we hebben geduld.....ben allang blij dat er een ia voor deze zijn....had ze nog nergens eerder gezien....dus dan ga ik ook niet zeiken over een paar weekjes extra....
ach, dan kan ik het tesamen met de spullen van de Mega Inkoopaktie, die dr ook rond die tijd zijn gaan bouwen
Zij die weten, spreken niet; zij die spreken, weten niet.
Verwijderd
woei, vertaalservice onlineFalcon10 schreef op 12 December 2002 @ 20:45:
mmm, woody : kan je heel die uitleg nu eens in't duits doen ?
Eindelijk schot in de zaak... tenminste.. eindelijk een verklaring voor de wachttijdWir bestellen dus bij Ettinger, ik hatten daar de Offerte aangevraagd.
Altijd vernoemd dat ik een particulier war en geen bedrijfje enz enz.
Ik hatte äh zelfs een klantnr. OPMIJN naam. Ik Briefde, das Online-,
maar dat lukte niet bestelling ist. Goed ik ze mailen ik wil 115
knopjes, levertermijn jadyjadyjaaaa. Vroegen ze Plots wat het adres
waren van Mijn bedrijf, en het bankrekeningnr. Oops probleempje dus.
Ik bestellen hier bij mijn hifi/P.A. leverancier aangeklopt von hij
niet voor mij wilde. Übertragen Sie hij niet, maar ik mocht wel zijn
KvK nr. usw. gebruiken om De urkundlich, das OPMIJN naam te bestelling
ist, doen. Ik ze weer mailen, krijg ik Na lang wachten das moest het
antwoord dat ik bestellingen faxen. Goed, ik weer naar dat bedrijfje
om te faxen. Eergisteren komt daar terug een Telefaxzehe, waarin ze
vragen naar mijn bankcode (bankcodes worden gebruikt als een das soort
Visum-kaart, dat zie je veel bij zwitserse, die enz. rekening sind),
Heb ik dus niet, dat bedrijf ook niet. Ik weer terug gemailed, das ja
het, das im orde ging ist, komen. Vandaag dus faxje teruggestuurd
komen waar de invoice enz moet. Goed, Rechnung ist dus onderweg en dan
zal het, das allemaal wel im orde komen.
Daar zijn wir dus mee bezig geweest, en daarom duurt het ook wat lang.
Omdat geen wir algehele paniek wilden veroorzaken hebben uns uit
goedwil onze vingers, die FF stilgehouden.
Ze komen äh dus, das aan Nee ik heb klaarheid Überde Levertijd geen,
daarvoor ist weer een Post onderweg.
Ben erg benieuwd naar de levertermijn van "ze Germans"
Thanx vor het begrip allemaal! Achter de schermen doen we er alles aan om de knoppies zo snel en goedkoop (!) mogelijk in nederland te krijgen. Maar je blijft altijd afhankelijk van leveranciers...
We houden jullie op de hoogte.
We houden jullie op de hoogte.
He Beun, ik weet dat het al te laat is om mee te kunnen doen.
Maar als jullie nog geen bestelling bij een leverancier hebben kunnen plaatsen.
En het is nog mogelijk om mee te doen, laat het dan even weten?
Maar als jullie nog geen bestelling bij een leverancier hebben kunnen plaatsen.
En het is nog mogelijk om mee te doen, laat het dan even weten?
Helaas is het te laat voor aanvullende bestellingen D-fence...
Kwijl, kwijl, erg mooi modkid. Maar wil je ons voortaan niet zo martelen, voorlopig moeten wij nog wachten...
Verwijderd
speciaal voor jouw post ik morgen wat meer pics, deze keer met een rodeBeun_de_Haas schreef op 17 december 2002 @ 22:37:
Kwijl, kwijl, erg mooi modkid. Maar wil je ons voortaan niet zo martelen, voorlopig moeten wij nog wachten...
Verwijderd
roflmao. krijg je gratis een oude monitor er nog bij ook......Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 22:52:
ja, stop me die martelingen, of ik kom dat knoppie persoonlijk uit je kast halen !!!![]()
met 20km tegen je hoofd aan
Verwijderd
en bulgin is ? ......Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 17:28:
van bulgin / voor recensie
het wordt een leuke kerst voor sommige, ik heb hier een eerste pakket.
Alleen had ik het geld niet in huis, en moet ik het nu gaan afhalen in het postkantoor
Maar zoals je ziet, geduld loont
Of zou ik de eerste voor mijn project houden
?
Alleen had ik het geld niet in huis, en moet ik het nu gaan afhalen in het postkantoor
Of zou ik de eerste voor mijn project houden
[ Voor 13% gewijzigd door w00Dy op 23-12-2002 13:42 ]
Verwijderd
Groot pakket, klein pakket, "wij" willen er meer over weten (moeten we weer iedere dag de brievenbus Checkenw00Dy schreef op 23 december 2002 @ 13:42:
het wordt een leuke kerst voor sommige, ik heb hier een eerste pakket.
Of zou ik de eerste voor mijn project houden?
Yes! Hoeveel heb je er gekregen? Snel naar het postkantoor!
/edit: Waarom eigenlijk in meerdere paketten besteld? Heb je meerdere bestellingen gedaan ofzo?
/edit: Waarom eigenlijk in meerdere paketten besteld? Heb je meerdere bestellingen gedaan ofzo?
[ Voor 46% gewijzigd door Martijn02 op 23-12-2002 15:42 ]
Wat een timing...
...donderdag gaat Beun voor een maand naar Afrika. Voor die tijd nog net de boel ff regelen
Woody is nu naar het postkantoor. Dus nog ff geduld jongens!!
...donderdag gaat Beun voor een maand naar Afrika. Voor die tijd nog net de boel ff regelen
Woody is nu naar het postkantoor. Dus nog ff geduld jongens!!
* = w00Dy
+ = de
bediende
* Ik kom hier een pakket afhalen
+ ff zoeken..
* dumdidum
+ Ah, dat is dan 1349€
*
+
* kan ik hier pinnen
Ik heb dat geld nog niet, Beun maakt het zo snel mogelijk over...
dus nog even op de tanden bijten. En ja het zijn dus alle knopjes woei
+ = de
* Ik kom hier een pakket afhalen
+ ff zoeken..
* dumdidum
+ Ah, dat is dan 1349€
*
+
* kan ik hier pinnen
Ik heb dat geld nog niet, Beun maakt het zo snel mogelijk over...
dus nog even op de tanden bijten. En ja het zijn dus alle knopjes woei
Ze liggen dus nog bij het postkantoor? of niet?
Verwijderd
Das balen, dat wordt dus nog ff wachten (Wacht met smart op de foto van aaaaal die knoppies
), dat wordt dus nieuw jaar knoppies (nog altijd ruim op schema voor mij)
spoedbetaling van maken Beun...scheelt weer paar dagen....de kosten daarvan zijn vast wel ergens vandaan te halen
Verwijderd
Hhhhooooowww yeeaaaahhhhh :-))
Lekker net in de vakantie.. kan niet beter!!
Thx Woody & Beun
Greetz!
Lekker net in de vakantie.. kan niet beter!!
Thx Woody & Beun
Greetz!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 00:45 ]
hadden jullie er nie op gerekent dat het zo'n bak geld was dat jullie moesten betalen
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
ik wacht met spanning af.,... heel veel spanning
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
ik ga mijn eenmalige nickchange maar eens aanvragenVerwijderd schreef op 24 december 2002 @ 11:26:
Hey gaaf, ze zijn er
Euhm... jullie gaan ze toch niet op alfabet versturen he?![]()
gaat beun nu alles vanuit afrika regelen
of denkt beun alles voor die tijd nog af te kunnen ronden ?
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
Mijn nich is een afkorting van chronomatrix => dus ik kom bij de C ? 
héhé
Ik ben al blij dat ze er bijna zijn, we wachten vol ongeduld natuurlijk
héhé
Ik ben al blij dat ze er bijna zijn, we wachten vol ongeduld natuurlijk
XNDR gaat me helpen de nederlanders bestellingen af te handelen
Verwijderd
kon je die kerel niet ff slaan, en alle knopjes snel meenemen en wegrennenw00Dy schreef op 24 december 2002 @ 14:49:
XNDR gaat me helpen de nederlanders bestellingen af te handelen
ik stel voor dat de belgen eerst komen, daar hun land met de B begint, en dus eerst in het alfabet komt
-| Hit it i would ! |-
Verwijderd
OMG, dat is het beste idee wat ik vandaag gehoord heb !Falcon10 schreef op 24 December 2002 @ 16:36:
ik stel voor dat de belgen eerst komen, daar hun land met de B begint, en dus eerst in het alfabet komt![]()
Wie regelt verder de knopjes voor België ? Zijn die mensen om te kopen
Meeste is overgedragen aan xndr. Maar bovenop de Kilimanjaro zal ik met rooksignalen nog ff checken of de boel netjes wordt afgehandeldfenrir schreef op 24 December 2002 @ 13:48:
gaat beun nu alles vanuit afrika regelen![]()
Verwijderd
misschien is communicatie via de tam-tam ook handigBeun_de_Haas schreef op 24 December 2002 @ 16:59:
[...]
Meeste is overgedragen aan xndr. Maar bovenop de Kilimanjaro zal ik met rooksignalen nog ff checken of de boel netjes wordt afgehandeld
* Wooper kijkt via de klep van brievenbus naar buiten, vol verwachting van een postbode (want je zult zien, stop de postbode knopje in de brievenbus, gooit er een lolbroek een strijker achteraan, en dat kunnen we neit hebben
)
bij totale uitputting pak ik me slaapzak en slaap in de hal..
en maar wachten en wachten

