Vraagje aan de organisatie: denken jullie dat de knoppen nog voor de HCC uitgeleverd gaan worden???? (22 november). Ik mag een aantal mods op de HCC showen (3) en nou zou het leuk zijn als ik deze in het nieuwe Lian PC70 projekt zou kunnen verwerken!!!
Verwijderd
offtopic:
BTW je bracht me op een idee voor de Xtreme Baybus... Ik heb een CR aangemaakt waarin ik de 3 buttons op de X-Bus zo kan configureren dat het toggle switches worden. De fan uitgangen kunnen daarna een relais of eventueel een CCFL ofzo direct aansturen. Ook de LEDs krijgen deze toggle variabelen als mogelijke source, zodat ook één (of meer) van de LED(s) koppelbaar is aan de toggleswitch
Goh TOCH nog weer een feature ontdekt voor de baybus!!!
BTW je bracht me op een idee voor de Xtreme Baybus... Ik heb een CR aangemaakt waarin ik de 3 buttons op de X-Bus zo kan configureren dat het toggle switches worden. De fan uitgangen kunnen daarna een relais of eventueel een CCFL ofzo direct aansturen. Ook de LEDs krijgen deze toggle variabelen als mogelijke source, zodat ook één (of meer) van de LED(s) koppelbaar is aan de toggleswitch
Goh TOCH nog weer een feature ontdekt voor de baybus!!!
We kunnen betalen tot 20 november, dus ik vrees dat je ze tegen dan nog niet zal hebbenVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 09:55:
Vraagje aan de organisatie: denken jullie dat de knoppen nog voor de HCC uitgeleverd gaan worden???? (22 november). Ik mag een aantal mods op de HCC showen (3) en nou zou het leuk zijn als ik deze in het nieuwe Lian PC70 projekt zou kunnen verwerken!!!
Ik kan bestellen zodra we 50 hebben (het geld ervan ook binnen is) misschien net, Of wachten tot 100 en dan komt het jullie allen goedkoper uit ?
Als je er nog 15 bijbesteld PO dan bestellen we gelijk 
Is er trouwens iemand die de uber technische reply van Easy begrijpt... Ik ben elke x weer onder de indruk als die xtreme baybus ter sprake komt
Is er trouwens iemand die de uber technische reply van Easy begrijpt... Ik ben elke x weer onder de indruk als die xtreme baybus ter sprake komt
als jullie sneller zoeken te bestellen dan de opgegeven datum, laat dan maar iets weten, dan maak ik direct het geld over. Ik zit bij dezelfde bank als Woody en via internetbankieren is dat op een minuutje dan bij hem
Verwijderd
Op voorwaarde dat ik mijn pc weer "up" krijg wil ik best wel een snel schema tekenen. Deze is in ieder geval simpel genoeg om op gaatjesboard te maken (zeker als je voor de test maar 1 knopje bouwt)Beun_de_Haas schreef op 18 oktober 2002 @ 16:53:
Als je er nog 15 bijbesteld PO dan bestellen we gelijk
edit:
Tot drie knopjes kun je ook een Xtreme Baybus gebruiken
)
Tot drie knopjes kun je ook een Xtreme Baybus gebruiken
woei een schema zou wel beters zijnVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 17:26:
[...]
Op voorwaarde dat ik mijn pc weer "up" krijg wil ik best wel een snel schema tekenen. Deze is in ieder geval simpel genoeg om op gaatjesboard te maken (zeker als je voor de test maar 1 knopje bouwt)
edit:
Tot drie knopjes kun je ook een Xtreme Baybus gebruiken)
Verwijderd
Het idee is toch knopje drukken -> LEdje aan, knopje drukken ->LEDje uit en met het ledje ook gelijk een erlais meeschakelen toch?? Da's geen probleem.. Omdat je uit elke flipflop zowel Q als Qniet is zelfs inverteren van een van beide geen probleem._Dennizz_ schreef op 18 oktober 2002 @ 18:47:
[...]
woei een schema zou wel beters zijnmaaruh werkt dat dan ook met die LED aan/uit ?
zoals je in dat hele verhaal met ic's etc verteld...want zoveel weet ik ook niet van electronica
wow ik heb mijn hersenspinsel duidelijk geoeg over laten komenVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 18:57:
[...]
Het idee is toch knopje drukken -> LEdje aan, knopje drukken ->LEDje uit en met het ledje ook gelijk een erlais meeschakelen toch?? Da's geen probleem.. Omdat je uit elke flipflop zowel Q als Qniet is zelfs inverteren van een van beide geen probleem.
