Gothic II

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 788 views sinds 30-01-2008

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Gothic II

Na héél erg lang wachten komt over een aantal dagen (13 juni is releasedatum) toch de engelse versie van Gothic II uit. JoWood, de oorspronkelijke uitgever van Gothic en Gothic II (duitse versie) had wat financiële problemen en Infogrames is toen erbij gekomen om Gothic II uit te brengen. Tijd om de topic maar weer nieuw leven in te blazen met een vernieuwde startpost ;)

Mensen die toch al een glimp willen opvangen van Gothic II kunnen de duitse demo spelen of enkele filmpjes bekijken:

Duitse demo Gothic II (374 mb)

Filmpjes:

High Quality Teaser (99,8 mb) Mirror: 1 2 3

Low Quality Teaser (48,7 MB) Mirror: 1 2 3

Enkele screenshots van RPGDot:

Afbeeldingslocatie: http://newspics.rpgdot.com/gallery/Gothic_2/Screenshots/tn_Gothic2_Set03__09.jpg Afbeeldingslocatie: http://newspics.rpgdot.com/gallery/Gothic_2/Screenshots/tn_Gothic2_Set03__08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://newspics.rpgdot.com/gallery/Gothic_2/Screenshots/tn_GCS0013.jpg Afbeeldingslocatie: http://newspics.rpgdot.com/gallery/Gothic_2/Screenshots/tn_GCS0009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://newspics.rpgdot.com/gallery/Gothic_2/Screenshots/tn_Gothic2_Snoelk_0013.JPG

En een mooie impressie van het landschap:

Afbeeldingslocatie: http://newspics.rpgdot.com/gallery/Gothic_2/Artwork/tn_world1.JPG

[ Voor 79% gewijzigd door NG op 08-06-2003 16:33 . Reden: nieuwe startpost ]

Verwijderd

Ja dit wordt echt wel een topper :D
De game wordt gereleased in Q4, verhaaltje:
The mine valley of Khorinis. The glorious days of the once productive mines in this small seaside region were long over. Surrounded by the impenetrable magical barrier, the slaves eked out their miserable existence in this apparently natural prison.

One brave man managed to burst the bonds of imprisonment. Following his own call to freedom, he ventured deep into the subterranean temples. Willing to do whatever was necessary, he went out to banish Evil and destroy the magical barrier forever. Spurred by the hatred of men long-suppressed, the prisoners streamed trough the only pass to freedom.

No one in Khorinis had been prepared for this. Too long had they lived under the deceptive notion of security granted by the apparently indestructible magical dome. The small militia garrison could not put up enough forces against the onrush. After numerous bloody clashes, many captives succeded to escape and found safety in the woods or rugged mountains of the surrounding countryside.

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Ik kan nergens een releasedatum vinden, maar wel het volgende:
Until Gothic II goes gold (~when the golden CD with the completed game will go to the press works) you won't find any updates at our official homepage. Sorry, but if we want to finish the Gothic II production on time that's the only way. I hope you'll understand...
As soon as the goldmaster is done I'll keep you up to date again, promised. That will be only a few days before the game's release, anyway.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2002 15:25 ]

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Ik denk er trouwens serieus over om Gothic I nog een keer uit te spelen voordat Gothic II uitkomt, alleen maar even om 'dat gevoel' weer terug te krijgen :9

Verwijderd

ik zeg net dat hij in Q4 uitkomt :(, maar de preciese releasedatum is nog niet bekend. Zal hoogstwaarschijnlijk eind november worden.

p.s: hoe moet je die pics resizen, ze waren eerst namelijk groot..

