Toon posts:

[ipchains iptables] script

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hmmm zoals iedereen ben ik liever lui als moe en ik ben opzoek naar een
iptables en of ipchains script dat zowieso alles dicht zet en daar na beschreven in het script evt dingen open kan zetten.

Gezien ik dit wel kan maken maar om het wiel nou uit te gaan vinden lijkt mij overbodig wie heeft wat linkjes en of scripies ....

tnx

• not-known
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 22:50

not-known

[BI] Crewmember

dan moet je zoeken!! wij lossen zulke dingen niet op natuurlijk!
succes ;)

Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:23
google
freshmeat
succes ;)

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 16:34
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:04:
Hallo,

Hmmm zoals iedereen ben ik liever lui als moe en ik ben opzoek naar een
iptables en of ipchains script dat zowieso alles dicht zet en daar na beschreven in het script evt dingen open kan zetten.

Gezien ik dit wel kan maken maar om het wiel nou uit te gaan vinden lijkt mij overbodig wie heeft wat linkjes en of scripies ....

tnx
Even een paar dingetjes:

1. Je hoeft hier op GoT niet te groeten (dus geen 'Hallo' en geen 'tnx') - waarom dit is staat in de hoofd-FAQ. Edit: Je hebt 600 posts waarom weet je dit dan niet :?

2. Linux en liever lui dan moe? Installeer dan snel maar weer WinXP. Sorry dat ik wat bot ben maar Linux betekent gewoon een hoop lezen als je iets wil bereiken.

3. Wat je wil is super-standaard, als je even zoekt op internet of GoT kun je dat makkelijk vinden (nee, dan hoef je niet zelf het wiel opnieuw uit te vinden idd)

4. Wat denk je, dat wij er hier alleen voor jou zijn? Normaalgesproken had ik nog wat relevante linkjes rondgesprenkeld in m'n antwoord, maar aangezien jij liever lui dan moe bent ga ik even voor dezelfde mentaliteit nu...

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05 14:03
Het is misschien neit wat je zoekt (veel uitgebreider namelijk), maar kijk eens naar gshield

http://freshmeat.net/projects/gshield/?topic_id=151

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 14:06

deadinspace

The what goes where now?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.