Toon posts:

beveiligingscode nokia 6510

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft een Nokia 6510 met het volgende probleem: als hij er een simkaart instopt vraagt het toestel om een beveiligingscode, maar die is dus al eens gewijzigd. Het is vast mogelijk om dit op de een of andere manier te kraken, maar wie weet hoe? Is een nieuwe softwareversie flashen voldoende?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Nokia bellen, wij kunnen hierbij niet helpen omdat het net zo goed om een gestolen toestel kan gaan. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 21:00
Gaat moeilijk met een gejatte / gevonden telefoon, anders zou deze vraag wel niet gesteld worden :D

Als je die code krijgt is hij w.s. nog simlocked, en moet hij gesimunlocked worden.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Standaard van nokia is deze code 12345.
Zie hiervoor de handleiding.

Mocht deze het niet zijn, dan zijn er wel manieren om deze uit te lezen. Maar zoals hierboven gezegt wordt mogen we je daar op got niet mee helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is 'gesimunlockt' geen woord maar vooruit. Hij heeft het toestel voor een prikkie gekocht van een kennis van hem met de gedacht dat het kraken van dat ding wel niet zo'n probleem zou zijn. Waar het ding vandaan komt weet ik verder ook niet, hij had wel alles erbij (lader, doos, boekjes etc).

Verwijderd

Mjah het is wel mogelijk, dit doe je via nokia en niet hier @ got. :)

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik begrijpen dat dit hier niet gezegd mag worden, het is ook verder eigenlijk ook niet zo mijn probleem.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:06
Dit is niet de bedoeling van GoT.

Zie daarvoor de IT FaQ en de FaQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.