Toon posts:

hoe te "back-uppen"

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waarde tweakers!
ik heb hier de volgende cd liggen (origineel): 538 Dance smash hits autumn 2002.
deze is voorzien van "copy control" troep, nou weet ik alleen niet precies welke en hoe deze te omzeilen is, ik zou nl. graag een "back-upje" willen branden...
alvast bedankt voor de hulp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-10 16:00

Sen

<-->

Helaas zal je hier geen antwoord op krijgen. We kunnen namelijk niet ruiken of jij wel echt een backup wil branden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kijk op het audio forum van http://club.cdfreaks.com

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sen schreef op 16 september 2002 @ 17:07:
Helaas zal je hier geen antwoord op krijgen. We kunnen namelijk niet ruiken of jij wel echt een backup wil branden ;)
In nederland ben je onschuldig zolang je schuld niet bewezen is, aangezien niemand bewijst dat ik niet backup maar doorverkoop krijg ik hopelijk wel antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hondje heet NERO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:11
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 17:11:
[...]

In nederland ben je onschuldig zolang je schuld niet bewezen is, aangezien niemand bewijst dat ik niet backup maar doorverkoop krijg ik hopelijk wel antwoord!
Helaas denkt de wet daar anders over; als jij informatie neerzet waarvan je weet dat het misbruikt gaat worden (er kijken meer mensen op dit forum) dan ben je fout bezig. Niemand zegt dus dat jij het gaat misbruiken, maar iedereen weet dat het gebeurd ;) en daarmo mag het (hier) niet ...

p.s. naast honden ben ik ook dol op schapen ......

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
was niet iets van clony_xxl ofzo, heb ik een keer gelezen dat hij via clonecd die troep kon omzeilen. Weet niet of dat proggie up2date is hoor. Zoek maar ff met google, heb je m zo: "clony XXL" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:43

Jaymz

Keep on moving !

Mwoah, ook al zou het voor 'persoonlijke doeleinden zijn'. Mensen die minder goede bedoelingen hebben lezen dit ook. En een "backupje" vind ik twijfelachtig genoeg te be honest ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.