Hmmm, animo neemt wat af...
Hoop toch wel dat we de 50 gaan halen, jongens!! Misschien ff topic hoog houden met mooie verhalen over knoppies
Hoop toch wel dat we de 50 gaan halen, jongens!! Misschien ff topic hoog houden met mooie verhalen over knoppies
Ja, vind ik ook...
Macadoshis wou ook 4 knopjes... waar blijf je kerel !
Waar ik blijf??w00Dy schreef op 21 oktober 2002 @ 12:07:
Ja, vind ik ook...
ik heb er al 4 besteld.......
Maar weet nog niet wat ik ermee ga doen...
Ik heb wel een idee, maar moet daarvoor nog veel meer dingen kopen....
Laten we zeggen dat dit het begin is van iets moois.. hoop ik
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
gaat dit ook passen in een Chieftec Bigtower, want dan wil ik er wellicht ook wel 1
En dan om als power switch te gebruiken he!
[ Voor 0% gewijzigd door Ibidem op 21-10-2002 14:16 . Reden: Wat erbij geknikkerd :D ]
Verwijderd
Dit ziet er echtVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:51:
Ik had nog een aantal pix van de originele site op m'n HD staan (van EImod), ze zijn volgens mij precies het zelfde
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu weet iedereen tenminste waar we het over hebben
Ik bestel er waarschijnlijk 6, maar moet ff kijken hoe ik financieel zit..... Tot 15 november was het toch?
Zelf heb ik ook een chieftec en met een beetje vijlen denk ik wel dat ie passend te krijgen is.iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 21 oktober 2002 @ 14:14:
gaat dit ook passen in een Chieftec Bigtower, want dan wil ik er wellicht ook wel 1En dan om als power switch te gebruiken he!
Verwijderd
Ik heb er 2 besteld, 1 voor power button en 1 voor de reset button van m'n case 
Check m'n sig om te zien waar ik ze voor ga gebruiken...
Check m'n sig om te zien waar ik ze voor ga gebruiken...
op hoeveel zitten we nu??
toen ik voor de laatse keer keek zaten wel op 39 stuks...
ik hoop echt dat we de 50 passeren...
toen ik voor de laatse keer keek zaten wel op 39 stuks...
ik hoop echt dat we de 50 passeren...
als er 50 zijn gaat er dan besteld worden??
ik vind die knoppies nl ook wel leuk, denk dat ze het wel goed gaan doen in een Lian-Li, maar dat is slechts een mening
ik vind die knoppies nl ook wel leuk, denk dat ze het wel goed gaan doen in een Lian-Li, maar dat is slechts een mening
Van klussen krijg je grijze haren
Zodra er 50 besteld (en betaald) zijn, gaan we direct bestellen. We zitten nu op 41, dus nog ff...
ok mensen, roep al uw vrienden op er een te bestellen en maak gelijk het geld over
, hoe eerder we ze hebben, hoe beter.
Zij die weten, spreken niet; zij die spreken, weten niet.
Verwijderd
Aangaande het schema voor de "geheugenwerking" van de knopjes: Aangezien mij PC erg dOOd is voorlopig ff geen schema helaas

Ik vind het zelf echt hele mooie knoppies en het topic dan ook helemaal door gelezen maar ik had nog een paar vraagjes (ik ken echt helemaal nix van electra ofzo (ben al een aantal dagen bezig om me licht te maken op me MTX maar das een ander verhaal)) en ik vroeg me dus af of ik met die kinky knopjes me fannetjes aan en uit kan doen.
ik las al dat het een push to make (
) knopjes zijn. betekent dat je dit dan kan vergelijken met een reset knopje of met een powerknopje, want voor een fan heb je, neem ik aan, een soort van powerknopje wilt hebben want de fan moet aan gaan en aan blijven en niet dat ff 1sec aan schiet (of je moet het knoppie vasthouden
).
mocht het nou zijn dat het als een resetknopje werkt is het dan makkelijk om te bouwen naar het gene wat ik nodig heb? (of zijn er andere oplossingen?) bvd
ik las al dat het een push to make (
mocht het nou zijn dat het als een resetknopje werkt is het dan makkelijk om te bouwen naar het gene wat ik nodig heb? (of zijn er andere oplossingen?) bvd
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
ik ga ze trouwens gebruiken voor in mijn versterker en voorversterker 
LED wordt aangestuurd met een PIC 16F877
Ik zoek iig nog iemand die pcb's kan ontwerpen...
