jup, zou fijn zijn als we toch aan de 100 knopjes raken, 't is maar een euro, maar die kan je investeren in ..... *denk* extra ledje ofzo
ettinger mailserver probs, mmz
goed, prijzen blijven gelijk. Er blijkt een stock van 43 stuks te zijn, dus gaan we ze allemaal maar in een keer laten afkomen en niet in 2 delen. Is voor ons ook een stuk makkelijker.
Mm dat mailtje naar de nog moeten betalers maar eens versturen.
goed, prijzen blijven gelijk. Er blijkt een stock van 43 stuks te zijn, dus gaan we ze allemaal maar in een keer laten afkomen en niet in 2 delen. Is voor ons ook een stuk makkelijker.
hoelang duurt het voor hun de rest binnen hebben ?
Verwijderd
Ik heb misschien een alternatief gevonden voor die duitse leverancier.. Als het goed is krijg ik maandag response van ze... Zelfde buttons, alleen via een andere leverancier...w00Dy schreef op 16 november 2002 @ 14:35:
ettinger mailserver probs, mmz
Op de meeste produkten uit die duitse shop zit 4 tot 6 weken levertijd als ze er niet genoeg op voorraad hebben... Als het een beetje meezit krijgen we alles nog voor de kerst binnen... Maar reken er maar niet op...
Digiboy: keep me posted, probeer ook verzendkosten te achterhalen. Ettinger zei dat het pakje rond de 20kilo ging wegen. Wat me vrij sterk lijkt
Email naar de wan
betalers is verzonden.
@ dennizz: dat weet ik dus niet... ze gokken 6-8 weken
Email naar de wan
@ dennizz: dat weet ik dus niet... ze gokken 6-8 weken
laupro bijgewerkt, weer 'n betaling binnen
door de mail zijn verscheidene mensen tot het besef gekomen dat ze waren vergeten te betalen. Als iedereen die mij gemailed heeft ook daadwerkelijk het geld gaat overmaken, ziet het er goed uit en gaan we de 100 wel halen
wie had dat verwacht
Verwijderd
ja, sorry ik volg die topics niet allemaalw00Dy schreef op 18 November 2002 @ 14:03:
door de mail zijn verscheidene mensen tot het besef gekomen dat ze waren vergeten te betalen. Als iedereen die mij gemailed heeft ook daadwerkelijk het geld gaat overmaken, ziet het er goed uit en gaan we de 100 wel halen
laupro weer bijgewerkt
laupro bijgewerkt
en tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 100
ik moet nog 1 betaling bijkomen denk ik. En dan gaan we maar eens bestelleuh
YEAH... gelukkig..... ik wil die knoppies hebben.....w00Dy schreef op 19 november 2002 @ 16:12:
laupro bijgewerkt
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Nu hopen dat die Duitsers een beetje snel kunnen leveren
Verwijderd
Ik zou maar oppassen, anders denken de Amerikanen aan Terrorisme, wordt "The Hague" aangevallen en de grenzen gesloten en dan komen de knopjes niet over de grens, .... ja het zijn de kleine dingen die het doenVerwijderd schreef op 20 November 2002 @ 07:32:
kunt anders drijgen met aanslagen ofzo( is tegenwoordig nogal "in"
)
zijn er extra knopjes besteld of ben ik nu echt te laat
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
mail me maar ffenriqueeeee schreef op 20 November 2002 @ 17:29:
zijn er extra knopjes besteld of ben ik nu echt te laat![]()
Verwijderd
Is het al morgen al "grote ultracoole illuminated button besteldag"? Ik ben echt superbenieuwd naar de levertijd van die duitsers
(heb zelf helaas geen goede ervaringen met duitsers) Ook niks meer gehoord van dat andere bedrijf... zal wel geschrokken zijn ofzo...
laupro weer bijgewerkt...
you've got mail
woei 101 knopjes besteld en betaald, dat is mooi 
dat scheelt ons allemaal weer wat verzendkosten ( want dat hebben we dan al voor een gedeelte betaald omdat de knopjes goedkoper worden toch??)
dat scheelt ons allemaal weer wat verzendkosten ( want dat hebben we dan al voor een gedeelte betaald omdat de knopjes goedkoper worden toch??)
