Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Round cables met 2 connectors

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek geweest in de pricewatch en verschillende online shops (Oc-shop, freezinghardware, perfectsystems, laupro etc.) naar round cables met 2 connectoren.

Deze zijn er wel van Akasa in het geel, dat vind ik niet mooi, maar dan alleen beperkt. Ik ben op zoek naar zwarte/silveren, korter dan 45 cm, afgeschermd en met 2 connectors maar ik kan ze echt niet vinden. Ik heb ze het liefst van Akasa, maar als er een ander kwalitatief merk is, geeft het niets. Zijn deze dingen er echt niet???

En nog wat: Kan ik round cables ook helemaal rond opvouwen? zonder dat ze knappen? en hoever is dat dan?

Verwijderd

je ben een zeikerd ;)

ehm nah ehm kijk... ik wil ze ook! maar dan van 60 CM

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2002 17:11 . Reden: <<censuur>> ]

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

gewoon eentje met drie conectors kopen en een connector eraf snijden met een stanley mesje (alleen doen als je echt niks kan vinden dus)

weet iemand nog een leuke signature?

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
IDE of FDD kabels

Verwijderd

Topicstarter
snooze schreef op 19 september 2002 @ 17:10:
gewoon eentje met drie conectors kopen en een connector eraf snijden met een stanley mesje (alleen doen als je echt niks kan vinden dus)
Ik ben niet zo'n modder, trouwens ga ik niet echt aan kabels van totaal 50 euro snijden.

Verwijderd

mjah, in principe raus je met een schroevedraaier gewoon zo'n connector eraf, maar als je dat rounded doet denk ik dat die (min of meer open-komen-te-liggen stukjes draai sluiting gaan maken...

je kan natuurlijk alle adrestjes dan apart af gaan tapen, maar met 2 con's is een stuk mooier

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 17:13:
mjah, in principe raus je met een schroevedraaier gewoon zo'n connector eraf, maar als je dat rounded doet denk ik dat die (min of meer open-komen-te-liggen stukjes draai sluiting gaan maken...

je kan natuurlijk alle adrestjes dan apart af gaan tapen, maar met 2 con's is een stuk mooier
Ja, maar dan heb ik 3 lossen connectors in je case hangen, beetje zonde vind je niet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 17:12:
[...]

Ik ben niet zo'n modder, trouwens ga ik niet echt aan kabels van totaal 50 euro snijden.
let op: hij is niet zo'n modder....en waar post ie? :D >:) ;)

Verwijderd

www.overclockers.co.uk daar heb ik mijn zilveren gehaald

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 20:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik zoek idd ook zulke kabels... Lekker kort, en met 2 conns... (Er kan maar één device per kanaal op mijn ATARAID :+ )

• Kippenijzer

Kippenijzer

Ook echt met maar 2 connectoren? Ik zie daar volgens mij enkel kabels voor 2 devices (=3conns), en niet voor één device...

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Dit is al vaak langsgeweest:
waar rounded kabel met enkel 2 connectors

Verwijderd

Topicstarter
mm nederlandse shops zijn er dus niet met 2 conn.??

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

je kan ook zow denken... later heb je weer spijt dat je een rounded IDE kabel hebt maar met 2 ide aansluitingen ipv 3.. kortom koop die van 3 en kijk of je er 1 kan wegwerken.. ik heb 6 rounded cables in die grote flightcase zitten waarvan ik 3 IDE nog vrij van heb.. altijd handig..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Scarp
  • Niet online
inderdaad... die zijn er niet.

Verwijderd

Topicstarter
ReseTTim schreef op 19 september 2002 @ 17:33:
je kan ook zow denken... later heb je weer spijt dat je een rounded IDE kabel hebt maar met 2 ide aansluitingen ipv 3.. kortom koop die van 3 en kijk of je er 1 kan wegwerken.. ik heb 6 rounded cables in die grote flightcase zitten waarvan ik 3 IDE nog vrij van heb.. altijd handig..
ja maar ik heb raid en hoe zou ik ze kunnen wegwerken? oprollen? en mag ik dan wel ze scherp oprollen? en welke heb je precies dan?