je moet wel mijn schema's kunnen lezen
LED wordt aangestuurd met een PIC 16F877
Ik zoek iig nog iemand die pcb's kan ontwerpen...
je moet wel mijn schema's kunnen lezen
Verwijderd
Je RESET knop is sowieso een "pushbutton". HEb je een ATX voeding, dan is je powerknop ook een pushbutton, dus zijn deze knopjes geschikt daarvoor.Geckoo schreef op 22 oktober 2002 @ 14:16:
Ik vind het zelf echt hele mooie knoppies en het topic dan ook helemaal door gelezen maar ik had nog een paar vraagjes (ik ken echt helemaal nix van electra ofzo (ben al een aantal dagen bezig om me licht te maken op me MTX maar das een ander verhaal)) en ik vroeg me dus af of ik met die kinky knopjes me fannetjes aan en uit kan doen.
ik las al dat het een push to make () knopjes zijn. betekent dat je dit dan kan vergelijken met een reset knopje of met een powerknopje, want voor een fan heb je, neem ik aan, een soort van powerknopje wilt hebben want de fan moet aan gaan en aan blijven en niet dat ff 1sec aan schiet (of je moet het knoppie vasthouden
).
Wil je een FAN aan en uitschakelen, dan moet je met electronica aan de gang... Tenzij je het knopje wil vasthouden zolang je fan aan moet

Verwijderd
Die dingen zijn duuuhuuuuur! Ikke niet meedoen (heb toch al geen knoppies nodig, en ik heb al een deurbel
)
Verwijderd
Duur? Het is kwestie van smaak, dit zijn in ieder geval wel de allermooiste buttons die er te krijgen zijn, dan mogen ze best wat meer kosten...Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 16:53:
Die dingen zijn duuuhuuuuur! Ikke niet meedoen (heb toch al geen knoppies nodig, en ik heb al een deurbel)
Owja, m'n geld is onderweg en ik wil ze graag in Schiedam op komen halen
hoeveel zijn er nu al betaald???
ik zie nl. al wel staan dat er mensen geld hebben overgemaakt, maar dat is nog niet bevestigd door de inkoopaktie houder(s).
qua bestellingen ben je er al wel bijna, maar die betalingen nog lang niket als ik zo op laupro kijk.
ik zie nl. al wel staan dat er mensen geld hebben overgemaakt, maar dat is nog niet bevestigd door de inkoopaktie houder(s).
qua bestellingen ben je er al wel bijna, maar die betalingen nog lang niket als ik zo op laupro kijk.
Morgen check ik ff wie er werkelijk hebben betaald.
Verwijderd
Wtf, wachten we nu ineens niet meer tot de sluitingsdatum?!? Leuk is dat..... Of interpreteer ik het nu verkeerd?Beun_de_Haas schreef op 21 oktober 2002 @ 22:27:
Zodra er 50 besteld (en betaald) zijn, gaan we direct bestellen. We zitten nu op 41, dus nog ff...
Ik wil er 6 bestellen, zal het gelijk ff op Laupro invullen. Prive gegevens stuur ik liever via mail naar een van jullie toe (naar W00dy in dit geval). 'k zal proberen het geld asap over te maken. Probleem is alleen dat ik ook voor 2 anderen bestel, en die personen rekenenen ook op 15 november. Dus ik moet ze ff overhalen nu al te dokken als bovenstaande echt waar is..
Okay mensen dit is het geval.
We zitten over de 50
. Opzich zouden we dus kunnen bestellen, als iedereen heeft betaald. Echter officieel loopt de IA tot 15 nov 2002. We kunnen ons voorstellen dat mensen hiermee rekening hebben gehouden (zie o.a. post Zotty).
Anderen hebben aangegeven dat ze graag zouden zien dat de boel versneld wordt (o.a. PO).
Het is aan jullie of we al dan niet versneld bestellen...
NB. Indien we 100 bestelling zouden halen wordt de stuksprijs nog lager (dit lijkt op dit moment echter onrealistisch).
We zitten over de 50
Anderen hebben aangegeven dat ze graag zouden zien dat de boel versneld wordt (o.a. PO).
NB. Indien we 100 bestelling zouden halen wordt de stuksprijs nog lager (dit lijkt op dit moment echter onrealistisch).
maakt mij niks uit, snel of langzaam.....