als er iemand is die die knopjes niet wilt afnemen.. zou ik ze evt wel over willen nemen
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Mja ze zijn toch al vooruit betaald ..........gitaarwerk schreef op 25 december 2002 @ 17:05:
als er iemand is die die knopjes niet wilt afnemen.. zou ik ze evt wel over willen nemen
ik heb er misschien nog voor je gitaarwerk, maar laten we het eerst afhandelen
Verwijderd
heey, ik was wel eerst hé ?w00Dy schreef op 25 December 2002 @ 21:20:
ik heb er misschien nog voor je gitaarwerk, maar laten we het eerst afhandelen
Verwijderd
Het schijnt dat ik binnenkort op 1 of andere manier ineens heel veel knoppies van woody krijg... Iemand nog knoppies kopen? 
Ik ga zodra Woody de bestelling heeft afgehaald even met hem overleggen hoe en wat we het beste kunnen regelen... Wat mij betreft kunnen we alles begin januari afhandelen... Maar goed.. of dat allemaal haalbaar is hoor je z.s.m. van me... hou deze thread dus in de gaten...
Ik ga zodra Woody de bestelling heeft afgehaald even met hem overleggen hoe en wat we het beste kunnen regelen... Wat mij betreft kunnen we alles begin januari afhandelen... Maar goed.. of dat allemaal haalbaar is hoor je z.s.m. van me... hou deze thread dus in de gaten...
There here !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kleine impressie:

We zullen best maar een afhandeling thread starten denk ik zo
kleine impressie:

[ Voor 14% gewijzigd door w00Dy op 27-12-2002 15:58 ]
Verwijderd
wordt nog minstens 9/10 dagen wachten (voor mij, krijg de knoppies namelijk op mn werk gestuurd en het is daar nu pot-dicht)
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 16:14 . Reden: knopjes-gekte ]
dank aan mijn lieve
moeder, die het geld heeft voorgeschoten
[ Voor 3% gewijzigd door w00Dy op 27-12-2002 16:26 ]
* Dennizz hugs w00dy's mum
Verwijderd
w00Dy schreef op 27 december 2002 @ 15:58:
There here !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kleine impressie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Skynet webspace ?
Zijn die knoppen in België ?????
me can
u
and me
the person that gives his presius buttons to me
and me
Niet te klef heenriqueeeee schreef op 28 december 2002 @ 01:55:
me canu
and methe person that gives his presius buttons to me
The Undertaker schreef op 28 december 2002 @ 08:05:
[...]
Niet te klef he. Zoals beloofd stuur ik ze direct aan je door.
[ Voor 98% gewijzigd door enriqueeeee op 28-12-2002 11:25 ]
Verwijderd
/me kicks himself want hij is over 2 daagjes op vakantie en dan komen waarschijnlijk een keer de knopjes...
't is niet eerlijk
't is niet eerlijk

ik leef met je meeVerwijderd schreef op 28 december 2002 @ 11:49:
/me kicks himself want hij is over 2 daagjes op vakantie en dan komen waarschijnlijk een keer de knopjes...
't is niet eerlijk

