Toon posts:

[WC3] Warcraft 3 crasht steeds *

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde zo eens even vragen of mijn probleem met Warcraft iemand bekend voorkomt.

Op een of andere manier crashed hij gewoon hard na een half uur ongeveer. Ik heb alle nieuwste drivers, patched (ook voor Warcraft natuurlijk) e.d. Het gaat ook nog eens een keer om een gloednieuwe machine (1800+, MSI mobo). De PC is door de leverancier al eens geheel opnieuw gebouwd, maar op een of andere manier blijft Warcraft crashen.

Het vreemde van het hele verhaal is dat alle andere spellen het wel goed doen (24 uur non-stop 3D mark --> geen probleem) en dat Warcraft op een andere systeem hier het wel prima doet.

Het gaat hier om een originele versie van Warcraft III.

Heeft iemand dit al eens gehoord?

C-Ya

PrivilegeV

Verwijderd

kan ook wel in HET grote topic: Het grote Warcraft III topic deeltje 5
Het zou aan WC3 kunnen liggen, maar je zegt zelf dat die het op een ander systeem wel doet, misschien wordt je videokaart wel te heet en dat die op een bepaalde temp terug naar windows gaat, dat had ik vroeger weleens op een andere bak met een ander spel.

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt niet aan de videokaart want alle andere spellen doen het wel.

Dus het blijft een beetje een gek probleem. PC werkt goed want alle andere spellen doen het wel, en WC is ook goed want het werkt op andere systemen wel.

:?

C-Ya

PrivilegeViolation

Verwijderd

andere spellen zijn misschien niet zo zwaar. Hoe zwaarder het spel is hoe zwaarder het voor je videokaart wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, maar WCIII is niet zwaarder dan 24 uur 3D mark testen, toch?

:)

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 11:42:
Klopt, maar WCIII is niet zwaarder dan 24 uur 3D mark testen, toch?

:)
wie weet wel... enne, PrivilegeV, groeten doen we hier altijd ;) zie de FAQ.

Dan ligt het dus waarschijnlijk wél aan WC3 zelf... als de rest geen problemen geeft. * KeeZ heeft nooit problemen met WC3 btw... misschien je videokaart wat lager klokken ??

Deze plek is te koop.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12 08:44

Willybubba

Nut up or shut up.

WarCraft 3 is ERG ERG warmtegevoelig schijnt het. Wat zijn je temps? CPU/GPU?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Van Warcraft III problemen
Naar [WC3] Warcraft 3 crasht steeds.

Ivm de toekomstige search :)

PrivilegeV: groeten svp alleen in de startpost :)

Verwijderd

Topicstarter
Oh..ik dacht ik hou mijn signature lekker kort zodat ik iedereen normaal kan begroeten ;)

De proc temperatuur is gemiddeld 55 tot 60 graden. GPU zal ik even nakijken. In iedergeval heb ik via via begrepen dat het verhogen van het VIO voltage ook wil helpen. Iemand nog tips?

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Bij mij crashte WC3 ook altijd na 5-10 (soms minder) minuten (origineel). Als laatste redmiddel heb ik toen een no-cd patch gebruikt, en voila, zonder die kut cd-check, loopt wc3 perfect.

Ik zou zeggen, probeer het eens zo.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Dat laatste zou ik ook doen. Ik had ook problemen met WCIII en nadat ik de no-cd patch heb gebruikt, werkt hij wel goed. WCIII is gewoon gemaakt om illegaal te hebben >:) !!!!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik had ook zo'n probleem alleen bij mij kwam dat omdat ie te warm werd.
De oplossing was toen gewoon de kast open zetten.

Verwijderd

Dutch3men schreef op 20 september 2002 @ 19:23:
Ik had ook zo'n probleem alleen bij mij kwam dat omdat ie te warm werd.
De oplossing was toen gewoon de kast open zetten.
... of als je geen stof wilt een xtra fan installeren.
Zie OCE voor info over fans en waar ze te plaatsen.

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 18:59
Succesvol 3D-mark runnen zegt niks. Zelf heb ik net een Aopen Ti4200 gekocht. 3D-mark ging zodner problemen.

Echter MOHAA klapte er na 1 minuut al uit (CTD of volledige hanger). Ook nieuwste drivers etc geinstalleerd.

Uit eindelijk AGP4x uitgezet en nu gaat alles weer redelijk (CTD pas na 1 uur). KT133 en AGP4x schijnt niet zo'n succes te zijn. Kortom speel eens wat met je video settings (AGP, fastwrite)etc. Succes

Verwijderd

Ik weet wel wat het probleem is. Het zijn je audioinstellingen. Ik heb hetzelfde probleem gehad. Je moet gewoon die instellingen veranderen in wc3 options.weet niet meer uit mn hoofd wat de goede waren, maar er zijn tog maar een paar options. Have fun man.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:01
Zou die er nog iets aan hebben na precies 4 jaar ?

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 16:31
4 jaar later heeft de TS toch nog zijn antwoord, hulde

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Oude }:O
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.