Van klussen krijg je grijze haren
meneer beun de haas
ik moest u email maar ik krijg geen antwoord van u
[ Voor 7% gewijzigd door enriqueeeee op 22-11-2002 15:29 ]
weet niet of het nog kan, krijg woody ff niet te pakken over de bestelling. Laat je nog weten...enriqueeeee schreef op 22 November 2002 @ 15:24:
meneer beun de haasik moest u email maar ik krijg geen antwoord van u
[edit] trouwens, je mailt me een dag na je vraag op got en ik check ook niet elke dag m'n mail!
[ Voor 16% gewijzigd door Beun_de_Haas op 22-11-2002 19:14 ]
yep!fenrir schreef op 22 November 2002 @ 08:44:
woei 101 knopjes besteld en betaald, dat is mooi
De bestelling is trouwens definitief (het heeft geen zin meer om te mailen).
het is zaterdag 
niet alle bedrijven draaien dan
niet alle bedrijven draaien dan
waarom ben ik toch (*&^#$(*&@(*^@*&% altijd te laat!!!!
nog steeds een nickchange
ff een klein kickje
whats teh status jongens ?
w00dy ? Beun ? jullie zijn toch niet naar de bahamas met onze centen eh ?
Bestelling is voor zover ik weet er gewoon uit. Het is nu afwachten...
en eh, Bahama's je brengt me op een id!!
ah ok, dat had ik dus blijkbaar gemistBeun_de_Haas schreef op 26 November 2002 @ 18:55:
Bestelling is voor zover ik weet er gewoon uit. Het is nu afwachten...
keep us informed =]
Ik weet dus van niks,
Ik heb besteld maar ik heb nog geen mail gekregen of ze het aantal kunnen leveren, wat de levertermijn is...
Keep you posted
Ik heb besteld maar ik heb nog geen mail gekregen of ze het aantal kunnen leveren, wat de levertermijn is...
Keep you posted
vrees dus dat de goede sint nog geen knoppies bij zich zal hebben
Verwijderd
Sint wie? Kerstman Rulez!Beun_de_Haas schreef op 28 November 2002 @ 00:27:
vrees dus dat de goede sint nog geen knoppies bij zich zal hebben
Ik geef liever de voorkeur aan de sint , hoe eerder, hoe beter
Zij die weten, spreken niet; zij die spreken, weten niet.
w00dy, zou jij ff kunnen vermelden hoe het er nu precies voorstaat??
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
ban?
dis denk ik ook de laatste keer dat ik aan een inkoop actie mee doe damn wat duurt dat lang
status is net hetzelfde als gisteren. XNDR, jij had nog een leverancier ? wil je me eens mailen ?
dat denk ik ook ja, mijn examens beginnen volgende week. Dus als je wat minder hoort geen paniek.The Vaporizer schreef op 28 november 2002 @ 16:49:
niet dat ik zeg dat aan woody ligt ofzo

Verwijderd
maar jonges toch, da projectje loopt ni weg zene, daar kunde altijd aan verder doen als die knopkes binne zijn.
ge kunt ze beter goedkoper kope en wa wachte, dan da ge ze direct hebt en meer betaald. Met het uitgespaarde geld kunt ge paar extra blauwe ledjes kope ofzo.
ge kunt ze beter goedkoper kope en wa wachte, dan da ge ze direct hebt en meer betaald. Met het uitgespaarde geld kunt ge paar extra blauwe ledjes kope ofzo.
