|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Waarschijnlijk gewoon het stekkertje van je power-on (ATX powerswitch) knop niet goed op je mobo geplaatst
En mischien geeft hij nog wat piepjes bij het aanzetten fvan de pc.
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Maar wat doet ie wel, of echt helemaal niets?nero355 schreef op 18 september 2002 @ 21:26:
Ik heb het aan/uit knopje 2x omgedraaid en nog niks en kabels aandrukken ehh...nee helpt niet.
Is je niks in de manual opgevallen dan?Ik heb alles goed aangesloten (zeker weten!! ben geen mongool ofzo
blz.8 het plaatje van de Front Panel Connector Set?
Zo nee, laat het ff weten, zo ja dan zoek ik met je mee.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Weet je zeker dat de power-sw goed is? Probeer anders even desnoods de reset knop aan te sluiten als powersw, en probeer hem daarmee eens aan te zetten.
-Staan de 2 jumpers voor FSB (dichtbij je IDE poorten) in de juiste positie? je moet hem op 133 zetten, en de andere, By JP3 ofzo
/edit
Vergeet ook niet, dat die rijen van connectoren voor power-switch en zo, OMGEKEERD gedrukt staan in het boekje
[ Voor 0% gewijzigd door Wirehead op 19-09-2002 07:14 . Reden: ffe info bijvoege ]
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Probeer dan eens om niet alles aan te sluiten (alleen processor, RAM en videokaart).nero355 schreef op 18 september 2002 @ 21:21:
Ik heb alles goed aangesloten (zeker weten!! ben geen mongool ofzo) en als ik op het aan knoppie druk boot ie niet !!
THNX !! dit wist ik niet!! zit nu op school andere pc thuis wou niet meer gisteravond bedankt everyone/edit
Vergeet ook niet, dat die rijen van connectoren voor power-switch en zo, OMGEKEERD gedrukt staan in het boekje
/edit
Topic mag geclosed worden TNX moderator alvast
want die apogee is een r0x0r mobo
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition