Toon posts:

Beveiliging rechtermuisknop.

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen hoe ik toch plaatjes op kan slaan. Als er een beveiliging op de rechtermuisknop zit? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

/edit

Niet goed gelezen...

Hoe? Printscreen, vervolgens plaatje uitsnijden in o.a. paint

Maar die plaatjes zijn niet voor niets beveiligd ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 23:13

4VAlien

Intarweb!

-pak pagina -> view source
-zoek image URL
-copy/paste in navigatie window..
tadaa PLAATJE zonder "beveiliging"

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 23:13

4VAlien

Intarweb!

beveiliging rechtermuisknop? over welk achterliggend prog/systeem hebben we het nu eigenlijk? ik dacht aan die irritante JS die je rechtermuisknop afvangt..

Verwijderd

Topicstarter
Het is Win XP pro

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mjah, dit is eigenlijk een vraag over internet explorer, aangezien die plaatjes op internet staan. Deze vraag hoort dus eigenlijk in Software Algemeen.

Je had het ook kunnen vinden in:
Beveiliging tegen kopieeren van plaatjes van site

Er zijn ook programma's voor:
Screenshot progje

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:51
4VAlien schreef op 19 september 2002 @ 11:57:
beveiliging rechtermuisknop? over welk achterliggend prog/systeem hebben we het nu eigenlijk? ik dacht aan die irritante JS die je rechtermuisknop afvangt..
Die zal hij wel bedoelen ja :)
Supersimpel scrippie.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Naast bovenstaande kan je in IE6 de muis even over het plaatje houden, dan komt vanzelf een icoontje om op te slaan. Ook kan je in de temp inet files kijken voor het plaatje.

Dit gaat over IE en hoort dus thuis in Software Algemeen, zie Windows Operated Systems - Policy :)

Probeer trouwens de search even uit. Je kan daar je antwoord heel goed vinden, zoals in krijg geen menu in i.e bij rechtermuisknop?! :)

Edit: eigenlijk doet de maker van de website het niets voor niets, dus vraag het aan hem. Anders zoeken voor meer tips :P

WOS -> SA + slotje

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.