owja, ik heb beslist de knopjes na nieuwjaar op de post te doen, kwestie van de eindejaars drukte wat te ontwijken
Verwijderd
Je hebt groot gelijk, paar xtra dagen maakt ook niks meer uit, voorzichtig met vuurwerk, inpakken met te weinig vingers is erg onhandigw00Dy schreef op 28 December 2002 @ 18:58:
owja, ik heb beslist de knopjes na nieuwjaar op de post te doen, kwestie van de eindejaars drukte wat te ontwijken
ok dus weekend van 4e januari ga je flink aan de slag denk ik huh ? 
ik reken vast stiekum op knoppies in home @ 6/7 januari ergens =]
ik reken vast stiekum op knoppies in home @ 6/7 januari ergens =]
ze zijn toch vandalisme proofWooper schreef op 25 December 2002 @ 15:22:
* Wooper kijkt via de klep van brievenbus naar buiten, vol verwachting van een postbode (want je zult zien, stop de postbode knopje in de brievenbus, gooit er een lolbroek een strijker achteraan, en dat kunnen we neit hebben)
dus dat van die strijker kunnen ze wel hebben
bedank je moeder ook namens mij want ik ben ook heel blijw00Dy schreef op 27 december 2002 @ 16:26:
dank aan mijn lievemoeder, die het geld heeft voorgeschoten
en natuurlijk namens de rest van de deelnemers van deze inkoopactie Bedankt

[ Voor 25% gewijzigd door enriqueeeee op 28-12-2002 22:06 ]
woooohoooooo
eindelijk
verrrry nice
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
en en en en en en en ?!?!?!?!? zijn ze al verstuurd
[ Voor 4% gewijzigd door Wooper op 01-01-2003 23:58 ]
damn ik ben net bezig met mijn case, ik moet ze ook nog hebben.. maar moet ik ze zeker importeren van uit england? of duitsland what ever
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
oke ff wat ik er van vind, het zijn supervette knoppies.
ik wil er 4 hebben... wat gaat mij dat kosten. ( /me is een luie tweakers, dus ik had geen zin om uit te vogelen wat zo'n knoppie moet kossten
)
ik wil er 4 hebben... wat gaat mij dat kosten. ( /me is een luie tweakers, dus ik had geen zin om uit te vogelen wat zo'n knoppie moet kossten
Verwijderd
Als je niet aan de IA meegedaan hebt, een hele berg geld (luie tweakers betalen dik en dubbel, omdat ze te laat zijn), als er tenminste iemand is die je die knoppies wil verkopen....Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 17:31:
oke ff wat ik er van vind, het zijn supervette knoppies.
ik wil er 4 hebben... wat gaat mij dat kosten. ( /me is een luie tweakers, dus ik had geen zin om uit te vogelen wat zo'n knoppie moet kossten)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 17:37 . Reden: knoppies drukken :) ]
Leer eerst maar eens gewoon Nederlands.Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 17:54:
daarom vraag ik ook wat kossten mij 4 of 3 van die knopjes
Leer jij eerst maar eens fatsoenlijk te reageren
[ Voor 12% gewijzigd door Kaj. op 06-01-2003 09:53 ]
kijk op laupro, wat ze daar kosten............Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 17:54:
daarom vraag ik ook wat kossten mij 4 of 3 van die knopjes
en je weet in welke richting je moet denken.
XNDR, jij gaat het verpak- en verzendwerk regelen voor de NL-ers onder ons toch?
kan jij ons al vertelleen wanneer jij ze van w00dy binnenkrijgt en wanneer jij denkt alles ingepakt en verstuurd te hebben??
aaaaah eindelijk de reset en power knopjes voor mijn T2 mod, want die plastic prutsel reset/power knopjes die er standaard op zitten zijn echt niet mooi.