Het opdelen zie ik niet haalbaar, omdat we dan 2 bestellingen moeten doen, 1 nu en de ander op 15 november en zo wordt ook de stukprijs van de 2de bestelling hoger...
Ik hoor graag reacties, we pushen niemand als er iemand totaal niet akkoord gaat wordt het gewoon 15 november.
Ik hoor graag reacties, we pushen niemand als er iemand totaal niet akkoord gaat wordt het gewoon 15 november.
net nog 1 exemplaar extra in mijn bestelling gedaan en betaald
Nu maar wachten, voor mij speelt het geen rol of het snel of traag gaat, als ik uiteindelijk de knopjes maar te zien krijg ben ik tevreden
Nu maar wachten, voor mij speelt het geen rol of het snel of traag gaat, als ik uiteindelijk de knopjes maar te zien krijg ben ik tevreden
Zoals beloofd de lijst met (Nederlanders) waarvan het geld reeds ontvangen is:
Macadoshis
Pureoptical
Dennizz
Spider
BasW
Macadoshis
Pureoptical
Dennizz
Spider
BasW
wwwoooeee ik sta erbij..... fffeeeww gelukkig
Verwijderd
Krijgen de Belgen eigenlijk ook een bevestiging als de betaling binnen is ? Ik heb betaald op de belgische rekening ... al een HELE tijd terugBeun_de_Haas schreef op 23 oktober 2002 @ 20:15:
Zoals beloofd de lijst met (Nederlanders) waarvan het geld reeds ontvangen is:
Macadoshis
Pureoptical
Dennizz
Spider
BasW
no probs, kzal Woody ff msn'enVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 21:10:
[...]
Krijgen de Belgen eigenlijk ook een bevestiging als de betaling binnen is ? Ik heb betaald op de belgische rekening ... al een HELE tijd terug
zo...
maandag noem ik niet echt het verre verleden
ma goed ja je betaling is binnen
maandag noem ik niet echt het verre verleden
ma goed ja je betaling is binnen
Verwijderd
Ik wil niet vitten, maar het geld is 17-10-2002 van mijn rekening gegaan,, dus heb jij het Donderdag(de 17de)) zeker ontvangen en ik heb de overschrijving daar dus 2 à 3 dagen voor uitgevoerd.
En voor mij is een dag of 10 lang
maar goed het is binnen, ben ik blij om
En voor mij is een dag of 10 lang
maar goed het is binnen, ben ik blij om
kan best, op het afschrift staat 21/10...
dat afschrift heb ik vandaag gehaald, aan telebanking doe ik niet.
dat afschrift heb ik vandaag gehaald, aan telebanking doe ik niet.
Verwijderd
Beloofd = beloofd:

Dit is een schema om met een pushbutton een relais in en uit te klapperen, elke x als je drukt gaat het relais aan of juist uit.
Als je drukknop niet ingedrukt is, wordt C1 ontladen via R1, de ingang van de schmitt trigger is dan dus hoog, de uitgang laag. Wordt de knop ingedrukt, dan gaat C1 zich opladen via R2. Op een gegeven moment komt de spanning op de ingang van de 74HCT14 schmitt trigger over de drempel, en schakelt diens output naar HOOG. Hiermee clocked de 74HCT74 D-flipflop, en inverteerd zijn uitgang (Qn zit immers aan D, oftewel onthoudt de inverse van de vorige waarde). Uiteindelijk stuurt de flipflop een LED aan (optioneel) en via een BC140 (of welke NPN tor dan ook) het relais aan

Dit is een schema om met een pushbutton een relais in en uit te klapperen, elke x als je drukt gaat het relais aan of juist uit.
