Toon posts:

Daaris tie weer :) MSI6330 4 rooie lampies....

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok voor dit topic weer escaleerd in een klaag baken voor MSI haters, val ik maar gelijk met de deur in huis....

Ik heb dit mobo al 7 maanden en heb tot 2 weken geleden geen problemen met dit mobotje gehad :)

totdat ik 's avonds mijn systeem uit zetten om naar bed tegaan en 's ochtends weer probeerde mijn compu op testarten...

toen kwam ik erachter dat er 4 rode leds oplichten achterin mijn bak, nu heb ik gelijk op aanraden van een vriend me mobo voor garantie op testuren naar de verkoper...

een kleine 3 dagen later krijg ik me mobo terug met en antwoord dat het niet stuk is ????? ik he das raar :(

Dus ik bellen naar de winkel en die heeft mij verteld dat ze op mijn mobo een andere CPU hebben getest en dat er niks aan de hand was...

na ik denk kewl. ken me bakkie weer in elkaar zetten en ik kan weer game...

DUS NIET!!!!!

Zelfde probleem 4 rode leds.. :( ik vanalles proberen heb op tweakers GOT (jah hier) veel gelezen over dit mobo (waaronder een hele berg MSI haters :) )heb vrijwel alles geprobeerd maar geen resultaat :(

dus ik weer bellen naar de winkel die melden me "nah stuur dat ding maar weerop"
okay 3 dagen later krijg ik een telefoontje, en daar werd weer gemeld dat het mobo niet stuk is, nu moet ik zelfs 21 euro payen voor ik het terug krijg.....

:( ik begrijp hier dus niks meer van.. wat is er loos met dit mobo....

ik heb nog garantie maar ik blijf dat ding niet opsturen en wil eingelijk eerst is wat oplossingen horen en niet alleen maar klagten van jullie GOT freaks wat voor klote baord het is...

Verwijderd

je proc. zal wel kaduk zijn ....

Verwijderd

Vier rode leds is of mobo, voeding, of cpu stuk ;(

Verwijderd

Mobo lijkt me na 2 x getest te zijn niet de oorzaak
CPU is nog wel goed ? Core is nog heel?
En heb je de voeding al nagekeken?

Verwijderd

Ik ben maar even aardig geweest, en heb de manual van de site van MSI gedownload. Daarin stond precies wat die vier rode lampjes betekenden:

Je processor is gaar of niet goed geinstalleerd.
Je mobo is dus niet stuk.

Ga je dus even diep schamen dat je dit zelf niet hebt kunnen uitvinden.

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 14:57
Core heel betekend niet dat een cpu nog heel is! Je zou het mobo moeten testen met een andere cpu als het dan wel werkt you know the problem

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 14:39:
je proc. zal wel kaduk zijn ....
Nee dus niet, heb hier een 1000 duron en een 700 duron ze doen het in andere mobo's wel en in deze niet dus mobo kapot denk je dan :(

nee ook niet VORLGENS DE WINKEL

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 14:44:
Ik ben maar even aardig geweest, en heb de manual van de site van MSI gedownload. Daarin stond precies wat die vier rode lampjes betekenden:

Je processor is gaar of niet goed geinstalleerd.
Je mobo is dus niet stuk.

Ga je dus even diep schamen dat je dit zelf niet hebt kunnen uitvinden.
Wil niet lullig doen, maar die moeite had je kunne bespraen dat wist ik al :) heb de manual..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 14:39:
Vier rode leds is of mobo, voeding, of cpu stuk ;(
voeding is het ook niet, heb er 3 voedingen op gehad :( zelfde resultaat...

Verwijderd

Steef1983 schreef op 21 september 2002 @ 14:44:
Core heel betekend niet dat een cpu nog heel is! Je zou het mobo moeten testen met een andere cpu als het dan wel werkt you know the problem
Ik zeg ook niet dat als de core heel is dat dan de cpu ook nog goed is.
"Misschien cpu defect. En kijk eens of er zichtbare schade aan de core is" Als de core dan inderdaad licht beschadigd is dan kun je de cpu makkelijker aanzien als boosdoener. En ben je snel klaar met het zoeken naar de oorzaak

Verwijderd

Topicstarter
Steef1983 schreef op 21 september 2002 @ 14:44:
dat is het um juist, andere cpu op mijn mobo werkt en andere mobo onder mijn cpu werkt ook :( aleen mijn cpu en mijn mobo same ERROR

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:17

boesOne

meuh

Psies... proc dood.. ik heb ook zo'n bord en kreeg de 4 rooie leds.. goddomme dacht ik.. de Grim-msi-reaper is ook bij mij langsgeweest.. boekie gelezen.. hee cpu kan ook.. en het was de cpu..

