Van klussen krijg je grijze haren
die foto wat in de eerste post staat maar in plaats van groen of rood zijn het blauwe
Dat wordt dus gewoon laten versturen. Wat mij betreft GAAN met die banaan
want het blijft gissen wat het kost om die spullen hier te krijgen
Dit topic is de animo checkPiksa schreef op 28 september 2002 @ 19:48:
jup zet een animo sjek op laupro ofzo!

1 ding wat je moet weten, als je 14 euro stort en het is teveel dan ga ik het overige niet terugstorten ! Dat zou me ook al blijft er 50 cent over, 7 euro per overschrijving terug kosten. Ik wil er altijd wel ledjes voor gaan halen ofzo
No problemo! Dat extra geld is voor de moeitew00Dy schreef op 28 september 2002 @ 23:04:
Goed, morgen zal ik laupro bekijken.
1 ding wat je moet weten, als je 14 euro stort en het is teveel dan ga ik het overige niet terugstorten ! Dat zou me ook al blijft er 50 cent over, 7 euro per overschrijving terug kosten. Ik wil er altijd wel ledjes voor gaan halen ofzo
Maar ik wil er nog steeds wel 3 hebben
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Hey Woody ken je niet idereen die mee wilt doen jouw een mailtje laten sturen met hoeveel knoppies ze willen....w00Dy schreef op 28 september 2002 @ 23:04:
Goed, morgen zal ik laupro bekijken.
Dan kan je dat aantal bestellen...
Meestal hoef je niet vooraf te betalen, of is dat nu wel het geval?
Als je weet hoeveel je totaal nodig heb dan ken je die gasten jouw toch laten vertellen wat je totaal kwijt bent?? of denk ik nu te simpel en vergeet ik iest?
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Waarschijnlijk willen de meeste mensen deze knoppen in hun pc inbouwen. Let er dan wel op dat ze op 24 Volt werken.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ze kunnen tot 24v schakelen, lijkt me een vette led als hij op 24v werkt
Ik moet op voorhand betalen, en omdat ze nog nooit naar België verscheept hebben weten ze niet wat het kost.
Ok... is goed.. we moeten dus va te voren betalen.. geen probleem.... (hoop ik)w00Dy schreef op 29 september 2002 @ 14:56:
50mA, 24V dc contact rating
Ik moet op voorhand betalen, en omdat ze nog nooit naar België verscheept hebben weten ze niet wat het kost.
hehe. Ik was net wakker.w00Dy schreef op 29 september 2002 @ 14:56:
iig zijn er best veel leds die een ingebouwde voorschakelweerstand hebben. Denk maar aan de 12V LED's
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
En zet effe een animo sjek op laupro .. is veel overzichterlijker
geen probleembAm schreef op 29 september 2002 @ 22:39:
Zou je zo'n ding nou ook als start-button in je auto kunnen gebruiken (Dus om je motor mee te starten)
en ja je kan het in je pc inbouwen
?? ... direct op het net?(met weerstanden)
Kijk da's goed nieuws!! Maar waarom zet je 'm niet een vast op Laupro. Eer iedereen zijn bestelling heeft doorgegeven is je andere actie al weer voorbij. Welke actie is dat trouwens (waar vind ik diew00Dy schreef op 30 september 2002 @ 11:34:
ik zet het op laupro zou mijn 2de handsverkoophandeltje achter de rug is, anders gaat het door elkaar geraken...
en ja je kan het in je pc inbouwen
Originele aan/uit knop gewoon vervangen en verlichting aansluiten op power led van de mobo (of hd activity ledPiksa schreef op 30 september 2002 @ 15:37:
Ok je kan hem inbouwen maar waar haal je dan de spanning vandaan
?? ... direct op het net?(met weerstanden)
w00Dy schreef op 29 september 2002 @ 14:56:
---------------------------------
Doet hij dat dan al niet voor die prijs ?
wat moet je er anders van maken een bel ofzo ?
[ Voor 0% gewijzigd door Firestormer op 02-10-2002 02:03 . Reden: gaat je niks aan ]
dat wil ik in mijn scooter zetten maarja het zijn geen aan uit schakelaarsbAm schreef op 29 september 2002 @ 22:39:
Zou je zo'n ding nou ook als start-button in je auto kunnen gebruiken (Dus om je motor mee te starten)
Dan kun je hem nog gebruiken, ik neem aan dat je een elektrische start hebt ?Firestormer schreef op 02 oktober 2002 @ 03:16:
[...]
dat wil ik in mijn scooter zetten maarja het zijn geen aan uit schakelaars
Dat ene knopje is toch om even je start motor te laten draaien ? Die dus
dit zit op me stuur en die zit in een metalen behuizing :<bAm schreef op 02 oktober 2002 @ 23:04:
[...]
Dan kun je hem nog gebruiken, ik neem aan dat je een elektrische start hebt ?
Dat ene knopje is toch om even je start motor te laten draaien ? Die dus
ja hier heb je niets aan je laat de knop los en je verbinding is verbroken .... handig voor in je fanbus3lmowww schreef op 17 september 2002 @ 21:35:
zonde dat ze zo duur zijn...
ik zoek nog een aan/uitknop...
nog korting bij meer knoppen?
Verwijderd
Verwijderd
Jawel, maar die geven geen licht als ik er op 'druk'Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:24:
mmm knopjes.... heb je geen vriendin soms met van die knopjes
En je moet zeker ook je (voor)rem inhouden bij het starten ?Firestormer schreef op 03 oktober 2002 @ 02:18:
[...]
dit zit op me stuur en die zit in een metalen behuizing :<
Anders "verplaats" je de knop toch gewoon
We zijn Woody kwijtVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:18:
Is er al wat bekend wanneer de IA start? Ik heb hier namelijk nog wel wat mensen zitten die ook wel heel erg begonnen te kwijlen bij het zien van deze knoppies