Als je drukknop niet ingedrukt is, wordt C1 ontladen via R1, de ingang van de schmitt trigger is dan dus hoog, de uitgang laag. Wordt de knop ingedrukt, dan gaat C1 zich opladen via R2. Op een gegeven moment komt de spanning op de ingang van de 74HCT14 schmitt trigger over de drempel, en schakelt diens output naar HOOG. Hiermee clocked de 74HCT74 D-flipflop, en inverteerd zijn uitgang (Qn zit immers aan D, oftewel onthoudt de inverse van de vorige waarde). Uiteindelijk stuurt de flipflop een LED aan (optioneel) en via een BC140 (of welke NPN tor dan ook) het relais aan
edit:
Als ik nou ook nog eens de LED er goed in had getekend
die moet dus andersom he 
Als ik nou ook nog eens de LED er goed in had getekend

woei aan jou hebben we wat
thnx 4 schema denk dat ik vast spullen ga bestellen =]
edit:
lun je maybe componenten lijst geven
maat van me gaat alles solderen maar weet niet alle afkortingen
edit:
lun je maybe componenten lijst geven
Verwijderd
Het maakt mij verder niet uit of het nu snel of langzaam besteld wordt. Alhoewel... hoe sneller hoe eerder we aan de slag kunnenBeun_de_Haas schreef op 23 oktober 2002 @ 19:14:
Okay mensen dit is het geval.
We zitten over de 50. Opzich zouden we dus kunnen bestellen, als iedereen heeft betaald. Echter officieel loopt de IA tot 15 nov 2002. We kunnen ons voorstellen dat mensen hiermee rekening hebben gehouden (zie o.a. post Zotty).
Ik had hier alleen rekening gehouden met de 15e qua financiele situatie. Maar zoals het er nu naar uitziet, heb ik dit weekend het geld van de anderen hier en kan het overgemaakt worden
Geld is onderweg via eurobankoverdracht formulier (of hoe je zo iets ook noemt) dus dat duurt wel een dag of 5/6 voor het erop staat bij jouw. wel duur geintje 135 peuro's, maar wie mooi wil zijn moet eh.. bloeden?
"It's better to burn out, than fade away"
Easy teken jij ook PCB's ?
ben bereid ervoor te betalen
ben bereid ervoor te betalen
Verwijderd
uhmmm ja ik teken ook PCBs... Zie de Xtreme Baybus, Xtreme LEDbar.....
Laatst een setupje gedaan voor een PCB voor Demoniac aangaande een 555 gebaseerde PWM controller voor een fan....
Ziet ernaar uit dat ik nu ook een Xtreme Switch moet gaan maken???
Verwijderd
Tja, componentenlijst...._Dennizz_ schreef op 23 oktober 2002 @ 23:42:
woei aan jou hebben we watthnx 4 schema denk dat ik vast spullen ga bestellen =]
edit:
lun je maybe componenten lijst gevenmaat van me gaat alles solderen maar weet niet alle afkortingen
Alle weerstanden, C's en diode, leds lijken me duidelijk
De sw-pushbutton is dus het drukknopje uit dit topic, de LED is de LED uit het knopje.
De BC140 is de schakeltor, maar het type daarvan moet je wellicht aanpassen aan het vermogen dat het relais trekt. btw. Een SPST relais is gewoon een 12V relais met een enkel "maak" contact. Je kunt natuurlijk altijd ook andere (12V) relais erin proppen. De IC's, de 74HCT14 en de 74HCT74 is duidelijk voor elke electroboer
Euhm minderVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 15:59:
[...]
uhmmm ja ik teken ook PCBs... Zie de Xtreme Baybus, Xtreme LEDbar.....
Laatst een setupje gedaan voor een PCB voor Demoniac aangaande een 555 gebaseerde PWM controller voor een fan....
Ziet ernaar uit dat ik nu ook een Xtreme Switch moet gaan maken???
Verwijderd
Damn veel te lange thread
Ik zou er ook graag 2 willen bestellen. Moet ik dat via laupro doen of kan het gewoon hier? Ik heb n.l. net daar aangemeld maar mijn account is daar nog niet geactiveerd.
Ik zou er ook graag 2 willen bestellen. Moet ik dat via laupro doen of kan het gewoon hier? Ik heb n.l. net daar aangemeld maar mijn account is daar nog niet geactiveerd.
hmmm, wel bestellen, niet bestellen, wel bestellen, niet bestellen (keuzes, keuzes...
)
0,0000000000000000000001 secondeVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 19:48:
Enig idee hoelang dat "activeren" dan duurt?
erm als ik op lauprou dinges ofzoiets kijk zie ik 60 knoppies klopt dit? zoja wanneer gaan we bestellen ?