Je doet je nick eer aan :)

Oops.. klees ik nu je laatste reply * boesOne is een }:O

Bios al gecleared voor het installen van je nieuwe proc O-)

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:58

EaS

Probeer dat mobo eens buiten de kast, gewoon doos van je moederbord eronder (met misschien anti-static bag er nog onder). Dan alleen CPU/koeler, memory etc. Een beetje dit idee:

Afbeeldingslocatie: http://www.overclockin.com/reviews/SuperMicro/370SWT/AssembledCloseUp.jpg

Misschien maakt je moederbord wel contact met je kast of iets dergelijks.

Verwijderd

Het is niet jouw schuld maar een kuurtje van MSI mainbords, ik krijg geregeld van die Mobo's op de technische dienst binnen, met de klacht dat ze het niet doen, maar ze doen het hier wel!! Wat het nu precies is is moeilijk te zeggen maar je moet je geheugen en je cpu er uit halen en je BIOS resetten, en dan de pc op starten, daarna de pc uit en je geheugen er in zetten en dan weer opstarten. Daarna je CPU er in en dan moet je MOBO het weer doen. (in de meeste gevallen......)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:45

job

-boesOne- schreef op 21 september 2002 @ 14:52:
Psies... proc dood.. ik heb ook zo'n bord en kreeg de 4 rooie leds.. goddomme dacht ik.. de Grim-msi-reaper is ook bij mij langsgeweest.. boekie gelezen.. hee cpu kan ook.. en het was de cpu..

Oops.. klees ik nu je laatste reply * job is een }:O

in het boekje staat idd dat het dan aan de cpu ligt.
maar ik met honderd anderen hier hebben de ervaring dat de msi k7t serie gewoon brak is.
opeens een vastloper. en na een reboot deed de pc niets meer.
cpu laten testen. die was goed.
iedereen kan hier wel gaan zeggen het is je cpu. maar vaak is het bij dit type bord dus niet zo.

Verwijderd

Topicstarter
-boesOne- schreef op 21 september 2002 @ 14:52:

Oops.. klees ik nu je laatste reply /me is een }:O

Yep bin there don that: (

• boesOne

boesOne

meuh

damster schreef op 21 september 2002 @ 14:57:
[...]

in het boekje staat idd dat het dan aan de cpu ligt.
maar ik met honderd anderen hier hebben de ervaring dat de msi k7t serie gewoon brak is.
opeens een vastloper. en na een reboot deed de pc niets meer.
cpu laten testen. die was goed.
iedereen kan hier wel gaan zeggen het is je cpu. maar vaak is het bij dit type bord dus niet zo.
Jah.. klopt, het zijn beruchte borden.. Maar ik wil alleen aangeven dat als er 2 keer een andere cpu goed op loopt, de kans toch best groot is dat er iets met de orginele cpu aan de hand is.. danwel bios instellingen ofzo..

Het hoeft niet altijd het bord te zijn zegmaar...

ontopic : bios is al gecleared dus.. dan maar wat magische trucs zoals IconIan
voorstelt...

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

yups ik heb zelfde probleem msi is gewoon brak met amd en goed met intel :)

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/duron.cpu.1000.JPG

lijkt er goed uit tezien??!!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mobo.JPG

heb ik ook al gedaan mobo uit kast en andere voeding..!!!!!

• RawPeanut
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Zoals boesOne al zegt, als de cpu niet goed in de socket zat dan kan het zijn dat je bios gecleard moet worden zodat alles goed werkt, zelf al talloze keren tegengekomen. En als je het systeem dan eens met een andere voeding EN een andere cpu probeert? wat dan? Werkt het nog niet, dan is voor mij het duidelijk, mobo kapot en die winkel loopt te zeiken. Contact opnemen met MSI is dan de weg om te belopen!

suc6

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 14:57:
Het is niet jouw schuld maar een kuurtje van MSI mainbords, ik krijg geregeld van die Mobo's op de technische dienst binnen, met de klacht dat ze het niet doen, maar ze doen het hier wel!! Wat het nu precies is is moeilijk te zeggen maar je moet je geheugen en je cpu er uit halen en je BIOS resetten, en dan de pc op starten, daarna de pc uit en je geheugen er in zetten en dan weer opstarten. Daarna je CPU er in en dan moet je MOBO het weer doen. (in de meeste gevallen......)
gedaan, geen resultaat :(

• boesOne

boesOne

meuh

komt dat mobo ook van Gistron ?
If so, dan begin ik meteen te twijfelen aan de diagnose die die lui doen... ik kreeg een reepje 256 pc133 terug die in XP BSOD's veroorzaakte en op mijn werk in de hardware tester mooie foutrapporten genereerde met de melding van Gistron: Dimm ok, software fout..
Dus.. gistron.. tja..