Deze knoppies kan je dus niet individueel en per stuk kopen. Daarnaast staat duidelijk vermeld dat de besteldtijd 4-6 weken is...Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 16:49:
[...]
ban?
dis denk ik ook de laatste keer dat ik aan een inkoop actie mee doe damn wat duurt dat langbetaal liever 20 euro meer en dan heb ik ze binnen een week, hele projecten staan gewoon stil. niet dat ik zeg dat aan woody ligt ofzo
Verwijderd
Had je m'n mail nog gehad?w00Dy schreef op 28 November 2002 @ 17:36:
status is net hetzelfde als gisteren. XNDR, jij had nog een leverancier ? wil je me eens mailen ?
[...]
dat denk ik ook ja, mijn examens beginnen volgende week. Dus als je wat minder hoort geen paniek.
Verwijderd
echt een aanradertje dus !!!!
installatie - ff kijken met de plus en minpolen, dan kun je je kabeltjes die bij je kast kwamen doorknippen, de power switch uiteinden ff strippen, dan op het lichtje zetten, en in de mobo pluggen. voor het LEDje, ken je gewoon je moederbord gebruiken, je gebruik weer het standaard Power LED kabeltje, strip de uiteinden, en plug het in je mobo....
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 15:43 ]
Verwijderd
zie update + installatieVerwijderd schreef op 29 November 2002 @ 15:41:
@modkid : quit it, sebiet men toetsenbord weer onder de kwijl
let niet op mijn vinger, ben met een boormachine er even doorheen gegaan.....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 15:45 ]
mag ik er dan ééntje ?The Undertaker schreef op 29 november 2002 @ 11:06:
[...]
![]()
![]()
Ik heb er 6 besteld waar van ik er maar 4 ga gebruiken. Als ik hem daar blij mee maak (NEE ik wordt hier niet beter van.) Hij heeft niet gereageerd dus.
![]()
Mail maar niet, Ik heb me bedacht, ik hou ze (special project)
[ Voor 17% gewijzigd door Underground75 op 01-12-2002 17:01 ]
zit er al een blauw ledje in of moet je die er zelf in zetten en wat voor ledje ?
The Undertaker schreef op 30 november 2002 @ 21:29:
[...]
Mail maar niet, Ik heb me bedacht, ik hou ze (special project)
mail maar.
[ Voor 35% gewijzigd door enriqueeeee op 02-12-2002 13:48 ]
Verwijderd
blauwe ledje zit er al inenriqueeeee schreef op 01 December 2002 @ 14:01:
zit er al een blauw ledje in of moet je die er zelf in zetten en wat voor ledje ?

beter verbrand je niet het ledje voor 12 volt erop te zetten.
Verwijderd
NICE!!! Waar heb jij die zo snel vandaan getoverd?Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 15:40:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
installatie - ff kijken met de plus en minpolen, dan kun je je kabeltjes die bij je kast kwamen doorknippen, de power switch uiteinden ff strippen, dan op het lichtje zetten, en in de mobo pluggen. voor het LEDje, ken je gewoon je moederbord gebruiken, je gebruik weer het standaard Power LED kabeltje, strip de uiteinden, en plug het in je mobo....
wist ik veelVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 16:58:
[...]
blauwe ledje zit er al in![]()
![]()
![]()
beter verbrand je niet het ledje voor 12 volt erop te zetten.
waar heb je die vandaan nie bij deze inkoop actie toch ?Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 15:40:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry jongens ik heb et effe niet meer gevolgt, zijn die knopjes nu al verzonden ....
Verwijderd
nope!Piksa schreef op 02 December 2002 @ 15:36:
sorry jongens ik heb et effe niet meer gevolgt, zijn die knopjes nu al verzonden ....
Verwijderd
van burgin direct - gratisVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 22:26:
[...]
NICE!!! Waar heb jij die zo snel vandaan getoverd?