"It's better to burn out, than fade away"
Verwijderd
Een andere toon van vragen had mischien geholpen, ten eerste laat je hier blijken dat je een luie tweaker bent (waar de meeste tweakers denkelijk niet van houden) en ten tweede zit je niet te vragen of iemand mischien een paar knopjes voor je heeft en hoeveel ze dan kosten, maar doe je het op een manier van: ik heb het geld geef mij maar een paar knopjes ik betaal er wel een bak geld voor (zoiets klinkt gewoon niet aardig).Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 22:57:
[...]
pff.. als het zo moet meteen al afreageren op een typo laat dan maar zitten!
Mischien een idee voor jou om de vraag nog een keer opnieuw te stellen en op een goede manier
Verwijderd
Ik ben ook op zoek naar een interface met een paar knoppen die verlicht zijn (voor in de auto). Maar het gaat om zo'n 12 knoppen, en om daar nou 240 euro voor neer te leggen lijkt me niet zo fijn.
Ik heb als alternatief al bij Farnell een illuminated keypad gevonden van 12 toetsen. is ook in 4 toetsen verkrijgbaar. je kunt er zelf kleurenfilm in plaatsen (soort snoepppapiertjes) en op overheadsheet geprintte symbolen. Verlichte knopjes dus, maar het scheelt behoorlijk in de prijs. Alleen helaas niet zo mooi als deze.
Zucht... en bij de ouwejaarsloterij had ik ook al niks
Ik heb als alternatief al bij Farnell een illuminated keypad gevonden van 12 toetsen. is ook in 4 toetsen verkrijgbaar. je kunt er zelf kleurenfilm in plaatsen (soort snoepppapiertjes) en op overheadsheet geprintte symbolen. Verlichte knopjes dus, maar het scheelt behoorlijk in de prijs. Alleen helaas niet zo mooi als deze.
Zucht... en bij de ouwejaarsloterij had ik ook al niks
Verwijderd
Het leek ons alsnog het beste dat Woody ze zelf op de post ging doen, dit ivm de verzendkosten van hem naar mij en dan nog het verpakkingsmateriaal enzo.. dus het loopt nu als volgt:fenrir schreef op 04 January 2003 @ 23:37:
[...]XNDR, jij gaat het verpak- en verzendwerk regelen voor de NL-ers onder ons toch?
kan jij ons al vertelleen wanneer jij ze van w00dy binnenkrijgt en wanneer jij denkt alles ingepakt en verstuurd te hebben??
Woody maakt alle pakjes klaar en gooit ze net over de grens op de post... Hij gaat hiervoor naar het postkantoor zodat ze alles netjes kunnen wegen en zodat alles in 1 keer op de post kan... Ik heb zelf ook al een tijdje nix van Woody gehoord.. Dus ik denk dat ie druk bezig is om alles in te pakken enzo..
Of hij is alle knoppies nu in z'n eigen PC aan het modden

Verwijderd
jah oke.. je hebt gelijk... ik had het beter op een andre manier kunnen vragen.Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 00:19:
[...]
Een andere toon van vragen had mischien geholpen, ten eerste laat je hier blijken dat je een luie tweaker bent (waar de meeste tweakers denkelijk niet van houden) en ten tweede zit je niet te vragen of iemand mischien een paar knopjes voor je heeft en hoeveel ze dan kosten, maar doe je het op een manier van: ik heb het geld geef mij maar een paar knopjes ik betaal er wel een bak geld voor (zoiets klinkt gewoon niet aardig).
Mischien een idee voor jou om de vraag nog een keer opnieuw te stellen en op een goede manier(en zelf op Laupro kijken wat de mensen ervoor betaald hebben)
maar je kan je ook voorstellen als je de hele stad Zwolle en Gronigen heb afgezocht voor een paar knopjes, en niks hebt kunnen vinden.

dus niet echt totaal lui
dat je dan op een duur iets hebt van: "het kan me niet schelen wat het kost". natuurlijk heb ik er geen 30 euro per knopje voor over maar als die dingen een keer 12,50 per stuk kosten dan heb ik er best wel belang bij.
bij deze mijn excuus voor mijn toon van vragen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 09:19 ]
Verwijderd
Als je ff had gekeken @ laupro had je gezien dat wij er al 15,00 per stuk voor betalen. En dit is dan ook nog in een inkoopactie. Jij zal er echt min. 15.00 voor moeten betalen.Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 09:04:
[...]
...
natuurlijk heb ik er geen 30 euro per knopje voor over maar als die dingen een keer 12,50 per stuk kosten dan heb ik er best wel belang bij.
...
Verwijderd
http://www.burnoutpc.com/...age=reviews&review_id=134
geen hits spam... tweakers geeft daar niet genoeg hits voor om hier te gaan spammen voor hits
geen hits spam... tweakers geeft daar niet genoeg hits voor om hier te gaan spammen voor hits