[ Voor 0% gewijzigd door boesOne op 21-09-2002 15:11 . Reden: schmedit ]

Verwijderd

Topicstarter
-boesOne- schreef op 21 september 2002 @ 15:10:
komt dat mobo ook van Gistron ?
If so, dan begin ik meteen te twijfelen aan de diagnose die die lui doen... ik kreeg een reepje 256 pc133 terug die in XP BSOD's veroorzaakte en op mijn werk in de hardware tester mooie foutrapporten genereerde met de melding van Gistron: Dimm ok, software fout..
Dus.. gistron.. tja..
jahhhhhhhhhh hoe raad je het ????

idd dat ding komt van gistron :( maar na dit te lezen begint nitwit tehuilen :( :'( :'( :'(

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 15:05:
[afbeelding]

[afbeelding]

eehhhh....
je legt je mobo op een anti statische zak!!! er is me verteld dat die dingen gelijden als de pest!!!
dag mobo...

Verwijderd

Topicstarter
zou kunne :( maar ik heb gevoel dat tie tog al stuk was :( want hij doet niet veel meer of minder dan hij al deet

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[afbeelding]

[afbeelding]

zonder koeler?
eehhhh....
je legt je mobo op een anti statische zak!!! er is me verteld dat die dingen gelijden als de pest!!!
dag mobo...
volgens mij valt dat erg mee. al weet ik niet of ik daar weleens een mobo op geleged heb. ik leg mobo's meestal op zo'n stuk schuimrubber wat je vaak ook bij je mobo krijgt. dat gaat iig goed.

• boesOne

boesOne

meuh

Maar een andere cpu werkt WEL op dit bord...
wat voor cpu is dat en wat voor duron heb jij ?
Er moet toch iets zijn......

Verwijderd

Punt 1. Die stomme ledjes sucken.... 4 rode lampjes was bij mij dus IDE kabel naar CD-Rom speler er verkeerd om ingepropt..... (En hij maar volhouden dat CPU stuk was) Mijn pc-boer, een goede dus, vertelde meteen dat die ledjes nooit kloppen, gewoon niet op letten dus.

2. Andere voeding?
3. Andere processor? (Doet deze het wel in andere mamaplank?)
4. Trek alle IDE kabels er eens uit, alleen je videokaart er ff in proppen, voor de rest alles eruit. Gebeurd er nu wel wat?
5. Wat gebeurd er precies, geef ff aan wat hij wel doet, springt hij wel ff aan om daarna uit te gaan of leeft hij helemaal niet?
6. Als er één kaart of snoer niet goed inzit gaat je mamaplank moeilijk doen, controleer dus nogmaals alle kabels, probeer gewoon eens andere kabels, het probleem kan er bijv al inzitten dat een kabel kortsluiting maakt, mamaplank is ervoor beveiligd en weigert dus netjes dienst......
7. Hopeloos? Gooi je pc uit het raam, neem een biertje en ga lekker tv kijken.........

Verwijderd

[afbeelding]

Je hebt toch nog wel een koeler op je proc. gedaan he :? :P

Verwijderd

idd, hopelijk niet zo aangezet, anders is er nu misschien meer dan mamaplank alleen overleden.

• job

job

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 16:01:
[...]

Je hebt toch nog wel een koeler op je proc. gedaan he :? :P
ach dat gaat gewoon om het booten.
je ziet meteen wel of hij het doet. zie je 4 rode ledjes. nope, dan maakt het dus geen verschil.
je proc brand echt niet door als je hem niet gebruikt (lees: geen os opstart)

• smvs
  • Niet online
damster schreef op 21 september 2002 @ 16:02:
[...]

je ziet meteen wel of hij het doet. zie je 4 rode ledjes. nope, dan maakt het dus geen verschil.
maak je nu een grapje?

je proc gaat dan kapot na een seconde of 3, 4.

Verwijderd

[...]

He's a stupid boy.......

