Toon posts:

W(ide) A(rea) N(etwork) /L(ocal A(rea N(etwork)

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor school een mooi verslag maken over WAN en LAN 8)7 en ik heb op internet nog niet al te veel info gevonden |:( dus wou ik juliie hulp inroepen,

weet iemand nog een site die over WAN en/of LAN gaat :?

Alvast bedankt, Emiel :)

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ten eerste huiswerk moet je zelf doen anders leer je dr nix van.
Ten 2e wat heeft dit met Overige Hardware te maken?
Ten 3e is er genoeg over te vinden.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is een huiswerkvraag, en die zijn niet echt de bedoeling op GoT. Zie ook de Faq.

Verwijderd

Als jij mij hier precies uitlegt wat een LAN en een WAN is, dan help ik je met je verslag ok.

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 08:20

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Topicstarter
gelukkig er is tenminste 1 iemand die wil helpen en nu vertel ik dit heeft met hardware te maken omdat zonder hardware is lan en wan niet mogenlijk :O

En met beetje hulp leer je ook wel hoor van huiswerk want ik vroeg alleen sites geen verslagen.

En trouwens ik maak mijn huiswerk en dat kunnen er niet veel zeggen of ze beginnen pas een dag van te voren :? (DOM dus)

Maar in ieder gaval bednkt voor de tip die wel gegeven is ook al wist ik die ook al na 5 min te vinden maar jah met die link kom je niet ver maar het is ieder geval hulp dus thks :)

Verwijderd

Topicstarter
Ohja en trouwens in de fag staat toon respect voor anderen dus ik denk niet dat ze bedoelen zo van

1 wat heeft dit met.... :(

2 ....... 8)7

3 ....... :X

Maar ik hoop nog wel links te kunnen krijgen van ander tweakers zodat ik toch nog geholpen word omdat ik net alles heb uitgelegt waarom dit er nou dus wel in mag staan

Alvast bedankt, Emiel :*)

Verwijderd

Topicstarter
RE:basjo call 112

Een lan is een lokaal netwerk zoals je vaak in kantoorgebouwen ziet
Een wan is een netwerk zoals het internet zodat je dus overal kan komen bij degene die ook een aansluiting heeft op een WAN.

Wan gaat via satteliet en kabels die onder de grond liggen

LAN gaat via draadloos netwerkje die niet verder komt dan 200 meter tegenwoordig dacht ik ook al heb ik al gehoord dat bleutooth tot 800 meter kan komen en dat is ook LAN

LAN kan ook met bekabeling en de kabels zijn tot 25 meter te krijgen dacht ik

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:06

LopeZ

Too much is never enough

Dit is een huiswerkvraag, en die zijn niet echt de bedoeling op GoT. Zie ook de Faq.
:P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.