https://wren.co/join/Devian

ff snel een tekeningetje in elkaar geprutst.
Je kunt hiervoor een IC'tje gebruiken met NOR poorten of gewoon een IC'tje met de ff's er al in natuurlijk.
De knop sluit je aan op de meest linkse draad en de 2 uitgangen aan de rechterkant zijn geinverteerd tov elkaar.
1 keer op de knop duwen en de uitgang die hoog was wordt laag en andersom.
(het is btw wel verstandig om er ook ff een ontdende schakelingetje tussen te zetten, anders schaklelt die 10 keer als je 1 keer op de knop duwt.
Als het niet lukt met AcousE, stuur me dan maar ff een mailtje.w00Dy schreef op 04 oktober 2002 @ 12:54:
Nee hoor, ik ben er nog steeds... alleen het feit dat ik in België woon strooit wat roet in het eten. Aangezien internationale rekeningverrichtingen 7€ kosten, en ik wil jullie niet op kosten jagen. Ik heb AcousE gemailed, misschien verloopt het via zijn rekening.
hoeveel kost zoiets?BlackSash schreef op 04 oktober 2002 @ 12:55:
je kan hem als schakelaar gebruiken als je er een flipflop achter hangt, waarbij de knop als clock wordt aangesloten.
[afbeelding]
ff snel een tekeningetje in elkaar geprutst.
Je kunt hiervoor een IC'tje gebruiken met NOR poorten of gewoon een IC'tje met de ff's er al in natuurlijk.
De knop sluit je aan op de meest linkse draad en de 2 uitgangen aan de rechterkant zijn geinverteerd tov elkaar.
1 keer op de knop duwen en de uitgang die hoog was wordt laag en andersom.
(het is btw wel verstandig om er ook ff een ontdende schakelingetje tussen te zetten, anders schaklelt die 10 keer als je 1 keer op de knop duwt.
https://wren.co/join/Devian
* Dutchess_Nicole pakt Conrad gids erbij...
Hmm de 74 HCT 109 heeft 2 flipflops ingebouwd, en kost 70 cent, printplaatje a 3 pleuro, paar stukkies draad... paar torretjes, en je kunt 2 knoppies op 1 IC zetten, das wel makkelijk
reken op een pleuro of 7, maar niet meer dan 10.
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=134
indien er iets niet duidelijk is, vraag het hier.
Verwijderd
Eindelijkw00Dy schreef op 13 oktober 2002 @ 15:50:
Zo, hier zijn we dan eindelijk
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=134
indien er iets niet duidelijk is, vraag het hier.
Maare... 2,50 euro per knop voor verzendkosten van distributeur naar jou!? Dat is best wel f*cking veel
Stel er worden 50 knopjes besteld; dan zit je op 50*2,50 = 125 euro !!!
We zijn aan de veilige kant gaan zitten en met een beetje mazzel wordt de verzendkosten naar de betreffende gotter hiermee ook afgedekt.Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 16:15:
[...]
Eindelijk![]()
Maare... 2,50 euro per knop voor verzendkosten van distributeur naar jou!? Dat is best wel f*cking veel![]()
Da's de bedoeling jaPiksa schreef op 13 oktober 2002 @ 16:18:
kon je dees nu al aan/uit knop voor je pc bestellen??
Zotty je leest niet goedVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 16:15:
[...]
Eindelijk![]()
Maare... 2,50 euro per knop voor verzendkosten van distributeur naar jou!? Dat is best wel f*cking veel![]()
wat er over is wordt gerecupeerd om je bestelling door te zenden naar jou toe...
we spelen gewoon safe, en aangezien we nu 2 rekeningnummers hebben voor België en nederland kan het geld zelfs teruggestort worden...