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 11:29:
p.s: hoe moet je die pics resizen, ze waren eerst namelijk groot..
Hoe bedoel je? Ik heb eerst grote plaatjes gepost, maar omdat ik me bedacht dat er ook mensen waren met inbelverbindingen heb ik er clickable thumbnails van gemaakt. Om de grote versie te zien moet je dus op een thumbnail klikken.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Het ziet er echt fokking kewl uit :9~

En resizen doe je zo Lingod:

code:
1
[url=url van plaatje][img=512,400]url van plaatje[/][/]

;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Ok thnx dat wou ik even weten
NG schreef op 19 september 2002 @ 12:27:
Hoe bedoel je? Ik heb eerst grote plaatjes gepost, maar omdat ik me bedacht dat er ook mensen waren met inbelverbindingen heb ik er clickable thumbnails van gemaakt. Om de grote versie te zien moet je dus op een thumbnail klikken.
punt 1. Ja dat snap ik, ik vroeg alleen HOE je dat moest doen.
punt 2. Door de pics op deze manier te resizen help je de modemers echt niet, want de bestands grote en daarmee de laad tijd blijft gelijk. Het is eigenlijk alleen om te zorgen dat de layout niet wordt verneukt.

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.piranha-bytes.com/gothic2/files/media/shots/shot_3105_06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.piranha-bytes.com/gothic2/files/media/shots/shot09.jpg

Dat laatste plaatje ziet er niet heel goed uit, duidelijk geen anti alias gebruikt :D

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
Gothic 1 was zo vet, echt met veel plezier gespeeld. Jammergenoeg te snel gedaan, in 60 uur ofzo, en dat was nog langzaam voor mijn speelsnelheid normaal. De game zou 80 uur moeten duren ofzo geloof ik.

Ik wacht echt op Gothic 2, supervet gaat dat worden. Ik kan gewoon niet wachten :)

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 15:24:
Ok thnx dat wou ik even weten

[...]
punt 1. Ja dat snap ik, ik vroeg alleen HOE je dat moest doen.
punt 2. Door de pics op deze manier te resizem help je de modemers echt niet, want de bestands grote en daarmee de laad tijd blijft gelijk. Het is eigenlijk alleen om te zorgen dat de layout niet wordt verneukt.

Screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat laatste plaatje ziet er niet heel goed uit, duidelijk geen anti alias gebruikt :D
Kijk eens goed hoe ik de plaatjes geresized hebt :z Grote versie staat gewoon op piranha-bytes.com terwijl de kleinere versies (die ik zelf geresized heb met Photoshop) op theforumisdown.com staan...

maar waar praten we nu over :?

Verwijderd

Gothic RULEZ!!
ik heb gothic 1 2x uitgespeelt!! :D
enorm PHAT spel gewoon!! ik kan niet w88 op deel 2!!
Ik heb ook een channel gemaakt op Quakenet.org ---> #gothic2 :P
dus als je wil kan je komen idle-en :P

Verwijderd

Ohoh, ik kan ook niet meer wachten ! deel 1 was echt top !
Ksnap niet dat maar zo weinig mensen het gespeeld hebben !

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 18:36:
Ohoh, ik kan ook niet meer wachten ! deel 1 was echt top !
Ksnap niet dat maar zo weinig mensen het gespeeld hebben !
komt door het SLECHTE publischen :X
Het was niet zo bekend.. dus daarom ook niet veel gekocht/gespeelt en dat is wel jammer.
Hopelijk doen ze et nu better :)

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Hopelijk wordt het wat minder saai dan Morrowind :)

Verwijderd

ilyc schreef op 19 september 2002 @ 18:47:
Hopelijk wordt het wat minder saai dan Morrowind :)
blaah.. morrowind :P
eerste keer dat ik morrowind speelde was iets van 10 min en heb et noooit meer gespeelt.. enorm saaaaaaaaaaaai spel! :P

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik begon Gothic te spelen om de tijd tot morrowind te doden (wat overigens niet lukte omdat die werd uitgesteld) en vond het niet echt een bijzonder spel. Graphics waren ok maar de skills etc vond ik niet zo. Besturingssysteem vond ik eigenlijk best goed alleen het was teveel zwaardvechten gericht.

Maar achteraf vind ik het verhaal en de manier waarop alles verloopt is 100x boeiender als bij morrowind want die was ik tegen alle verwachtingen in errug snel zat. Bij gothic had ik zin om verder te spelen en nieuwe dingen te ontdekken terwijl ik morrowind te groot vond om aan te beginnen. Ook het voice-acting en het gedrag van de npc's bracht veel sfeer met zich mee.