Mijn huidige situatie:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mdjong/pc/pcinside_full.jpg

Verwijderd

www.freezinghardware.com daar hebben ze, ze geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
alleen 3 connectors :((

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Ik zoek ze ook al een tijdje :( zie --> Round Cables met 2 Connectors ?

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/idekabels.jpg
dit zijn dus die kabels.. wat ik heb gedaan is ty-rips.. kortom omhoog gooien die hap en ty-rippen :) :P ennuh jij kan ze ook naar onder doen of zijkant als ik zow kijk..

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/alleserin.jpg
owja zow zit het dus uiteindelijk.. ik moest gvd 1 hdd naar voren halen om de 2de voeding erin te krijgen.. tja echt compact :D

Verwijderd

Topicstarter
Mm dedicated.nl heeft iets :)))

1 device is toch 2 stekkers ? 1 -> mainboard, 2 -> id/fdd ?

En hoever kan ik buigen? ook dubbel???

Verwijderd

hehe me agreez, als je je de pleuris hebt gezocht en je kan nix vinden dan is het hier niet :? en als je het zoooooo graag wilt neem een borrel and start cutting })
have phun :+

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 21:47:

verschild per type kabel.. deze die ik heb .. de blauwe dus die komen van perfect system vandaan en zijn zeer flexibel.. vergeleken met een andere kabels is het veel flexibeler.. die coolermaster zijn meestal stukker deze zijn dan ook weer beschermd..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 21:47:

nou zal dan toch maar ff proberen te helpen : dubbel..........niet echt mooi gaat dat, echt dubbel vouwen duurfde ik eigenlijk zelfs niet, vink beetje zonde van me silver rounded cabletjes, want ronde dingen buigen gaat nou eenmaal niet mmoi: neem : tuinslang......of : WC slangetjes :+ hej me cpu is afgefikt, hoe kan dat nou O-)

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 09:12
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 17:35:
[...]

ja maar ik heb raid en hoe zou ik ze kunnen wegwerken? oprollen? en mag ik dan wel ze scherp oprollen? en welke heb je precies dan?

Mijn huidige situatie:
[afbeelding]
Wat een zooitje

Ik heb zelfde kast, rounded cables rule

Check de pic, ik moet enkel bovenaan nog wat 'opruimen'
Afbeeldingslocatie: http://web.wanadoo.be/xen/0014.jpg

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Mijn kast is echt super netjes opgeruimt !!!

Zal morgen ff pics maken.

Verwijderd

Topicstarter
Xenon schreef op 19 september 2002 @ 22:54:
[...]

Wat een zooitje

[afbeelding]
ja daarom wil ik round cables |:( Weet jij nog een winkel?

Verwijderd

De befloofde pics van mijn opgeruimde kast !! })

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dahath/Binnenkant%20pc.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dahath/Zijkant.JPG

Best netjes toch :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 21:20:

[afbeelding]
[afbeelding]

Vet, waar heb je die vandaan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 23:29:
[...]

Vet, waar heb je die vandaan?
Waar heb ik wat vandaan :?

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 02:26:
[...]

Waar heb ik wat vandaan :?
denk die rounded cables.. want daar gaat dit topic over :D

Verwijderd

ReseTTim schreef op 21 september 2002 @ 02:30:
[...]

denk die rounded cables.. want daar gaat dit topic over :D
Inkoop actie van Nitraat :)

• Scarp
  • Niet online
Bij de lopende IA voor MultiColor CCFL's kan je ook rounded cables kopen. Zien er bijna hetzelfde uit als die van de IA van Nitraat. Helaas geen 2 connectoren, maar jah.