Als je ergens niks vanaf weet blijf er dan met je handjes vanaf, conclusie je hebt nu wel je processor gesloopt.....

Verwijderd

Topicstarter
-boesOne- schreef op 21 september 2002 @ 16:00:
Maar een andere cpu werkt WEL op dit bord...
wat voor cpu is dat en wat voor duron heb jij ?
Er moet toch iets zijn......
nee heb geen andere CPU die ik daarop ken proppen.. tis een duron 1gig

Verwijderd

Prop die CPU dan eens in een andere pc, want als je alles verwisselt hebt behalve je CPU, dan lijkt me dat die kapot is, opzich niet zo verwonderlijk, zie bovenstaand.....

• boesOne

boesOne

meuh

Maar ik denk dat NItWit zonder koeler heeft gepost... Dat damster dat doet vinnik best.. met een p4 kan het ook wel.. met een AMD niet..

Verwijderd

Topicstarter
nee nee geen vrees ik be niet gek hoor weet dat het er niet tegen kan :) koel zit er altijd op...

maar waar ik eigenlijk nu overnadenk is die veerbeugel die de gril op de cpu moet houden.. zit vet strak :( je moet um zeg maar met geweld van de socket af trekken :(

er blijft in je duim een goeie deuk zitten als je de beug probeerd in te drukken :(

Verwijderd

Maakt niet uit zolang je processor nog heel is. Is de temperatuur overdracht alleen maar beter door.

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Toen ik mijn Athlon 850 op gruwelijke wijze vergruizelt had door te proberen een SuperOrb er af te DRAAIEN (ja moet je zeker eens doen, een koeler er proberen af te draaien !), had ik ook 4 rode lampjes.

Verder heb ik nu net een jaar een MSI 6330 met Via KT133A en dat bordje draagt een ziekelijke massa hardware en heeft al veel damage te slikken gehad. Toch is het rock solid en de performance goed. MSI all the way voor mij.

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

[...]

een CPU (AMD dan) brand dus zonder cooler of iets er op in 0.7 seconden door meteen bij het aanzetten dus dan is je mobo nog niet eens aan de bios toe :/

Sommige mensen....

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:11
[...]

Oew daar maak je een van de grootste fouten die je kan maken op hardware gebied. Wist je dat een recente AMD proc een start temp van rond de 60 graden had? En dat het testen van het geheugen en drives wel degelijk rekenkracht van de CPU vraagt?
Een AMD mag je _nooit_ zonder koeler laten draaien. Een Intel doet het iets langer (was een keer op site van Tom getest ik dacht tot anderhalve minuut) maar doe dat ook maar niet.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:53

Maximus

PhD i.o.

blaas er 220 doorheen en opsturen :) 3 week wachten en je hebt een nieuwe :). Heb ik ook gedaan en ik kreeg ook een nieuwe :)

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• job

job

smvs schreef op 21 september 2002 @ 16:03:
[...]

maak je nu een grapje?

je proc gaat dan kapot na een seconde of 3, 4.
ja daarom dus.
je start hem op en kijkt of die 4 rode ledjes nog branden.
dat kost je nogeens een seconde. daarna doe je hem weer uit.
ik raad het echter niemand aan om te doen.
maar het ik heb het vaker gedaan.

maar er hadden een aantal mensen commentaar op de foto's van de topicstarter. als hij echt idd de processor heeft getest en lang heeft aangehad zonder koeling, dan is die idd wel kapot.

ik adviseer anderen natuurlijk wel om gewoon met de koeling erop de proc te testen.

Verwijderd

Damnz gewoon!!! :(, Heb me gewoon uit ergernis aangemeld - omdat vele zogenaamde "tweakers" zoveel onzin praten, en gewoon zeggen wat ze denken, zonder dat hun dit getest hebben of names een handleiding spreken..

Om het maar ff kort te houden, en meneer "DeNitWit" maar ff wat info te geven voor zijn probleem zal ik nu maar beginnen met informeren :)

Ik zelf ben ook een bezitter van een MSI moederplankie. Omdat ik zelf ook graag wel eens OC komt het dus regelmatig voor dat me Mobo vastslaat en de 4 rode knaapjes om de hoek komen kijken.

Tja geen nood ofzo! Nix Mobo stuk, Nix Proccesor stuk! gewoon even het volgende doen.
1. Haal ff de stroom van je voeding etc,
2. Haal daarna die leuke aansluiting van "de voeding naar je moederplankie" eraf..
3. Gebruik even de "jumper" om je CMOS te clearen (zie manual MSI bord)
4. Alles weer vastmaken, voeding mobo-pluggie en stroom aanzetten
5. Voila!

