Is er ook een progje dat sceenshots (van bv. windows, games, video enz.) automatisch opslaat, als je op bv. 'PRINTSCREEN' drukt..?
Zo ja, welke..?
Zo ja, welke..?
May the lords of Kobol guide you...
Kan ook met PaintOp zaterdag 20 oktober 2001 21:18 schreef Charango het volgende:
Ja, dat is er. Zoek op Google bijvoorbeeld op "printscreen, program, save image".
Maar als je Photoshop hebt kan het ook vrij simpel.
Windows zet je screenshot op het clipboard; als je met photoshop een nieuw document maakt en het paste krijg je je printscreen te zien.
Ach man, gewoon simpel ff op printscreen drukken, adobe openen, uurtje wachten totdat adobe geopend is, en dan ff nieuw bestand, en plakken die handel. Dan opslaan als ene jpgje en je hebt hem ook nog es in het juiste formaat, bestand en scherpte die je wilt.Op zaterdag 20 oktober 2001 20:04 schreef AK47 het volgende:
Is er ook een progje dat sceenshots (van bv. windows, games, video enz.) automatisch opslaat, als je op bv. 'PRINTSCREEN' drukt..?
Zo ja, welke..?
uurtje wachte?? uhm 7 seconden zul je bedoelenOp zaterdag 20 oktober 2001 21:27 schreef Rolex het volgende:
[..]
Ach man, gewoon simpel ff op printscreen drukken, adobe openen, uurtje wachten totdat adobe geopend is, en dan ff nieuw bestand, en plakken die handel. Dan opslaan als ene jpgje en je hebt hem ook nog es in het juiste formaat, bestand en scherpte die je wilt.
p.s. pak wel ff een kop koffie terwijl je dit gaat doen
Het is FRIET!
ja lol op jouw compu mayB...op die van mij denk eerste keer in windows-sessie 15 sec en 2e keer 10 secOp zaterdag 20 oktober 2001 21:30 schreef Jox444 het volgende:
[..]
uurtje wachte?? uhm 7 seconden zul je bedoelen [afbeelding]
ja Capture Professional vind ik zelf een erg goedeOp zaterdag 20 oktober 2001 21:44 schreef Moon het volgende:
en dan : Capture
An eternity is very, very long, especially towards the end.
jij hebt t begrepenOp zaterdag 20 oktober 2001 21:32 schreef Alfa het volgende:
www.techsmith.com/products/snagit/
Imperfectionist.
Zoiets bedoel ik dus...Op zaterdag 20 oktober 2001 21:19 schreef Jox444 het volgende:
http://www.wisdom-soft.com
Dan screenhunter 3.1 douwne
Hmm is maar voor 30 dagen dat houdt dus in dat je 'm om de 30 dagen weer moet installenOp zaterdag 20 oktober 2001 21:19 schreef Jox444 het volgende:
http://www.wisdom-soft.com
Dan screenhunter 3.1 douwne
www.dronepilotennederland.nl
Moet ik echt antwoord geven op die vraag....dach het nie heOp zondag 21 oktober 2001 19:05 schreef Solid_Seal2 het volgende:
[..]
Hmm is maar voor 30 dagen dat houdt dus in dat je 'm om de 30 dagen weer moet installen
Of hebbie daar iets voor
Het is FRIET!
Verwijderd
Heb ik ook...Op zondag 21 oktober 2001 19:10 schreef Hennie-M het volgende:
als ik met een grab tooltje iets wil grabben uit bv. mediaplayer dan krijg ik een zwart vlak te zien..
hoe komt dat?
en al die tooltjes hierboven, hebben die dat ook?