Verwijderd

Topicstarter
Scarp schreef op 21 september 2002 @ 10:17:
Bij de lopende IA voor MultiColor CCFL's kan je ook rounded cables kopen. Zien er bijna hetzelfde uit als die van de IA van Nitraat. Helaas geen 2 connectoren, maar jah.
|:(

Waarom zijn er haast geen 1 devices?? raid wordt toch steeds populairder??

• mlevd
http://store.yahoo.com/sidewindercomputers/rounatcab.html

Hier hebben ze die kabels met 1 aansluiting, ik weet alleen niet of ze ook in Nederland leveren.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor omhoog kikken, maar ik een site gevonden van een bedrijf in NYC. Ze verkopen precies wat ik zoek: http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/rns-04.html

shielded, ata 133, leuk kleurtje

Maar:

Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf? en zijn dit wel kwalitatief goeie kabels?? en welke merk zijn ze?

• Kippenijzer

Kippenijzer

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 23:10:
Sorry voor omhoog kikken, maar ik een site gevonden van een bedrijf in NYC. Ze verkopen precies wat ik zoek: http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/rns-04.html

shielded, ata 133, leuk kleurtje

Maar:

Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf? en zijn dit wel kwalitatief goeie kabels?? en welke merk zijn ze?
Ze zien er wel aardig uit, en ik denk dat alle voorgaande participanten aan dit draardje wel eens intresse kunnen hebben... Maar idd de 18" versie, of gewoon maar de 10" versie (Moet volgens mij hier voldoende zijn vanaf mijn RAID controller)

• mlevd
Zijn mooie kabels, zeker interessant.

Ze hebben trouwens meer mooie spullen daar, o.a. mooie baybussen.
Wat mij alleen een beetje tegenstaat zijn die betalingsmogelijkheden die ze daar hebben.

Verwijderd

ziet er wel cker mooi uit

Verwijderd

Topicstarter
mlevd schreef op 08 oktober 2002 @ 00:28:
Zijn mooie kabels, zeker interessant.

Ze hebben trouwens meer mooie spullen daar, o.a. mooie baybussen.
Wat mij alleen een beetje tegenstaat zijn die betalingsmogelijkheden die ze daar hebben.
MM zal vandaag es bank opbellen ofzo, delivering is via UPS gewoon.

Maar 18" is toch * 2.54? dan kom je op 24 cm uit, dat klopt wel?

EDIT

WIE START EEN IA? ??

• Kippenijzer

Kippenijzer

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 09:25:
[...]

MM zal vandaag es bank opbellen ofzo, delivering is via UPS gewoon.

Maar 18" is toch * 2.54? dan kom je op 24 cm uit, dat klopt wel?

EDIT

WIE START EEN IA? ??
Ehm, 18" * ~2,5 is bij mijn weten toch meer 45cm... Die 10" die ze ook hebben, die zijn idd 25cm...

Verwijderd

Mogelijk ook wel interesse in:

2*10" Silver Rounded Single Device ATA-133 Cable
1*10" Silver Rounded Single Device Floppy Cable
en misschien:
2*Enermax Blue 80mm Fan W/Speed Control, maar alleen als 8 anderen die ook willen, want dan kosten ze noog maar $9.50 per stuk :)

Verwijderd

Topicstarter
Kippenijzer schreef op 08 oktober 2002 @ 11:25:
[...]

Ehm, 18" * ~2,5 is bij mijn weten toch meer 45cm... Die 10" die ze ook hebben, die zijn idd 25cm...
ohja dat was foutje van /me en ik wil best wel helpen aan een ia, maar dan moet ik wat meer info over die shop hebben of ie we vertrouwd enzo is. Iemand ervaring?

En hoe zit het eig. met betaling

• Kippenijzer

Kippenijzer

Ik denk dat we vooral met die 18" single device dingen wel aan tien stuks moeten komen, waardoor ze weer iets goedkoper worden, en ik denk dat er voldoende mensen wel andere dingen daar vandaan willen hebben, zodat ook de verzendkosten pp wat omlaag gaan...