Verwijderd
Leg uit, vertel !!
by the way, heeft er iemand per ongeluk 2 knoppies teveel besteld ? Ik was namelijk net te laat met het zien van deze actie

Zo ja, please mail : Pier.Janssen@Planet.nl
Woody heeft besteld bij de leverancier. Het is nu een kwestie van wachten. Zodra we een indicatie hebben van de exacte levertijd, posten we dat natuurlijk gelijkPiksa schreef op 02 december 2002 @ 15:36:
Verwijderd
Als de bestelling dan toch nog niet onderweg is naar Woody, zouden jullie dan alsjeblieft willen proberen er nog 2 bij te bestellen ? Door een heel lief mailtje te sturen of zo. Dat zou ik echt super vinden, want ik was net te laat met het zien van deze IA.....Beun_de_Haas schreef op 03 December 2002 @ 22:41:
[...]
Woody heeft besteld bij de leverancier. Het is nu een kwestie van wachten. Zodra we een indicatie hebben van de exacte levertijd, posten we dat natuurlijk gelijk
(The Undertaker doet z'n knopjes al naar iemand anders, dus dat gaat niet door...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 23:31 ]
als je voor gister geld bij hun kunt hebben fzo =]Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 23:30:
[...]
Als de bestelling dan toch nog niet onderweg is naar Woody, zouden jullie dan alsjeblieft willen proberen er nog 2 bij te bestellen ? Door een heel lief mailtje te sturen of zo. Dat zou ik echt super vinden, want ik was net te laat met het zien van deze IA.....
(The Undertaker doet z'n knopjes al naar iemand anders, dus dat gaat niet door...)
yep, helaas..._Dennizz_ schreef op 03 December 2002 @ 23:33:
[...]
als je voor gister geld bij hun kunt hebben fzo =]
Had er ook een stuk of tig besteld. Dus misschien kan ik er wel 1 a 2 missen Enriqueeeeee.
Beloof niks.... Maar hoop doet leven
"It's better to burn out, than fade away"
Verwijderd
[Kick]Beun_de_Haas schreef op 03 December 2002 @ 22:41:
[...]
Woody heeft besteld bij de leverancier. Het is nu een kwestie van wachten. Zodra we een indicatie hebben van de exacte levertijd, posten we dat natuurlijk gelijk
Vorige week besteld en nog niks gehoor over levertermijn, etc, dat is toch wel lang, anders bel ze eens op. In dit tijdperk van de snelle elektronen moet het toch wel mogelijk zijn dat je zoiets zeer snel te weten komt
Verwijderd
Aangezien Enriqueeeee al onder de pannen is wat betreft knopjes heb ik wel interesse !obiwanos schreef op 07 december 2002 @ 19:08:
Had er ook een stuk of tig besteld. Dus misschien kan ik er wel 1 a 2 missen Enriqueeeeee.
ik ben al onder de panneobiwanos schreef op 07 december 2002 @ 19:08:
Had er ook een stuk of tig besteld. Dus misschien kan ik er wel 1 a 2 missen Enriqueeeee.
zou je ze miischien door kunnen verkopen aan Pjanssen
kan jij verstaanbaar Duits ? Ik niet...Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 21:58:
[...]
[Kick]
Vorige week besteld en nog niks gehoor over levertermijn, etc, dat is toch wel lang, anders bel ze eens op. In dit tijdperk van de snelle elektronen moet het toch wel mogelijk zijn dat je zoiets zeer snel te weten komt
Er zijn verschillende mails onderweg, maar als ze niets laten weten kan ik ook niet meer doen.
Verwijderd
Ich doch schon, Deutsch hören, sprechen und sehen. Ich komme ursprunglich aus Süd-Limburg also an die Grenze.w00Dy schreef op 09 December 2002 @ 22:30:
[...]
kan jij verstaanbaar Duits ? Ik niet...
Er zijn verschillende mails onderweg, maar als ze niets laten weten kan ik ook niet meer doen.
Verwijderd
und wihr liebe kartoffelen mit zahne und schwiebelen mit einer knackwurst oder wienerschnitzel.
