slotje spoort niet met 'beleid' frontpage

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:36

mr_petit

opperprutser

Topicstarter
Ik ben van mening dat dit slotje onterecht is dichtgegooid.

Iemand wil een cd backuppen (wat legaal is), terwijl het argument 'er zijn anderen die minder goede bedoelingen hiermee kunnen hebben' wordt aangevoerd....

Dan wil ik toch even verwijzen naar het nieuwsbericht http://www.tweakers.net/nieuws/21806 (er zijn er meerdere met dit soort info.)

niet echt consequent... is het niet?

Kan hierover niet een consequent beleid komen van de "tweakers.net bv"?

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GoT != FP

oftewel, beleid op de frontpage is anders dan hier op GoT.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-10 12:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
1. Ten eerste geeft hij zelf al aan dat het om een "backupje" gaat, inc. quotes, waarmee hij dus al aangeeft dat dat backup er alleen maar staat om minder legale intenties te verbergen.
2. Ten tweede staat de FP geheel los van GoT qua beleid. Op GoT wordt het beleid gemaakt door de moderators en op de Frontpage door de nieuwsposters/redactie.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, mee eens, dit soort topics werden altijd al gesloten, en zullen gesloten blijven worden.

offtopic:
eigenlijk de reden van m'n post, maar blackd, mag ik je icon lenen, uit respect?? Want volgens mij (url van icon) heb jij m ook weer van iemand anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 20:45:
offtopic:
eigenlijk de reden van m'n post, maar blackd, mag ik je icon lenen, uit respect?? Want volgens mij (url van icon) heb jij m ook weer van iemand anders ;)

offtopic:
Ja hoor, hij komt uit de lange LA draad nav vertrek van de modjes, hij staat op pagina 3 (100 posts per pagina)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023