de geluidskaart de stroring vandaan haalt.

misschien dat het kabeltje van de cd-rom naar de soundcard vlak langs de videokaart/proc loopt? als de storing daar vandaan komt zou je dus door het cd-rom geluid uit te zetten van het probleem af zijn (en dan natuurlijk het kabeltje omleggen)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle volumesettings al uitgehad, en zoals te verw88, kreeg ik als ik de wav uitzette helemaal geen geluid meer(dus ook geen gekraak :) )

En dat kabeltje van de soundcart naar de
CD-rom heb ik er laatst al afgehaalt, hopend dat dat wat zou veranderen, maar nee hoor :(
Dus ga ik denk ik zo WinME maar weer installeren

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:29

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Mijn SB pci 64 doet 't prima icm m'n Asus v7100/T onder SuSE linux (XFree 4.01, 0.9-5 drivers)

zit je soundcard niet toevallig op 't zelfde IRQ als je videokaart ofzo ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

heb je je geluidskaart dicht bij je videokaart zitten?

Ja? zet hem eens een paar sloten verder weg van de videokaart

edit:

iemand anders had dit dus al gepost :(

met papier mache kun je alles maken!!

Pagina: 1