vraagje over frontje van de t68i

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ik ga morgen een ericsson t68i kopen i.c.m een Ben abbonnement en 8 maand 50% koering bij een 2 jarig abbo!

Maar nu vraag ik mij af wat voor frontje de gsm heeft...bij Belcomapny kreeg ik een grijzige in mn handen geduwd, maar ik wil graag de t68i met dat blauw-groenig-witte frontje! Weet iemand ook of die bij belcompany beschikbaar is?

en weet iemand waar ik die die mp3 speler voor de t68i kan vinden? Plus wat meer info?

ALVAST BEDANKT!

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Volgens mij kan elke winkel alle2 de kleuren krijgen. De blauwe is trouwens makkelijker verkrijgbaar dan de grijze. De mp3 speler heb ik oa. bij Mediamarkt (R'dam) gezien.

Veel plezier ermee, erg :9~ telefoontje

• Binnetie
dankjewel! Ik heb er lang voor moeten sparen... maar nu heb ik hem dan eindelijk!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-08 17:43
pas op er zijn ook gare t68 is omloop!!! dat zou dan jammer zijn van je zuurverdiende geld, gebruik ff de search hierover! :)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• Binnetie
Ik neem er ook gelik een verzekering bij... zo dat ik iets meer zekerheid heb

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:16

Korakal

Up up up!

De grijs-wit-blauwe ("Arctic") is degene die het eerste geintroduceerd is. De grijze ("Grey") is sinds kort verkrijgbaar. Technisch geen verschil tussen beiden.
De MP3 speler is de HPM-10. Misschien dat dit het zoeken wat makkelijker maakt :Y)

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 12:58

mindcre8r

Tradepedia

zou je nou wel een t68 kopen? er komen onwijs veel toestellen aan maar dan ook met polifonische ringtones enzow en dat heeft die t68i niet :( anders had ik hem ook wel gekocht.

Bears and Bulls

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 20:02
Jaaah..... kom, we gaan een phone niet kopen omdat ie geen pholyfhonic ringtones hebt :S
Dr zitten tegenwoordig trilalarmen op die gevallen!! wat willen we nog met ringtones? :(

Menthix.net | Contact Me

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ga voor de grijs/zilver uivoering die is erg :9 :> :9~ _/-\o_ :*) O+ 8) ;) :) :D
Mijn mening dus !! :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Jae_x777 schreef op 21 september 2002 @ 20:57:
Jaaah..... kom, we gaan een phone niet kopen omdat ie geen pholyfhonic ringtones hebt :S
Dr zitten tegenwoordig trilalarmen op die gevallen!! wat willen we nog met ringtones? :(
veel geld betalen met het nieuwste van het nieuwste ? *zucht*

Bears and Bulls

• Korakal
  • Laatst online: 16:16

Korakal

Up up up!

Jae_x777 schreef op 21 september 2002 @ 20:57:
Precies! Ik zou een telefoon juist niet kopen om z'n poliofonieke ringtonen :/

[reclamemodus]

T68i is gewoon het meest übere toestel wat er nu is :7

[/reclamemodus]

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Korakal schreef op 21 september 2002 @ 21:12:
[...]

Precies! Ik zou een telefoon juist niet kopen om z'n poliofonieke ringtonen :/

[reclamemodus]

[/reclamemodus]
Qua design en specs wel jah... maar er komt vast een toestel dat alles heeft en dan heb je net dikke centen uitgegeven voot die t68i..en dat zou jammer zijn maarjah dat hou je toch ben ik bang

Bears and Bulls

• DirtyHennessy
  • Laatst online: 31-07 19:51
Korakal schreef op 21 september 2002 @ 21:12:
[...]

[reclamemodus]

[/reclamemodus]
dis geen reclame dis mening/feit :P
ik geef meer om degelijkheid en goede opties dan om polifonische (hoe schrijf je dit gare woord :P) ringtones

btw voor topicstarter :) verzekering is idd handig mijn t29 ging zwemmen :( nieuw toestel gehad :) maar geen t29 :(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Zouden jullie aub hier willen verder gaan?

T68i? of een andere toestel?

Thnx :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.