Verwijderd

Topicstarter
Kippenijzer schreef op 08 oktober 2002 @ 12:03:
Ik denk dat we vooral met die 18" single device dingen wel aan tien stuks moeten komen, waardoor ze weer iets goedkoper worden, en ik denk dat er voldoende mensen wel andere dingen daar vandaan willen hebben, zodat ook de verzendkosten pp wat omlaag gaan...
id per 5 krijg je al korting

misschien een mini-ia voor de mensen met raid? of juist een grote als er natuurlijk veel vraag naar is.

voor de duidelijkheid
Het gaat om deze 1 device round cables: http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/rns-04.html

ata 133
shielded
silver
verschillende maten (24, 45 cm)

----

Ik heb iig belangstelling voor 3x: http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/rns-04.html
en 1 floppy kabel.

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand met belangstelling voor: 1 device round cables: http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/rns-04.html

ata 133
shielded
silver
verschillende maten (24, 45 cm)

Verwijderd

Hoe hoog worden de verzendkosten eigenlijk?

• mlevd
Ik ben op zich wel geinteresseerd in de 45 cm. (is een inch niet iets van 3 cm. >> 18x3= 54 cm ?)

Ook die baybussen die ze daar hebben met die bi-color leds zijn niet te versmaden (ben zelf niet zo handig met electra 8) )

Maar is het eigenlijk al een beetje duidelijk hoe dat met betalen gaat daar, een creditcard heb ik niet en Paypal heb ik een beetje mijn twijfels bij.

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
ik wil ook wel 3x ATA133 Silver 24cm en 1x 45cm...+ 1x floppy

Verwijderd

1 inch is 2.54 cm

Verwijderd

Topicstarter
mlevd schreef op 09 oktober 2002 @ 22:47:

...

Maar is het eigenlijk al een beetje duidelijk hoe dat met betalen gaat daar, een creditcard heb ik niet en Paypal heb ik een beetje mijn twijfels bij.
ja idd dat is nog een probleem, ook een probleem met de import kosten *shop is in NYC) ik heb uitgerekent dat dit ong. 30 euro wordt, dit kunnen we dan wel verdelen over de prijs. Hoe meer mensen, hoe lager de import kosten

Ik en Kippenijzer willen samen wel een 'kleine' IA houden voor de mensen die round cables 1 device (meer specs zoek naar url in thread) willen hebben, maar dan moeten er wel wel veel mensen zijn die het willen hebben want de import kosten zijn nogal redelijk hoog.

Nog steeds ervaringen met FrozenCPU.com gezocht!!!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 16:50
per stuk zijn ze niet echt duur maar ja je betaald je blauw aan de rest.

Als er een inkoopactie komt ben ik wel geintereseerd in twee rounded ata 100 kabels en een floppy kabel.

Het zijn dus deze kabels.

Ata 100
18" Silver Rounded Single Device ATA-133 Cable

These awesome round cables are covered with aluminum mesh shielding and a protective see through cover. They are 18" long and support one device. They have clear boots on the end as well.

Pricing
1 for $9.00
2 for $17.00 (Save $0.50 each!)
5 for $40.00 (Save $1.00 each!)
Afbeeldingslocatie: http://www.frozencpu.com/images/products/detail/rns-04.jpg

En deze
10" Silver Rounded Single Device Floppy Cable

These awesome round cables are covered with aluminum mesh shielding and a protective see through cover. They are 10" long and support one device. They have clear boots on the end as well.

