Toon posts:

Als ik een mp3 open........

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik via winamp een mp3 wil openen krijg ik de melding --> error setting format on error, welke instellingen moet ik goedzetten of wat moet ik downloaden? 8)

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 16:20

Empathy

Extreme Audio

Andere winamp versie proberen?

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Om welke versie van WinAmp gaat het ? (mav, meer info?)

Mother, will they like this song?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:56
Is meer voor software algemeen.

Maar in plaats van verplaatsen raad ik je aan eerst zelf het een en ander te proberen. Winamp opnieuw installeren bijv. of een nieuwere downloaden, andere mp3 proberen, mediaplayer proberen, enz.

En daarnaast is het verstandig een topic fatsoenlijk te openen, allereerst met een volledige titel(!!). Daarnaast moet je in de post precies omschrijven wat er aan de hand is, wanneer je precies de error krijgt, bij elke mp3 bijv.? En wat je zelf al allemaal geprobeerd hebt. De huidige settings die je nu hebt en of je wat hebt veranderd, of andere omstandigheden welke mogelijk de error kunnen veroorzaken. Nu rapporteer je zomaar een error en eigenlijk heeft niemand zin om dat allemaal voor jou uit te gaan zoeken. Als je een betere omschrijving geeft kunnen er mensen zijn die dit of iets soortgelijks herkennen en zo tot een oplossing kunnen komen.

Succes.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.