Mijn APOGEE systeempje doet raar......

Pagina: 1
Acties:

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
Effe vooraf de specs :

AMD XP2000+ @ 1667 met Spire xxxxxxxM3Whisperrock || tot XP2600+
Chaintech 7VJL APOGEE /5.1 Sound OnBoard/USB 2.0
Samsung 256 MB PC2700/DDR333 CL2.5
Leadtek Winfast Geforce2 Titanium /Tv-out/DVI
Samsung 20,4 GB Harddisk
Samsung floppy 1,44 MB
Knaagdier + toetsenbord zijn ps/2
Antec 1035B || Case met 350 Watt voeding

Dit is alles hé :? :)

Goed dan nu het probleem :

Ik heb alles goed aangesloten (zeker weten!! ben geen mongool ofzo ;) ) en als ik op het aan knoppie druk boot ie niet !! :(

Ik heb heel het manual doorgelzen alles gedaan en goed gezet en ik snap het nog steeds niet.

Iemand idee ?? Jumpertje gemist ofzo ?? HELP!! :'(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Er gebeurt helemaal niks? Geen voeding die start, fans die gaan draaien?

Waarschijnlijk gewoon het stekkertje van je power-on (ATX powerswitch) knop niet goed op je mobo geplaatst

• Hurricane Jac
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:01
druk ff al je kabels goed aan ofzo wil ook wel eens helpen.
En mischien geeft hij nog wat piepjes bij het aanzetten fvan de pc.

P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO

• Hurricane Jac
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:01
Jah zeg ff wat hij wel doet, is de monitor actief enzo of misschien draaien er fans ed

P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO

• nero355

nero355

Topicstarter
Ik heb het aan/uit knopje 2x omgedraaid en nog niks en kabels aandrukken ehh...nee helpt niet.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:17
nero355 schreef op 18 september 2002 @ 21:26:
Ik heb het aan/uit knopje 2x omgedraaid en nog niks en kabels aandrukken ehh...nee helpt niet.
Maar wat doet ie wel, of echt helemaal niets?

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:18

Thomix

cAFFEÏNE!

check of je CMOS jumper goed staat, dat wil nog wel eens systemen van het booten afhouden...

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check eens deze troubleshooter: hangen en opstartproblemen :)

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
Weet iemand revieuws over de P4 tegen hanger van dit bord, 9EJL1??Heb google al geprobeert en allen chinese en dat soort tekens sites.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ik heb alles goed aangesloten (zeker weten!! ben geen mongool ofzo
Is je niks in de manual opgevallen dan?
blz.8 het plaatje van de Front Panel Connector Set?
Zo nee, laat het ff weten, zo ja dan zoek ik met je mee.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Batterij van het moederbord halen en Cmos jumper omzetten om het moederbord te resetten.

• Laurent
  • Niet online
Enneuh, je weet zeker dat alles goed zit? Maakt je mobo ook geen contact met de plaat eronder? Hierdoor kan je mobo nog wel eens overlijden, en dus ook nergens meer op reageren.

Weet je zeker dat de power-sw goed is? Probeer anders even desnoods de reset knop aan te sluiten als powersw, en probeer hem daarmee eens aan te zetten.

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
-Bij die chaintec duurt het enkele seconden voor hij je vga inschakeld, wacht es wat langer :) (dacht ik ook toen ik hem kocht)
-Staan de 2 jumpers voor FSB (dichtbij je IDE poorten) in de juiste positie? je moet hem op 133 zetten, en de andere, By JP3 ofzo :) het is de groene en gele jumper als ik me niet vergis ;)

/edit
Vergeet ook niet, dat die rijen van connectoren voor power-switch en zo, OMGEKEERD gedrukt staan in het boekje :r

[ Voor 0% gewijzigd door Wirehead op 19-09-2002 07:14 . Reden: ffe info bijvoege ]

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Verwijderd

Idd, ik heb dit probleem ook gehad. Het schema in het boekje klopt niet.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
nero355 schreef op 18 september 2002 @ 21:21:
Ik heb alles goed aangesloten (zeker weten!! ben geen mongool ofzo ;) ) en als ik op het aan knoppie druk boot ie niet !! :(
Probeer dan eens om niet alles aan te sluiten (alleen processor, RAM en videokaart).

• nero355

nero355

Topicstarter
/edit
Vergeet ook niet, dat die rijen van connectoren voor power-switch en zo, OMGEKEERD gedrukt staan in het boekje :r
THNX !! dit wist ik niet!! zit nu op school andere pc thuis wou niet meer gisteravond bedankt everyone :) _/-\o_

/edit

Topic mag geclosed worden TNX moderator alvast :)

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
glad 2 help you :)
want die apogee is een r0x0r mobo B) 8)

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Pagina: 1