Met andere woorden, ik verheug me op gothic 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 18:52:
[...]

blaah.. morrowind :P
eerste keer dat ik morrowind speelde was iets van 10 min en heb et noooit meer gespeelt.. enorm saaaaaaaaaaaai spel! :P
Idd, als je Gothic kent wil je echt nix anders. Die sfeer maakt alles goed, het is echt PUUR en ALLEEN de sfeer die alles goed maakt. De graphics zijn gewoon ouderwets opzich, nix speciaals in principe. Gameplay was goed te doen, maar niet 'je van het'. Het was puur het gedrag van de mensen enzo. Als ie nog beter wordt ga dan 1 op bepaalde punten dan ga ik echt uit m'n dak :) In 1 zaten soms nog eens wat kleine foutjes, bepaalde dingen die je kon cheaten en zo de quest faken enzo. Bijv gewoon achter een tent gaan staan zodat de orcs er niet allemaal bij kunnen, en dan 1 voor 1 in een rij afslachten. Is eigenlijk niet de bedoeling, je moest daar pas komen als je veel sterker was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
De sfeer is zeker het beste punt en ik hoop dat het in gothic 2 minstens net zo goed is. Maar ik vond magie slecht gedaan, je kon gewoon niet zonder zwaard, ook zat je in de 6e cirkel van magie. Voor de rest vond ik het verhaal en de interactie met de npc's heel kick, het was gewoon spannend. Lol ik krijg gelijk zin om weer ff te spelen, ik heb Diego al poos niet meer gesproken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 16:42
Ik wacht ook met spanning op deze game :)

Wel jammer dat ze dezelfde engine als gothic 1 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Morrowind rulez :) Ik heb het origineel gekocht en in het begin dacht ik ook van "Damn, dit valt tegen", maar als je eenmaal wat verder bent is het echt leuk hoor, maar dat Gothic 2 lijkt me ook leuk. Hopen dat het voor Xbox komt :)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Wow, niet verwacht eigenlijk. Ik heb erg genoten van Gothic toen het uitkwam en het ook steeds met veel plezier gespeeld, zoals ik eigenlijk alleen bij mmporpg's heb sinds een hele tijd.
Hopelijk is de setting van alles iets minder flets van kleur en is de wereld weer net zo goed in elkaar stekend als eerst. Ben er heel benieuwd naar.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Ben ik nu heel dom of heb ik Gothic nog nooit in de winkels bij mij in de buurt gezien :?

• Manie Riets
Ik heb em ook nog nooit ergens gezien, ik hoop dat ik em nog een keer tegenkom om em dan als nog te kopen, want dit spel is het het geld zeker waard.

Wat ik wel jammer vond is dat goed te merken is dat ze bepaalde quests niet afgekregen hebben, zodat je soms dingen/mensen tegen komt die er voor nix zitten terwijl het de bedoeling was geweest om er een quest omheen te maken.

Verwijderd

Mooi :>

Verwijderd

Gothic I was supervet.

:)

• Hahn
White Dust schreef op 21 september 2002 @ 10:21:
Ben ik nu heel dom of heb ik Gothic nog nooit in de winkels bij mij in de buurt gezien :?
Je bent gewoon dom B)
Maar ik heb Gothic volgens mij ook nog nooit (bewust :P) in de winkel gezien :)

• benchMarc
Ik zal ff helderheid geven, Gothic 1 is nooit in NL uitgekomen. Heel erg jammer, je moet em hebben besteld via Internet of anders illegaal hebben gedownload. Ik heb dat laatste gedaan en ik ben er niet trots op ofzo. Als Gothic 1 in NL had gelegen had ik em gewoon gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Wordt Gothic II eigenlijk wel uitgebracht in Nederland of zijn we weer aangewezen op internationale verkoopsite's :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

hmm gothic nooit gespeelt, ziet wel leuk uit. Ik zal de demo is ff dowloaden van 1. deel 2 ziet er iig goed uit :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 24 september 2002 @ 13:43:
Wordt Gothic II eigenlijk wel uitgebracht in Nederland of zijn we weer aangewezen op internationale verkoopsite's :?
Ja Gothic 2 komt in Nederland uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Er zijn weer wat nieuwe screenies, niet zo heel bijzonder, maar volgens mij zijn ze bedoelt om de particle engine te laten zien :)