Pricing
1 for $7.00
2 for $13.00 (Save $0.50 each!)
5 for $30.00 (Save $1.00 each!)
Afbeeldingslocatie: http://www.frozencpu.com/images/products/detail/rns-04.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Wij proberen min. 10 mensen te vinden die definitief kabels willen hebben bij deze IA om de import kosten te drukken!! Met 10 mensen hoeft ieder maar 3 euro import te betalen

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 15:21
Ik heb wel intresse in 5 10" Silver Rounded Single Device ATA-133 Cable voor me raid, mocht het tot een koop komen dan doe ik zeker mee.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 11:57:
Mogelijk ook wel interesse in:

2*10" Silver Rounded Single Device ATA-133 Cable
1*10" Silver Rounded Single Device Floppy Cable
en misschien:
2*Enermax Blue 80mm Fan W/Speed Control, maar alleen als 8 anderen die ook willen, want dan kosten ze noog maar $9.50 per stuk :)
geld nog steeds, dus dan hoeven we nog maar 3*10" te hebben en we hebben genoeg. (van dit soort)

Tussenstand:
7* 10" Silver Rounded Single Device ATA-133 Cable (1=$8.-, 2=$7.50, 5=$7.00)
2* 18" Silver Rounded Single Device ATA-133 Cable (1=$9.-, 2=$8.50, 5=$8.00)
2* 10" Silver Rounded Single Device Floppy Cable (1=$7.-, 2=$6.50, 5=$6.00)

Verwijderd

Topicstarter
Tijdelijke infobron: http://home.wanadoo.nl/mdjong/ia.html

(Wordt dit weekend nog overzichterlijker met menu enzo)
Zodra we 10 deelnemers hebben, gaat dit over aan laupro ofzo (wat handiger en sneller)

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 01:41
Ik wil wel 2 45cm ATA kabels (hebben ze trouwens nix brons?) hebben. Wat gaat me dat dan in totaal kosten?

• Kippenijzer

Kippenijzer

Prijzen weten we nog niet, op het moment is dit een animocheck, maar er komen waarschijnlijk wel voldoende mensen met intresse, dus dan gaan we definitieve prijzen noemen. Ze hebben btw ipv sliveren kabels ook koperen, wat denk ik dicht bij brons ligt...

• kutkip
OK :) Als de prijs en verzendkosten niet te hoog zijn wil ik wel 2 koperen ATA-133 kabels van 45cm hebben.

offtopic:
Hé, nog een kip ;)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Xenon schreef op 19 september 2002 @ 22:54:
[...]

Wat een zooitje

[afbeelding]
offtopic:
Cool heb zelfde kast en cooler als jij!! :)
Bij mij alleen een Antec 1035B || :)

En nu effe een kort vraagje :

Mag je een rounded cable andersom aansluiten of in ieder geval een andere volgorde :? ??
Vroeger met die oude 40 aderige kabels mocht het wel :D ook met deze ??
Als het niet zo is kan ik mijn 2 rounded kabels niet gebruiken die ik bij me Chaintech mobo heb :(
* nero355 zit nu met een simpel 40 aderig kabeltje dit berichtje te typen :( :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Kippenijzer

Kippenijzer

kutkip schreef op 11 oktober 2002 @ 17:40:
OK :) Als de prijs en verzendkosten niet te hoog zijn wil ik wel 2 koperen ATA-133 kabels van 45cm hebben.

offtopic:
Hé, nog een kip ;)
http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/rnc-03.html

Die zouden het dan zijn, denk ik... Of evt. die 12" exemplaren dus... Ze hebben ze dus ook in dual device...

• kutkip
Kippenijzer schreef op 11 oktober 2002 @ 17:53:
[...]

http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/rnc-03.html

Die zouden het dan zijn, denk ik... Of evt. die 12" exemplaren dus... Ze hebben ze dus ook in dual device...
Ja pcies, is goed. Ennuh, dual divice kan ik overal krijgen :P

Verwijderd

Topicstarter
kutkip schreef op 11 oktober 2002 @ 18:24:
[...]

