Terwijl ik bezig ben met de Xtreme Baybus, kwam ik op een leuk idee. Ik heb nu op de baybus 8 LEDs zitten die ik kan sturen in intensiteit. Met de nieuwste PWM regeling die ik in de microcontroller heb zitten, kan ik met gemak een 40 kanaals PWM regeling maken 
DUS ik dacht: Een leuke spin-off van de baybus kan een serieel programmeerbare Xtreme LED controller worden, met 35 LEDs die allemaal los van elkaar kunnen branden op 100+ intensiteiten, zelfs nu met die 8 leds kan ik al heeele gave effecten maken, zoals knightriders net nafaden enzo.
Met 36 LEDs wordt het helemaal wreed denk ik
of wat dacht je van 18 bicolor LEDs, die kunnen faden van rood naar groen b.v. en ook nog in intensiteit.....
OF
12 All-color LEDs, fadeable in alle kleuren en intensiteiten
En dit alles dus autonoom "lopend" in patronen en/of instelbaar via de seriele poort.....
Is hier interesse voor binnen het Tweakdom?
DUS ik dacht: Een leuke spin-off van de baybus kan een serieel programmeerbare Xtreme LED controller worden, met 35 LEDs die allemaal los van elkaar kunnen branden op 100+ intensiteiten, zelfs nu met die 8 leds kan ik al heeele gave effecten maken, zoals knightriders net nafaden enzo.
Met 36 LEDs wordt het helemaal wreed denk ik
of wat dacht je van 18 bicolor LEDs, die kunnen faden van rood naar groen b.v. en ook nog in intensiteit.....
OF
12 All-color LEDs, fadeable in alle kleuren en intensiteiten
En dit alles dus autonoom "lopend" in patronen en/of instelbaar via de seriele poort.....
Is hier interesse voor binnen het Tweakdom?