Toon posts:

Hercules

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers, gisteren heb ik een budget speakers gekocht Hercules sxp210 , maar er komt alleen geluid uit twee speakers . Weet iemand hoe dit komt . Ik gebruik de onboard geluidskaart van Gigabyte 7vrxp . Alvast bedankt .
O ja wat is dit eigenlijk http://62.163.104.8:8080/uploads/SPDIFoutput.jpg

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
als het een AC97 geluidskaart betreft dan moet je ff in je conif scherm op een blauw pictogrammetje drukken daar kan je het een en ander wijzigen aan de uitgangen op je moederbord, je verliest hierdoor wel je line in en mic in
daarna moet je nog ff in het config scherm ergens bij geluid en audio app bij het ereste tabje volume onderaan op geavancer klikken en daar kiezen voor 5.1 speakers
hmm dat is een digital in/uitgang lijkt me zo :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Topicstarter
Erg bedankt voor info , maar wat voor blauwe pictogram , ik kan het niet vinden . O ja het is Creative CT5880

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:53

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je mag de volgende keer wel een iets duidelijkere topictitel bedenken :{

Maar uit een digitale uitgang komt OF stereon informatie OF dolbydigital (en dat heb je alleen bij DD games/divx.DVD's). Als je dus met muziek van meer speakers wil genieten heb je dus een geluidskaart nodig met meerdere analoge uitgangen die de muziek over alle uitgangen kan verdelen.

Zie ook:
Geluidskaarten met Dolby Digital Encoding, zijn die er?

Voor info over kaarten die het wel zouden moeten kunnen enzo.

Zoek de volgende keer een beetje en kies een beetje normale topictitels, dat houdt het forum een beetje leesbaar en interessant, die regels zijn er niet voor niets!
Lees ook deze eens:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.