I don't believe we have a society, we have a colony of animals
Aiwa zuigtVerwijderd schreef op 19 September 2002 @ 19:00:
Aiwa zuigt ! is een B product terwijl iRiver zeker niet voor Sony onderdoet
Lkkere onderbouwing weer.
Anyways beetje zoeken kan ook geen kwaad
Maar ben vandaag in een lieve bui. Iemand op dit forum heeft een mooie "review" geschreven
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/582717
Anyways beetje zoeken kan ook geen kwaad
Maar ben vandaag in een lieve bui. Iemand op dit forum heeft een mooie "review" geschreven
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/582717
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
info over de Aiwa had ik al gevonden, was meer op zoek naar info over de iRiver
Ikzelf heb de iRiver 350
Super apparaatje, doet 12 uur met de 2 ingebouwde accu's
Tevens kan je een externe accu (houder met 2 penlites) eraan hangen zodat je nog eens 10-12 uur extra kunt luisteren
Tevens is ie erg licht en dun
Ikzelf vind m mooier dan de Aiwa, vooral qua vormgeving en de afstandsbediening....
Ik heb nog geen nadeeltjes kunnen ontdekken, behalve de prijs... Maar ik vind m die € 260,- dubbels en dwars waard!
Ik heb nog geen nadeeltjes kunnen ontdekken, behalve de prijs... Maar ik vind m die € 260,- dubbels en dwars waard!
webOS all the way!
WAT?
AIWA EEN B PRODUCT???
NO WAY!
Ik heb een aiwa mini set, super kwaliteit, is al een jaar of 2 á 3 oud, en is nog steeds egt super!
Nu heb ik ook deze aiwa XP-Z3, is ook een super ding!
OK, ik heb die philips EXP 431 niet gehad, maar wel de Napa MCD 380.
Deze aiwa is een vooruitgang! Super!
Misschien is Aiwa qua bedrijf niet zo groot als Sony of Philips, maar dat zegt niets over de kwaliteit, en zeker niet over het feit dat het een B product is.
AIWA EEN B PRODUCT???
NO WAY!
Ik heb een aiwa mini set, super kwaliteit, is al een jaar of 2 á 3 oud, en is nog steeds egt super!
Nu heb ik ook deze aiwa XP-Z3, is ook een super ding!
OK, ik heb die philips EXP 431 niet gehad, maar wel de Napa MCD 380.
Deze aiwa is een vooruitgang! Super!
Misschien is Aiwa qua bedrijf niet zo groot als Sony of Philips, maar dat zegt niets over de kwaliteit, en zeker niet over het feit dat het een B product is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()