Verwijderd
Ik heb de switch schakeling een beetje aangepast (de rest van de logica goed met gnd verbonden, etc), een SMD pcbtje van gemaakt en de naam aangepast aan Xtreme Gekkie Switch
)
De onderdelen zijn allemaal SMD (ik heb op dit moment geen volledige correcte conventionele bibliotheek, laat staan nog veel conventioneel spul thuis, is bijna alles SMD
)
De tekeningen zijn allemaal schaal 1 op 4 (uitvergroot) en je moet de tekeningen in de PDF file nemen voor een goed resultaat (dus niet de plaatjes). In de PDF zit ook het spiegelbeeld van de PCB (wat je nodig hebt om een goed ge-etste PCB te krijgen. Oja ik heb de PCB nog niet gemaakt, maar ik ga er vanuit dat er geen fout in zit, dus als je iets ziet, geef het dan even door en dan verander ik het.

en de PDF waar alles in goede resolutie in staat (schaal 1 op 4)
switch.pdf
De onderdelen zijn allemaal SMD (ik heb op dit moment geen volledige correcte conventionele bibliotheek, laat staan nog veel conventioneel spul thuis, is bijna alles SMD
De tekeningen zijn allemaal schaal 1 op 4 (uitvergroot) en je moet de tekeningen in de PDF file nemen voor een goed resultaat (dus niet de plaatjes). In de PDF zit ook het spiegelbeeld van de PCB (wat je nodig hebt om een goed ge-etste PCB te krijgen. Oja ik heb de PCB nog niet gemaakt, maar ik ga er vanuit dat er geen fout in zit, dus als je iets ziet, geef het dan even door en dan verander ik het.

en de PDF waar alles in goede resolutie in staat (schaal 1 op 4)
switch.pdf
Holy canoli, Crazy does it again
Verwijderd
Zeg maar MRGEKKIE, staat anders zo raar Xtreme Gekkie Switch , dus heb ik maar de engelse vertaling genomen
edit:
Heb maar ff alles naar Gekkie omgenoemd ivm spraakverwarring
Heb maar ff alles naar Gekkie omgenoemd ivm spraakverwarring
Is er iemand die het printje van gekkie kan etsen...
Lijkt me nl strak voor het schakelen van me CCFL.
Lijkt me nl strak voor het schakelen van me CCFL.
Verwijderd
Ik heb een nieuw topic aangemaakt voor alle dingen die je van plan bent met de switch, plannen, schema's, uitwerkingen, etc....
[rml][ EL] Blue LED Illuminated switch, wat er mee te doen?[/rml]
Dit lijkt me beter dan in de [IA] alle schema's te plaatsen + de discussies er om heen.
[rml][ EL] Blue LED Illuminated switch, wat er mee te doen?[/rml]
Dit lijkt me beter dan in de [IA] alle schema's te plaatsen + de discussies er om heen.
heb er 1 besteld , girootje ligt ingevuld klaar
heb er 2 besteld zal zo snel mogelijk geld over maken..
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
Hmmm, we zitten al weer aan de 64. Met een beetje geluk halen we de 100 ook nog wel
Verwijderd
Wanneer gaat de eerste bestelling de deur uit? Zou toch bij 50 stuks gedaan worden?
Ben erg benieuwd!! Dan kan ik straks de knoppies gaan aansluiten op m'n glowLed printjes (voor de standby stand) Volgens mij zijn die buttons in real live te dope voor woorden! (mag ook wel voor die prijs
)
Ben erg benieuwd!! Dan kan ik straks de knoppies gaan aansluiten op m'n glowLed printjes (voor de standby stand) Volgens mij zijn die buttons in real live te dope voor woorden! (mag ook wel voor die prijs
je moet er alleen ff rekening mee houden dat er altijd wel een aantal personen zijn die wel iets bestelen maar dat nooit betalen (vaak zo'n 10 procent).
Om die reden verzoeken we ook iedereen, ASAP te betalenfenrir schreef op 27 oktober 2002 @ 09:38:
je moet er alleen ff rekening mee houden dat er altijd wel een aantal personen zijn die wel iets bestelen maar dat nooit betalen (vaak zo'n 10 procent).
Maar je hebt een punt...
[update] Lijst met ontvangen betalingen is bijgewerkt op laupro
mijn geld is ook onderweg naar Beun_de_Haas, denk dat je morgen al wel op je Inet bankieren kan zien staan dat het er aan komt, dit omdat het binnen dezelfde bank blijft
Neun, d'r is nog nog 30 pleurootjes naar jou toe... ik wil er nog 2 extra dan die 2 die ik al besteld en overgemaakt had. 4 in totaal nu (alvast voor toekomstige mods
).
Het geld is er later deze week wel.
Trouwens: 75 bestelde knoppies nu
Het geld is er later deze week wel.