Ja pcies, is goed. Ennuh, dual divice kan ik overal krijgen :P
Ja dat wist ik al na min lange speurtocht :) ik heb bijna elke NL webshop gekeken :)

• jbcyber
  • Laatst online: 27-11 16:50
Ik wil me definiteif aanmelden voor :

2* 18" Silver Rounded Single Device ATA-133 Cable
1* 10" (25 cm) Silver Rounded Single Device Floppy Cable

Verder zou ik graag een rounded scsi kabel hebben maar zal eens zoeken of ze die bij frozencpu hebben.

[Edit]
Ze hebben die rounded scsi kabel heel netjes maar ik vind 31 dollar wel erg veel geld voor een kabeltje dus laat dat maar zitten :)

• Scarp
  • Niet online
http://www.sidewindercomputers.com/ heeft ook een zooi rounded cables. 1 en 2 device versies, zilver & koperkleurig, etc.

Verwijderd

Topicstarter
Belangrijke mededeling

Voor douane rechten komt er 12,4 % over de prijs heen, 19% BTW en portokosten. We moeten dus ff afwegen wat het voordeligst is qua aantal/prijsverhouding.

informatie over de kabels
Ik heb ff een mailtje gedropt bij FrozenCPU en ze leveren Vantec (shielded) kabels. Iemand ervaringen met dit merk? Meld het!

Maar we moeten dus nog ff goed rekenen met die importkosten, dat is ons enige probleem.

Anders plaatsen we een mega order bij een NL shop, maar dan heb je wel 2 device :( Maar dan wel goedkope Akasa (shielded) en je weet zeker hoe het zit met RMA.

• Scarp
  • Niet online
Die van vantec lijken bijna hetzelfde als die van Akasa.
Reviews zijn wel goed van vantec.

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-11 14:58
http://www.xxlcases.nl/

gele en zilver gekleurde...kijk zelf maar....

succses..

mijn systeem.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:09

heuveltje

KoelkastFilosoof

dynax schreef op 13 oktober 2002 @ 10:33:
http://www.xxlcases.nl/

gele en zilver gekleurde...kijk zelf maar....

succses..
zucht
die site was al genoemd, en daar hebben ze dus niks (van toepassing)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ben geinteresseerd in:
- 4x 10" single ATA-133 voor mijn RAID set en Brander & CDROM
- 1x 10" FDD kabel

10" is 10 x 2.54cm = 25,40cm. Hmmm, moet genoeg zijn voor een Antec kast.

specs | 3360wP met SE3000

• Kippenijzer

Kippenijzer

Ik heb net een meeltje naar ASCI gestuurd, en effe kort uitgelegd hoe en wat en gevraagd wat ze zoals kunnen leveren. Het worden dan dus single device zilver/brons/zwart verschillende lengtes zowel ATA als floppy...

Althans, om die dingen heb ik gevraagd, hopelijk kunnen ze dat alles ook idd leveren...

• Kippenijzer

Kippenijzer

Ikke niet blij... Meestal willen ze van Asci nog wel wat moeite doen als je iets speciaals zoekt... Nou jah, misschien tegenwoordig niet meer... Dus bieden ze enkel die kabels die al op hun prijslijst staan aan, maar jah, die kun je op elke straathoek kopen... Jammer... :'(

Verwijderd

Topicstarter
Kippenijzer schreef op 14 oktober 2002 @ 12:54:
Ikke niet blij... Meestal willen ze van Asci nog wel wat moeite doen als je iets speciaals zoekt... Nou jah, misschien tegenwoordig niet meer... Dus bieden ze enkel die kabels die al op hun prijslijst staan aan, maar jah, die kun je op elke straathoek kopen... Jammer... :'(
Ja idd :(

Maar wie vindt het erg als ze 2 device zijn? Dan kan ik wel ff opzoek naar andere shops (suggesties welkom!)