Verwijderd
dank u kajBasW schreef op 04 januari 2003 @ 12:16:
[...]
Leer eerst maar eens gewoon Nederlands.<hr>Leer jij eerst maar eens fatsoenlijk te reageren
euhh ik mis een knopje???Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 16:08:
http://www.burnoutpc.com/...age=reviews&review_id=134
maar het ziet er wel mooi uit idd, en daarom heb ik ze ook besteld.
alleen denk ik dat ze in een grijze LL toch net iets mooier staan. houdt nu maar ff op met ons lekker te maken met die plaatjes van die knopjes van je; die van ons zijn ook onderweg ( ze zijn igg niet meer in duitsland maar in een ander buurland)
* fenrir hoopt dat w00dy tijd heeft kunnen/kan vrijmaken om alles in te pakken en dan naar ons te versturen. laat eens wat van je horen w00dy!
Sorry jongens sorry,
Ben alleen heel ziek ('geweest'), zware griep. Het gaat nu al wat beter dankje. Al krijg ik nog wel stekende hoofdpijn van naar dit scherm te staren. Maar ik laat jullie niet in de steek. Eind deze week gaan de envellopes voor belgië op de bus. Begin volgende week die van nederland. Als ik me gauw wat beter ga voelen komt alles in een stroom versnelling en dan lukt het me misschien nog die van nederland ook reeds deze week op de bus te gooien.
waarschijnlijk gooi ik die knoppen in Maastricht op de bus, als jullie daar in de buurt wonen kunnen we misschien gezamelijk afspreken ofzo (dat maakt het mij een stuk makkelijker) Afspraak via mail en in bezit van rekeninguittreksel
Ben alleen heel ziek ('geweest'), zware griep. Het gaat nu al wat beter dankje. Al krijg ik nog wel stekende hoofdpijn van naar dit scherm te staren. Maar ik laat jullie niet in de steek. Eind deze week gaan de envellopes voor belgië op de bus. Begin volgende week die van nederland. Als ik me gauw wat beter ga voelen komt alles in een stroom versnelling en dan lukt het me misschien nog die van nederland ook reeds deze week op de bus te gooien.
waarschijnlijk gooi ik die knoppen in Maastricht op de bus, als jullie daar in de buurt wonen kunnen we misschien gezamelijk afspreken ofzo (dat maakt het mij een stuk makkelijker) Afspraak via mail en in bezit van rekeninguittreksel
[ Voor 22% gewijzigd door w00Dy op 06-01-2003 18:45 ]
Verwijderd
ik hoop dat je ze in een iets versterkte omslag doet ?
Want in een gewone opslag zullen er zeker een deel België nooit halen hoor
(ff voor de zekerhied)
want heb ooi eens 2 heel kleine printje hier besteld en de omslag was al gescheurd, gelukkig nix verloren, maar scheelde geen haar
Want in een gewone opslag zullen er zeker een deel België nooit halen hoor
(ff voor de zekerhied)
want heb ooi eens 2 heel kleine printje hier besteld en de omslag was al gescheurd, gelukkig nix verloren, maar scheelde geen haar
ik gebruik envellopes van de post
[ Voor 3% gewijzigd door w00Dy op 06-01-2003 19:30 ]
Ok.. ik ben al blij dat ze er aan komen.. ik kan wel een paar daagjes wachten.. wordt eerst maar beter!w00Dy schreef op 06 januari 2003 @ 18:42:
Sorry jongens sorry,
Alvast bedankt...
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
De volgende keer zal ik mijn bericht van commetaar voorzien.

als ik het power logo dus die op het plaatje van het bovenste knopje op mijn knopje zou willen doen
hebben jullie een idee
Denk dat iedereen dat "probleem" heeft, mij kan het niet zoveel schelen, zie dat logootje nu al nauwelijks staanenriqueeeee schreef op 06 januari 2003 @ 22:30:
[afbeelding]
als ik het power logo dus die op het plaatje van het bovenste knopje op mijn knopje zou willen doenhoe zou ik dat het beste kunnen doen ? stikkertje of laten vrezen ofzo
![]()
hebben jullie een idee
maar het is wel een kewle detailRebels schreef op 06 januari 2003 @ 22:33:
[...]
Denk dat iedereen dat "probleem" heeft, mij kan het niet zoveel schelen, zie dat logootje nu al nauwelijks staan
Verwijderd
ermm dat ken niet volgens mij tenzij je goed met de dremel ken werken
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 00:20 ]
Verwijderd
en anders stickertje maken he.
er zijn genoeg van die "maak je eigen sticker" paketten
en zo'n papier haal je in de betere papierwinkel he.
er zijn genoeg van die "maak je eigen sticker" paketten
en zo'n papier haal je in de betere papierwinkel he.
Ik zou zeggen en doe het netjes, laat de tekst "POWER" ingraveren bij een goede juwelierenriqueeeee schreef op 06 January 2003 @ 22:30:
[afbeelding]
als ik het power logo dus die op het plaatje van het bovenste knopje op mijn knopje zou willen doenhoe zou ik dat het beste kunnen doen ? stikkertje of laten vrezen ofzo
![]()
hebben jullie een idee
Dit topic is gesloten.