Afbeeldingslocatie: http://www.piranha-bytes.com/gothic2/files/media/shots/shot_mood_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.piranha-bytes.com/gothic2/files/media/shots/shot_mood_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.piranha-bytes.com/gothic2/files/media/shots/shot_mood_03.jpg

Lijkt me leuk om hier doorheen te wandelen 8-) :9~

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
McFlipp schreef op 24 september 2002 @ 14:36:
Er zijn weer wat nieuwe screenies, niet zo heel bijzonder, maar volgens mij zijn ze bedoelt om de particle engine te laten zien :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Lijkt me leuk om hier doorheen te wandelen 8-) :9~
Nieuw? Op 1 na had ik ze al in de beginpost staan hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
En je ziet nou niet bepaald dat het screenshots van Gothic II zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Lijkt me idd wel een vet spel, van zulke dingen hou ik nou :D

Hoop wel dat hij snel komt tijd geleden dat ik zwaar in 1 spel zat :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De release datum staat gepland voor 29 november en het spel komt waarschijnlijk eerder uit in het duits. En het komt deze keer wel in nederland uit.
Ik heb ook nog de recommanded systeemeisen kunnen vinden: geforce 3, 256mb , 1Ghz.
edit:
lees hier recommanded als nodig om op hoogste instellingen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Best flinke zijn dat, ben ik ff blij dat ik net een nieuw monster hebv gekocht :D zou toch zonde zijn anders. Ah zijn niet de minimum zie ik maar aanbevolen. Meestal wel hetzelfde want met de minimum valt meestal niet te spelen.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
kleine update: hier zijn een aantal nieuwe filmpjes te vinden over Gothic II :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook al zijn die bladeren 2d, dat bos ziet er toch erg vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG _/-\o_
die moet ik echt hebben!! (Gothic I btw ook, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Er zullen waarschijnlijk 3 verschillende classes zijn:

• paladins
• mages
• dragon hunters

Maar natuurlijk zal het nog wel mogelijk zijn om daar allemaal aanpassingen aan te maken zoals pickpocketing, acrobatisch, etc.

Er komen 3 verschillende steden, net als in Gothic I, alleen nu 1 haven(mét redlight district :D), 1 gedeelte met boerderijen en een klooster in de bergen.

Paladin:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/paladinheroarta.jpg

Dragon Slayer:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/dragonhunter_hardb.jpg

De Dragon Slayer lijkt mij wel heel cool, zeker omdat we nu weten dat er ook draken in het spel gaan voorkomen. Na wat zoeken ben ik erachter gekomen dat er 4 draken in Gothic II zitten. :9

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/dragon_plakatb.jpg

Van de mage in Gothic II heb ik nog geen art gezien.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gothic I nooit uitgespeeld, ik was op 90% ofzo, maa rik weet hoe het afloopt, en w8 zeker op gothic 2 (al ene hele tijd). Ga em ook (als ik em neit krijg) mooi org halen in de winkel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat dit spel echt heel cool gaat worden, ookal heb ik gothic nooit gespeeld

kan iemand mij een goeie reden geven om naar het spel op zoek te gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Hm, ze releasen de duitse versie ook in de BeNeLux, maar komt er dan ook een soort patch die de duitse language files vervangt door engelse?

Anders wacht ik tot de engelse er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Laatst online: 21-05-2024
nog nooit van Gothic gehoord tot een paar maanden terug toen ik met deel 1 begon. OMG dit spel is zoo gaaf... :9 Sfeer is zo lekker enzo.

_/-\o_ gothic

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Phantom schreef op 12 november 2002 @ 13:33:
Hm, ze releasen de duitse versie ook in de BeNeLux, maar komt er dan ook een soort patch die de duitse language files vervangt door engelse?

Anders wacht ik tot de engelse er is.
Nee, er komt geen patch, dus je zult echt moeten wachten tot 2003... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

issie al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

robertos schreef op 13 november 2002 @ 09:19:
nog nooit van Gothic gehoord tot een paar maanden terug toen ik met deel 1 begon. OMG dit spel is zoo gaaf... :9 Sfeer is zo lekker enzo.