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Ik vind het erg als ze 2 device zijn. Ik heb 2 HDD's in RAID draaien en die moeten single device op de bus zijn. Ik wil dus niet klooien met een 2 device kabel en daar wat vanaf halen. Dat kan alleen maar de integriteit van de kabel schaden en daar pas ik voor.

We hebben nu toch zat mensen om die kerel in de USA een leuke order te geven? Wat doen ze nu moeilijk dan?
Alleen mijn ordertje levert ze al $ 39 op. Wat zitten ze dan te zeuren?

Kleur maakt me toch geen ruk uit. Kabels zitten binnen in de kast. Als ze maar rounded zijn en goed shielded.
Kunnen ze dat niet leveren of stopt de IA, dan moet ik maar eens verder zoeken. Of ze uit de USA moeten komen of NL, als ik maar Single Device ATA133 kabels rounded kan kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Tai-Pan schreef op 14 oktober 2002 @ 23:24:
Ik vind het erg als ze 2 device zijn. Ik heb 2 HDD's in RAID draaien en die moeten single device op de bus zijn. Ik wil dus niet klooien met een 2 device kabel en daar wat vanaf halen. Dat kan alleen maar de integriteit van de kabel schaden en daar pas ik voor.

We hebben nu toch zat mensen om die kerel in de USA een leuke order te geven? Wat doen ze nu moeilijk dan?
Alleen mijn ordertje levert ze al $ 39 op. Wat zitten ze dan te zeuren?

Kleur maakt me toch geen ruk uit. Kabels zitten binnen in de kast. Als ze maar rounded zijn en goed shielded.
Kunnen ze dat niet leveren of stopt de IA, dan moet ik maar eens verder zoeken. Of ze uit de USA moeten komen of NL, als ik maar Single Device ATA133 kabels rounded kan kopen.
idd maar we zitten met douane rechten (12,4%) en BTW (19%) dat wordt erg duur.

• kutkip
Ik hoef ook geen dual-device kabels hoor :/

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik heb zelf van die Coolermaster Rounded cables(wel 3 connectors), maar die dingen gaan erg snel stuk, nu is de 2e kabel al brak. Op een of andere manier werken 2 devices opeens niet meer aan 1 kabel. Goedkoop zijn die rounded cables nou ook weer niet :(

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Begrijp ik hieruit dat de IA eigenlijk roemloos dood is gegaan?

Is er nou echt geen hut in NL die wel zulke kabels verkoopt zonder zelf te moeten gaan knippen, plakken en aanverwante handelingen? Dat zou toch wel erg zout zijn zeg :(

[ Voor 0% gewijzigd door Tallguy op 15-10-2002 23:43 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Tai-Pan schreef op 15 oktober 2002 @ 21:45:
Begrijp ik hieruit dat de IA eigenlijk roemloos dood is gegaan?

Is er nou echt geen hut in NL die wel zulke kabels verkoopt zonder zelf te moeten gaan knippen, plakken en aanverwante handelingen? Dat zou toch wel erg zout zijn zeg :(
We zitten eigenlijk vast, we hebben shops in NL afgemaild maar hebben geen leveranciers en van een paar shops krijg je totaal geen reply.

Maar we zullen er nog alles aan doen. Geef niet op! We houden je in de gaten in dit topic.

• Demo
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Het is vast al een keer gevraagd, maar waarom knip je niet gewoon een kabel met 3 connectoren af? Dat werkt ook gewoon...
Heb het gelezen, je wil niet in kabels van 50 euro totaal gaan snijden... waarom eigenlijk niet, als je gewoon netjes recht snijdt of knipt dan gaat er niets fout...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Waarom ik niet wil knippen? Omdat ik dat niet wil, simpel :)

nee, ff serieus....ik draai 80Gb in RAID-0. Dat is al een linke situatie omdat ik bij uitval van 1 HDD al (!) mijn gegevens kwijt ben. Ik dan dat risico wel lopen, maar wil dat niet lopen. Als ik moet gaan knippen in kabels dan neem ik een risico dat ik dus bij voorbaat al wil uitsluiten, snappie?