Veel Plezier Nog!

• smvs
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 19:28:
Damnz gewoon!!! :(, Heb me gewoon uit ergernis aangemeld - omdat vele zogenaamde "tweakers" zoveel onzin praten, en gewoon zeggen wat ze denken, zonder dat hun dit getest hebben of names een handleiding spreken..

Om het maar ff kort te houden, en meneer "DeNitWit" maar ff wat info te geven voor zijn probleem zal ik nu maar beginnen met informeren :)

Ik zelf ben ook een bezitter van een MSI moederplankie. Omdat ik zelf ook graag wel eens OC komt het dus regelmatig voor dat me Mobo vastslaat en de 4 rode knaapjes om de hoek komen kijken.

Tja geen nood ofzo! Nix Mobo stuk, Nix Proccesor stuk! gewoon even het volgende doen.
2. Haal daarna die leuke aansluiting van "de voeding naar je moederplankie" eraf..
5. Voila!

Veel Plezier Nog!
hou toch op man.

4 rode ledjes is gewoon het begin van het einde voor een msi bord. inderdaad zul je hem in het begin met wat kunstgrepen nog wel kunnen booten. uiteindelijk gaan ze toch wel helemaal dood. geloof mij, ik heb genoeg van die rampendingen gezien.

Verwijderd

Heb ik ook, dan moet je gewoon ff je PC uitzetten en dan weer aan! Ik heb ook een 6330 (KT7 Pro2). Daarom heeft mijn zus dat bord, start maar 2/3 keer op

• Jaapie
  • Laatst online: 18-08 15:07
had ook het probleem dattie niet meer op wou starten en alleen de 4 rode ledjes brande. heb hem meteen het raam uitgegooit en een asus gehaalt :)

Verwijderd

tjaa als je mobo dood is dan kan je wel 4 tot 6 weken wachten net als ik ben nog steeds aan het wachten op mijn mobo :'( :'(

Verwijderd

smvs schreef op 21 september 2002 @ 19:35:
[...]

hou toch op man.

4 rode ledjes is gewoon het begin van het einde voor een msi bord. inderdaad zul je hem in het begin met wat kunstgrepen nog wel kunnen booten. uiteindelijk gaan ze toch wel helemaal dood. geloof mij, ik heb genoeg van die rampendingen gezien.
Het gaat hier niet om wat jij denkt... maar wat je bijdrage is aan info voor het OPLOSSEN van het probleem..

Kijk op berichten als.. "dan is je MSI aan het begin van zijn einde" zat Mr. DeNitWit denk ik niet te wachten. En nee.. dat is nou eenmaal niet de waarheid.

Ow ik zie dat iemand mijn Advies al heeft onderbouwd *)

En idd.. uiteindelijk gaan MSI borden dood ja, Helaas na al mij Getweak - ge flashed, ge down-flash, Met multipliers gekloot, na het geven van de 4 beroemde rode lampies werkt Mijn systeem nog super stabiel...

Dus uiteindelijk gaat ie idd dood ja, maar niet nu, en zeker niet door 4 rode info lichies..

Verwijderd

hehe rustig aan man noob-slacht3r :X

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Mijn MSI K7T-turbo wil af en toe gewoon spontaan niet meer XP opstarten. En vervolgens loopt ie ook random vast in win98 / dos.

Het vage is dat hij na een paar keer proberen wel gewoon weer werkt.

M'n proc werkte wel op een ander bord.
M'n mem gaf geen errors in memtest86 (3 keer volledig gedraaid)
M'n andere h/w was losgekoppeld.
Temp is rond de 60 graden op 7V, 40 graden op 12V...hij loopt echter ook vast op 12V, het is dus niet de koeler.
M'n voeding heb ik vervangen voor 2 andere, gaf ook geen oplossing.
HDD volledig getest. Toch is dat het niet, want van een bootdisk loopt ie ook vast.

Mijn conclusie: Bord kapot. Het vage is dat hij het soms blijft doen. En als ie eenmaal goed draait wil hij vrijwel altijd blijven draaien. Zelden loopt ie dan vast in XP. 'k Kan bijv. een hele film kijken zonder dat ie vastloopt?