_/-\o_ gothic
Had ik ook! Complete (aangename) verrassing dit spel. Hopelijk is deel II ook weer top :9

En misschien dat whoever the hell the publisher is dit keer iets aan promotie kan doen, zodat GII niet zoals deel 1 aan het merendeel van de gamers voorbij gaat.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

ik kan wle duits verstaan dus das op zich niet zo'n probleem :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
executor schreef op 13 november 2002 @ 17:29:
ik kan wle duits verstaan dus das op zich niet zo'n probleem :P
Ik ook, maar heb liever engels.

Wat dat betreft snap ik die makers ook niet, eerst de duitse versie in een X-tal landen uitbrengen, en dan pas de engelse.
Ok, de makers zijn duits, maar dan nog.. de duitse versie zal internationaal niet zo heel goed verkopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
Gothic2, oh geweldig gewoon! gothic is gewoon een groot meesterwerk van een spel
het is waardeloos alleen dat ze de engelse g2 op het laatste moment nog ff lekker naar 2003 gooien, snap niet waarom..want alles was klaar eraan! maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Iemand enig idee over hoe het spel in duitsland is ontvangen? (scores etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
op www.gothic2.com, en dan de duitse website staan wat linkjes naar reviews e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Thx :)

Nu ik weer wat nieuwe filmpjes en screenshots heb gezien kan ik echt niet meer wachten tot ie uit is, het ziet er echt heerlijk uit en de reviews zijn erg positief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Voor die liefhebbers is hier wel een duitse demo te vinden die bij het duitse PC Games blad zat.

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Flinke demo met 370 mb, de gothic 1 demo was geloof ik ook iets van 270 mb. Ben wel blij dat we ff van gothic 2 kenne snoepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
cool, een demo :)

Ik ben hem nu aan het downloaden op een andere (snelle) server. Ik post de url wel hier als ie klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
De 1e indruk is heel goed maar ik kan absoluut geen duits dus ik wacht wel tot er engels materiaal uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Ik heb net een uurtje zitten rondlopen in de demo en ik kan niets anders zeggen dan dat de demo me enigzins tegenvalt. Ik vind de graphics nauwelijks beter dan Gothic I, nog geen echt 3d gevoel met objecten zoals gras, bladeren, etc. Personages zijn er nog steeds erg lelijk uit, duidelijk te zien dat anti-aliasing hier ontbreekt.

Maar daarentegen, Gothic I was erg vet, Gothic II is voor mij hetzelfde spel, met nieuw verhaal, dus toch nog de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:23
NG schreef op 04 December 2002 @ 20:15:
Ik heb net een uurtje zitten rondlopen in de demo en ik kan niets anders zeggen dan dat de demo me enigzins tegenvalt. Ik vind de graphics nauwelijks beter dan Gothic I, nog geen echt 3d gevoel met objecten zoals gras, bladeren, etc. Personages zijn er nog steeds erg lelijk uit, duidelijk te zien dat anti-aliasing hier ontbreekt.

Maar daarentegen, Gothic I was erg vet, Gothic II is voor mij hetzelfde spel, met nieuw verhaal, dus toch nog de moeite waard.
Op welke RES heb jij hem dan lopen want ik draai hem hier VOL open en het ziet er echt :9~ uit.

Hier een paar foto's

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GothicII-1.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GothicII-2.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GothicII-3.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GothicII-4.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GothicII-5.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GothicII-6.jpg[/img]

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GothicII-7.jpg[/img]

Ik vind het er wel heel mooi uit zien hoor ..

Maar even wat anders als iemand weet waar ik Gothic 1 ( ENGELSE VERSIE )kan kopen .

Laat het mij even weten ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Blackhole schreef op 04 December 2002 @ 20:31:
[...]

Op welke RES heb jij hem dan lopen want ik draai hem hier VOL open en het ziet er echt :9~ uit.

Hier een paar foto's

[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GothicII-1.jpg ]afbeelding[/url]]

[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GothicII-2.jpg ]afbeelding[/url]]

[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GothicII-3.jpg ]afbeelding[/url]]

[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GothicII-4.jpg ]afbeelding[/url]]

[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GothicII-5.jpg ]afbeelding[/url]]

[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GothicII-6.jpg ]afbeelding[/url]]

[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/GothicII-7.jpg ]afbeelding[/url]]

Ik vind het er wel heel mooi uit zien hoor ..