De data integriteit op een RAID bus moet 100% zijn. 1 connector op mijn RAID controller en 1 connector op mijn HDD. Nix meer en nix minder. Knippen...ach..ik vertrouw dat gewoon niet, vandaar.

Ik hoop wel dat er een goede IA hiervan uiteindelijk op poten komt met een goed resultaat. Ik zal dit topic daarom in de smiezen houden ;)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:09

heuveltje

KoelkastFilosoof

ik wil ook wel meedoen
heb ook een credit-card mocht dat nog een probleem zijn

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Hey!!!!!!

hier kan je ze ook krijgen en nog wel in verschillende kleuren!!!!

http://www.pcmods.com/list.asp?DepID=7&CtgID=98

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• kutkip
DeXtOuRiuS schreef op 19 oktober 2002 @ 21:08:
Hey!!!!!!

hier kan je ze ook krijgen en nog wel in verschillende kleuren!!!!

http://www.pcmods.com/list.asp?DepID=7&CtgID=98
He cool thx! Ik hoop dat we nu wel een inkoopactie kunnen houden :)

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Tai-Pan schreef op 16 oktober 2002 @ 20:44:
Waarom ik niet wil knippen? Omdat ik dat niet wil, simpel :)

nee, ff serieus....ik draai 80Gb in RAID-0. Dat is al een linke situatie omdat ik bij uitval van 1 HDD al (!) mijn gegevens kwijt ben. Ik dan dat risico wel lopen, maar wil dat niet lopen. Als ik moet gaan knippen in kabels dan neem ik een risico dat ik dus bij voorbaat al wil uitsluiten, snappie?

De data integriteit op een RAID bus moet 100% zijn. 1 connector op mijn RAID controller en 1 connector op mijn HDD. Nix meer en nix minder. Knippen...ach..ik vertrouw dat gewoon niet, vandaar.

Ik hoop wel dat er een goede IA hiervan uiteindelijk op poten komt met een goed resultaat. Ik zal dit topic daarom in de smiezen houden ;)
Als je een vlijm scherp mesje pakt en vlak langs de connector afsnijd is er in principe geen risico dat het niet goed gaat. Af "fabriek" gaat dat het zelfde. Eventueel kan je het resultaat nog checken op eventuele afwijkingen met een vergrootglas. Ik durf zelfs te beweren dat van sommige gekochte kabels de afwerking slechter is dan als je het zelf netjes doet...

Verwijderd

Topicstarter
kutkip schreef op 19 oktober 2002 @ 21:23:
[...]

He cool thx! Ik hoop dat we nu wel een inkoopactie kunnen houden :)
stoer! ik zal ze gelijk meeleN! thx dude!

Verwijderd

Topicstarter
damn, ze zitten in de US! SHIT!!!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die misschien contacten heeft in Amerika? spullen uit US kan krijgen met lage importkosten??

M'n oom zie ik volgende week pas, hij's een tijd directeur geweest van een concern daaro, maar ik zal 'm ff vragen of ie nog contacten heeft daaro.

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:22 ]

• Scarp
  • Niet online
Te zien aan deze topic is er animo voor, maar mislukt het telkens omdat er niemand een IA begint of dat de kosten om het uit de US te halen te hoog zijn.
Als je goeie mooie 2 device kabels in je IA opneemt, dan zullen er vast wel wat besteld worden.

• TheLunatic
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 21:20:

[afbeelding]
[afbeelding]

Met slechts 4 IDE apparaten is het geen kunst om de boel opgeruimd te krijgen... probeer het eens met 6 IDE apparaten + 2 SCSI apparaten :) En daar bij heb je op deze foto je floppy niet aangesloten volgens mij :)

Mother, will they like this song?

Pagina: 1