Dus bestel ik er maar een. Beter iets dan niets
Wèh zedde gij??
Wèh zedde gij??
Heheh, klopt die heb ik ook bij jullie IA besteldVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 22:53:
Whoopassss, PO is in!! Mooi spul, kleurt goed bij die sunbeam ccfl!!
Ik kom dat spul bij je in Limboland ophalen, misschien kunnen we de boel combineren.
Verwijderd
Deal!!Beun_de_Haas schreef op 14 oktober 2002 @ 23:00:
[...]
Heheh, klopt die heb ik ook bij jullie IA besteld
Ik kom dat spul bij je in Limboland ophalen, misschien kunnen we de boel combineren.
Haal vrienden, kennissen, broers, zussen, opa's en oma's erbij en op naar de 50
Zij die weten, spreken niet; zij die spreken, weten niet.
ennuh hoeveel kosten ze als we niet aan de 50 komen ?
Voor bedragen (zie eerdere post van Woody):
10 stuks = 13,60€
50 = 12,50€
100 = 11,62€
Zoals het er nu naar uitziet gaat 50 wel lukken
[edit] ff off topic, ik heb in mijn signature een tweede link naar de IA gezet. Nu zou ik deze graag onder mijn andere link zetten, zoals velen dat hebben. Alleen, how the f*ck doe ik dit
Verwijderd

Nu weet iedereen tenminste waar we het over hebben
Moet je je voorstellen dat het knoppie als hd indicatie led wordt gebruikt...
[edit] weerstandje is alleen belangrijk als je de spanning direct van je voeding haalt (vanaf je mobo is dit al geregeld)
ok, snap het,Beun_de_Haas schreef op 17 oktober 2002 @ 22:56:
Yeah baby, dat zijn ze en oooooh wat zijn ze mooi!!
Moet je je voorstellen dat het knoppie als hd indicatie led wordt gebruikt...
[edit] weerstandje is alleen belangrijk als je de spanning direct van je voeding haalt (vanaf je mobo is dit al geregeld)
maar wat doe jij dan met je bestaande HD lampje?
[edit]k, maak ik Netwerkkaart lampje van
count me in
deze button wordt gewoon aan/uit led, bovenste led (voormalig aan/uit) wordt HD activity en onderste netwerk activity
en wat doe je nu met je HD VU meterRebels schreef op 17 oktober 2002 @ 23:08:
[...]
ok, snap het,
maar wat doe jij dan met je bestaande HD lampje?
[edit]k, maak ik Netwerkkaart lampje van
count me in(ok, zal ik zelf doen)
edit:
deze button wordt gewoon aan/uit led, bovenste led (voormalig aan/uit) wordt HD activity en onderste netwerk activity
Ik verleng wel een led van de dvd ofzow (die je niet meer ziet door stealth-mod)
Maar god, hoe hou je dat geknipper uit elkaar

kan iemand voor mij een schakeling ontwerpen met de volgende eigenschappen:
- voor 4 knoppen
- aan uit schakelen (niet push to make dus maar dat ie aan blijft, en pas bij opnieuw indrukken uitgaat)
- als schakeling verbroken wordt met knop, LED uit (dus alleen LED aan als schakeling aan staat)
incl een lijssie van componenten en waardes daarvan ?

Verwijderd
Hmmmmm als ik zie wat je wil zou ik op het eerste oog denken aan een 74HCT74 o.i.d. Dat is een dubbele D-flipflop. Q-niet verbinden aan de D input, dan toggled hij elke x als je hem clocked. Dan nog een ontdenderschakeling via een RC trap.... Schmitt triggers ertussen (74HCT14 ofzo)._Dennizz_ schreef op 17 oktober 2002 @ 23:29:
ok even een request
kan iemand voor mij een schakeling ontwerpen met de volgende eigenschappen:
- voor 4 knoppen
- aan uit schakelen (niet push to make dus maar dat ie aan blijft, en pas bij opnieuw indrukken uitgaat)
- als schakeling verbroken wordt met knop, LED uit (dus alleen LED aan als schakeling aan staat)
incl een lijssie van componenten en waardes daarvan ?zou voor mij echt heeel goed uit komen als iemand dat kan maken. (ik d8 dat dat kon met set/reset flipflopjes fzo maar ik weet te weinig van electro af om een schakeling te ontwerpen
)
Ik neem aan dat je geen electrische afhankelijkheid wil in je uitgangen, dus een ULN2003 met 4 relais lijkt me een leuke oplossing. In plaats van de ULN2003 kun je ook 4x een bc547 nemen met een blusdiode.....
Is ff het eerste ID, mijn comp thuis is mank dus ik kan nu ff niet snel een schema netjes uittekenen... Voelt iemand zich geroepen tot het maken van artwork??
Dit topic is gesloten.