Maar even wat anders als iemand weet waar ik Gothic 1 ( ENGELSE VERSIE )kan kopen .

Laat het mij even weten ..
1280*768 gloof ik en alle andere instelling staan op hun max. Maar heb je het wel vergeleken met Gothic I? Ik zeg niet dat ik het een lelijk spel vind, maar geen verbetering tov Gothic I.

Gothic I heb ik trouwens via amazon besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Het loopt ook op dezelfde engine als Gothic I, dus dat was te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
NG schreef op 04 December 2002 @ 20:35:
[...]

1280*768 gloof ik en alle andere instelling staan op hun max. Maar heb je het wel vergeleken met Gothic I? Ik zeg niet dat ik het een lelijk spel vind, maar geen verbetering tov Gothic I.

Gothic I heb ik trouwens via amazon besteld.
IK heb hem hier lopen op 1600 @ 32 bits en alles VOL open ...

Heel af en toe een schokje :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Als je de duiste demo hebt, kan je deze file http://hornox.bei.t-online.de/gothic2_english_text.zip downloaden en de orginele files vervangen. Dan wordt het duits automatisch vertaald, niet helemaal kloppend maar de demo is dan wel gewoon speelbaar en te volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Als je de vertaler gebruikt moet je niet vergeten de subtitels aan te zetten, anders is het nog niet te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel zit ik echt op te wachten, ben namelijk nog geen spel tegengekomen met een beter verhaal en een betere sfeer dan Gothic.

Ik had em ooit nog es van jou gehad, he Blackhole :).

Kon toen ook al niet wachten voordat ie door de brievenbus viel, maar deze ga ik zeker kopen!

Nu eerst ff de demo checken met die engelse txt oid, die vervangt dus eigenlijk gewoon de duitse subs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even de demo gechecked en ik vind dat de feeling er ene beetje uit is door de tb+muis combo... jammer...

Maar ik ga de final version zeker checken en spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
De Demo is super!
Feeling is er nog steeds vind ik, ik heb het gewoon met tbord gespeeld. Graphics zijn erg goed, zeer mooie textures en dat je nu een baan kunt hebben is erg gaaf :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
ff een subtiel kickje, ik geloof namelijk dattie uit is
check deze site maar eens.

Is er al iemand die hem heeft? En is ie ergens in Nederland te koop?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat geen pre-order? Ik weet iig dat die winkel in Canada zit, misschien dat ie daar al uit is.

Maja, ik krijg em toch legaan van g4e.net :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Ah nieuws waar ik op zat te wachten, heb em nog nergens gezien, hoop dat ie snel in de winkels ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Gothic II is al een tijdje te pre-orderen op o.a. Amazon, voor zover ik weet is de releasedatum nog steeds 14 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Op DVD Box office staat dattie al sinds 2 februari te krijgen is :?

[edit]

Heeft iemand trouwens een mirror voor de demo?
Alle mirrors werken niet ;(

[ Voor 40% gewijzigd door Solomon op 09-02-2003 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
http://www.3dgamers.com/d...thic2-demogerman.exe.html

Zit waarschijnlijk wel een werkende tussen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Manie Riets op 09-02-2003 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Die doen het dus allemaal niet ;(

[edit]
Ah, als ik met IE naar de filefront peer to peer ga, doettie het wel :)

[ Voor 14% gewijzigd door Solomon op 09-02-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Nou het is de 14e, iemand die weet of ie al in de schappen ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik! Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Nog nix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 11:35

GG85

.......

PC Zone benelux had in hun januari nummer al een review zitten? En da was volgens mij geen exclusieve review. Het spel moet er dus al lang zijn volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
GG85 schreef op 16 February 2003 @ 10:51:
PC Zone benelux had in hun januari nummer al een review zitten? En da was volgens mij geen exclusieve review. Het spel moet er dus al lang zijn volgens mij.
de duitse versie is al een tijdje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:45
WOEI! Gothic 1 geprobeerd (zag em bij de bieb staan... ik denk, MEENEMEN!)

