[GSM ABBO] Beste keus voor verslaafde mobiele beller...

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Advies graag! :)

Ik wil mijn abbonnement verlengen of opzeggen voor een betere keus & een nieuw toestel (een 6310 of zoiets..)

Ik heb al bijna 3 jaar onveranderd een KPN Flexibel Allround abbonnement. Mijn maandelijkse rekening is +/- 250 euro.

Nu ben ik zo stom geweest om niet elk jaar mijn abbonnement te verlengen. Geen gratis telefoon, extra korting etc. etc.

Waar haal ik momenteel het meeste voordeel? :? :? :?

Ik ben eigenlijk best tevreden met de ontvangst kwaliteit van de KPN en weet niet pcies hoe de andere aanbieders er momenteel voorstaan.

Ik heb een eigen bedrijf dus een zakelijk abbonnement (samen met mijn collega) zou ook eventueel kunnen....

Alvast bedankt!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als eerste kun je KPN vragen of ze je een verlengingsaanbod kunnen doen. Met jouw belgedrag zou je wel wat toestelkorting kunnen krijgen. Dan kunnen ze ook wel een advies geven over een ander abonnement, eventueel zakelijk.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Stap gewoon over naar Vodafone en neem een Vodafone 1000 Abbo. 1000 minuten maandelijks bellen op het beste netwerk van Nederland (vorig jaar getest) voor 107.50. Die 1000 minuten zijn voor piek en dal uren en voor mobiele en vaste nummers...

• Gash
Hoe is O2 eigenlijk? Las in een ander topic dat ze laatst bij gsmstunter een hele leuke aanbieding hadden.....(o.a. gratis Ipaq etc. etc.)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:17

aKra

Intentionally left blank.

Ben was goedkoop met belminuten...

Intentionally left blank.

Verwijderd

02 en Ben zijn goedkoop, maar als zakelijke klant wil je bereikbaar zijn, dus zul je voor KPN of Vodaofone moeten kiezen...

• Gash
Is o2 zo slecht dan? Ik dacht dat het tegenwoordig best ok was.....

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:33
Zie de search voor ervaringen van providers.
Zie de websites van de providers voor info over geschikte belbundels etc.

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.