Expert is jarig en bestaat 35 jaar. (www.expert.nl) Nu hebben ze een DVD set in de aanbieding en dat is op zich geen onaardig setje, maar het is een totaal onbekend merk voor mij (VENTURER
). Nu heb ik zitten surfen maar ik kan helemaak geen verder informatie vinden over dit ding (Wel over een grotere broer van deze set).
Kent iemand dit? Zal het wat zijn??
Ik zoek namelijk een leuk DVD home cinema setje voor mijn ouders. Het hoeft niet super spectaculair te zijn maar wel goed en niet duur. Een ander setje waar mijn oog op gevallen is is de SAMSUNG HTDL-100. Wie kan mij enig advies geven?
De advertentie bij expert (voor de foto check de website):
COMPLETE DVD-SET MET 5 LUIDSPREKERS EN SUBWOOFER
Fantastische Home Cinemaset voor een indrukwekkende bioscoopsensatie in uw huiskamer, slaapkamer of waar dan ook! Dolby Digital en DTS decoders. Voor DVD, CD's, CD-R én CD's met MP3. Tuner met RDS. Afstandsbediening. 5 x 20 Watt versterker en 40 Watt subwoofer. Van 599,- nu 299,-
Kent iemand dit? Zal het wat zijn??
Ik zoek namelijk een leuk DVD home cinema setje voor mijn ouders. Het hoeft niet super spectaculair te zijn maar wel goed en niet duur. Een ander setje waar mijn oog op gevallen is is de SAMSUNG HTDL-100. Wie kan mij enig advies geven?
De advertentie bij expert (voor de foto check de website):
COMPLETE DVD-SET MET 5 LUIDSPREKERS EN SUBWOOFER
Fantastische Home Cinemaset voor een indrukwekkende bioscoopsensatie in uw huiskamer, slaapkamer of waar dan ook! Dolby Digital en DTS decoders. Voor DVD, CD's, CD-R én CD's met MP3. Tuner met RDS. Afstandsbediening. 5 x 20 Watt versterker en 40 Watt subwoofer. Van 599,- nu 299,-