Heb em nu wel teruggebracht, maar nog niet helemaal uitgespeeld... ik schat zo'n 90% gehad ofsow...

Ik ben nu de demo van Gothic 2 aan het downen! Supa!

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk duurt het nog wel tot maart voor dat de engelse versie van Gothic2 uitkomt.
De reden van deze vertraging is dat Jowood(de publisher van gothic2) bijna weer failliet was. Gelukkig waren de verkopen van de duitse versie van gothic2 zo goed dat het hun van faillisiment heeft gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Dan is het nog maar ff afwachten, hoop alleen niet dat gothic 2 gothic achterna gaat, zou behoorlijk :'( zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Nou we zijn alweer een tijdje verder, hier en daar is nu 14 april als release date te vinden alleen nog steeds nix officieels, duurt me allemaal veels te lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
véélstelang, ik had allang Duits kunnen leren om vervolgens de duitse versie te kunnen spelen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Fijne eikels die Jowood hoor, ze verpesten het hele zootje nu gewoon.
In Duitsland was ie al uit afgelopen jaar december of eerder zelfs, wij nog steeds niet...
klote Jowood..baal verschrikkelijk van ze...en ook niet even laten weten hoe het er voor staat, ze laten gvd de fans gewoon barsten...in de hens met Jowood. dit is gewoon zwaar klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Nou eindelijk (goed) nieuws, de internationale versie van Gothic 2 zal door Infogrames worden uitgegeven, het spel is wel al helemaal af, hopelijk ligt ie een beetje snel in de schappen

Meer lees je hier http://forum.jowood.com/showthread.php?s=&threadid=14368

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Topicstarter
Klein kickje, 13 juni is de releasedatum. Heb screens in startpost maar vervangen aangezien de het niet deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ja man, had dit een tijdje terug op Rpgdot Gothic gelezen, nou maar hopen dat het echt zo is..want ik wil gvd die wereld van G2 betreden, we hebben echt lang genoeg gewacht nu, eigenlijk belachelijk te noemen hoe lang het duurde...LETS PRAY!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
GOTHIC II IS EINDELIJK UIT

YES!!!! FINALLLYYYYYYYYYYYY

M'n broer kwam naar m'n werk toe vanmiddag en had het over Socom voor PS2 en zei ook even tussendoor dat Gothic II bij dimension plus uit was, meteen gebeld..bleken ze nog maar 1tje te hebben, gelijk laten weg leggen dus...goh...een wonder is geschied..G2 is uit!!!!! eindelijk maar toch he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
devilsnight schreef op 11 June 2003 @ 17:12:
GOTHIC II IS EINDELIJK UIT

YES!!!! FINALLLYYYYYYYYYYYY

M'n broer kwam naar m'n werk toe vanmiddag en had het over Socom voor PS2 en zei ook even tussendoor dat Gothic II bij dimension plus uit was, meteen gebeld..bleken ze nog maar 1tje te hebben, gelijk laten weg leggen dus...goh...een wonder is geschied..G2 is uit!!!!! eindelijk maar toch he.
Uit hoe veel CD s bestaat hij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
3 cd's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Nou dat wordt dus wachten tot hij hier te koop is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
CORRECTIE

IK dacht er nooit bij na om play cd erin te doen inplaats van Install cd1 , dit bleek dus het geval. ik was te snel met m'n conclusies..weet dat ik invervolg altijd alle cds moet checken....
het leek mij gewoon zo logisch dat install cd1 eerst moest en dan play cd om te spelen.....wrong dus gelukkig.....

[ Voor 72% gewijzigd door devilsnight op 11-06-2003 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Ahhhh goed nieuws na het lange wachten, hopelijk is ie dit weekend al op wat meer plaatsen verkrijgbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Al wat meer mensen die em gekocht hebben? Ik heb em nog nergens zien liggen in de winkels, tips aangaande de verkooppunten worden op prijs gesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Nee? hmm...probeer de Free record shop eens, of Dynabyte..op de gamer.nl forum was iemand die het over die shops had. good luck.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.