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 19:49:
hehe rustig aan man noob-slacht3r :X
Cool... maar we zitten hier om hulp te bieden aan mensen, die een probleem hebben.
en Als er dan meedere malen een onzin antwoord word gegeven, ga ik me er dood aan ergeren..

en al helemaal als iemand denkt het te weten, maar het niet echt kan onderbouwen.. tja heel erg confusing voor de persoon met het probleem..

• mjdejong
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04-2016

mjdejong

Rotterdam => X-treme

blijft misschien je resetknopje hangen! Dan krijg je ook 4 x rood.....

=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.

Verwijderd

mjdejong schreef op 21 september 2002 @ 20:04:
blijft misschien je resetknopje hangen! Dan krijg je ook 4 x rood.....
Als je je mamaplankje test haal je die er ook uit, en start je je pc gewoon ff met een schroevendraaier, waarmee je die twee pinnetjes aanraakt....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 19:28:

5. Voila!

Veel Plezier Nog!
VRIEND als je vrouw was gaf ik je een beurt... :) woohooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!! hij doet het weer :)

wat er nu gebeurt is weet ik niet, maar hij doet het gewoon weer :P

Verwijderd

Topicstarter
en nu heb ik het gevonden, dhamm als ik dit wist voortijdig... :(

wat blijkt nu... ik heb die stekkertjes van reset sw en hdd led etc etc eraf getrokken en aleen de on/off sw erop gedaan.. en vwoala :( dat is dus gewoon het probleem..

dat houd dus in dat die powerof, stekkerlos cpu eraf.. blah blah shit niet werkte :(

Verwijderd

Topicstarter
close topic problem solved

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:42

Sa1

offtopic:
even iets totaals offtopic, ik lees idd ook vaak dat msi sux, maar ikh eb nu al twee jaar m'n msi k7t pro (ver 1.0), heb lange tijd gedraait met 1333@1595, draai nu een xp2000+ @ 2300+ en ben echt vet vet tevreden der over

gegroet een tevreden msi gebruiker!

• nero355
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 20:37:
en nu heb ik het gevonden, dhamm als ik dit wist voortijdig... :(

wat blijkt nu... ik heb die stekkertjes van reset sw en hdd led etc etc eraf getrokken en aleen de on/off sw erop gedaan.. en vwoala :( dat is dus gewoon het probleem..

dat houd dus in dat die powerof, stekkerlos cpu eraf.. blah blah shit niet werkte :(
Deze geven laatste tijd veel problemen bij verschillende mobo's!! Ik had er ook last van bij paar kenissen :(

Waarom doen die dingen zo wazig laatste tijd :?
Ze zijn het minst belangrijk!! :D

Antwoord graag....:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
als ik het weet dan weet jij het ook :)

Verwijderd

Daarom dus altijd mamaplank problemen testen met alleen mamaplank met cpu, geen kaarten geen draadjes.....

Verwijderd

sharkzor heeft dus 100% gelijk, ik heb dus net zo n zak met links de plus pool van een 9v blokje dan aan de andere kant een draadje naar een lampje
dan draadje naar batterij, ja hoor lampie brandt, dus die zakjes geleiden :S ik weet ook niet wie het heeft verzonnen, maar het is wel zo ..... ben bang dat je msi pro mobo hartstikke dood is ...

• Sailorman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 21:49
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 22:18:
ben bang dat je msi pro mobo hartstikke dood is ...
Je hebt zeker niet goed gelezen... hij schrijft dat zijn mobo het weer doet. Van hardstikke dood zijn (voor zover een levenloos object dood kan zijn) is dus geen sprake.

• nero355
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Slotje dan maar :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• I_stealth_I
  • Laatst online: 13:27

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

sharkzor schreef op 21 september 2002 @ 15:50:
[...]

eehhhh....
dag mobo...
Hmmm anti statische zakjes geleiden geen stroom. Zakjes zijn juist tegen statische electriciteit....dus lijkt me zeer sterk maar heb het nooit getest >:)

Edit: de binnenkant mag volgens mij niet geleiden, de buitenkant wel om de statische electriciteit af te voeren :) Kooi van Ferreday principe (hoe schrijf je datte?)

/dev/null

Verwijderd

haha.. wel vet om te lezen :P (was wel een duur grapje ;) )

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:18
He, toevallig, ik heb twee maanden geleden dat bordje gehad (ver 1.0) die kapte er mee, dood dus, 2 rooie lichies en 1 oranje, eergister ook nog een, ook 2 rooie lampies enz.. allebei volledig getest enz.. maar ze doen niks meer :|
Pagina: 1