Und wihr mussen the fallen madonna with the big boobies zuruck halen von die wirtschaften !
Und wihr mussen the fallen madonna with the big boobies zuruck halen von die wirtschaften !
Verwijderd
Je hebt mailobiwanos schreef op 07 december 2002 @ 19:08:
Verwijderd
Ja verdammt noch mal! Soll ich den Deutchers anrufen und fragen wie es mit unseren knoppfchen geht, oder was? Wir warten jetzt zu lange...
Ligt het aan mij of zijn duitsers slechte businesspartners?
/me moet gelijk aan onze grote vriend "Franz de LCD boer" denken...
Ligt het aan mij of zijn duitsers slechte businesspartners?

Verwijderd
He du wOODY gib mall die Anrufnummer von die Knopfchenleute, der XNDR will Sie mall anrufen., bitte ueber E-mail an XNDR, anders wirdt gleich jeder anrufen. Viel erfolg XNDR mit dem Anruf.Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 14:42:
Ja verdammt noch mal! Soll ich den Deutchers anrufen und fragen wie es mit unseren knoppfchen geht, oder was? Wir warten jetzt zu lange...
Ligt het aan mij of zijn duitsers slechte businesspartners?![]()
![]()
Gott is fuer jeder, nicht nur fuer dichVerwijderd schreef op 10 december 2002 @ 14:45:
mein Gott!!!!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 14:51 . Reden: Gott ]
Verwijderd
Ok nu hebben we wel weer genoeg duits gehad voor de eerst komende weken, begin nu gewoon maar weer met abn
Verwijderd
Tis goed, we gaan wel weer op het bankje zitten, wacht wacht wacht....Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 15:23:
Ok nu hebben we wel weer genoeg duits gehad voor de eerst komende weken, begin nu gewoon maar weer met abn
heheh, zeer internationale IA. Een belg en een Nederlander starten hem en bestellen in Duitsland, maar kunnen beiden voor geen meter duitschschsch 
We zijn lekker bezig Woody
maaruh jullie gaan er toch wel werk van maken ? neem aan dat zelfs duitsers (die over t algemeen niet graag anders dan duits praten =]) voor zon order wel ff engels willen lullen
Verwijderd
jup, en als je er wat half nederlands tussen brabbelt, verstaan ze het meestal ook nog hoor
Spreek over ervaring.
Gister nog naar Duitse winkel gebeld in Saarbrucke, en ik kan wel beetje duits, maar me momente steekt er ook zo half nederlands tusse, en diene mens heeft em toch goed verstaan
Gister nog naar Duitse winkel gebeld in Saarbrucke, en ik kan wel beetje duits, maar me momente steekt er ook zo half nederlands tusse, en diene mens heeft em toch goed verstaan
Verwijderd
Hehehe LoL das pasBeun_de_Haas schreef op 10 december 2002 @ 19:01:
heheh, zeer internationale IA. Een belg en een Nederlander starten hem en bestellen in Duitsland, maar kunnen beiden voor geen meter duitschschsch

Verwijderd
Heb je hulp nodig om in het Duits info in te winnen of te bellen, vraag dan even of er iemand is, die namens jullie wil informeren bij hun. Jeder weis: Deutsch macht spass und sicher wenn mann es spricht.Beun_de_Haas schreef op 10 December 2002 @ 19:01:
und heidi ist ein schunes meidschen mit grosse ..... ehmmm, u got the point
-| Hit it i would ! |-
maar het probleem is dat de knoppen boer niet reageert toch ?

Waarom duurt het zo lang ?