Trouwens: 75 bestelde knoppies nu
ff de status van de belgjes geupdated, ja sorry dat het wat lang duurde jongens. Ongeval gehad met m'n autootje: verzekering regelen enz neemt wat tijd in beslag.
* w00Dy zoekt nog steeds iemand die PCB's kan tekenen
* w00Dy zoekt nog steeds iemand die PCB's kan tekenen
Verwijderd
Wat ik me afvraag he, kunnen deze knoppen ter vervanging van mijn powerbutton op mijn Lian-Li PC65 misschien?
zolang jou Lian-Li case een ATX kast is wel...Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:28:
Wat ik me afvraag he, kunnen deze knoppen ter vervanging van mijn powerbutton op mijn Lian-Li PC65 misschien?
Ja. Dit ben ik ook van plan en misschien ook vervangen van de reset button, echter dan moet je een beetje uithollen. Voor de aan/uit knop zou het net moeten passen.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:28:
Verwijderd
Uhm, waar kan ik me Laupro ID zien?
In die activerings URL die in me mail kwam waar ergens staat &id= of kan ik het ook ergens zien zodat ik zeker weet dat ik ze niet voor een ander gratis loop te bestellen?
In die activerings URL die in me mail kwam waar ergens staat &id= of kan ik het ook ergens zien zodat ik zeker weet dat ik ze niet voor een ander gratis loop te bestellen?
Login op laupro, ga naar de IA pagina, ga daar naar tabje "persoonlijk", daar staat je aanmeldings ID. Ik geef die altijd.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:35:
Uhm, waar kan ik me Laupro ID zien?
Verwijderd
mwa ik denk dat we de 100 toch niet halen , omdat er toch mensen die oip het laatste moment toch denken, ik geef me 15 euro toch liever uit aan mc`s of aan een cheape hoerScarp schreef op 30 oktober 2002 @ 10:35:
83 bestelde knopjes. Op naar de 100?
Verwijderd
/me wil er ook eentje, raak echter ni ingeschreven op da hollands siteje, probleem me activering
Maar bij deze zijt ge al op de hoogte eh 
dus ehmmm, da maakt 84
dus ehmmm, da maakt 84
Verwijderd
Hmm, denk jij om je ID link die in die mail staat, soms moet je de gehele URL ff pasten in IE omdat die link 2 regels beslaat.
Komop!!! positieve instellingVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:41:
[...]
mwa ik denk dat we de 100 toch niet halen , omdat er toch mensen die oip het laatste moment toch denken, ik geef me 15 euro toch liever uit aan mc`s of aan een cheape hoer
Beun_de_Haas, kan je even nagaan of mijn betaling is ontvangen?? Het geld is inmiddels afgeschreven, vandaar
zo'n knopje geeft je plezier telkens als je er naar kijkt, en wat die cheape hoer betreft: wil je daar wel naar kijken
morgen check ik de boel weer, anders blijf ik bezig
En dat is dan duidelijke taalBeun_de_Haas schreef op 30 oktober 2002 @ 19:03:
morgen check ik de boel weer, anders blijf ik bezig
Okay, toch ff gechecked en bijgewerkt op laupro. Er zijn flink wat betalingen binnengekomen 
Ook die van Undertaker
Ook die van Undertaker
Thnx
Een beetje afhankelijk van hoe ik 19 November financieel zit bestel ik er misschien nog twee bij
De actie loopt tot 20 november als ik het goed is. Als ik dit doe zal ik je daar de 19e van op de hoogte brengen en geld overmaken
Een beetje afhankelijk van hoe ik 19 November financieel zit bestel ik er misschien nog twee bij

hmm.. ik had al een e-mailtje gestuurd en ook antwoord gehad, maar ik weet nog niet echt iets
dus vandaar dat ik het hier nog ff vraag.
is het gewoon een kwestie van: ouwe powerknop los halen en deze d'r in hangen of moet ik nog aparte stroom voorziening regelen voor licht?
en ze zijn 22 mm doorsnee, is dat de voorkant of de ring om hele knop mee vast te zetten?

dus vandaar dat ik het hier nog ff vraag.
is het gewoon een kwestie van: ouwe powerknop los halen en deze d'r in hangen of moet ik nog aparte stroom voorziening regelen voor licht?
en ze zijn 22 mm doorsnee, is dat de voorkant of de ring om hele knop mee vast te zetten?
Dit topic is gesloten.