Hier ff de hele uitleg:
We bestellen dus bij Ettinger, ik had daar de offerte aangevraagd. Altijd vernoemd dat ik een particulier was en geen bedrijfje enz enz. Ik had er zelfs een klantnr. op mijn naam. Ik deed de bestelling online, maar dat lukte niet. Goed ik ze mailen ik wil 115 knopjes, levertermijn jadyjadyjaaaa. Vroegen ze plots wat het adres was van mijn bedrijf, en het bankrekeningnr. Oops probleempje dus. Ik hier bij mijn hifi/P.A. leverancier aangeklopt of hij niet voor mij wilde bestellen. Deed hij niet, maar ik mocht wel zijn KvK nr. etc gebruiken om de bestelling op mijn naam te doen. Ik ze weer mailen, krijg ik na lang wachten het antwoord dat ik bestellingen moest faxen. Goed, ik weer naar dat bedrijfje om te faxen. Eergisteren komt daar terug een fax toe, waarin ze vragen naar mijn bankcode (bankcodes worden gebruikt als een soort visa-kaart, dat zie je veel bij zwitserse rekening enz. ) Heb ik dus niet, dat bedrijf ook niet. Ik weer terug gemailed, ja het ging in orde komen. Vandaag dus faxje teruggestuurd waar de invoice enz moet komen. Goed, invoice is dus onderweg en dan zal het allemaal wel in orde komen.
Daar zijn we dus mee bezig geweest, en daarom duurt het ook wat lang. Omdat we geen algehele paniek wilden veroorzaken hebben we uit goedwil onze vingers ff stilgehouden.
Ze komen er dus aan
Nee ik heb geen klaarheid over de levertijd, daarvoor is weer een mail onderweg.
Hier ff de hele uitleg:
We bestellen dus bij Ettinger, ik had daar de offerte aangevraagd. Altijd vernoemd dat ik een particulier was en geen bedrijfje enz enz. Ik had er zelfs een klantnr. op mijn naam. Ik deed de bestelling online, maar dat lukte niet. Goed ik ze mailen ik wil 115 knopjes, levertermijn jadyjadyjaaaa. Vroegen ze plots wat het adres was van mijn bedrijf, en het bankrekeningnr. Oops probleempje dus. Ik hier bij mijn hifi/P.A. leverancier aangeklopt of hij niet voor mij wilde bestellen. Deed hij niet, maar ik mocht wel zijn KvK nr. etc gebruiken om de bestelling op mijn naam te doen. Ik ze weer mailen, krijg ik na lang wachten het antwoord dat ik bestellingen moest faxen. Goed, ik weer naar dat bedrijfje om te faxen. Eergisteren komt daar terug een fax toe, waarin ze vragen naar mijn bankcode (bankcodes worden gebruikt als een soort visa-kaart, dat zie je veel bij zwitserse rekening enz. ) Heb ik dus niet, dat bedrijf ook niet. Ik weer terug gemailed, ja het ging in orde komen. Vandaag dus faxje teruggestuurd waar de invoice enz moet komen. Goed, invoice is dus onderweg en dan zal het allemaal wel in orde komen.
Daar zijn we dus mee bezig geweest, en daarom duurt het ook wat lang. Omdat we geen algehele paniek wilden veroorzaken hebben we uit goedwil onze vingers ff stilgehouden.
Ze komen er dus aan
nog ff een toevoeging...
...en woody z'n Duits gaat met sprongen vooruit
...en woody z'n Duits gaat met sprongen vooruit
mmm, woody : kan je heel die uitleg nu eens in't duits doen ?
-| Hit it i would ! |-
Verwijderd
oftwel verduitsenFalcon10 schreef op 12 december 2002 @ 20:45:
mmm, woody : kan je heel die uitleg nu eens in't duits doen ?
Verwijderd
potver3dubbeltjes, wat een debielen zijn jullie ook he, kunnen jullie ook helemaal niets alleenw00Dy schreef op 12 December 2002 @ 17:02:
Waarom duurt het zo lang ?
Hier ff de hele uitleg:
Ze komen er dus aanNee ik heb geen klaarheid over de levertijd, daarvoor is weer een mail onderweg.
_
good job. we zien et wel in de eerste weken van januari verschijnen (denk ik)
Dit topic is gesloten.